Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
76941/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJsGqLRd/

Tässä toi kommentti tältä illalta tulevasta videosta. Itse uskon ehkä enemmän vaan kauhuteemaan, siis enemmän kuin johonkin kuumaan homoeroottiseen koosteeseen.

Vaadin homoerotiikkaa.

Vierailija
76942/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit K sanoi vielä siihen videoon liittyen jotenkin vähän niin että "huomioikaa sitten, että mä vaan tykkään leikkiä" tai jotain muuta vastaavaa. Eli tarkoitti minusta sitä, että hän ei ole todellisuudessa videolla tulossa olevien juttujen tyyppinen ihminen itse. 

Mietin tietenkin heti, onko siellä siis jotain h o m o s t e l u a. Mutta toivottavasti se EI liity sellaiseen, koska toivon, että mahdollinen miesrakkaus (tai seksi) nyt ei hirveän kaukana todellisuudesta olisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76943/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupin perusteella tällä hetkellä 36 uskoo videon aiheuttavan ainakin jonkinlaisen kohun ja yksi ei usko.

Vierailija
76944/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä toi kommentti tältä illalta tulevasta videosta. Itse uskon ehkä enemmän vaan kauhuteemaan, siis enemmän kuin johonkin kuumaan homoeroottiseen koosteeseen.

Vaadin homoerotiikkaa.

"toteuttaa itseään" kuulostaa kyllä enemmänkin just siltä homoerotiikalta mun mielestä

Vierailija
76945/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö jollain toisen ketjun iltasatuficci tunteisiin vai miksi p erkeleessä se ketju poistui taas.

Vierailija
76947/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi voittaa? 

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/726471194295042048?source=share

Molemmat

T. Syrjähyppy

Vierailija
76948/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS joko joku taas poisti sen TK ketjun? Ei ole totta!

Vierailija
76949/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö jollain toisen ketjun iltasatuficci tunteisiin vai miksi p erkeleessä se ketju poistui taas.

Oikeesti nämä iltatrollit voisi hankkia harrastuksen! Ärsyttikö kun meillä oikeasti juttu luisti siellä

Vierailija
76950/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh kaunis komea seksikäs ilman meikkiäkin ... Voi ku näkisin läheltä myös joskus!

Vierailija
76951/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on moderoinnissa isojen aiheiden kohdalla sellainen linja, että vain yksi ketju per se aihe. Perseaihe, yes yes. 

Tyhmää kyllä, koska osalle T ja B voivat olla jopa vastakkaiset aiheet.

Vierailija
76952/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIIS joko joku taas poisti sen TK ketjun? Ei ole totta!

Taisi olla se ficci. Harmi, se oli ihana.

Vierailija
76954/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadin homoerotiikkaa.

"toteuttaa itseään" kuulostaa kyllä enemmänkin just siltä homoerotiikalta mun mielestä

Se miten puhui tuota tekstiä kuulosti samaan suuntaan viittaavalta, miksi kukaan puhuisi kauhuteemasta tuolleen "tirsk, olen ihan normaali tyyppi heh". :)

Vierailija
76955/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit K sanoi vielä siihen videoon liittyen jotenkin vähän niin että "huomioikaa sitten, että mä vaan tykkään leikkiä" tai jotain muuta vastaavaa. Eli tarkoitti minusta sitä, että hän ei ole todellisuudessa videolla tulossa olevien juttujen tyyppinen ihminen itse. 

Mietin tietenkin heti, onko siellä siis jotain h o m o s t e l u a. Mutta toivottavasti se EI liity sellaiseen, koska toivon, että mahdollinen miesrakkaus (tai seksi) nyt ei hirveän kaukana todellisuudesta olisi :)

Pitääkö tässä nyt toivoa että ei ole homoeroottinen, koska hän ei ole videonsa kaltainen? Huoh...

Vierailija
76956/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadin homoerotiikkaa.

Se miten puhui tuota tekstiä kuulosti samaan suuntaan viittaavalta, miksi kukaan puhuisi kauhuteemasta tuolleen "tirsk, olen ihan normaali tyyppi heh". :)

Varmaan kuumaa kauhua, kuten toisessa ketjussa spekuloitiin. Onhan se jo tiedossa, että kauhuteemoja on ainakin jonkun verran.

Vierailija
76957/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti nämä iltatrollit voisi hankkia harrastuksen! Ärsyttikö kun meillä oikeasti juttu luisti siellä

Olen ollut pari päivää pois täältä, tuurilla bongasin tuon toisen ketjun ja ilahduin miten hyvää juttua siellä oli. Mikä homma tämä nyt on, ettei T:sta saisi puhua täällä mutta sitten kaikki K&T -ketjutkin poistuu? En ala.

Vierailija
76958/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K hymyili tosi usein niin valloittavasti siellä Vkosken keikalla💔

Vierailija
76959/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tässä nyt toivoa että ei ole homoeroottinen, koska hän ei ole videonsa kaltainen? Huoh...

Mitä tarkoitat? Kyllä mä toivon, että hän viittaa johonkin muuhun tunteita nostattavaan, että ei ole todellisuudessa aivan sitä, kuin että viittaa varoittelulla miesrakkauteen, ettei tavallaan edusta sitä omassa elämässään.

Vierailija
76960/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala jos tänne ei haluta muita shippejä, niin ei varmaan kannata poistella sitä ketjua. Joka on muuten fiilistelyketju, mutta oli siellä shippausta myös.

Ketju on lukittu.