Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä Liverpoolissakin on tapahtunut vaikka ja mitä
Aivan varmasti!
Yks vanha ihana kuva Kärppysestä.
https://www.instagram.com/p/CuaO8Cmtj8A/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on jauhettu kk-tolkulla Bojanin ja Kärden välisiä panojuttuja joten kumma että siitä ei suututa ja se ei ole yksityisasia.
Koska se on vaan satua, ei totta!
Nyt täytyy sanoa että harhaista menoa.
Eli sinun mielestäsi k&b:n panojuttujen pitäminen fiktiona on harhaista? O-kei... no, usko mihin lystäät.
Kaikki sen tietää, että 90l% täällä uskoo niiden välilkä olevan oikeasti jotain eroottisromanttista kipinää.
Sit aina joku kirkasotsa-kirsi tulee säännöllisin väliajoin tänne ilmoittamaan, että tämä on fiktiota, kaheliksi leimautusen uhatessa.
Mä ainakin olen pervo-pirjo, todellakin liputan k&b:n "eroottisromanttisen kipinän" ja kaikkien mahdollisten panojuttujen puolesta ja vähän helkkarin yks ja hailee mitä jodelin jenna ja jare on siitä mieltä.
Pervo- Pirjo olen sinun.
T. Olavi
Olavi, ota mut!
En oo Pervo-Pirjo, mut pervo kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana. Koirakaan ei näytä yhtään traumatisoituneelta K:n läsnäolosta
Vierailija kirjoitti:
Tossa tais olla lähdössä Diiveille
Noikin malli ja näyttelijäkommentit ja lapsilässytykset? Toivottavasti B hankkii lapsen miehen kanssa, täällä Suomessa ois yks sopiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on jauhettu kk-tolkulla Bojanin ja Kärden välisiä panojuttuja joten kumma että siitä ei suututa ja se ei ole yksityisasia.
Koska se on vaan satua, ei totta!
Nyt täytyy sanoa että harhaista menoa.
Eli sinun mielestäsi k&b:n panojuttujen pitäminen fiktiona on harhaista? O-kei... no, usko mihin lystäät.
Kaikki sen tietää, että 90l% täällä uskoo niiden välilkä olevan oikeasti jotain eroottisromanttista kipinää.
Sit aina joku kirkasotsa-kirsi tulee säännöllisin väliajoin tänne ilmoittamaan, että tämä on fiktiota, kaheliksi leimautusen uhatessa.
Jep. Ihan turha väittää että fiktiota tämä vaan kun samalla saadaan hirveät hepulit jos joku muu kuin K on B:n puheenaiheena/mielessä/ samassa kämpässä asumassa tai mitä ikinä.
Siinähän on selvä ero.. nuo fantasiat on fantasiaa, mutta M:n suuntautumisesta, suhdetilanteesta ja asumisjärjestelyistä ovat oikeita asioita, ja hänen yksityisasioitaan. Ei kuulu palstalle yksityishenkilöiden yksityisasiat
Eipä ookaan mitään fantasiaa kun 95% täällä luulee että kunhan B ja K vaan näkevät toisensa niin kipinät lentelee ja peitto heiluu. Tätä tasoa se on.
No se on juurikin sitä fantasiaa. Eihän kukaan 100% voi tietää, että näkevätkö K ja B edes toisiaan. Kaikki on niin kauan fantasiaa kunnes "toisin todistetaan". Ei se luulojen asia ole.
Vierailija kirjoitti:
Kärppysestä JA Bojanista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsun haastattelu tekstitettynä
Apua, siis tää on ehkä kaunein B ikinä. Olen toki harhainen shippaaja mut onhan tuo mies ollut Helsingin-reissun jäljiltä aika tyytyväisen oloinen.
Ei vaikuta pettyneeltä tai surkealta mitenkään. Onko noi sen hiukset värjätty. Näyttää niin tummalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO:n tyylilaji on shagadelic rock joka itsessään vie jo ajatukset seksuaalisille vesille joten ei mikään ihme että noista aiheista kysytään ja kuuntelijoiksi on valikoituneet aiheesta kiihtyneet ihmiset. 😉 Ei ne oo mitenkään valmistautumattomia vastailemaan tuollaisiin kysymyksiin jotka on ihan normaaleita. Te ootte vaan liian herkkiä.
