Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on jauhettu kk-tolkulla Bojanin ja Kärden välisiä panojuttuja joten kumma että siitä ei suututa ja se ei ole yksityisasia.
Koska se on vaan satua, ei totta!
Nyt täytyy sanoa että harhaista menoa.
Eli sinun mielestäsi k&b:n panojuttujen pitäminen fiktiona on harhaista? O-kei... no, usko mihin lystäät.
Kaikki sen tietää, että 90l% täällä uskoo niiden välilkä olevan oikeasti jotain eroottisromanttista kipinää.
Sit aina joku kirkasotsa-kirsi tulee säännöllisin väliajoin tänne ilmoittamaan, että tämä on fiktiota, kaheliksi leimautusen uhatessa.
Mä ainakin olen pervo-pirjo, todellakin liputan k&b:n "eroottisromanttisen kipinän" ja kaikkien mahdollisten panojuttujen puolesta ja vähän helkkarin yks ja hailee mitä jodelin jenna ja jare on siitä mieltä.
Ainiin pitääkin käydä kaas tsekkaa #käärijäk**mailijat. Siellä se liha läiskyy ja "alakerran asuntoon tulee kosteusvaurio"
Voitteko ystävällisesti laittaa niitä parhaita paloja välillä sitten tännekin.
https://www.instagram.com/reel/CwS5gvLtNZk/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tässä pieni kooste. Huom 🔞🔞🔞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uku Suviste Virosta tulee Euroviisuristeilylle. Katselin just et aika komee kaveri ...
Uku suoraan listalle ettei Kärden poikuutta Boitsulle suojelevien perseet repeä.
Uku vois varmaan pitää Kärtsälle seuraa risteilyllä.
https://bodysize.org/wp-content/uploads/2020/03/Uku-Suviste-480x640.jpg
Herraisä sentään. Unohtuu Tommyt ja Boitsut, kun Ukulele astuu sisään.
Löytyisköhän tälle Ukulle shippilaivasta jokin työtehtävä?
Personal trainer? Aerobic ohjaaja?
https://i1.wp.com/escxtra.com/wp-content/uploads/5tnhvdkd.bdf_.jpg
Jankataanko tätä Ukujuttua nyt siksi että täällä ei saa Klle parittaa missään mielessä ketään muuta kuin B joidenkin mielestä? Vai ihan tosissaan koska tuossa miehessä ei ole kyllä mitään tarttumapintaa näihin muihin verrattuna.
https://www.tumblr.com/wednesdayday/726465640447295488/this-is-so-cute-…
näyttä joku on harjoitellut hänen englannin taitojaan
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tainnu vähän rakastua myös tohon Tommyyn. Saanko shipata sitä itteni kanssa, vai pitääkö tiedustella lupaa 🤔
Shippaa ihan vapaasti. Niin minäkin tein Häärijän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko joku on sitä mieltä että tässä ketjussa ei saisi mainita muita henkilöitä kuin K ja B ? Mitä ihmettä.
Menee hiljaiseksi ketju.
Jälleen kerran. Saa mainita. Mutta shipata vaan K/B koska muuten tulee ship war, kuten on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanistit loukkaantuu kaikesta.
Miettyny, et jos nää ikääntyneet Bojanistit on näin mieleltään järkkyneitä kun nää täällä, niin ei ihmekään et se nuori fanikunta on niin sekasin, että lähes canceloi idolinsa. 😅
Miksi taas pitää yrittää väen väkisin tehdä kahtiajakoa ja yleistää yhden tai kahden käytöstä koskemaan kaikkia? Minä olen bojanisti ja fanitan myös K:ta. En koe tarvetta sulkea pois keskustelunaiheita, kun pystyn mainiosti ne harppaamaan enkä koe tarvetta päätellä, kumpi shippaaja tekee mitäkin. Meitä on täällä moneen lähtöön ja suvaitsevaisuus tässä taitaa olla se jutun ydin. Suvaitaan toisiamme, vaikka olemme erilaisia ja vaikka fanitamme hyvin erilaisista lähtökohdista käsin. Minä fanitan eniten biisejä ja keikkoja, joku toinen fanartia tai ficcejä ja kolmas jotain muuta (vaikka sitä kamalaa T-sanaa). Siitä vaan! Kaikki tänne mahtuu.
Opetelkaa te ahdistujat harppaamaan viestejä. Ei niitä tarvitse lukea kuin pari ekaa sanaa, ja jo tietää, mistä siinä keskustellaan. Näin olen tehnyt alusta asti, ja välillä huomannut lukevani niitäkin, jotka eivät alun alkaen kiinnostaneet ja yllättäen ne ovatkin sitten kiinnostaneet (olen alkanut tykästyä ficceihin, vaikka alussa pidin niitä törkeinä yksityisyyden loukkauksina). Kannattaa kokeilla. Aina voi oppia uutta.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko perustaa ihan vaan Käärijä -ketjun, jossa ei tarvitsis vääntää kenestä kaikista Käärijään, tavalla tai toisella liittyvistä henkilöistä, siellä saa keskustella? K&B fiilistelijät voi jäädä fiilistelemään tänne ihan rauhassa. Ja uudessa ketjussa sais keskustella myös b:sta, muiden k:n elämässä olevien henkilöiden lisäksi (pl. yksityishenkilöt), mutta ilman että ketju on vaan k&b fiilistelyä jo nimeä myöten.
No ei, mä ainakin fiilistelen myös pelkkää Bojania ja hänen ympärillään olevia. Ei ole järkeä tehdä sataa eri ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uku Suviste Virosta tulee Euroviisuristeilylle. Katselin just et aika komee kaveri ...
