Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
77501/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos K/T ketju on erikseen tehty, niin jauhakaa siellä pliis.

Älä pilaa tätä ketjua tuolla jatkuvalla valituksella. Mielummin luen vaikka homoeroottisia tarinoita Käärijästä ja Paavo Lipposesta, kuin luen tuota marmatusta. Tämä on fiilistelyketju ei valitusketju.

MANIFESTOIDAAN

Vierailija
77502/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pilaa tätä ketjua tuolla jatkuvalla valituksella. Mielummin luen vaikka homoeroottisia tarinoita Käärijästä ja Paavo Lipposesta, kuin luen tuota marmatusta. Tämä on fiilistelyketju ei valitusketju.

MANIFESTOIDAAN

Eeh... mieluummin Käärijää ja Salea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
77503/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on jollekin illaksi puuhaa, muista laittaa tarina ao3:seen.😂

Vierailija
77504/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmäilin pitkän tauon jälkeen viimeisiä sivuja, ja jossain viestissä puhuttiin B:n tyttöystävästä. Onko tällainen käänne siis tullut oikeasti ilmi?

No ei ole tullut. Häneltä kysyttiin haastattelussa siviilisäätyä, ja päätyi erinäisen venkoilun jälkeen sanaan single. Sitten kysyttiin ihannetyttöystävää, siihenkin pyöritteli tyyliin, että jos hän tietäisi, millainen se on, olisi hänellä tyttöystävä vierellään.

Jossain jo aiemmin todettiin, että Bojanin ainoa pidempiaikainen tyttöystävä on Melanie, jonka kanssa hän seurusteli about 18-vuotiaana. Melanie taas sanoi jossain haastattelussa (toki kohteliaasti kumppanin nimeä mainitsematta), että yksi hänen parisuhteistaan päättyi, koska kävikin ilmi, että tyyppi ei tytöistä niin piittaakaan. Tämähän tietysti johti spekulaatioihin siitä, oli kyseinen boyfriend nimenomaan Bojan.

Että ei mitään uutta siltä rintamalta.

Minä luulin näiden puheiden perusteella, että B olisi oikeasti kiemurrellut ja venkoillut tuon sinkku- ja tyttis -kysymysten kohdalla, mutta katsottuani näin jotain aivan muuta. B oli hyvällä tuulella, ja noiden kysymysten kohdalla katsoi vekkulisti, pilkettä silmäkulmassa ja kertoi että uusi single tulossa. Ei näyttänyt mitenkään salailevata tai epämukavalta 😅

Nimenomaan sillä oli pilke silmäkulmassa ja hyvin otti kysymykset, nuo ahdistujat projisoi nyt jotain omia tunteitaan Bojaniin.

Mulla olisi sellainen ehdotus kun täällä edelleen näkyy noita ei saa puhua tästä -viestejä, että ne voisi ignoorata täysin ja kukin kirjoittaa juuri siitä mistä tykkää. Jos se vaan jotenkin Kärtsän touhuihin ja hänen yhteistyökuvioihin liittyy niin kaikki ok. Ja myöskin Bojanin, mitä hän tahollaan puuhaileekin. Ei kannata enää edes vastata noihin mitään. Muuten täällä on loputon vänkäys aiheesta ja se on varmaan noiden tarkoituskin.

En mielestäni projisoi mitään, vaan näen, ettei haluaisi sanoa olevansa heterosti kiinnostunut naisista, mutta ei voi sanoa mitään gaymaistakaan.

Sloveniassa on suhtautuminen seksuaaliseen kiinnostukseen, joka suuntautuu samaa sukupuolta olevaan, mahdollisesti niin tuomitsevaa, että asia on epämiellyttävää tuoda esille. Tai voisi haitata musiikkiuraa, tai ainakin Bojanilla voi olla sellainen pelko.

Toki siihen nähden on outoa touhuta jatkuvasti miesten kanssa. . .

Vierailija
77505/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti media ei ala syytellä k:ta queerbaitingistä musa videon takia

Vierailija
77506/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuva missä K ja T kyynärpäät vastakkain, ihana ja symppis!

Vierailija
77507/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Give me my phone!