Suuri(n) osa maailman biiseistä tyylilajista riippumatta kertoo rakkaudesta, ei se silti oikeuta ketään kysymään niiden tekijöiltä asioista, joihin he eivät halua vastata.
Sinä et tiedä mihin he haluaa tai ei halua vastata. Täällä on ihmeellistä se että luullaan että omistetaan noiden artistien ajatuksetkin. Voihan se olla että he on ihan innoissaan kun saa vastailla pikkutuhmiin kysymyksiin.
Voit huomata sen, ettei B halunnut vastata suhdestatustaan koskevaan kysymykseen siitä, että hän vältti vastaamasta ko. kysymykseen
Ehkä hän vain haluaa pitää mahdollisen poika- tai tyttöystävän vain salaisuutena jotta voi esittää sinkkua kuten kärtsäkin 😀 muttei silti ärsyynny kysymyksestä. Vähän kyllä vaikuttaa että eipä
olekaan sinkku.
Kärtsä taisi saada aika nopeasti läpi sen, ettei hän vastaa kysymyksiin parisuhteestaan. Ei hän ole tosin tainnut juuri haastatteluja viime aikoina antaakaan, vai onko joku huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodeliin on ilmestynyt mun uusi lempikanava #käärijäkiimailijat.
Tälle on ollut patoutunutta kysyntää!!!
T. A-L
Noniin, vihdoin Jodelissakin aletaan päästä itse asiaan, ehkä ovat saaneet palstasta huonoja vaikutteita, joka turmellut heidän luostariosastonsa.
Ensivaikutelman perusteella jopa ytimekkäämpää menoa kuin täällä 🤭 Ilman koukeroisia shippisivujuonteita
Ihanaa, UMK OFFICIAL - ketju "reborn"!
Täytyykin ottaa ketju junalukemiseksi, ja tehdä aikamatka nostalgisiin kevättalven aikoihin, kun vantaalainen patapää alkoi salamyhkäisesti ilmaantua naisten päiväuniin.....
Pakko oli linkata tämä oma kommenttini tammikuussa UMK-ketjusta. En muistanutkaan, että olin jo tuolloin noin sekaisin K:sta XD
VilleGalle ja Käärijä ovat ihan eri luokkaa. Käärijällä on syvä, älykäs katse, herkkyyttä ja kykyä itseironiaan. Hänen jokaisen sanansa ja lauseensa kuuntelee keskittyneesti, koska niissä on jokin nokkela, kaurismäkeläinen huomio monesti mukana. Sanoisin, että Käärijä on kuin suomirapin Marilyn Monroe. Ikiteiniyden ja myyvän mutta kliseisen lähiöräppäri-imagon takaa löytyy syvä ja viisas mies, jota tämä kaupallinen imagokaan ei pysty sammuttamaan - päin vastoin. Käärijä näyttää että kaupallinenkin voi olla taidokkaasti ja taiteellisuudesta tinkimättä.
Wau - tämähän oli ihan tutkijatason kommentti. Ja olen ihan samaa mieltä.
Kiitos kommentistasi! Itse asiassa aina haaveilin tutkijan urasta. Valitettavasti perhe, arkuuteni ja taloudelliset syyt nousivat esteeksi. Mutta onneksi täällä pääsee tekemään tieteellistä analyysia Bojanin nän neistä ja muista ajankohtaisista ja tärkeistä aiheista kaikesta huolimatta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodeliin on ilmestynyt mun uusi lempikanava #käärijäkiimailijat.
Tälle on ollut patoutunutta kysyntää!!!
T. A-L
Noniin, vihdoin Jodelissakin aletaan päästä itse asiaan, ehkä ovat saaneet palstasta huonoja vaikutteita, joka turmellut heidän luostariosastonsa.
