Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
75781/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon tän nyt tännekin. Tajusin vasta tossa toisessa ketjussa, että se Tommyn ja K n "hey Käärijä, do you wanna party with me?" oli ns. muokattu kopio hey barbie biisin alusta. Melko nerokas juttu ja hyvin siirretty nykyaikaan.

Luitko tän ketjun otsikkoa?

Siis oikeasti? Antakaa sitten pitää se toinen ketju, jos täällä herpataan jo tästä.

Teitä nyt trollataan huolella ja yritetään saattaa omienne kimppuun. Tää on hyvin klassista trollausta että yritetään saada porukka jakautumaan kahtia. 

Tämä.

Toveri-naudat yhdistykäämme trollien häiriöitä vastaan!

Vierailija
75782/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä Helsinki maininta haastattelusta, alla käännös

https://twitter.com/cheriscoups/status/1693974462301945994?t=oDZ_WtLZGv…

Alla käännös? Ei näy mulla...twitteritön. Eli edelleen: Mitä hän sanoo????????🤯

Tässä se käännös

-Do you still keep in touch with Käärijä? -Yes I do, I don't know when this interview will be out, but I just came back from Helsinki 2 days ago, we spent a few days together there...

Entä se loppu? Siitä FFstä?

Ei siinä ollut muuta käännöstä. Ja se video mistä käännös oli oli 14s pituinen.

Höh. LadySLO, tai joku joka ymmärtää mitä siinä sanotaan niin voitteko kattoa? 😅 (Joo uskon mä että on vanha haastis mutta en nyt saa rauhaa kun harhoissa kuvittelen että se sanoo jotain FF ensi viikolla -tyyliin)

Mikä se slovenian opetussivu olikaan? 😂😂😂

Mikä FF?

t. se typerys joka ehti googlettaa icip ennen kuin tajusi mistä se on lyhenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75783/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkää, että Blle ja Klle tulee välirikko shippauksen takia

K&B shippaus on jo laantunut ja varmana laantuu lisää sitä mukaan kun K humpustelee yhteistyön merkeissä Tommyn ja muiden uusien tyyppien kanssa. Jos B:n ja K:n välit kesti tän kesän shippauksesta huolimatta niin en usko niiden välien siihen kariutuvan jatkossakaan. K&B matskua saadaan jatkossa varmaan vähemmän vaikka tapaisivatkin, koska B ei ole somessa ja luulen K:n kunnioittavan hänen toiveitaan mikäli olisi niin, että B ei halua mitään materiaalia sinne pistettävän.

Se että se on laantunut sinun fiiliksissä, ei tarkoita että se olisi tehnyt samoin kaikkien muiden fiiliksissä. Mä rakastan näitä kahta edelleen.

Vierailija
75784/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K&B shippaus on jo laantunut ja varmana laantuu lisää sitä mukaan kun K humpustelee yhteistyön merkeissä Tommyn ja muiden uusien tyyppien kanssa. Jos B:n ja K:n välit kesti tän kesän shippauksesta huolimatta niin en usko niiden välien siihen kariutuvan jatkossakaan. K&B matskua saadaan jatkossa varmaan vähemmän vaikka tapaisivatkin, koska B ei ole somessa ja luulen K:n kunnioittavan hänen toiveitaan mikäli olisi niin, että B ei halua mitään materiaalia sinne pistettävän.

Se että se on laantunut sinun fiiliksissä, ei tarkoita että se olisi tehnyt samoin kaikkien muiden fiiliksissä. Mä rakastan näitä kahta edelleen.

Ja esim. fanficciä ei tule merkittävästi vähempää kuin vaikkapa kesäkuussa.

Vierailija
75785/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös!! Ja silti tykkään jauhaa myös Tommysta ja K sta, mutta ymmärrän, että kaikille ei tämmönen monishippisyys sovi. Siksi parempi, että pysyy toi toinen ketju.

Vierailija
75786/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei!

