Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
77641/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerithan on sanonut että heidän uudella levyllä on eri kielistä musiikkia myös eikä pelkästään sloveniaa. Jospa ne pudottaiskin pommin tässä syksyn aikana kaiken B&K hiljaisuuden jälkeen ja olisivat tehneet myös käärijän kanssa yhteisen biisin. Esittäisivätkin sen Suomen keikoilla ensi esityksenä. Että jos se oliskin jokereiden biisi, jossa Käärijä vierailee ja laulaa tyyliin suomeks jonkun osuuden. Koska jokereilla muutenkin on ollut, ettei kaikki fanit ymmärrä biisien sanoja niin suomen kieli tois vaan kivan lisätwistin. Toki niiden tyyli on melko erilainen.

Kunhan tässä pohdiskelen ääneen. Toivossa on hyvä elää 😅

Mä en oikeasti ylläty enää mistään, vaikka epätodennäköistä tuo onkin. Jotain saattaa silti olla luvassa, sen uskon. K osaa vedellä ässiä hihastaan :D 

T. En ylläty-jankkaaja

Vierailija
77642/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Jere, et olis suututtanut sitä Bojania! Tiesit et on tuittupää ja loukkaantuu herkästi.

Nyt sitten on edessä mittavat seuraukset Tommyn kanssa touhuamisesta.

Ja me (täysin) syyttömät sivulliset joudutaan (ihan) kohta katseleen melkein nakkena (😳🙂) esiintyvää Bojania ... Jotain rajaa nyt hei!

🙄

Tämä! EI millään jaksaisi katsella lavalla räjähtelevää ja shake it shake it moveja tekevää Bojania ;)

Täyttä kidutusta tulee olemaan.

Miettikää, puoltoista tuntia kärsimystä edessä. Vatun sheikkaavaa Bojania joutuu katselemaan. 😡 Melkein voisi myydä lipun pois.

Minähän en mitään Bojanin perseenvatkaamista ja kostopaitaa katsele. Lippu myyntiin ja sassiin!

Mä en myy lippua, mutta menen ihan takariviin. Tai oikeastaan jään oville kuuntelemaan keikkaa. Välillä kurkkaan oven välistä josko B lopettaisi sen vatkaamisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
77643/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B katkee ajatus, kun ottaa K käsistä kiinni :D. Kelläpä ei katkeis, kun noihin käsiin koskettaa <3

Vierailija
77644/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan kysyä tältä minun viestieni inhoajalta, mitä pahaa olen hänelle tehnyt? Tuntuu minulle itselle uskomattomalta, että tuntemattoman ihmisen kommentit keskustelu palstalla saavat jonkun noin vihaiseksi. Minut täällä on saanut vihaiseksi vain rasismi, vihapuhe ja kiusaaminen. Mitään noista en ole täällä tehnyt. Itseäni ja viestejäni en yhden ihmisen takia ala muuttamaan. Jos minun läsnäoloni palstalla alkaa vaikuttamaan kaikkien palstailuun negatiivisesti, sitten voin poistua.

Vaikka oletkin anonyymi, sinun kirjoituksesi voi satuttaa oikeasti.

Ja Listan pitäjä, minä en halua olla syy sinun palstalta poistumiseen älä ikinä lopeta.

💚🌹🌹

Puhuisit joskus jotenkin vähän negatiivisemminkin, ei synny kauhean aidon ohmisen vaikutelmaa, kun pitää vain tuoda hyvää mieltä ketjuun koko ajan, vaikka tää *matka* on jokaiselle normaalille bojanistille aiheuttanut kaikenlaisia tunteita, epätoivon, (palstamenoa kohtaan)inhon ja pettymyksenkin tunteita!

Tuossa ehkä yksi ärsytyksen syy.

On eri asia olla hauska ja humoristinen, kuin vaikuttaa jättää käsittelemättä kokonaan negatiivisia tunnetiloja.

