Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen melkein tänne asti kolinan vaatekaapissa, kun Sloveniassa kaivetaan kostopaitaa esiin huomiselle keikalle.
😂 Ihanan hassu ajatus! Bojan vakavana ja vähän vihaisena repimässä kaapinovia auki ja heiluttamassa henkareita ja vaatteita; 'ei tää', 'ei tää' ... 'tää ehkä', 'tää ei' ...
Martin pyörittelee silmiään ja sit menee auttamaan paidan valinnassa 😄
Kiukkuinen Bojan on varmaan järjettömän söpö. 😀
Uskon vakaasti että vihaisella vaatteita paiskovalla Bojanilla on ilmeet ja eleet suoraan Demoni-videosta. Mikään muu ei ole mahdollista. :D
LadySLO:) kirjoitti:
Made in Italy kirjoitti:
It is certain that K. has worn the Are You bracelet. I keep you have repeating that they are in contact and that their friendship (a little more than friendship) continues without problems. However, from those photos I noticed one thing: how beautiful is Etel?
Do you have the link to the bracelet photo?
No, it was a series of photos posted before my comment. In some you could see a band bracelet with "Are You" written on it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K/T ketju on erikseen tehty, niin jauhakaa siellä pliis.
Älä pilaa tätä ketjua tuolla jatkuvalla valituksella. Mielummin luen vaikka homoeroottisia tarinoita Käärijästä ja Paavo Lipposesta, kuin luen tuota marmatusta. Tämä on fiilistelyketju ei valitusketju.
Eikö tämä ole K/B ketju?
Ei ole. Tämä on suuri estronauta ketju.
Estronautojen seikkailut Jokereiden konserteissa.
Tästä vois tehdä lasten kirjasarjan.
No nyt on hieno Miken kuva. (K:n uusin Insta)
Tommylla on muuten taipuisa (taaksepäin taipuva) peukku. Käärijälle suora peukku.
Taipuisapeukkuiset ovat perusluonteeltaan sosiaalisempia ja mukautuvampia kuin suorapeukut.
Suorapeukkuinen ihminen tarvitsee enemmän omaa aikaa ja "sulatteluaikaa" pysyäkseen sisäisessä balanssissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B : Babe I'm worried. Is there anyway you could cancel your show on the cruise?
K: Huh? Why are you worried and no I can't cancel it.
B : Well I read one of these fics where we were on Titanic and bad things happened and...
K: Wait wait slow down hun. You read what? Fic about us and Titanic? What are you talking about I' m lost.
B : There is this place called Ao3 where is lots of fics about us. And when I"m lonely I like to read them
K : Oh really? People really do those? So what are we doing in those fics?
B: *chuckles* we do lots of hot stuff to each othet. I usually read them in my bed and when I miss you I imagine they are really happening.
K : Oh wow you got my interest...maybe we should read them together thru videocall and show how they make us feel?
B : Yes please. Maybe tonight?
K : Yes tonight....love you baby.
B : Love you more.
K : Never my silly Bojći
💚🌹🌹Älä taas jaksa!
Samaa mieltä! Alkavat olla jo todella puuduttavia ja noloja.
Ilmeisesti sama ihminen komppaa itseään. Jatka vaan Ruusurouva näiden tarinoiden kirjoittamista. Tämäkin tarina tosi hyvä. Ovat osa ketjun parasta antia.
Kiitos sinulle paljon ja kaikille, jotka tykkää.
Oli pikkuisen kynnystä taas tulla palstalle, mutta iloinen olen kun tulin.
Mitä mitä luin tuolta aiemmin, että pitää pyytää anteeksi yksityishenkilöltä siis Janin?
Onko se loukkaantunut minun puheista 😮🤣
💚🌹🌹Tuskin on loukkaantunut 😉 Mutta kuulemma inhoaa sitä, jos häntä kätellään löysästi 💥😅
Aah vai sellaista. No minä kättelen kaksin käsin ja annan french kisses vielä... poskille 😉
Joko sen Ukun ehti joku varata itselleen? Minä voin ottaa Harryn lisäksi jos on vielä vapaa.
💚🌹🌹Meillä on sen verran samanlainen miesmaku, joten mietin tässä, että pitäisikö minun tulla tsekkaamaan sun aviomies.😂 Sä voit tsekata minun.😜 Joo, menee levottomaksi jutut.
