Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Neljä kuukautta oltu samassa veneessä ja kyllä tänne vielä Tommykin mahtuu. Tottakai siitä puhutaan nyt enemmän, kun se Kärtsän kanssa heiluu, mutta lähdettyään täältä puhutaan taas jostain muusta. Bojanistina joudun hyppimään monet viestit yli, mutta siihenkin tottuu. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, niinku alkuperäisessä perennaketjussakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T/K ketjusta: K oli sanonut myös, että Suomi ei ole valmis tähän, mutta ei se mitään, ei ole (voimasana) kukaan muukaan.
Teillä on oma ketju niin miksi hypitte tuomassa tätä tänne?
Täältä joitakin kiinnosti. sinä voit hypätä yli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huippu moovseja Valkeakoskelta!
https://www.tumblr.com/wednesdayday/726466760913682432/oh-god-new-hat-t…
Tuo mustamakkara -kostyymi joutas jo polttaa
K näyttää niin tunkkaiselta siinä vaikka ukko ois ku luotu freeseille kokeiluille.Meinaako se siirtää tuohon nahkaan ihosolujaan vuoden vika keikkaan astia myydä sen sitten huutokaupalla parikybätonnisella.
Yleensä ne vuoden festarit vedetään about samoissa esiintymiskuteissa, ei esiintyvät artistit kesken kautta tuppaa vaihtamaan asustoaan. Se tehdään kun siirrytään uuteen levyyn ja kauteen. Puku on sinulle tympäännyttävä koska kyttäät joka ikistä keikkaa netistä, tavis yleisölle tuo on asu minkä ovat nähneet vain muutamia kertoja jossain haastattelussa tai uutisten valokuvasta.
Hyvä, että kerrotaan T/K ketjun tärkeitä juttuja, ei tartte loikkia kahdessa ketjussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on kyllä oudolla tavalla kuuma
Ja tää taas ei liity edes musavideoon.
Saa Tommynkin kuumuudesta puhua. Ei tätä edelleenkään rajattu mitenkään että saa puhua nyt enää KB shipistä sekä musavideosta. Ja vain niistä. Koittakaa nyt vaan kestää.
Mutta oikeesti, K on kuuma 🥵, T on kuuma 🥵, mun B:n mä tahtoisin vaan adoptoida kun se on niin sulonen 🥰
Toisessa todellisuudessa:
Minä fiilistelen ajatuksella loppukesästä Suomen suvessa, jossain festareilla, jossa K esiintyy ja Tommy tulee hänen kanssaan esittämään Its crazy its party -biisin. Aurinko on laskemassa, väki on fiiliksissä ja osa täysi ympäripäissään K:n keikan lähetessä loppuaan.
Bojan ja koko Joker Out on siellä myöskin, yleisössä tai lavan takana, siellä jo kähmitään minkä ehditään. Janin 50-senttinen yksityishenkilö roikkuu polvissa sortsin lahkeen ulkopuolella Janin istuessa penkillä silmät ummessa, Krisin heilutellessa sitä sormillaan nauraen, hullun kiilto vinoissa silmissään, polvistuneena Janin eteen maahan. Bojan tuijottaa hievahtamatta silmät tapillaan K:n esitystä. Jalassaan purppuranpunaiset villasukat, joissa valkoinen teksti 'Bojan' ja jotka hän sai edellisellä keikalla lahjana. Bojan ei vieläkään tiedä, mitä "estrogeeninauta" tarkoittaa. Jure ja Nace polttelevat jaettua jointtia ja tyrskähtelevät vuoroin Janille ja Krisille, vuoroin Tommyn munasuojille ja pikkutytön leteille.
Ja heidän crew vasta hurjana onkin. Kiks on tänään aivan pitelemätön ja lyö tahtia toistensa paljaaseen rintaan kämmenillä huutaen välillä villisti kuin intiaanit.
Salena on tullut paikalle myöskin, ja ehkä muitakin viisukavereita.
Biisi nostattaa kaikki valtavaan seksuaaliseen hurmioon. Ilmassa on vapautta, rakkautta, seksiä ja suvaitsevaisuutta, ja Lassekin huutaa: anna mennä! Ja me mennään. Crazy party!
Sit keikan jälkeen Bojan, K, T, crew, ja muut hengaa yhdessä. Iso joukkopano bäkkärillä. Ehkä menevät johonkin mökille jatkoille ja saunomaan. Kaikki bondaavat keskenään ja seksi luistaa. B ja T viihtyvät myös yhdessä, vähän liiankin hyvin K:n mielestä.
K on todella vauhdikkaalla tuulella tänään! Mitähän ne on B:n kanssa höpötellyt puhelimessa, kun on noin intoa täynnä!
https://www.tumblr.com/wednesdayday/726467307798396928/oh-no-theres-mor…
Vierailija kirjoitti:
Minä fiilistelen ajatuksella loppukesästä Suomen suvessa, jossain festareilla, jossa K esiintyy ja Tommy tulee hänen kanssaan esittämään Its crazy its party -biisin. Aurinko on laskemassa, väki on fiiliksissä K:n keikan lähetessä loppuaan.
Bojan ja koko Joker Out on siellä myöskin, yleisössä tai lavan takana. Ja heidän crew.
Biisi nostattaa kaikki hurmioon. Ilmassa on vapautta, rakkautta, suvaitsevaisuutta, ja Lassekin huutaa: anna mennä! Ja me mennään. Crazy party!
Sit keikan jälkeen Bojan, K, T, crew, ja muut hengaa yhdessä. Iso joukkohali bäkkärillä. Ehkä menevät johonkin mökille jatkoille ja saunomaan. Kaikki bondaa, juttu luistaa. B ja T viihtyvät myös yhdessä.