N: No.

B: Give it now!

N: No, you're just gonna have

angry phone sex with J.

B: Of course I am. I need it and J needs it.

N: Just do it quiet, please.

B: No.

Vierailija
77508/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutelkaa sitten K:sta ja B:stä tuon jatkuvan valituksen sijaan. Eihän se muiden tehtävä ole tuottaa teille sisältöä viihdykkeeksi. Hommiin vaan.

Vierailija
77509/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole K/B ketju?

Ei ole. Tämä on suuri estronauta ketju.

Vierailija
77510/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B : Babe I'm worried. Is there anyway you could cancel your show on the cruise?

K: Huh? Why are you worried and no I can't cancel it.

B : Well I read one of these fics where we were on Titanic and bad things happened and...

K: Wait wait slow down hun. You read what? Fic about us and Titanic? What are you talking about I' m lost.

B : There is this place called Ao3 where is lots of fics about us. And when I"m lonely I like to read them

K : Oh really? People really do those? So what are we doing in those fics?

B: *chuckles* we do lots of hot stuff to each othet. I usually read them in my bed and when I miss you I imagine they are really happening.

K : Oh wow you got my interest...maybe we should read them together thru videocall and show how they make us feel?

B : Yes please. Maybe tonight?

K : Yes tonight....love you baby.

B : Love you more.

K : Never my silly Bojći

💚🌹🌹

Älä taas jaksa!

Samaa mieltä! Alkavat olla jo todella puuduttavia ja noloja.

Ilmeisesti sama ihminen komppaa itseään. Jatka vaan Ruusurouva näiden tarinoiden kirjoittamista. Tämäkin tarina tosi hyvä. Ovat osa ketjun parasta antia.

Kiitos sinulle paljon ja kaikille, jotka tykkää.

Oli pikkuisen kynnystä taas tulla palstalle, mutta iloinen olen kun tulin.

Mitä mitä luin tuolta aiemmin, että pitää pyytää anteeksi yksityishenkilöltä siis Janin?

Onko se loukkaantunut minun puheista 😮🤣

💚🌹🌹

Tuskin on loukkaantunut 😉 Mutta kuulemma inhoaa sitä, jos häntä kätellään löysästi 💥😅

Aah vai sellaista. No minä kättelen kaksin käsin ja annan french kisses vielä... poskille 😉

Joko sen Ukun ehti joku varata itselleen? Minä voin ottaa Harryn lisäksi jos on vielä vapaa.

💚🌹🌹

Meillä on sen verran samanlainen miesmaku, joten mietin tässä, että pitäisikö minun tulla tsekkaamaan sun aviomies.😂 Sä voit tsekata minun.😜 Joo, menee levottomaksi jutut.

Vai vaihtikset tehtäis 🤣 Mun miesmaku on aika laaja. Näytin ystävälle Janin kuvaa ja hän tuumasi, että mitä tapahtui sun kinkille lyhyiden,tummien miesten suhteen. Rakastan Matthew Bellamya, Luis Fonsia ja Kärtsyä. Mun mies on pitkä ja tumma ja karvainen 🤣

Mitäs sulta löytyy 😉🤣

💚🌹🌹

Vierailija
77511/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskahan k&t pääsee esiintymään uudestaan yhdessä? 👀 Olisiko julkaisun aikoihin jokin tapahtuma? En malta odottaa sitä videota! Toivottavasti siinä on jotain kuumaa 🔥💚

Onneksi T asuu Virossa, niin voisi oikeasti jollekin keikalle joskus tulla. Voisi mun puolesta tehdä oman keikkansa just esim. Tavastialle, kun klubeista tykkää. Kyllä varmaan menisin katsomaan ja ostaisin lipun samantien. Tosin aika mahtava olisi myös ilta, jossa esiintyisi Tavalla ensin K ja sitten T / toisinpäin. Yhteisbiisi siinä välissä toki.