Vai vaihtikset tehtäis 🤣 Mun miesmaku on aika laaja. Näytin ystävälle Janin kuvaa ja hän tuumasi, että mitä tapahtui sun kinkille lyhyiden,tummien miesten suhteen. Rakastan Matthew Bellamya, Luis Fonsia ja Kärtsyä. Mun mies on pitkä ja tumma ja karvainen 🤣
Mitäs sulta löytyy 😉🤣
💚🌹🌹Täältä löytyy myös tumma, pitkä ja karvainen.😉
Saisiko ystävällisesti pyytää ettette lainailisi jatkuvasti jumalattoman pitkiä ketjuja. Menee hankalaks lukea kännyllä. (No, pyysin, vaikken ehkä saisikaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B : Well I read one of these fics where we were on Titanic and bad things happened and...
K: Wait wait slow down hun. You read what? Fic about us and Titanic? What are you talking about I' m lost.
B : There is this place called Ao3 where is lots of fics about us. And when I"m lonely I like to read them
B: *chuckles* we do lots of hot stuff to each othet. I usually read them in my bed and when I miss you I imagine they are really happening.
K : Oh wow you got my interest...maybe we should read them together thru videocall and show how they make us feel?
💚🌹🌹Älä taas jaksa!
Ilmeisesti sama ihminen komppaa itseään. Jatka vaan Ruusurouva näiden tarinoiden kirjoittamista. Tämäkin tarina tosi hyvä. Ovat osa ketjun parasta antia.
Mitä mitä luin tuolta aiemmin, että pitää pyytää anteeksi yksityishenkilöltä siis Janin?
💚🌹🌹Tuskin on loukkaantunut 😉 Mutta kuulemma inhoaa sitä, jos häntä kätellään löysästi 💥😅
Aah vai sellaista. No minä kättelen kaksin käsin ja annan french kisses vielä... poskille 😉
Joko sen Ukun ehti joku varata itselleen? Minä voin ottaa Harryn lisäksi jos on vielä vapaa.
💚🌹🌹Meillä on sen verran samanlainen miesmaku, joten mietin tässä, että pitäisikö minun tulla tsekkaamaan sun aviomies.😂 Sä voit tsekata minun.😜 Joo, menee levottomaksi jutut.
Vai vaihtikset tehtäis 🤣 Mun miesmaku on aika laaja. Näytin ystävälle Janin kuvaa ja hän tuumasi, että mitä tapahtui sun kinkille lyhyiden,tummien miesten suhteen. Rakastan Matthew Bellamya, Luis Fonsia ja Kärtsyä. Mun mies on pitkä ja tumma ja karvainen 🤣
Mitäs sulta löytyy 😉🤣
Jos on pitkät hiukset vielä, niin sitten voidaan vaihtaa päittäin. 🤣
💚🌹🌹Ääh älkää, te niitten tummien karvaistenne kans! Mitä mä saan? Otatteko vaihdossa esimerkiksi kissan? Vaikka viikoksi...? Alkuun? Miestä ei ole antaa.
Täältä löytyy jo kaksi kissaa ja koirakin. Mä voisin kyllä ottaa ruusurouvan papukaijan hoitoon, sen jälkeen papukaija osaisi laulaa cha cha chaa ja miestä seinälle sekä hakisi horny jailia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen melkein tänne asti kolinan vaatekaapissa, kun Sloveniassa kaivetaan kostopaitaa esiin huomiselle keikalle.
😂 Ihanan hassu ajatus! Bojan vakavana ja vähän vihaisena repimässä kaapinovia auki ja heiluttamassa henkareita ja vaatteita; 'ei tää', 'ei tää' ... 'tää ehkä', 'tää ei' ...
Martin pyörittelee silmiään ja sit menee auttamaan paidan valinnassa 😄
Kiukkuinen Bojan on varmaan järjettömän söpö. 😀
Ihan varmasti on! Just sellainen vähän loukkaantunut ilme, joka sillä joskus (vahingossa?) ollut, kun ehkä joku asia tullut mieleen tms kesken kaiken (esim se hevostallireissun haastis missä Nace kysyy sen vaatteista ja Jure? kysyy eikö pese omiaan jos serkulta lainaa aina ... ja sillä on ne pienet sortsit). Söpö 😅😄
N: Bojan, did you take my phone?
B: ...no.
N: It's literally in your hand.
B: ...I wasn't using it!
N: So you weren't using my Instagram to like Jere's pictures again?
B: Absolutely not. Why would I do that. That would be insane behaviour.
