Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
78141/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä kuvaa keikkapaikalta Maksin kuvaamana. Kuvannut Vitaa ja sen sukkia lähinnä 🥰 (Maksin ig)

Vitaa? Mulla se kuvas jonkun pikkutytön (Krisin / Maksin sisko???) Paavo Pesusieni -sukkia 😂

JA lava, onpas se ihan satamassa! Merinäköala! 

Ei kyllä hän on Vita omassa persoonassaan. Paavo Pesusieni -sukkineen.

Ai jaa!? Oon koko ajan luullut, että Vita on mies! Toi henkilö näytti noin 12-vuotiaalta tuolla videolla 😮

Vierailija
78142/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereilla pieni story menossa autossa keikkapaikalle. Kukas sitä ajaa?

Ollut vilahtamassa klipeissä aiemminkin?

Se on se Nico, turvamies.

Niin tykkään hänestä. Aina isällisesti suojaamassa Btä joka paikassa.🙂.

Kyllä hänestä vähän toistakin puolta tulee esiin esim. Janin polttelukuvissa tai kun hiplaa B nänniä 😅

Mitä! Turvamies Nico hiplaa Bojania. Onko se joku työsuhde-etu.

Ooh, mikä työsuhde-etu! 👀😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78143/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus että Bojan opettelee vähän Suomen keikkoja varten lisää puhuttavaa. Aah en malta odottaa kun se puhuu sillä ihanalla pehmeällä aksentilla.

B:n kielipää ja "opettelee vähän puhuttavaa" = B Tavastialla: Hei ja hyvää iltaa Suomi! Mä rakastan teitä. Me ollaan Joker Out ja tänä iltana bailataan niin että perna rytkyy! Mitäs siellä kyltissä lukee, haluat halin? No kyllähän se passaa. Niin ja kiitos kaikista villasukista mitä ollaan saatu, ne tulee kyllä tarpeeseen. Ootte kyllä aikamoisia käsityöihmeitä. Mutta mennääs ensimmäiseen biisiin ennen kuin Nace ja Jan hukkuu taas toistensa silmiin, tää on Ne Bi Smel. Oprosti, da spet kličem te..

Nyt oli hieno ficci. :D

Vierailija
78144/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
78145/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kielellä K ja B aikovat jutella, koska K:n enkku paranee koko ajan ja B opiskelee suomen kieltä.

Vierailija
78146/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliskos Madame Cykalta liveä.

Sehän vaan jakaa muiden postauksia yleensä, ei siis välttämättä ole paikalla. Toivotaan et jokeroutsubsin porukalta tulisi. 

Vierailija
78147/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"bailataan niin että perna rytkyy" listalle. :)

Vierailija
78148/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kaunis https://x.com/jamesarchiejo/status/1694866018055672217?s=61

Tämmösiä kuvia ku kattelee ni tulee mietittyä et mitenköhän sitä pysyy järjissään Tavastialla ja Turussa :D Päädyn varmaan semmosiin kuviin joissa tuijottelen Bojania suu auki ja kuola poskella :D

Mä etsiskelen tuttavistani kaveria Logomon keikalle. Mietin, miten perustelisin musiikillisesti kiinnostukseni tähän bändiin. Pelkään, että kun seuraksi lähtenyt näkee Bojanin, hän tajuaa, että kaikki perustelut on olleet valhetta.

No mutta ei kaikki kuitenkaan ole valhetta. Aloita manipulointi kuunteluttamalla niitten musaa. Kyllä sieltä joku lemppari kuitenkin tarttuu ja sen jälkeen Bojan ilmielävänä on vain pelkkää plussaa.

Tai sit kerrot suosiolla heti Janin yksityishenkilöstä. Se riittää.

Mun kaveri kysyi, että kuinka vanhoja Jokerit on. Meni läpi kun sanoin, että he ovat 30-35-vuotiaita. En vaan kehdannut kertoa poikien oikeaa ikää. Tällä oikeutan Joksujen kuolaamisen työpaikan kahvipöydässä.🙈

Vierailija
78149/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kielellä K ja B aikovat jutella, koska K:n enkku paranee koko ajan ja B opiskelee suomen kieltä.

(huom. hylje)

Vierailija
78150/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä kuvaa keikkapaikalta Maksin kuvaamana. Kuvannut Vitaa ja sen sukkia lähinnä 🥰 (Maksin ig)

Vitaa? Mulla se kuvas jonkun pikkutytön (Krisin / Maksin sisko???) Paavo Pesusieni -sukkia 😂

JA lava, onpas se ihan satamassa! Merinäköala! 

