Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Sit K sanoi vielä siihen videoon liittyen jotenkin vähän niin että "huomioikaa sitten, että mä vaan tykkään leikkiä" tai jotain muuta vastaavaa. Eli tarkoitti minusta sitä, että hän ei ole todellisuudessa videolla tulossa olevien juttujen tyyppinen ihminen itse.
Mietin tietenkin heti, onko siellä siis jotain h o m o s t e l u a. Mutta toivottavasti se EI liity sellaiseen, koska toivon, että mahdollinen miesrakkaus (tai seksi) nyt ei hirveän kaukana todellisuudesta olisi :)
Gallupin perusteella tällä hetkellä 36 uskoo videon aiheuttavan ainakin jonkinlaisen kohun ja yksi ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJsGqLRd/
Tässä toi kommentti tältä illalta tulevasta videosta. Itse uskon ehkä enemmän vaan kauhuteemaan, siis enemmän kuin johonkin kuumaan homoeroottiseen koosteeseen.
Vaadin homoerotiikkaa.
"toteuttaa itseään" kuulostaa kyllä enemmänkin just siltä homoerotiikalta mun mielestä
Menikö jollain toisen ketjun iltasatuficci tunteisiin vai miksi p erkeleessä se ketju poistui taas.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voittaa?
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/726471194295042048?source=share
Molemmat
T. Syrjähyppy
SIIS joko joku taas poisti sen TK ketjun? Ei ole totta!
Vierailija kirjoitti:
Menikö jollain toisen ketjun iltasatuficci tunteisiin vai miksi p erkeleessä se ketju poistui taas.
Oikeesti nämä iltatrollit voisi hankkia harrastuksen! Ärsyttikö kun meillä oikeasti juttu luisti siellä
Ooh kaunis komea seksikäs ilman meikkiäkin ... Voi ku näkisin läheltä myös joskus!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on moderoinnissa isojen aiheiden kohdalla sellainen linja, että vain yksi ketju per se aihe. Perseaihe, yes yes.
Tyhmää kyllä, koska osalle T ja B voivat olla jopa vastakkaiset aiheet.
Vierailija kirjoitti:
SIIS joko joku taas poisti sen TK ketjun? Ei ole totta!
Taisi olla se ficci. Harmi, se oli ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä toi kommentti tältä illalta tulevasta videosta. Itse uskon ehkä enemmän vaan kauhuteemaan, siis enemmän kuin johonkin kuumaan homoeroottiseen koosteeseen.
Vaadin homoerotiikkaa.
"toteuttaa itseään" kuulostaa kyllä enemmänkin just siltä homoerotiikalta mun mielestä
Se miten puhui tuota tekstiä kuulosti samaan suuntaan viittaavalta, miksi kukaan puhuisi kauhuteemasta tuolleen "tirsk, olen ihan normaali tyyppi heh". :)
Vierailija kirjoitti:
Sit K sanoi vielä siihen videoon liittyen jotenkin vähän niin että "huomioikaa sitten, että mä vaan tykkään leikkiä" tai jotain muuta vastaavaa. Eli tarkoitti minusta sitä, että hän ei ole todellisuudessa videolla tulossa olevien juttujen tyyppinen ihminen itse.
Mietin tietenkin heti, onko siellä siis jotain h o m o s t e l u a. Mutta toivottavasti se EI liity sellaiseen, koska toivon, että mahdollinen miesrakkaus (tai seksi) nyt ei hirveän kaukana todellisuudesta olisi :)
Pitääkö tässä nyt toivoa että ei ole homoeroottinen, koska hän ei ole videonsa kaltainen? Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadin homoerotiikkaa.
Se miten puhui tuota tekstiä kuulosti samaan suuntaan viittaavalta, miksi kukaan puhuisi kauhuteemasta tuolleen "tirsk, olen ihan normaali tyyppi heh". :)
Varmaan kuumaa kauhua, kuten toisessa ketjussa spekuloitiin. Onhan se jo tiedossa, että kauhuteemoja on ainakin jonkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti nämä iltatrollit voisi hankkia harrastuksen! Ärsyttikö kun meillä oikeasti juttu luisti siellä
Olen ollut pari päivää pois täältä, tuurilla bongasin tuon toisen ketjun ja ilahduin miten hyvää juttua siellä oli. Mikä homma tämä nyt on, ettei T:sta saisi puhua täällä mutta sitten kaikki K&T -ketjutkin poistuu? En ala.
K hymyili tosi usein niin valloittavasti siellä Vkosken keikalla💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tässä nyt toivoa että ei ole homoeroottinen, koska hän ei ole videonsa kaltainen? Huoh...
Mitä tarkoitat? Kyllä mä toivon, että hän viittaa johonkin muuhun tunteita nostattavaan, että ei ole todellisuudessa aivan sitä, kuin että viittaa varoittelulla miesrakkauteen, ettei tavallaan edusta sitä omassa elämässään.
Herranjumala jos tänne ei haluta muita shippejä, niin ei varmaan kannata poistella sitä ketjua. Joka on muuten fiilistelyketju, mutta oli siellä shippausta myös.
Vaadin homoerotiikkaa.