Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime äänestyksestä on aikaa ja ketjussa on nyt varmasti uuttakin porukkaa, joten...
Käärijä (yläpeukku) vai Bojan (alapeukku)?
Jos äänestyksestä voi jotakin päätellä niin ainakin sen, että tätä ketjua lukee hyvin hyvin moni ihminen.
Mä tunnustan, että multipeukutin 10 ääntä. En paljasta, kummalle.
Olen tällä palstalla aina hämmentynyt siitä, kun sanotaan, että joku multipeukuttaa omaa aloitustaan jne. Olen sitten varmaan tyhmä, mutta voiko noin tehdä oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Tavastia on niin perinteinen niin se on valoisalle Bojanille liian synkkä. 🥲 Olisi mennyt Allas Sea Poolin keikalle Kärtsän ja Benkun kanssa, vielä kun olisi kaunis suomalainen kesäilta niin..
Sama fiilis mulla. Hirveen synkkä paikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että Käärijä ilmoitti tuon Bojanin vierailun jo nyt. Ei kuitenkaan tarvitse enää mainostaa keikkaa kun se on loppuun myyty. Olisi pitänyt hauskana yllätyksenä.
Oon tippunut kärryiltä. Missä siis on ilmoittanut?
Eilisellä keikalla. Näytti sydämen käsillä kun yleisössä pyydettiin taas näyttämään jos B on kuuma ja sanoi että voi olla yllätys luvassa Tavastialla.
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1665242626453385216
Hahaa, näytti sydäntä vielä oikein pitkään ja kaikille, jotta ei jää epäselvyyksiä!
Järkkärikin nyökyttelee vieressä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän keikka oli alkanu eilen puoli tuntia myöhässä Lempäälässä siksi, että Käärijää väsytti ja halusi nukkua. Tieto järkkäreiltä. Mitenkähän jaksaa rundin......
Jet lag voi olla vielä päällä.
Jet lag 4 h aikaerosta, ehkä ei.
Malediivit on toisella puolella maapalloa, jonne matkustaminen kestää pitkään. Varmasti voi olla väsynyt matkustamisesta vaikka aikaero olisi vain 4h.
Aikaero Malediiveille on kylläkin vain 2 h
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Tavastia on niin perinteinen niin se on valoisalle Bojanille liian synkkä. 🥲 Olisi mennyt Allas Sea Poolin keikalle Kärtsän ja Benkun kanssa, vielä kun olisi kaunis suomalainen kesäilta niin..
Mulle jäi mieleen kun jossain haastattelussa jokereilta kysyttiin, että haluaisivatko tehdä päiväkeikkoja iltakeikkojen sijaan niin he vastasivat jotain tyyliin "no, because nasty and indecent thoughts come out when it's dark 😏"
Vierailija kirjoitti:
Olin Naantalissa eilen ja Oi voi oli kyllä kuumaa! Kärtsä osaa viihdyttää ja vaikutti tosi hyväntuuliselta eikä jälkeäkään että ois ollut kypsä. Kiertuemanageri taisi tuoda hänet, oli reilusti myöhässä. Porukka huusi Käärijä Käärijä pitkään ennen kuin mies oli edes Naantalissa. Keikkapaikkana Naantalin Kaivohuone ei ole optimaalinen mutta tunnelma oli kyllä katossa, ihan mahtavaa! Ja toi Bojan-kommentti aaaah parhautta! Kiitos kanssashippaajalle!
Joo parempi että välikuolemat välissä. Olihan tuo nyt tiukka vrk, kun kolme intensiivistä keikkaa ihan eri puolilla Suomea.