Ei kyllä hän on Vita omassa persoonassaan. Paavo Pesusieni -sukkineen.

Ai jaa!? Oon koko ajan luullut, että Vita on mies! Toi henkilö näytti noin 12-vuotiaalta tuolla videolla 😮

Vita ja Bojan ne yhteen sopii. Kiss kiss!

Olisivat söpö pari. Tuskin ovat.

Vierailija
78151/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin maksaa 50€ lipusta ihan vain sen takia, että näkisin Nacen ja Janin hiplaavan toisiaan.

Vierailija
78152/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JokerOutSubs tavanneet Jokerit

https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1695100047627546943?t=NZDKNbraQ…

Kiva että he ovat saaneet pojilta huomiota, ilman heitä meillä olisi paljon vähemmän JO-matskua. Ja huom! On siellä siis muitakin kuin vain nättejä teinityttöjä yleisössä.

Ja Jan tietenkin saanut jo joltain sparklative-lasit ;D

Vierailija
78153/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmösiä kuvia ku kattelee ni tulee mietittyä et mitenköhän sitä pysyy järjissään Tavastialla ja Turussa :D Päädyn varmaan semmosiin kuviin joissa tuijottelen Bojania suu auki ja kuola poskella :D

Mä etsiskelen tuttavistani kaveria Logomon keikalle. Mietin, miten perustelisin musiikillisesti kiinnostukseni tähän bändiin. Pelkään, että kun seuraksi lähtenyt näkee Bojanin, hän tajuaa, että kaikki perustelut on olleet valhetta.

Hei eikös logomolle ollut menossa joukko keski-ikäsiä yksinäisiä nautoja?

Niin minäkin oon ymmärtänyt. Harmi kun tää harrastus on niin nolo, ettei voida vaan reilusti sopia jotain, mistä tunnistetaan toisemme. Olisko tuonne helpointa livahtaa viime hetkillä sisään, jos ei halua herättää huomiota?

Vierailija
78154/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jokerit Paavo Pesusieni faneja? Kunnioitan heitä aina vaan yhä enemmän.

Vierailija
78155/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojatsu pikkusortseissa Madame Cyka ig. Vissiin aika lämmin on.

Vierailija
78156/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin oon ymmärtänyt. Harmi kun tää harrastus on niin nolo, ettei voida vaan reilusti sopia jotain, mistä tunnistetaan toisemme. Olisko tuonne helpointa livahtaa viime hetkillä sisään, jos ei halua herättää huomiota?

Tunnistamme toisemme siis siitä, että yleisö on mennyt jo sisälle, mutta sisäänkäynnin ulkopuolella seisoo yhä muutama henkilö. He miettivät, että kehtaavatko mennä sisälle.😂

Vierailija
78157/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JokerOutSubs tavanneet Jokerit

https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1695100047627546943?t=NZDKNbraQ…

Kiva että he ovat saaneet pojilta huomiota, ilman heitä meillä olisi paljon vähemmän JO-matskua. Ja huom! On siellä siis muitakin kuin vain nättejä teinityttöjä yleisössä.

Ja Jan tietenkin saanut jo joltain sparklative-lasit ;D

Aina kun näen nätit eturivin tytöt, tulee se fiilis, että pitäisi olla nuori ja nätti, tai edes jompikumpi, jotta voi mennä jokereitten keikalle.

Vierailija
78158/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vaan kateellinen tunne, kun fanit saavat tavata poikia. Itse en koe, että on ok mun mennä heille hölöttämään mitään ikäni takia. Muutenkin olen sellainen, etten osaa lähestyä ihmisiä. Mulle sopis paljon paremmin, ettei sit joku muu saa huomiota heiltä. Tietenkään se ei ole minulta pois, mutta...

Jos tietäisin, että heitä ois kannattanut mennä odottamaan siihen jonoon (oliko se Amsterdamissa), jossa B huolehtii, että varmasti jokainen odottaja saa huomiota, niin tekisin aikamatkan sinne 🙃

Vierailija
78159/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojatsu pikkusortseissa Madame Cyka ig. Vissiin aika lämmin on.

Lies! Ihan normimittaiset shortsit. Petyin.

Vierailija
78160/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiin ja Turkuun on ilmeisesti järjesteillä miittiä niille, jotka haluaa keikkaseuraa ja käydä yhdessä lasillisella ennen keikkaa. Asiasta kai keskusteltu enemmän toisaalla.

Ketju on lukittu.