Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
7741/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Tavastia on niin perinteinen niin se on valoisalle Bojanille liian synkkä. 🥲 Olisi mennyt Allas Sea Poolin keikalle Kärtsän ja Benkun kanssa, vielä kun olisi kaunis suomalainen kesäilta niin..

Jos kattelee molempien osapuolten keikka-aikatauluja niin tämä Tavastian keikan aika on varmaan ainoita joka väliin mahtuu, ei hirveesti valinnanvaraa ole

Vierailija
7742/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että Käärijä ilmoitti tuon Bojanin vierailun jo nyt. Ei kuitenkaan tarvitse enää mainostaa keikkaa kun se on loppuun myyty. Olisi pitänyt hauskana yllätyksenä.

Oon tippunut kärryiltä. Missä siis on ilmoittanut?

Eilisellä keikalla. Näytti sydämen käsillä kun yleisössä pyydettiin taas näyttämään jos B on kuuma ja sanoi että voi olla yllätys luvassa Tavastialla.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1665242626453385216

Hahaa, näytti sydäntä vielä oikein pitkään ja kaikille, jotta ei jää epäselvyyksiä!

Järkkärikin nyökyttelee vieressä 😅

Järkkärikin on Bojan-fani 😁

Kiinni jäi😄

Onkohan peräti Rietas gay?? Tai joku muu kanssakirjoittelija tästä ketjusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7743/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että Käärijä ilmoitti tuon Bojanin vierailun jo nyt. Ei kuitenkaan tarvitse enää mainostaa keikkaa kun se on loppuun myyty. Olisi pitänyt hauskana yllätyksenä.

Eilisellä keikalla. Näytti sydämen käsillä kun yleisössä pyydettiin taas näyttämään jos B on kuuma ja sanoi että voi olla yllätys luvassa Tavastialla.

Hahaa, näytti sydäntä vielä oikein pitkään ja kaikille, jotta ei jää epäselvyyksiä!

Ketjun teoria siitä, että jokainen on bojanseksuaali, vahvistui jälleen!

Vierailija
7744/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi keikka kun ei ole shippaajille, vaan Käärijän faneille. Shippaajiakin sinne varmaan menee, mutta kun kerran liput on myyty jo ties milloin, niin tuskin isolta osin.

Kuinkakohan iso osa Käärijän faneista on samalla myös shippaajia, edes kaappi-sellaisia.

Nimim. Itselläkin alkoi viattomasti CCC-fanituksella tammikuussa ja tähän on päädytty

Mä tunnustan myös saman! Rehellisesti sanottuna mä en edes tiennyt koko shippaus-sanaa. Fanfictionista olin kuulut, mutta en koskaan ollut lukenut sellaista. Vielä oudompaa että fiilistelen kahta miestä ja toivon heille jotain elämää suurempaa rakkaustarinaa. En tiedä mitä mulle on tapahtunut ja toivunko tästä takaisin järkeväksi ihmiseksi.

Vierailija
7745/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Naantalissa eilen ja Oi voi oli kyllä kuumaa! Kärtsä osaa viihdyttää ja vaikutti tosi hyväntuuliselta eikä jälkeäkään että ois ollut kypsä. Kiertuemanageri taisi tuoda hänet, oli reilusti myöhässä. Porukka huusi Käärijä Käärijä pitkään ennen kuin mies oli edes Naantalissa. Keikkapaikkana Naantalin Kaivohuone ei ole optimaalinen mutta tunnelma oli kyllä katossa, ihan mahtavaa! Ja toi Bojan-kommentti aaaah parhautta! Kiitos kanssashippaajalle!

Joo parempi että välikuolemat välissä. Olihan tuo nyt tiukka vrk, kun kolme intensiivistä keikkaa ihan eri puolilla Suomea.

Ideaparkissa oli pienellä crewlla. Murattia en huomannut, hänet saattoi lavalle sinipaitainen pidempihiuksinen blondi ja pinkki kaveri. Toinen pinkki oli virittelemässä DJ:nä.

Ihan eri puolilla suomea = kahden tunnin ajomatkan päässä. On se rankkaa.

Vierailija
7746/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten parin sekunnin pätkästä voi tulla näin iloiseksi? Nyt vaan joku lisää tuohon käännöksen ja lähettää Rekolle 😉

Vierailija
7747/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun teoria siitä, että jokainen on bojanseksuaali, vahvistui jälleen!

Eikö se termi ollutkaan boseksuaali? No molempi parempi.

Vierailija
7748/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Naantalissa eilen ja Oi voi oli kyllä kuumaa! Kärtsä osaa viihdyttää ja vaikutti tosi hyväntuuliselta eikä jälkeäkään että ois ollut kypsä. Kiertuemanageri taisi tuoda hänet, oli reilusti myöhässä. Porukka huusi Käärijä Käärijä pitkään ennen kuin mies oli edes Naantalissa. Keikkapaikkana Naantalin Kaivohuone ei ole optimaalinen mutta tunnelma oli kyllä katossa, ihan mahtavaa! Ja toi Bojan-kommentti aaaah parhautta! Kiitos kanssashippaajalle!

Joo parempi että välikuolemat välissä. Olihan tuo nyt tiukka vrk, kun kolme intensiivistä keikkaa ihan eri puolilla Suomea.

Ideaparkissa oli pienellä crewlla. Murattia en huomannut, hänet saattoi lavalle sinipaitainen pidempihiuksinen blondi ja pinkki kaveri. Toinen pinkki oli virittelemässä DJ:nä.

