Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
76541/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei meitsin kommentit lähti. Kirjoitin K:n ja B:n suhteen virstanpylväästä eli kun B tuli Suomeen, ja et olen 4kk seilannut täällä.

Mikä risoo poistelijaa?

Aivan kaikkihan sitä näkyy risovan 😁

Vierailija
76542/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo yksi Jodelainen, joka järjestää tänne silloin gf invaasion ja jotta pääsee moralisoimaan tämän ketjun kirjoittajia.

Turha alapeukuttaa faktaa. Käsiala sen paljastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76543/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsyllä taas suht kiireinen keikkaputki, tänään Valkeakoskella, huomenna Euroviisuristeily Helsingistä ja perjantaiksi pitäisi ehtiä Kokkolaan. La vielä keikka Kalajoella. 😅 No onneksi kesäturnee alkaa olla lopuillaan, ja syksyllä vissiin kalenterissa vähän väljempää.

Vierailija
76544/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo yksi Jodelainen, joka järjestää tänne silloin gf invaasion ja jotta pääsee moralisoimaan tämän ketjun kirjoittajia.

Viestien poisti kertoo siitä, että henkilö yrittää peittää tekosiaan.

Vierailija
76545/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen, onnellisen näköinen Bojan.

Eli saiko Bojan Helsingin reissulla? Vai ei?

Yläpeukku SAI

Alapeukku NJÄÄH EI

Vierailija
76546/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yrittää vielä tätä invaasiota, niin ainakin tiedetä kenestä on kyse.

Vierailija
76547/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsyllä taas suht kiireinen keikkaputki, tänään Valkeakoskella, huomenna Euroviisuristeily Helsingistä ja perjantaiksi pitäisi ehtiä Kokkolaan. La vielä keikka Kalajoella. 😅 No onneksi kesäturnee alkaa olla lopuillaan, ja syksyllä vissiin kalenterissa vähän väljempää.

Voi rakas pieni kulta on ihan väsynyt varmasti 🥺 No onneks sitten saa pötkötellä menemään ...

Vierailija
76548/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yrittää vielä tätä invaasiota, niin ainakin tiedetä kenestä on kyse.

Toivottavasti loppuvat ne jutut tähän.

Vierailija
76549/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistyö tommyn kanssa toi ainakin 1000 uutta ig seuraajaa Kärtsälle.

Vierailija
76550/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks vanha ihana kuva Kärppysestä.

https://www.instagram.com/p/CuaO8Cmtj8A/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tossa tais olla lähdössä Diiveille

Itse asiassa mä väittäisin, että tässä ollaan joko lähdössä tai palaamassa legendaarisesta Tukholman gayjuhannuksesta.

Tää oli kyllä ennen sitä.

Väittäisin edelleen, että ei ollut. Varustus on exact sama kuin tuolla reissulla, plus noi kengät se sai Walkerilta vasta kesäkuun alussa.

Vierailija
76551/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas pieni kulta on ihan väsynyt varmasti 🥺 No onneks sitten saa pötkötellä menemään ...

Sulle meni hyvin tämänpäivänen hymiöoppitunti perille🥺😝

Vierailija
76552/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut sama mieleen. Jotenkin siellä oikein odotellaan, että joku mainitsee tämän yhden tyypin tässä ketjussa ja sen jälkeen alkaa tämän ketjun kirjoittajien moralisointi. Oli miten oli, niin 99% meistä tyrmää ne jutut, mutta se ei siellä toisessa paikassa kiinnosta yhtään.

Vierailija
76553/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vois vähempää kiinnostaa vaikka Sale kirjoittaisi täällä

Vierailija
76554/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö minun pystyttää teltta Ljubljanan lentokentälle maanantaina!?? 😅

Vierailija
76555/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CwSAafktETO/?utm_source=ig_web_copy_link…

Katsoimme eilen B:n haastattelun. Oliko joku muu ymmällään, miksi häneltä kesti niin kauan vastata tähän? 🤭

Ilmeisesti "Netflix and chill" on slängi (satunnaiselle) seksille...

Tämä vanha rouva oppi tänään jotain uutta. 😂

Ok, nyt takaisin töihin... todella... 🤭

Voi Bojan, menee ihan pasmat sekaisin kysymyksestä!

Taas aika ikävä ja tunkeileva kysymys haastattelijalta, ellei sitten tiennyt mitä tuo Netflix and chill tarkoittaa.

Mua kyllä ärsyttää, jos tuo oli tarkoituksella tehty. Onko tuolla suunnalla maailmaa oikein tapana kysyä tunkeilevia kysymyksiä, ei ollut ensimmäinen kerta. Eihän sanoista Netflix ja chill mitenkään voisi kuvitella moista merkitystä. Tolla menollahan saa koko ajan miettiä, tarkoittaako sana sitä mitä se normaalisti tarkoittaa.

Ei noista kannata toisten puolesta loukkaantua. Vastaa sitten mitä vastaa. Kaikkia kuitenkin kiinnostaa tällaiset ja sinkku/suhteessautelut yms.

Bojan varmaan miettii tossa niin pitkään siksi että punnitsee millaisen kuvan haluaa antaa itsestään. Käärijä haluaa että häntä pidetään sinkkuna, Bojan taas ei halua ihmisten kuvittelevan hänen sekstailevan ympäriinsä. Prinssi odottaa tosirakkautta! (Ja juhlii.) 

Ja sitten sillä on mummo mielessä. Jossain jo vanhassa haastattelussa siltä kysyttiin, onko harrastanut s e k s i ä missään oudossa paikassa, ja kiemurtelun jälkeen totesi, että äiti ja mummo katsovat tätä, ja mummo vielä moneen kertaan. Taisi vastata virnistyksen kera, että hän odottaa avioliittoon :)

Mulle on tullut vaikutelma että vaikka B flirttailee ympäriinsä yms. niin hän on kuitenkin saanut hyvän kotikasvatuksen ja sisäistänyt tietyt rajat sille mikä on soveliasta ja haluaaa puhua naisista kunnioittavasti. Eikö B sanonut Ladollekin siinä yhteishaastiksessa että Ladon puheet on vulgaareja kun L sanoi että B:llä varmaan on jo paljon lapsia fanien kanssa tms.

Vierailija
76556/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut sama mieleen. Jotenkin siellä oikein odotellaan, että joku mainitsee tämän yhden tyypin tässä ketjussa ja sen jälkeen alkaa tämän ketjun kirjoittajien moralisointi. Oli miten oli, niin 99% meistä tyrmää ne jutut, mutta se ei siellä toisessa paikassa kiinnosta yhtään.

Mistä tiedät? Oletko muka itse 99% täällä kirjoittelevista?

Vierailija
76557/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, jäämme mielenkiinnolla odottamaan seuraava hyökkäystä. E-nautojen tissit ja perät on taistelumoodissa.

Vierailija
76558/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Oletko muka itse 99% täällä kirjoittelevista?

Ei mulla sentään noin suuri ego ole.😂 Selvästi ne on 1-2 tyypin kirjoittamia.

Vierailija
76559/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, jäämme mielenkiinnolla odottamaan seuraava hyökkäystä. E-nautojen tissit ja perät on taistelumoodissa.

Valmiina puolustamaan myös Boitsua ja Kärtsää. Miksei koko Joksu jengiä.

Vierailija
76560/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lainatko tuon trollin kommentteja. Poistattakaa kaikki missä palstalainen mainitaan ja älkää nostako sitä eilistä enää esille. Joku vaan haluaa vainota palstalaista ilman syytä.

Ketju on lukittu.