Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
76901/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy on kyllä oudolla tavalla kuuma

Ja tää taas ei liity edes musavideoon.

Saa Tommynkin kuumuudesta puhua. Ei tätä edelleenkään rajattu mitenkään että saa puhua nyt enää KB shipistä sekä musavideosta. Ja vain niistä. Koittakaa nyt vaan kestää.

Mutta oikeesti, K on kuuma 🥵, T on kuuma 🥵, mun B:n mä tahtoisin vaan adoptoida kun se on niin sulonen 🥰

On muuten niin että vaikka B on todella kaunis ja omalla tavallaan hottis niin ei mulla ole mitään tuhmia ajatuksia siitä. Ihailen vaan. Mäkin voisin adoptoida sen joo. 😀

Musta Bojan on kuumin kaikista, mutta en ajattele tuhmia (mitä ne edes on), vaan ajattelen kaikkea ihanaa ja kaunista! Ja heti ottaa vatsanpohjasta ja alkaa paikat sykkiä!💕

Kyllä, Bojan on kuumin kaikista 🔥💯💕

Kärsypäs.

T.Bojan

Vierailija
76902/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuma uutinen T/K -palstalta: K sanonut välipuheessa tänään, että vanhempien kannattaa katsoa musiikkivideo ensin, ja sitten harkita, näyttääkö lapselle (vanhemmat, teitä on varoitettu!!)... taitaa tulla kuumaa kamaa ;)

Oho, täähän kuulostaa todella lupaavalta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76903/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T/K ketjusta: K oli sanonut myös, että Suomi ei ole valmis tähän, mutta ei se mitään, ei ole (voimasana) kukaan muukaan.

Kuule Kärtsä, anna tulla vaan. Mä olen valmis mihin vain.

Vierailija
76904/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankataanko tätä Ukujuttua nyt siksi että täällä ei saa Klle parittaa missään mielessä ketään muuta kuin B joidenkin mielestä? Vai ihan tosissaan koska tuossa miehessä ei ole kyllä mitään tarttumapintaa näihin muihin verrattuna.

Mun mielestä Uku on komea ja seksikäs. Ajattelin häntä yhdessä Kärtsän kanssa lavalla ja tuli tuhmia ajatuksia mieleen. Kyllä siinä miehessä tarttumapintaa on ja vau mitkä silmät.

Mä voisin ottaa tuon Ukun, just mies mun makuuni.

Vierailija
76905/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baby 🔥💕

https://vm.tiktok.com/ZGJsGkDU6/

Dear Lord, that smile both kills me and brings me new life 🤯😭😍

Vierailija
76906/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uku Suviste Virosta tulee Euroviisuristeilylle. Katselin just et aika komee kaveri ...

Uku suoraan listalle ettei Kärden poikuutta Boitsulle suojelevien perseet repeä.

Uku vois varmaan pitää Kärtsälle seuraa risteilyllä.

https://bodysize.org/wp-content/uploads/2020/03/Uku-Suviste-480x640.jpg

Herraisä sentään. Unohtuu Tommyt ja Boitsut, kun Ukulele astuu sisään.

Löytyisköhän tälle Ukulle shippilaivasta jokin työtehtävä? 

Alaston tarjoilija?

Vierailija
76907/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuma uutinen T/K -palstalta: K sanonut välipuheessa tänään, että vanhempien kannattaa katsoa musiikkivideo ensin, ja sitten harkita, näyttääkö lapselle (vanhemmat, teitä on varoitettu!!)... taitaa tulla kuumaa kamaa ;)

Oho, täähän kuulostaa todella lupaavalta!!

No ,teaserikin antoivat kyllä ymmärtää,ettei tulossa ole lastenvideo...hienoa ja jännää ,tuskin maltan odottaa....

Vierailija
76908/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankataanko tätä Ukujuttua nyt siksi että täällä ei saa Klle parittaa missään mielessä ketään muuta kuin B joidenkin mielestä? Vai ihan tosissaan koska tuossa miehessä ei ole kyllä mitään tarttumapintaa näihin muihin verrattuna.