N: ...
B: ...
B: Not that there's anything to like, either.
N: Right. And if I check my browser history, I also won't find a booking for a one-way ticket to Finland.
B: Absolutely not.
B: I used Kris's phone for that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pilaa tätä ketjua tuolla jatkuvalla valituksella. Mielummin luen vaikka homoeroottisia tarinoita Käärijästä ja Paavo Lipposesta, kuin luen tuota marmatusta. Tämä on fiilistelyketju ei valitusketju.
Eikö tämä ole K/B ketju?
Voi olla et se kirjasarja ei olis lapsille sopiva 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole K/B ketju?
Lasten?🤭
Vierailija kirjoitti:
No nyt on hieno Miken kuva. (K:n uusin Insta)
Tommylla on muuten taipuisa (taaksepäin taipuva) peukku. Käärijälle suora peukku.
Taipuisapeukkuiset ovat perusluonteeltaan sosiaalisempia ja mukautuvampia kuin suorapeukut.
Suorapeukkuinen ihminen tarvitsee enemmän omaa aikaa ja "sulatteluaikaa" pysyäkseen sisäisessä balanssissa
Taipusapeukut on taitavampia käsistään ja lisäksi vähän kusipäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹Älä taas jaksa!
Mitäs sulta löytyy 😉🤣
Jos on pitkät hiukset vielä, niin sitten voidaan vaihtaa päittäin. 🤣
💚🌹🌹Ääh älkää, te niitten tummien karvaistenne kans! Mitä mä saan? Otatteko vaihdossa esimerkiksi kissan? Vaikka viikoksi...? Alkuun? Miestä ei ole antaa.
Jos lupaat ettei se syö meidän kaijaa ja mouruta ei saa. Mä lähetän tuon mun ukon jos se ei ole liian vanha sulle, kunhan se Jan saapuu viimein tänne.
Liput lähetin jo viikko sitten...tainnut viisuri napata sen matkalla 🤣
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole K/B ketju?
Lasten?🤭
Niin estronaudat ja jokeripokeripojat ... 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹Älä taas jaksa!
Mitäs sulta löytyy 😉🤣
Saisiko ystävällisesti pyytää ettette lainailisi jatkuvasti jumalattoman pitkiä ketjuja. Menee hankalaks lukea kännyllä. (No, pyysin, vaikken ehkä saisikaan)
Sori, oltiin lainailemassa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma video varmasti tulossa näiltä kahdelta.🔥
B:ltä ja K:lta tulee sit sellainen romanttinen rakkasvideo heidän duetostaan.💙💚
Jos Tommi korkkaa K:n en anna sille ikinä anteeksi 🤣
Tommi on outo-jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Made in Italy kirjoitti:
It is certain that K. has worn the Are You bracelet. I keep you have repeating that they are in contact and that their friendship (a little more than friendship) continues without problems. However, from those photos I noticed one thing: how beautiful is Etel?
You can see it here on his left wrist:
https://www.tiiaohman.com/kaarija-180823?fbclid=PAAaY6K2B-OYT6B1NkWSMDs…
For example: https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5fd0f210fbe7c2511849f5ec/…
Iiiik 💚 miten suloista!
Kiitos kaikista uusista ficeistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en halua B näkisi tota musa videoo
Täytyy pyytää Kärtsyltä, et selvittää IP:n ja laittaa estot.
Naurattaa tää skenaario, että Boitsu menee katsomaan kaverinsa musavideota, mut onkin estettynä. Noh, äkkiäkös Nacelta saa puhelinta lainaan...
Mut Nace ei anna koska on romanttisena luonteena suutahtanut ja lopettanut Kärtsän kuvista tykkäänisen. Siihen päättyi BK:n taru, nyyh. 🥲
Siinä tapauksessa mun on helppoa livahtaa laivasta
Vierailija kirjoitti:
Made in Italy kirjoitti:
You can see it here on his left wrist:
https://www.tiiaohman.com/kaarija-180823?fbclid=PAAaY6K2B-OYT6B1NkWSMDs…
For example: https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5fd0f210fbe7c2511849f5ec/…
Yes. In the brachlet in Ks left hand there is ARE ... YOU is not wisible, it's on the other size.
Heterojankkaaja näköjään pitkästä aikaa palstalla. Kohta alkaa sitte varmaan homopakotuksen jankkaus. Kärsy on lyhtypylväs suuntautumiseltaan.