Ideaparkissa oli pienellä crewlla. Murattia en huomannut, hänet saattoi lavalle sinipaitainen pidempihiuksinen blondi ja pinkki kaveri. Toinen pinkki oli virittelemässä DJ:nä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi mieleen kun jossain haastattelussa jokereilta kysyttiin, että haluaisivatko tehdä päiväkeikkoja iltakeikkojen sijaan niin he vastasivat jotain tyyliin "no, because nasty and indecent thoughts come out when it's dark 😏"
Hmm pieni viaton B ja bad boy K 😉
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin satais kaatamalla, +5 astetta ja lokit paskoisi päälle. Ehkä Tavastia parempi. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän keikka oli alkanu eilen puoli tuntia myöhässä Lempäälässä siksi, että Käärijää väsytti ja halusi nukkua. Tieto järkkäreiltä. Mitenkähän jaksaa rundin......
Malediivit on toisella puolella maapalloa, jonne matkustaminen kestää pitkään. Varmasti voi olla väsynyt matkustamisesta vaikka aikaero olisi vain 4h.
Jos se toisella puolella on lähes etelään, niin ei käytetä nimitystä jet lag. Se ei ole synonyymi pitkälle lennolle.
Mitäpä sitä lokeroimaan heidän välistä suhdettaan, nautitaan siitä mitä ikinä se onkaan:
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/719146896256581632?source=sh…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Naantalissa eilen ja Oi voi oli kyllä kuumaa! Kärtsä osaa viihdyttää ja vaikutti tosi hyväntuuliselta eikä jälkeäkään että ois ollut kypsä. Kiertuemanageri taisi tuoda hänet, oli reilusti myöhässä. Porukka huusi Käärijä Käärijä pitkään ennen kuin mies oli edes Naantalissa. Keikkapaikkana Naantalin Kaivohuone ei ole optimaalinen mutta tunnelma oli kyllä katossa, ihan mahtavaa! Ja toi Bojan-kommentti aaaah parhautta! Kiitos kanssashippaajalle!
Joo parempi että välikuolemat välissä. Olihan tuo nyt tiukka vrk, kun kolme intensiivistä keikkaa ihan eri puolilla Suomea.
Ideaparkissa oli pienellä crewlla. Murattia en huomannut, hänet saattoi lavalle sinipaitainen pidempihiuksinen blondi ja pinkki kaveri. Toinen pinkki oli virittelemässä DJ:nä.
Oli shoppailemassa? 👿 (piru ajatukselle, että on kuitenkin ollut mukana taas) (huom. tsoukki-vibani!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaero Malediiveille on kylläkin vain 2 h
Että keikka alkoit puoli tuntia myöhässä kun K väsytti! Voi ristus.
Ei ole Käärijästä keikkaukoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että Käärijä ilmoitti tuon Bojanin vierailun jo nyt. Ei kuitenkaan tarvitse enää mainostaa keikkaa kun se on loppuun myyty. Olisi pitänyt hauskana yllätyksenä.
Eilisellä keikalla. Näytti sydämen käsillä kun yleisössä pyydettiin taas näyttämään jos B on kuuma ja sanoi että voi olla yllätys luvassa Tavastialla.
Hahaa, näytti sydäntä vielä oikein pitkään ja kaikille, jotta ei jää epäselvyyksiä!
Järkkärikin on Bojan-fani 😁
Toi keikka kun ei ole shippaajille, vaan Käärijän faneille. Shippaajiakin sinne varmaan menee, mutta kun kerran liput on myyty jo ties milloin, niin tuskin isolta osin.
Kuinkakohan iso osa Käärijän faneista on samalla myös shippaajia, edes kaappi-sellaisia.
Nimim. Itselläkin alkoi viattomasti CCC-fanituksella tammikuussa ja tähän on päädytty
Puoli tuntia ei kyllä kuulostaa kovin paljolta rokki- ja räppiskenessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkotti Häärijää, ei Bojania.
Onko tuolla Naantalin Kaivohuoneella noin valoisaa miltä videoissa näyttää? Ihan kuin salissa olis täydet valot päällä. Vai hämääkö nuo videot vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi Bojan nähnyt omin silmin who is Benjamin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkkärikin on Bojan-fani 😁
Kiinni jäi😄