Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Huh
Siellä tehty käärylejuna laivalla ...
Eiks toi superfäni koskaan hymyile?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B on faniboy nro 1 eikä mikään sitä muuta! Ja K on B:n baby boy myös! 😍
https://www.tumblr.com/korvessa/724261592485789696/sorry-but-this-inter…
😥
Suotta mä täällä kyselen, mutta onkohan K enää sitä mieltä, että B on allways number one.
Vierailija kirjoitti:
N: Bojan why are you packing your bags?
B: I'm going to the airport and take the first flight to Finland!
N: No you can't, I won't let you.B: Don't try to stop me!
N: I have to.
B: Why? I have to see Jere.
N: You will, soon.
B: When?
N: In a few minutes. Jan is driving him here from the airport.B: Yes!
Kiitokset taas ficcien kirjoittajille! 😍
Tää saa aina hyvälle tuulelle! B vetää CCC:tä keikkabussissa! 😄
https://www.tiktok.com/@jekorout/video/7257742849351945498?_r=1&_t=8ehD…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N: Hurry up, the gig is starting soon. Where is your shirt?
B: I´m going to perform without.
N: Without what? What is that oil on your upper body?
B: It´s called revenge.
And not just revenge, but angry revenge!
Ja sitten hän hän marssii yläkroppa kiiltäen kohti esiintymislavaa, leuka ylväästi kohollaan ...Luulen, että kohta B palaa Instaan ja esittelee itsensä imuttelemassa joitain kuuluisaa naismallia tai näyttelijätärtä rinnallaan. This is already war! 🤣
Tää on muuten ihan mahdollista
Vakavasti puhuen toivoisin tätä. Jotenkin tämä B:hen kohdistuva ajojahti juuri meemeineen, kommenteineen on vaan kiihtynyt K&T yhteistyön tultua julki, kesällä oli rauhallisempaa tällä saralla K&B:n osalta. Ja jos/kun nämä kumpainenkin taho julkaisee oma sinkkunsa vielä samana päivänä, ajatelkaa mitä hel..tiä se tulee olemaan JO:n/B:n osalta, kun sitä verrataan vain K:n sinkkuun. Esim. jos JO:n kappale on jokin rakkauslaulu tms., somehan repiää liitoksista kirjoittelulla siitä, kuinka B. jäi kuin nalli kalliolle. Ehkä huono esimerkki, mutta ymmärrätte, mitä ajan takaa tällä pelkoskenaariolla. Olisipa nuo julkaisut eri päivinä edes!!
Tavallaan kyllä toivoisi, ettei B:n tarvitse elää kulissisuhteessa, vaan että voisi jakaa elämänsä rakastamansa ihmisen kanssa, oli se sitten julkisesti tai julkisuudelta piilossa.
Voihan se aivan hyvin jakaakin jo.
Pointti on enemmän siinä, että mitä tulee tapahtumaan sinä hetkenä, kun Joker Out ja K&T julkaisee omat uudet sinkut/videot samana päivänä, pystyykö yhteinen fanikunta ottamaan ne vastaan erillisenä vai aletaanko niitä vertailemaan B&K:n takia ja toinen häviää tässä kilpailussa. K on jo nyt vahvasti menossa voittajana maaliin.
JO:n musiikki on todella erilaista, varmaan musiikkivideo on juurikin jokin herkkä tarina yms. Eivät he sitä kauheasti vielä ole mainostaneetkaan... Kyllä varmasti heidän omat kuuntelijansa sitä tukevat
Oi hitto, odotan kyllä niin kumpillä nyt kun sanoit! Ei jostain syystä tullut mieleeni, että videolla voi olla jokin juoni ja sit on kiva arvailla, että mitä tarkoittavat jollain. . .
(en kauhean tosissani aio ruveta arvailemaan, ei tartte hermostua)
Tämä K ja B shippaus on kuitenkin pienen porukan hommaa. Eli vaikka julkaisisivat samana päivänä uutta musiikkia, niin suurin osa kuitenkin kuuntelee heitä ihan erikseen sen enempää vertailematta. Ihan taatusti Sloveniassa tulee olemaan iso hitti ja samoin niiden joukossa jotka JO musiikkia kuuntelevat (jos biisi vaan on hyvä). Käärijän biisi taitaa jo olla hitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B on faniboy nro 1 eikä mikään sitä muuta! Ja K on B:n baby boy myös! 😍
https://www.tumblr.com/korvessa/724261592485789696/sorry-but-this-inter…
😥
Suotta mä täällä kyselen, mutta onkohan K enää sitä mieltä, että B on allways number one.
Always.
Ei se ole unohtanut nappisilmäistä muruaan. Eikä unohda.
B valmistautuu Tavastian Possujunaan 2.0 😂 💙
Vierailija kirjoitti:
Peukutus
Peukku ylös - uskot yhä että B:llä ja K:lla voisi olla tai voisi joskus olla muutakin kuin ystävyyttä.
Peukku alas - B ja K ovat nyt ja jatkossakin vain ystäviä.
Kolmen tunnin jälkeen tulos
47 peukkua ylös ja 20 alas
Olen hieman yllättynyt yhä vallitsevasta optimismista. Mutta ei kai siinä. Jatketaan fiilistelyä, shippailua tms kukin tavallamme.
Vierailija kirjoitti:
Noista nauhoista olis kätevä vetää lähemmäs..