🤦🏻

Vierailija
77645/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B katkee ajatus, kun ottaa K käsistä kiinni :D. Kelläpä ei katkeis, kun noihin käsiin koskettaa <3

Kärtsän naama on ihana kun se tekee nuo ankkahuulet lopussa :D

Vierailija
77646/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Made in Italy kirjoitti:

It is certain that K. has worn the Are You bracelet. I keep you have repeating that they are in contact and that their friendship (a little more than friendship) continues without problems. However, from those photos I noticed one thing: how beautiful is Etel?

Do you have the link to the bracelet photo?

You can see it here on his left wrist:

https://www.tiiaohman.com/kaarija-180823?fbclid=PAAaY6K2B-OYT6B1NkWSMDs…

For example: https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5fd0f210fbe7c2511849f5ec/…

Iiiik 💚 miten suloista!

Siis mikä tuo on, joka on vasemmassa ranteessa? Lukeeko siinä oikeasti Are you?

Lukee siinä. Kyllä se youkin näkyy muutamassa kuvassa.

https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5fd0f210fbe7c2511849f5ec/… (@tiiaohman/ Tiia Öhman)

Onko tuota näkynyt aiemmin? Löytäisin kai vastauksen itsekin tutkimalla aiempia kuvia. Tulkitaanko tämän viittaavan Bojaniin vai onko multa mennyt jotain ohi?

No viittaa ainakin siihen niiden viisujen aikaiseen vitsiin.

Vierailija
77647/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan ei saa enää ajaa autollakaan Sloveniassa. Hänen pitää olla aina ja ikuisesti Kärtsän jalkavaimo koska vauvan ketjussa joku on päättänyt niin.

Eihän Bojan siinä aja.

Vierailija
77648/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä K ja B shippaus on kuitenkin pienen porukan hommaa. Eli vaikka julkaisisivat samana päivänä uutta musiikkia, niin suurin osa kuitenkin kuuntelee heitä ihan erikseen sen enempää vertailematta. Ihan taatusti Sloveniassa tulee olemaan iso hitti ja samoin niiden joukossa jotka JO musiikkia kuuntelevat (jos biisi vaan on hyvä). Käärijän biisi taitaa jo olla hitti.

Noin minäkin olisin mielelläni ajatellut.

Useat ulkomaalaiset elävät tätä tarinaa melkein yhtä intensiivisesti kuin me. 

Ja katso myös ficcien määrää.

Vierailija
77649/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan kysyä tältä minun viestieni inhoajalta, mitä pahaa olen hänelle tehnyt? Tuntuu minulle itselle uskomattomalta, että tuntemattoman ihmisen kommentit keskustelu palstalla saavat jonkun noin vihaiseksi. Minut täällä on saanut vihaiseksi vain rasismi, vihapuhe ja kiusaaminen. Mitään noista en ole täällä tehnyt. Itseäni ja viestejäni en yhden ihmisen takia ala muuttamaan. Jos minun läsnäoloni palstalla alkaa vaikuttamaan kaikkien palstailuun negatiivisesti, sitten voin poistua.

Ja Listan pitäjä, minä en halua olla syy sinun palstalta poistumiseen älä ikinä lopeta.

💚🌹🌹

Puhuisit joskus jotenkin vähän negatiivisemminkin, ei synny kauhean aidon ohmisen vaikutelmaa, kun pitää vain tuoda hyvää mieltä ketjuun koko ajan, vaikka tää *matka* on jokaiselle normaalille bojanistille aiheuttanut kaikenlaisia tunteita, epätoivon, (palstamenoa kohtaan)inhon ja pettymyksenkin tunteita!

On eri asia olla hauska ja humoristinen, kuin vaikuttaa jättää käsittelemättä kokonaan negatiivisia tunnetiloja.

Arvostan kommenttiasi todella paljon.

Ihmisiä on erilaisia. Minulle tämä matka on ollut positiivinen. En ehkä ole niin syvällä tässä kuin jotkut muut. Olen myös käsitellyt surua palstalla. Viimeksi lähdin palstalta itkien. En halua tänne negatiivista tunnelmaa, sitä meillä kaikilla on varmasti tosi elämässä ihan tarpeeksi. Myös minulla. Huumori ja rakkaus näitä palstan päähenkilöitä kohtaan on minulle se juttu. Tietysti myös toivon että ehkä joskus he löytäisivät toisensa ,mutta pääasia että ovat onnellisia tahoillaan.

