Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K Valkeakoskella, oon sanaton! 😂
onko se meikittä siellä?
Varmaan kun on ikärajaton
Onko se muka ennen ikärajattomilla ollut meikittä? Ehkä T vei ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko se meikittä siellä?
Kärtsän meikit on K18. :D
Vierailija kirjoitti:
B : I saw Uku is in Eurovision cruise too. He sure is handsome. Those eyes are dangerous...
K : Silly. Are you jealous
B : Naah... maybe little...
K: "With you it's hard for me to speak my mind
Partly cause you're hella fine
Partly cause those hazel eyes
Got me hypnotized, now I'm realizing
The things you got me feeling's real, yeah,
the feeling's is real
Maybe I should make a move...."
B : Are you serious?
K : Yes
😭🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä fiilistelen ajatuksella loppukesästä Suomen suvessa, jossain festareilla, jossa K esiintyy ja Tommy tulee hänen kanssaan esittämään Its crazy its party -biisin. Aurinko on laskemassa, väki on fiiliksissä K:n keikan lähetessä loppuaan.
Bojan ja koko Joker Out on siellä myöskin, yleisössä tai lavan takana. Ja heidän crew.
Salena on tullut paikalle myöskin, ja ehkä muitakin viisukavereita.
Biisi nostattaa kaikki hurmioon. Ilmassa on vapautta, rakkautta, suvaitsevaisuutta, ja Lassekin huutaa: anna mennä! Ja me mennään. Crazy party!
Sit keikan jälkeen Bojan, K, T, crew, ja muut hengaa yhdessä. Iso joukkohali bäkkärillä. Ehkä menevät johonkin mökille jatkoille ja saunomaan. Kaikki bondaa, juttu luistaa. B ja T viihtyvät myös yhdessä.
Mä veikkaan että Bojan ja Tommy tulis hyvin toimeen. Bojania kiehtoo ihmiset jotka ei välitä mitä muut heistä ajattelee. Bojan tykkää Käärijästä. Täten, hän tykkäisi myös Tommysta.
Ja molempien crewt myöskin tulos toimeen.
Ei tulis..täysin eri aurat.
Ja sinäkö sen päätät? On K:lla ja B:lläkin erilaiset "aurat" (mitä ikinä ne on)
Ihana ilman meikkiäkin K ja noi hatut sopii hyvin, mielettömän kauniit silmät
Kuvia Valkeakoskelta 😄
Vierailija kirjoitti:
Ihana ilman meikkiäkin K ja noi hatut sopii hyvin, mielettömän kauniit silmät
K on kyllä niin upea, meikeillä tai ilman, vaatteilla tai ilman...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko se meikittä siellä?
Onko se muka ennen ikärajattomilla ollut meikittä? Ehkä T vei ne.
K: Tommy, where is my makeup?
T: I don't know....
K: Tommy...?
T:.....
K: Did you put my makeup in your luggage?
T:....
K:Did you?
T:....Yes. I wanted to take a piece of you with me 💕
Kärtsän K18 -meikit listalle 😀
Ei teinien silmät pala kun katsovat aikuista miestä jolla meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvia Valkeakoskelta 😄
Haluan vaan nuolla tuota massua anteeksi.
Melkeen jo vtuttaa katsoa kun toinen on ihan yhtä kaunis meikeillä tai ilman. :D Joskus ne nallekarkit vaan menee joillain tasan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on kyllä oudolla tavalla kuuma
Ja tää taas ei liity edes musavideoon.
Saa Tommynkin kuumuudesta puhua. Ei tätä edelleenkään rajattu mitenkään että saa puhua nyt enää KB shipistä sekä musavideosta. Ja vain niistä. Koittakaa nyt vaan kestää.
Mutta oikeesti, K on kuuma 🥵, T on kuuma 🥵, mun B:n mä tahtoisin vaan adoptoida kun se on niin sulonen 🥰
On muuten niin että vaikka B on todella kaunis ja omalla tavallaan hottis niin ei mulla ole mitään tuhmia ajatuksia siitä. Ihailen vaan. Mäkin voisin adoptoida sen joo. 😀
Musta Bojan on kuumin kaikista, mutta en ajattele tuhmia (mitä ne edes on), vaan ajattelen kaikkea ihanaa ja kaunista! Ja heti ottaa vatsanpohjasta ja alkaa paikat sykkiä!💕
Sidekick...Hyvä Wilma ...jännää...( ja kuuluu aiheeseen Kärtsän ja Urheilucastin kautta).Urheilucastillä ei varmaan koskaan oo sellaisia kuuntelumääriä kuin tulee olemaan 4.9. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvia Valkeakoskelta 😄
Haluan vaan nuolla tuota massua anteeksi.
Täysin normaali reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on kyllä oudolla tavalla kuuma
Ja tää taas ei liity edes musavideoon.
Saa Tommynkin kuumuudesta puhua. Ei tätä edelleenkään rajattu mitenkään että saa puhua nyt enää KB shipistä sekä musavideosta. Ja vain niistä. Koittakaa nyt vaan kestää.
Mutta oikeesti, K on kuuma 🥵, T on kuuma 🥵, mun B:n mä tahtoisin vaan adoptoida kun se on niin sulonen 🥰
On muuten niin että vaikka B on todella kaunis ja omalla tavallaan hottis niin ei mulla ole mitään tuhmia ajatuksia siitä. Ihailen vaan. Mäkin voisin adoptoida sen joo. 😀
Musta Bojan on kuumin kaikista, mutta en ajattele tuhmia (mitä ne edes on), vaan ajattelen kaikkea ihanaa ja kaunista! Ja heti ottaa vatsanpohjasta ja alkaa paikat sykkiä!💕
Kyllä, Bojan on kuumin kaikista 🔥💯💕
B: Miksi kuiskit kulta?
K: Oon ylittänyt jo puhelinaikani.
B: Niin minäkin.
K: Mikke vahtii kuin haukka.
B: Kiki tekee samaa.
K: Haluun vaan kuulla sun ääntä muru.
B: Yes.
Eihän tää mihinkään liity, paitsi Sloveniaan. Vilma Murto kisaa slovenialaisen kanssa. 💚 kiva väri slov joukkueen paidoissa. Ystävyys yli rajojen jne.🙂
Minä pidän kuumana vaikka kaikkia jos sille päälle satun.