Niinpä!! Ehkä tuo yhteistyö K:n kanssa nostaa häntä enemmän täälläkin tapetille. Keikkavideoista päätellen sopii hyvin klubille. Kuten K 💚

Eipä haittaisi sekään, jos kiertäisivät jotain klubeja yhdessä ja esiintyisivät. Tommylle kun mikään ongelma ei ole tulla toiseen maahan ja K taas mielellään keikkailee kotimaassaan, joten helppo yhdistää. Toki hinta on kysymysmerkki ja Tommy varmasti arvonsa tietää, mutta toisaalta voinut olla sen verta hullu, että on itse innostunut yhteistyöstä sen verran, että onkin lähtenyt jopa aika halvalla.

Niinpä! Musiikillisesti sopivat hyvin samoihin kuvioihin. Voisin kuvitella joskus vielä toisen yhteisbiisin, jos tämä ensimmäinen menee hyvin 👀 K:kin olisi aika helppo vetää keikkaa Virossa. Eikö T:llä ole yhteyksiä siihen Little bigiin? Monet toivovat K:lle yhteistyötä myös heidän kanssaan

Viroon K varmasti voisi lähteäkin, ja veikkaan, että tolle Euroopan kiertueella esiintyvät yhdessä ainakin siellä Virossa. Hitto että harmittaa, kun on loppuunmyyty, mutta eipä sille mitään voi. Siellä icip ois taatusti nähty. Tommy tuntee Little bigin pidemmältä ajalta, joten voisi helposti onnistua yhteystyö, missä ovat esim kolmestaan.

Kannattaa pitää silmät auki, lähempänä keikkaa voi tulla lippuja myyntiin, kun varmaan joillakin tulee yllättäviä tilanteita, ettei pääsekään. Toivon että Lontoon vieras olisi T.. se ainakin olisi aika hype, ja esim. Se Mae ei yhtään sopisi samalle lavalle K:n kanssa. Ja varmaan T:kin haluaisi loppuunmyydyssä roundhousessa esiintyä.

Maen esiintyminen oli jokseenkin aneeminen esim Jokereiden kanssa, joten toivottavasti ei ole Mae. Lukea taas vaikea kuvitella samaan aikaan lavalle Kärtsän kanssa, joten Tommyn puolesta manifestoin myös.

Guest viittaa perinteisesti lämppäriin, ei samaan aikaan lavalla olijaan. En tod usko, että on Mae. Voi olla joku pieni brittibändikin.

Vierailija
77512/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulen melkein tänne asti kolinan vaatekaapissa, kun Sloveniassa kaivetaan kostopaitaa esiin huomiselle keikalle.

😂 Ihanan hassu ajatus! Bojan vakavana ja vähän vihaisena repimässä kaapinovia auki ja heiluttamassa henkareita ja vaatteita; 'ei tää', 'ei tää' ... 'tää ehkä', 'tää ei' ...

Martin pyörittelee silmiään ja sit menee auttamaan paidan valinnassa 😄

Kiukkuinen Bojan on varmaan järjettömän söpö. 😀

Vierailija
77513/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B : Well I read one of these fics where we were on Titanic and bad things happened and...

K: Wait wait slow down hun. You read what? Fic about us and Titanic? What are you talking about I' m lost.

B : There is this place called Ao3 where is lots of fics about us. And when I"m lonely I like to read them

B: *chuckles* we do lots of hot stuff to each othet. I usually read them in my bed and when I miss you I imagine they are really happening.

K : Oh wow you got my interest...maybe we should read them together thru videocall and show how they make us feel?

💚🌹🌹

Älä taas jaksa!

Ilmeisesti sama ihminen komppaa itseään. Jatka vaan Ruusurouva näiden tarinoiden kirjoittamista. Tämäkin tarina tosi hyvä. Ovat osa ketjun parasta antia.

Mitä mitä luin tuolta aiemmin, että pitää pyytää anteeksi yksityishenkilöltä siis Janin?

💚🌹🌹

Tuskin on loukkaantunut 😉 Mutta kuulemma inhoaa sitä, jos häntä kätellään löysästi 💥😅

Aah vai sellaista. No minä kättelen kaksin käsin ja annan french kisses vielä... poskille 😉

Joko sen Ukun ehti joku varata itselleen? Minä voin ottaa Harryn lisäksi jos on vielä vapaa.