Uku suoraan listalle ettei Kärden poikuutta Boitsulle suojelevien perseet repeä.
Uku vois varmaan pitää Kärtsälle seuraa risteilyllä.
https://bodysize.org/wp-content/uploads/2020/03/Uku-Suviste-480x640.jpg
Herraisä sentään. Unohtuu Tommyt ja Boitsut, kun Ukulele astuu sisään.
Löytyisköhän tälle Ukulle shippilaivasta jokin työtehtävä?
K:n pedin lämmittäjä
Never in my life!
B
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tainnu vähän rakastua myös tohon Tommyyn. Saanko shipata sitä itteni kanssa, vai pitääkö tiedustella lupaa 🤔
Mä shippaan Kärdeä ja Tommya vuorotellen itseni kanssa. Mä jakelen lupia muille, Tommy on tän illan vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanistit loukkaantuu kaikesta.
Miettyny, et jos nää ikääntyneet Bojanistit on näin mieleltään järkkyneitä kun nää täällä, niin ei ihmekään et se nuori fanikunta on niin sekasin, että lähes canceloi idolinsa. 😅
Miksi taas pitää yrittää väen väkisin tehdä kahtiajakoa ja yleistää yhden tai kahden käytöstä koskemaan kaikkia? Minä olen bojanisti ja fanitan myös K:ta. En koe tarvetta sulkea pois keskustelunaiheita, kun pystyn mainiosti ne harppaamaan enkä koe tarvetta päätellä, kumpi shippaaja tekee mitäkin. Meitä on täällä moneen lähtöön ja suvaitsevaisuus tässä taitaa olla se jutun ydin. Suvaitaan toisiamme, vaikka olemme erilaisia ja vaikka fanitamme hyvin erilaisista lähtökohdista käsin. Minä fanitan eniten biisejä ja keikkoja, joku toinen fanartia tai ficcejä ja kolmas jotain muuta (vaikka sitä kamalaa T-sanaa). Siitä vaan! Kaikki tänne mahtuu.
Opetelkaa te ahdistujat harppaamaan viestejä. Ei niitä tarvitse lukea kuin pari ekaa sanaa, ja jo tietää, mistä siinä keskustellaan. Näin olen tehnyt alusta asti, ja välillä huomannut lukevani niitäkin, jotka eivät alun alkaen kiinnostaneet ja yllättäen ne ovatkin sitten kiinnostaneet (olen alkanut tykästyä ficceihin, vaikka alussa pidin niitä törkeinä yksityisyyden loukkauksina). Kannattaa kokeilla. Aina voi oppia uutta.
Hyvin tiivistetty. Kiitos tästä :)
Eli... tuleeko mv:stä niin kuuma, ettei sovi lasten silmille? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma uutinen T/K -palstalta: K sanonut välipuheessa tänään, että vanhempien kannattaa katsoa musiikkivideo ensin, ja sitten harkita, näyttääkö lapselle (vanhemmat, teitä on varoitettu!!)... taitaa tulla kuumaa kamaa ;)
Tän takia olisi kiva, että mahduttaisiin kaikki samaan ketjuun niin ei menisi infoa ohi.
Voeoiii v.....mahdutaan ku kirjoitellaan. Bitit ei vie tilaa. Ihme säätöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma uutinen T/K -palstalta: K sanonut välipuheessa tänään, että vanhempien kannattaa katsoa musiikkivideo ensin, ja sitten harkita, näyttääkö lapselle (vanhemmat, teitä on varoitettu!!)... taitaa tulla kuumaa kamaa ;)
Tän takia olisi kiva, että mahduttaisiin kaikki samaan ketjuun niin ei menisi infoa ohi.
Voeoiii v.....mahdutaan ku kirjoitellaan. Bitit ei vie tilaa. Ihme säätöä.
Paitsi että kohta se on taas Tommy sitä ja Tommy tätä. Siitä on oikeesti puhuttu täällä enemmän kun K tai B.
Vierailija kirjoitti:
Hei vau, hienoa Kärppy. 🤩 Ja hyvältä myös näytti.
Siis älkää kukaan vaan lopettako kirjoittelua musavideosta yms. Saakelin tylsäksi käy muuten ketju ja kuolee pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko joku on sitä mieltä että tässä ketjussa ei saisi mainita muita henkilöitä kuin K ja B ? Mitä ihmettä.
Menee hiljaiseksi ketju.Jälleen kerran. Saa mainita. Mutta shipata vaan K/B koska muuten tulee ship war, kuten on nähty.
Shippaamaan on kuka vaan enemmän kun tervetullut sinne toiseen ketjuun. Siellä on hyvä meno.
Vierailija kirjoitti:
Pieni Kärtsäri kulta! Mä haluaisin puristella sitä joka puolelta ja purkittaa sen lopuksi lasiseen hillopurkkiin, jonka kannen avasin aina välillä nuuhkaistakseni sisääni Kärtsärintuoksua ja toisinaan, jos haluaisin itseäni vähän palkita, liplottelisin kielenpäälläni sen paljasta rintaa ja massua, ja joinain päivinä tyytyisin vain ihailemaan sitä lasin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä shippaan Kärdeä ja Tommya vuorotellen itseni kanssa. Mä jakelen lupia muille, Tommy on tän illan vapaana.
Saanko luvan? Vai tanssitaanko ensin?
Ei ainakaan hätiköidä uusien ketjujen kanssa. Nukutaan yön yli ja katsotaan sit uudestaan. Toiveena että mahduttaisiin samaan ketjuun.