Vierailija kirjoitti:
Mulla soi valmiiksi päässä Umazane Misli kun avasin tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Jere, et olis suututtanut sitä Bojania! Tiesit et on tuittupää ja loukkaantuu herkästi.
Nyt sitten on edessä mittavat seuraukset Tommyn kanssa touhuamisesta.
Ja me (täysin) syyttömät sivulliset joudutaan (ihan) kohta katseleen melkein nakkena (😳🙂) esiintyvää Bojania ... Jotain rajaa nyt hei!
🙄
Tämä! EI millään jaksaisi katsella lavalla räjähtelevää ja shake it shake it moveja tekevää Bojania ;)
Täyttä kidutusta tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten hän hän marssii yläkroppa kiiltäen kohti esiintymislavaa, leuka ylväästi kohollaan ...Luulen, että kohta B palaa Instaan ja esittelee itsensä imuttelemassa joitain kuuluisaa naismallia tai näyttelijätärtä rinnallaan. This is already war! 🤣
Vakavasti puhuen toivoisin tätä. Jotenkin tämä B:hen kohdistuva ajojahti juuri meemeineen, kommenteineen on vaan kiihtynyt K&T yhteistyön tultua julki, kesällä oli rauhallisempaa tällä saralla K&B:n osalta. Ja jos/kun nämä kumpainenkin taho julkaisee oma sinkkunsa vielä samana päivänä, ajatelkaa mitä hel..tiä se tulee olemaan JO:n/B:n osalta, kun sitä verrataan vain K:n sinkkuun. Esim. jos JO:n kappale on jokin rakkauslaulu tms., somehan repiää liitoksista kirjoittelulla siitä, kuinka B. jäi kuin nalli kalliolle. Ehkä huono esimerkki, mutta ymmärrätte, mitä ajan takaa tällä pelkoskenaariolla. Olisipa nuo julkaisut eri päivinä edes!!
Tavallaan kyllä toivoisi, ettei B:n tarvitse elää kulissisuhteessa, vaan että voisi jakaa elämänsä rakastamansa ihmisen kanssa, oli se sitten julkisesti tai julkisuudelta piilossa.
Pointti on enemmän siinä, että mitä tulee tapahtumaan sinä hetkenä, kun Joker Out ja K&T julkaisee omat uudet sinkut/videot samana päivänä, pystyykö yhteinen fanikunta ottamaan ne vastaan erillisenä vai aletaanko niitä vertailemaan B&K:n takia ja toinen häviää tässä kilpailussa. K on jo nyt vahvasti menossa voittajana maaliin.
Jokereilla on paljon myös omaa fanikuntaansa, luulen että heitä kiinnostaa enemmän Joksujen sinkku, kuin Kärtsän uusi biisi. Sinänsä kyllä toivoisi, että julkaisevat sinkut/ videot eri päivinä.
Mullakin kiinnostaa vaan Joksujen musiikki.
Kapteeni ja perämies söpöinä!
Jure 💙 https://twitter.com/JokerOutPics/status/1694758476935770310
Nace 💙 https://twitter.com/JokerOutPics/status/1694758983817474473
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukutus
Peukku ylös - uskot yhä että B:llä ja K:lla voisi olla tai voisi joskus olla muutakin kuin ystävyyttä.
Peukku alas - B ja K ovat nyt ja jatkossakin vain ystäviä.
Kolmen tunnin jälkeen tulos
47 peukkua ylös ja 20 alas
Olen hieman yllättynyt yhä vallitsevasta optimismista. Mutta ei kai siinä. Jatketaan fiilistelyä, shippailua tms kukin tavallamme.
Ei tuo taida olla optimismia vaan tässä vaiheessa pelkkää pakkomielteistä harhaa
Repesin.
Yläpeukun annoin :)))
Pidän skenaariota toki epätodennäköisenä, mutta liian ihanana luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereilla on paljon myös omaa fanikuntaansa, luulen että heitä kiinnostaa enemmän Joksujen sinkku, kuin Kärtsän uusi biisi. Sinänsä kyllä toivoisi, että julkaisevat sinkut/ videot eri päivinä.
Mullakin kiinnostaa vaan Joksujen musiikki.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5179167/kaarija-ja-joker-out-musafiilis…
Minä haluan kysyä tältä minun viestieni inhoajalta, mitä pahaa olen hänelle tehnyt? Tuntuu minulle itselle uskomattomalta, että tuntemattoman ihmisen kommentit keskustelu palstalla saavat jonkun noin vihaiseksi. Minut täällä on saanut vihaiseksi vain rasismi, vihapuhe ja kiusaaminen. Mitään noista en ole täällä tehnyt. Itseäni ja viestejäni en yhden ihmisen takia ala muuttamaan. Jos minun läsnäoloni palstalla alkaa vaikuttamaan kaikkien palstailuun negatiivisesti, sitten voin poistua.
Vaikka oletkin anonyymi, sinun kirjoituksesi voi satuttaa oikeasti.
Ja Listan pitäjä, minä en halua olla syy sinun palstalta poistumiseen älä ikinä lopeta.
💚🌹🌹
JO:n musiikki on todella erilaista, varmaan musiikkivideo on juurikin jokin herkkä tarina yms. Eivät he sitä kauheasti vielä ole mainostaneetkaan... Kyllä varmasti heidän omat kuuntelijansa sitä tukevat