💚🌹🌹

Meillä on sen verran samanlainen miesmaku, joten mietin tässä, että pitäisikö minun tulla tsekkaamaan sun aviomies.😂 Sä voit tsekata minun.😜 Joo, menee levottomaksi jutut.

Vai vaihtikset tehtäis 🤣 Mun miesmaku on aika laaja. Näytin ystävälle Janin kuvaa ja hän tuumasi, että mitä tapahtui sun kinkille lyhyiden,tummien miesten suhteen. Rakastan Matthew Bellamya, Luis Fonsia ja Kärtsyä. Mun mies on pitkä ja tumma ja karvainen 🤣

Mitäs sulta löytyy 😉🤣

💚🌹🌹

Täältä löytyy myös tumma, pitkä ja karvainen.😉

Vierailija
77514/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole K/B ketju?

Tämä on kys henkilöihin liittyvä yleisketju, jossa fiilistellåän niitä intensiivisiä henkilösuhteita, jotka sattuvat kyseisten henkilöiden elämään kulloinkin liittymään (yleisimmin homoeroottisin vivahtein). Peruspolttoaineena toimii edelleen julkaisut, joita kys artistit julkisuuteen jakavat.

Peukku ylös, jotka jakavat kanssani tämän käsityksen.

Vierailija
77515/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutelkaa sitten K:sta ja B:stä tuon jatkuvan valituksen sijaan. Eihän se muiden tehtävä ole tuottaa teille sisältöä viihdykkeeksi. Hommiin vaan.

👍

Vierailija
77516/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Älä taas jaksa!

💚🌹🌹

💚🌹🌹

Mitäs sulta löytyy 😉🤣

💚🌹🌹

Jos on pitkät hiukset vielä, niin sitten voidaan vaihtaa päittäin. 🤣

💚🌹🌹

Vierailija
77517/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Nace

N: --

B: Nace!

N: what?

B: i need it again

N: no

B: yes

N: Bojan, you don't need it!

B: i do! I need to check something, please!

N: no

B: Nace, please ... Pleaseeee!

N: no, go away

B: pleaseeee, Nace!

N: don't give me that look

B: Naceeyyy...

N: you little shit, you won, again, but Bojan, it's two minutes and i want it back, okey?

B: of course, thank you, bro, i love you!

N: i hope you do

B: --

N: so Kris told you?

B: Kris told me?

N: Kris told you about Jere's Instagram

B: no

N: don't lie to me

B: i'm not! I never lie!

N: Bojan ...

B: no Kris didn't tell me anything

N: don't lie

B: Jan did

N: right, and now you have to see every single one of those photos?

B: Nace, i'm not stalking Jere, i'm not some stupid school girl!

N: you are

B: okey, these photos are ... really ... hmm... really....

N: wow, they really are!

B: fuck

N: what are you doing? Give me the phone! Bojan!

B: i'm calling him!

Vierailija
77518/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole K/B ketju?

Ei ole. Tämä on suuri estronauta ketju.

Estronautojen seikkailut Jokereiden konserteissa.

Vierailija
77519/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Made in Italy kirjoitti:

It is certain that K. has worn the Are You bracelet. I keep you have repeating that they are in contact and that their friendship (a little more than friendship) continues without problems. However, from those photos I noticed one thing: how beautiful is Etel?

Do you have the link to the bracelet photo?

You can see it here on his left wrist:

https://www.tiiaohman.com/kaarija-180823?fbclid=PAAaY6K2B-OYT6B1NkWSMDs…

For example: https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5fd0f210fbe7c2511849f5ec/…

Vierailija
77520/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Älä taas jaksa!

💚🌹🌹

💚🌹🌹

Mitäs sulta löytyy 😉🤣

💚🌹🌹

Jos on pitkät hiukset vielä, niin sitten voidaan vaihtaa päittäin. 🤣

💚🌹🌹

Ääh älkää, te niitten tummien karvaistenne kans! Mitä mä saan? Otatteko vaihdossa esimerkiksi kissan? Vaikka viikoksi...? Alkuun? Miestä ei ole antaa.

Ketju on lukittu.