Nyt loppu alkuunsa Kärtsärin mollaus! Kärtsäri on antanut mulle iloa elämään ja buustia enemmän kun tyyliin mikään muu ilmiö viimeseen kolmeen vuoteen! Iso kiitos!

Vierailija
7749/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku on tullu tänne heti aamusta ketjun avaamisen hetkillä ilmottamaan että iik, K näytti sydämmen, se ajattelee että B on kuuma. Ootteko tosissanne?? Toivottavasti tää ketju poistetaan nopeasti, alkaa olla niin lapsellisen noloa ja harhaista tää toiminta.

Vierailija
7750/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari videota Naantalin välispiikeistä 🤣 (näissä ei mainintaa Bojanista)

https://www.tiktok.com/@king.krisu

Onkpa K turvonnu.

Onpa kehopositiivinen kommentti. Ja vieläpä ihmisestä jolla tiedetään olevan vakava suolistosairaus. Halveksittava ja ala-arvoinen kommentti sulta. Et taida olla oikeassa ketjussa.

Vierailija
7751/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla känkkäränkkäpäivä? Ähtäri-Lempäälä-Naantali ei taitu 2 tunnissa ja yöunet ei keikka adrenaliinin ym jälkeen ole kummoiset. Tärkeämpää kuin olla täsmällisesti suorittamassa lavalla on eeppinen hyvän fiiliksen keikka 🔥

Vierailija
7752/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joku on tullu tänne heti aamusta ketjun avaamisen hetkillä ilmottamaan että iik, K näytti sydämmen, se ajattelee että B on kuuma. Ootteko tosissanne?? Toivottavasti tää ketju poistetaan nopeasti, alkaa olla niin lapsellisen noloa ja harhaista tää toiminta.

Kannattaako roikkua täällä, jos noin mielensä pahoittaa? Ulkona on kiva ilma. Mene vaikka kävelylle.

Vierailija
7753/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ankeuttaja taas vauhdissa.

Mitä se sinulta on pois vaikka joku saakin siitä iloa että B tulee Suomeen tai K puhuu B.stä, itse oot lapsellisen nolo.

Itse odotan että B tulee Suomeen bändinsä kanssa jotta pääsen kuuntelemaan bändiä joka oli yksi suosikeistani viisuissa ja mulla on ollut kuuntelussa myös muut biisit kuin viisubiisi.

Tässä ketjussa kyllä ymmärretään että nämä on vain kavereita, shippaus eli heidän näkeminen yhdessä on päiväunta ja ihan fiktiivistä hömppää. Shippaukselle oli oma ketju jossa tämä korostui paremmin.

Vierailija
7754/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Louhelaan menijöitä?

Vierailija
7755/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpostihan tästä ketjusta saisi ylläpidolle tehtyä valituksen. Monia sääntöjä rikottu ties miten moneen otteeseen.

Vierailija
7756/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpostihan tästä ketjusta saisi ylläpidolle tehtyä valituksen. Monia sääntöjä rikottu ties miten moneen otteeseen.

No tee sitten. Katsotaan poistuuko.

Vierailija
7757/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla känkkäränkkäpäivä? Ähtäri-Lempäälä-Naantali ei taitu 2 tunnissa ja yöunet ei keikka adrenaliinin ym jälkeen ole kummoiset. Tärkeämpää kuin olla täsmällisesti suorittamassa lavalla on eeppinen hyvän fiiliksen keikka 🔥

En Käärijää mollaakaan, vaan teidän suhteellisuuden tajua. Teistä ois varmaan ok, jos Käärijä peruis jonku keikan, ku sillä niin väsytti. Ja nuo paikkakunnat eivät ole ihsn eri puolilla suomea, vaikka kuinka gänkäisitte.

Vierailija
7758/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkkärikin on Bojan-fani 😁

Kiinni jäi😄

Onkohan peräti Rietas gay?? Tai joku muu kanssakirjoittelija tästä ketjusta

Riettis on Käärijään päin. Tais luonnehtia Bojania täitukaksi UMK ketjussa 🤣 Olen aika lailla samaa mieltä.

Vierailija
7759/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa ankeuttaja taas vauhdissa.

Mitä se sinulta on pois vaikka joku saakin siitä iloa että B tulee Suomeen tai K puhuu B.stä, itse oot lapsellisen nolo.

Itse odotan että B tulee Suomeen bändinsä kanssa jotta pääsen kuuntelemaan bändiä joka oli yksi suosikeistani viisuissa ja mulla on ollut kuuntelussa myös muut biisit kuin viisubiisi.

Tässä ketjussa kyllä ymmärretään että nämä on vain kavereita, shippaus eli heidän näkeminen yhdessä on päiväunta ja ihan fiktiivistä hömppää. Shippaukselle oli oma ketju jossa tämä korostui paremmin.

Vaikka siksi on minulta pois että itse olen hommannut liput tavastialle jo ajat sitten koska olen tykännyt K musiikista jo ennen viisuja. Ja nyt siitäkin keikasta selkeästi tulee yksi teinisirkus teidän harhojenne takia.

Vierailija
7760/123801 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on positiivinen meininki ja ihmisistä puhutaan hyvää.

Täällä on monia ketjuja, jossa törkeästi haukutaan ihan tosielämän ihmisiä. Ne pitäis poiistaa ennemmin.

Ketju on lukittu.