Mä veikkaan että Bojan ja Tommy tulis hyvin toimeen. Bojania kiehtoo ihmiset jotka ei välitä mitä muut heistä ajattelee. Bojan tykkää Käärijästä. Täten, hän tykkäisi myös Tommysta.
Ja molempien crewt myöskin tulos toimeen.
Lisää K:n esiintymistä ja hassuja hattuja
https://www.tumblr.com/c28hunter/726467562550050816?source=share
K Valkeakoskella, oon sanaton! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on kyllä oudolla tavalla kuuma
Ja tää taas ei liity edes musavideoon.
Saa Tommynkin kuumuudesta puhua. Ei tätä edelleenkään rajattu mitenkään että saa puhua nyt enää KB shipistä sekä musavideosta. Ja vain niistä. Koittakaa nyt vaan kestää.
Mutta oikeesti, K on kuuma 🥵, T on kuuma 🥵, mun B:n mä tahtoisin vaan adoptoida kun se on niin sulonen 🥰
On muuten niin että vaikka B on todella kaunis ja omalla tavallaan hottis niin ei mulla ole mitään tuhmia ajatuksia siitä. Ihailen vaan. Mäkin voisin adoptoida sen joo. 😀
Vierailija kirjoitti:
K on todella vauhdikkaalla tuulella tänään! Mitähän ne on B:n kanssa höpötellyt puhelimessa, kun on noin intoa täynnä!
https://www.tumblr.com/wednesdayday/726467307798396928/oh-no-theres-mor…
Muita linkkejä ku tumppu joka ei näy?
Vierailija kirjoitti:
onko se meikittä siellä?
Vierailija kirjoitti:
Toisessa todellisuudessa:
Minä fiilistelen ajatuksella loppukesästä Suomen suvessa, jossain festareilla, jossa K esiintyy ja Tommy tulee hänen kanssaan esittämään Its crazy its party -biisin. Aurinko on laskemassa, väki on fiiliksissä ja osa täysi ympäripäissään K:n keikan lähetessä loppuaan.
Bojan ja koko Joker Out on siellä myöskin, yleisössä tai lavan takana, siellä jo kähmitään minkä ehditään. Janin 50-senttinen yksityishenkilö roikkuu polvissa sortsin lahkeen ulkopuolella Janin istuessa penkillä silmät ummessa, Krisin heilutellessa sitä sormillaan nauraen, hullun kiilto vinoissa silmissään, polvistuneena Janin eteen maahan. Bojan tuijottaa hievahtamatta silmät tapillaan K:n esitystä. Jalassaan purppuranpunaiset villasukat, joissa valkoinen teksti 'Bojan' ja jotka hän sai edellisellä keikalla lahjana. Bojan ei vieläkään tiedä, mitä "estrogeeninauta" tarkoittaa. Jure ja Nace polttelevat jaettua jointtia ja tyrskähtelevät vuoroin Janille ja Krisille, vuoroin Tommyn munasuojille ja pikkutytön leteille.
Ja heidän crew vasta hurjana onkin. Kiks on tänään aivan pitelemätön ja lyö tahtia toistensa paljaaseen rintaan kämmenillä huutaen välillä villisti kuin intiaanit.
Biisi nostattaa kaikki valtavaan seksuaaliseen hurmioon. Ilmassa on vapautta, rakkautta, seksiä ja suvaitsevaisuutta, ja Lassekin huutaa: anna mennä! Ja me mennään. Crazy party!
Sit keikan jälkeen Bojan, K, T, crew, ja muut hengaa yhdessä. Iso joukkopano bäkkärillä. Ehkä menevät johonkin mökille jatkoille ja saunomaan. Kaikki bondaavat keskenään ja seksi luistaa. B ja T viihtyvät myös yhdessä, vähän liiankin hyvin K:n mielestä.
🤣 Bojan ja villasukat
Vierailija kirjoitti:
Lisää K:n esiintymistä ja hassuja hattuja
https://www.tumblr.com/c28hunter/726467562550050816?source=share
Ihana! <3 Rakastan, kun se pukee päälleen liki kaikkea mitä lavalle heitetään tai ojennetaan yleisöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä fiilistelen ajatuksella loppukesästä Suomen suvessa, jossain festareilla, jossa K esiintyy ja Tommy tulee hänen kanssaan esittämään Its crazy its party -biisin. Aurinko on laskemassa, väki on fiiliksissä K:n keikan lähetessä loppuaan.
Bojan ja koko Joker Out on siellä myöskin, yleisössä tai lavan takana. Ja heidän crew.
Biisi nostattaa kaikki hurmioon. Ilmassa on vapautta, rakkautta, suvaitsevaisuutta, ja Lassekin huutaa: anna mennä! Ja me mennään. Crazy party!
Sit keikan jälkeen Bojan, K, T, crew, ja muut hengaa yhdessä. Iso joukkohali bäkkärillä. Ehkä menevät johonkin mökille jatkoille ja saunomaan. Kaikki bondaa, juttu luistaa. B ja T viihtyvät myös yhdessä.
Mä veikkaan että Bojan ja Tommy tulis hyvin toimeen. Bojania kiehtoo ihmiset jotka ei välitä mitä muut heistä ajattelee. Bojan tykkää Käärijästä. Täten, hän tykkäisi myös Tommysta.
Ja molempien crewt myöskin tulos toimeen.
Ei tulis..täysin eri aurat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko se meikittä siellä?
Näyttää siltä. Ehkä se pitää taukoa, kun on koko viikonlopun heilunu vahvoissa meikeissä :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko se meikittä siellä?
Varmaan kun on ikärajaton
Vierailija kirjoitti:
😂😂💚 Ei huono!
Minä pidän näistä vain T:tä