💚🌹🌹

Vierailija
77650/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on! Muuttuu ulkonäkö ihan täysin! Mut just hauskalla tavalla!

Vierailija
77651/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrkiiköhän Tommy sormieleellään haastamaan Janin yksityishenkilön?

Janin yksityishenkilöä ei kukaan pysty haastamaan.

Vierailija
77652/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa aina kun se keskittyy jälkimmäiseen a-aahan niin täysillä että taputus loppuu automaattisesti.

Vierailija
77653/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teemme videolla B:n kaverista, ei ole enää Jo jäsen, yksityishenkilö, kuten ei K:n lähipiirikään, poistuu kyllä nekin

Vierailija
77654/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
77655/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Ihmisiä on erilaisia. Minulle tämä matka on ollut positiivinen. En ehkä ole niin syvällä tässä kuin jotkut muut. Olen myös käsitellyt surua palstalla. Viimeksi lähdin palstalta itkien. En halua tänne negatiivista tunnelmaa, sitä meillä kaikilla on varmasti tosi elämässä ihan tarpeeksi. Myös minulla. Huumori ja rakkaus näitä palstan päähenkilöitä kohtaan on minulle se juttu. Tietysti myös toivon että ehkä joskus he löytäisivät toisensa ,mutta pääasia että ovat onnellisia tahoillaan.

💚🌹🌹

No, täällä on ollut myös tosi paljon nk negatiivisia kommentteja, jotka ovat ainakin auttaneet itseä, enkä puhu nyt häiriköinnistä, vaan taidosta purkaa juurikin negatiivisia tunnelmia sanomalla asiat ääneen ja niin kuin ne osin ovat. Tietenkin jokainen tekee omat tulkintansa, mutta on ne saaneet usein paljon peukutuksiakin. Saattavat olla vain lyhyitä puuskahduksia, mutta siis tulisin hulluksi, jos kaikki koittaisivat sanoa täällä koko ajan vain hyvää. Ei elämä toimi niin.

Tottakai kaikki tunteet ovat sallittuja. Ehkä annoin ymmärtää väärin, mutta tarkoitin, että itse en halua tuoda palstalle negatiivisuutta.

Kaikki kokevat tämän matkan erilailla ja minä kunnioitan kaikkien tapaa. En ikinä poistata muiden kommentteja vaikka en jostain pitäisikään. Se on jonkin ihmisen mielipide tai tunnetila ja minulla ei ole oikeutta sanella, miten kukin ihminen tuntee tai ajattelee.

Sitä samaa suvaitsevaisuutta toivoisin myös itseni kohdalla. Kukaan ei voi miellyttää kaikkia ja sitäkin on elämä. 💚

💚🌹🌹

Vierailija
77656/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis avoin insta, on yksityinen henkilö, jonka tilin asioita ei tarvitse katsella

Vierailija
77657/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen kommentti täällä on; tänne ei saa postata sitä ja tätä.🙄

Vierailija
77658/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

💚🌹🌹

No, täällä on ollut myös tosi paljon nk negatiivisia kommentteja, jotka ovat ainakin auttaneet itseä, enkä puhu nyt häiriköinnistä, vaan taidosta purkaa juurikin negatiivisia tunnelmia sanomalla asiat ääneen ja niin kuin ne osin ovat. Tietenkin jokainen tekee omat tulkintansa, mutta on ne saaneet usein paljon peukutuksiakin. Saattavat olla vain lyhyitä puuskahduksia, mutta siis tulisin hulluksi, jos kaikki koittaisivat sanoa täällä koko ajan vain hyvää. Ei elämä toimi niin.

Ei kai niitä kukaan ole kieltänytkään keskustelemasta? Eikä niitä ole myöskään poisteltu. Olen itsekkin ollut kriitikko monta kertaa.

Tässä nyt kuitenkin on ilmeisesti kyse siitä että hyökätään yhtä keskustelijaa vastaan ja se ei ole hyvää keskustelua.

Vierailija
77659/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Janin paljasta rintakehää vielä laittaa tänne https://x.com/katwhatever_/status/1694742243653845001?s=61

Vierailija
77660/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.