Ensivaikutelman perusteella jopa ytimekkäämpää menoa kuin täällä 🤭 Ilman koukeroisia shippisivujuonteita
Ihanaa, UMK OFFICIAL - ketju "reborn"!
Täytyykin ottaa ketju junalukemiseksi, ja tehdä aikamatka nostalgisiin kevättalven aikoihin, kun vantaalainen patapää alkoi salamyhkäisesti ilmaantua naisten päiväuniin.....
Pakko oli linkata tämä oma kommenttini tammikuussa UMK-ketjusta. En muistanutkaan, että olin jo tuolloin noin sekaisin K:sta XD
VilleGalle ja Käärijä ovat ihan eri luokkaa. Käärijällä on syvä, älykäs katse, herkkyyttä ja kykyä itseironiaan. Hänen jokaisen sanansa ja lauseensa kuuntelee keskittyneesti, koska niissä on jokin nokkela, kaurismäkeläinen huomio monesti mukana. Sanoisin, että Käärijä on kuin suomirapin Marilyn Monroe. Ikiteiniyden ja myyvän mutta kliseisen lähiöräppäri-imagon takaa löytyy syvä ja viisas mies, jota tämä kaupallinen imagokaan ei pysty sammuttamaan - päin vastoin. Käärijä näyttää että kaupallinenkin voi olla taidokkaasti ja taiteellisuudesta tinkimättä.
Wau - tämähän oli ihan tutkijatason kommentti. Ja olen ihan samaa mieltä.
Kiitos kommentistasi! Itse asiassa aina haaveilin tutkijan urasta. Valitettavasti perhe, arkuuteni ja taloudelliset syyt nousivat esteeksi. Mutta onneksi täällä pääsee tekemään tieteellistä analyysia Bojanin nän neistä ja muista ajankohtaisista ja tärkeistä aiheista kaikesta huolimatta :)
Tämä on tärkeää työtä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mammat, onko Bojan lapsentekoiässä? Entä Kärde?
Kärtsä on erittäin hyvässä lastentekoiässä, kolmekymppinen. Bojan on sanonut jossain, että haluaisi lapsia noin 28-29-vuotiaana eli hänellä on vielä hetki aikaa etsiä äitiä lapsilleen - tai kumppania, jonka kanssa lapsia kasvattaa.
Lapsentekoiässä tai ei, mutta eiköhän molempien kannata nyt lähitulevaisuudessa keskittyä musiikkiin ja uraansa. Kokeilkoon ensin mihin sillä saralla siivet kantaa, ei tarvitse myöhemmin katua lapsilauman keskellä tekemättä jättämisiään.
Eikä syytetä K:ta siellä, ihan kivaa porukkaa on
Vierailija kirjoitti:
Tumblr toimii nopeasti: K jaB reisien vertailu:
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/726430951965638656?source=share
Nyt tarvitsen K:lle minishortsit :D lavalle, tai vapaa-ajalle, i don't care
Kyllä B noilla reisillä saa hyvin Kärtsää seinälle.
Jokos se tommy ja kärppy on naimisiin menneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa mä väittäisin, että tässä ollaan joko lähdössä tai palaamassa legendaarisesta Tukholman gayjuhannuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsun haastattelu tekstitettynä
Apua, siis tää on ehkä kaunein B ikinä. Olen toki harhainen shippaaja mut onhan tuo mies ollut Helsingin-reissun jäljiltä aika tyytyväisen oloinen.
Tästä kommentista tuli mieleen, kun joku ulkkisfani oli K keikkatiktokiin kommentoinut "nyt ymmärrän, miksi Suomi on listattu maailman onnellisimmaksi maaksi". Suomessa kannattaa käydä siis <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa mä väittäisin, että tässä ollaan joko lähdössä tai palaamassa legendaarisesta Tukholman gayjuhannuksesta.
Tää oli kyllä ennen sitä.
Aina silloin, kun täällä menee jutut liian koukeroiksiksi ja filosofisiksi tällaselle simppelille Kuuma-Kirstille