Mun mielestä Uku on komea ja seksikäs. Ajattelin häntä yhdessä Kärtsän kanssa lavalla ja tuli tuhmia ajatuksia mieleen. Kyllä siinä miehessä tarttumapintaa on ja vau mitkä silmät.

Mä voisin ottaa tuon Ukun, just mies mun makuuni.

Vie pois äkkiä. Nuo Virolaiset kaikki mun miehen perässä. Vie tuo Tommykin.

T. Boitsu

Vierailija
76909/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tää mihinkään liity, paitsi Sloveniaan. Vilma Murto kisaa slovenialaisen kanssa. 💚 kiva väri slov joukkueen paidoissa. Ystävyys yli rajojen jne.🙂

Mä olen katsonut puolihuolimattomasti kisaa samalla kun neulon tätä Bojanin kaulaliinaa. En huomannut, että siellä kilpailee myös sloveeni.

Vierailija
76910/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa musiikkivideon juonen. Vähän suolla homostelua Tompan kanssa ja sitten haudataan bolero yhdessä.

Vierailija
76911/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76912/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko että uudesta musavideosta herää ainakin jonkin tason kohu, esim. homoeroottisuudesta? Nuoliäänestys.

Vierailija
76913/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby 🔥💕

https://vm.tiktok.com/ZGJsGkDU6/

Dear Lord, that smile both kills me and brings me new life 🤯😭😍

Tämä on hieman outoa. Mulla on kaapissa just samanlainen paita. Ennenkin olen hätkähtäen katsonut, että lainaako Jokerit mun paitoja.😂 Ei siinä mitää, mutta kun olen nainen. Laitan huomenna töihin tuon samankaltaisen paidan, mikä Boitsulla on tuossa videossa.

Vierailija
76914/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee Wilma ja sloveenitar yhä mukana ,slovenialainen teki jo maansa ennätyksen

Vierailija
76915/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko että uudesta musavideosta herää ainakin jonkin tason kohu, esim. homoeroottisuudesta? Nuoliäänestys.

Toivottavasti sitä on tiedossa.🥵 Les tat ja Louis.

Vierailija
76916/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy on kyllä oudolla tavalla kuuma

Ja tää taas ei liity edes musavideoon.

Saa Tommynkin kuumuudesta puhua. Ei tätä edelleenkään rajattu mitenkään että saa puhua nyt enää KB shipistä sekä musavideosta. Ja vain niistä. Koittakaa nyt vaan kestää.

Mutta oikeesti, K on kuuma 🥵, T on kuuma 🥵, mun B:n mä tahtoisin vaan adoptoida kun se on niin sulonen 🥰

On muuten niin että vaikka B on todella kaunis ja omalla tavallaan hottis niin ei mulla ole mitään tuhmia ajatuksia siitä. Ihailen vaan. Mäkin voisin adoptoida sen joo. 😀

Musta Bojan on kuumin kaikista, mutta en ajattele tuhmia (mitä ne edes on), vaan ajattelen kaikkea ihanaa ja kaunista! Ja heti ottaa vatsanpohjasta ja alkaa paikat sykkiä!💕

En edelleenkään näe kuin Bojanin. Varmasti tämä joskus loppuu, niin nämä aina. K ja T on kyllä mielenkiintoisia persoonia hekin.

Vierailija
76917/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76918/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T/K ketjusta: K oli sanonut myös, että Suomi ei ole valmis tähän, mutta ei se mitään, ei ole (voimasana) kukaan muukaan.

Persoonaton mainoksien bulkki-kanttipää persoonattomille naisoletetuille

Tää Uku siis

Vierailija
76919/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Update T/K palstalta: https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/726469784670208000?source…

Karmit kaulassa kaapista ulos ja lehmät lentää. Tämä on ilon ja onnen päivä.

???

Vierailija
76920/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonaton mainoksien bulkki-kanttipää persoonattomille naisoletetuille

Anteeksi mitä?😂 Ajatteletko oikeasti noin K:n ja T:n tulevasta videosta? Mä taas uskon, että siitä tulee kuuma, mutta sun sen takia tarvitse vetää herneitä nenään B:n puolesta.

Ketju on lukittu.