Ensinnäkin kiitos teidän ihanista kannustusviesteistä sekä tykkäyksistä tuolle mun ficcirunolle (onkohan tuo oikea termi?). Oon kyllä edelleen häkeltynyt, että kykenin tuon kirjoittamaan: olin siis lukemassa yhtä K/B-ficciä ja yhtäkkiä säkeitä alkoi syöksyä mun mieleen sellaista vauhtia, että oli pakko keskeyttää lukeminen ja alkaa kirjoittaa. Saa nähdä, jääkö tuo mun ainokaiseksi, mutta jotakin kyllä kutkuttelee mielessä... ;)

Mut joo, on tää kyllä hullua, miten joku artisti voi saada aikaan tällaisen luovuus-ryöpsähdyksen. Osittain mun viimeaikainen ahdistus on johtunut siitä, että tuo alkoi niin yhtäkkiä, enkä oo siis vuosiin piirtänyt niin paljon kuin nyt noin kuukauden sisällä. Tulin eilen siihen lopputulokseen, että mun on pakko hengähtää välillä ja tehdä muitakin asioita. En siis aio lopettaa taiteiluja, mutta yritän tästä lähtien tehdä niitä rennommalla otteella. Ja pitää vaan hyväksyä se tosiasia, ettei kaikki vaan voi aina onnistua, sehän on tietenkin luonnollista :) Äsken tuli muuten selattua mun liketyksiä Tumpusta ja sieltä löytyi vaikka mitä kaikkea kivaa piirustusaiheiksi: en kyllä varmaankaan tuu kaikkea noista piirustamaan, mutta onpahan mulla valinnanvaraa :D

Ja vielä itse aiheeseen palatakseni: en malta oottaa tuota ICIP-musiikkivideota! Fandom tulee kyllä niin sekoamaan tuosta, minä tietysti tässä joukossa :)

- Jossu

Vierailija
75787/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja esim. fanficciä ei tule merkittävästi vähempää kuin vaikkapa kesäkuussa.

Ai tuleeko vieläkin kymmeniä päivässä? En oo enää jaksanu lukea niitä.

Vierailija
75788/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä Helsinki maininta haastattelusta, alla käännös

https://twitter.com/cheriscoups/status/1693974462301945994?t=oDZ_WtLZGv…

Alla käännös? Ei näy mulla...twitteritön. Eli edelleen: Mitä hän sanoo????????🤯

Tässä se käännös

-Do you still keep in touch with Käärijä? -Yes I do, I don't know when this interview will be out, but I just came back from Helsinki 2 days ago, we spent a few days together there...

Entä se loppu? Siitä FFstä?

Ei siinä ollut muuta käännöstä. Ja se video mistä käännös oli oli 14s pituinen.

Höh. LadySLO, tai joku joka ymmärtää mitä siinä sanotaan niin voitteko kattoa? 😅 (Joo uskon mä että on vanha haastis mutta en nyt saa rauhaa kun harhoissa kuvittelen että se sanoo jotain FF ensi viikolla -tyyliin)

Mikä se slovenian opetussivu olikaan? 😂😂😂

Mikä FF?

t. se typerys joka ehti googlettaa icip ennen kuin tajusi mistä se on lyhenne.

FF Franz Ferdinand

Vierailija
75789/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Näin sun mopo-videon.

K: Tykkäsitkö?

B: Joo, oli kovat kyydit.

K: Kyllä mä sulle annan paremmat.

B: Yes.

Vierailija
75790/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
75791/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan JO keikkaa odotellessa kuumaa Boitsua Glasgown keikalta 🔥

https://twitter.com/metuljis/status/1690866642765377536?t=d4j3H_5vEfTod…

Vierailija
75792/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

spancirfest, Jon illan keikkapaikka. Miks kaikki paikat niin sloikuissa kuin nyt tuolla näyttää niin 🌸ihanalta?😂

Joku mainitsee 6h junamatkan Joksuja katsomaan...niin tulee melkein sit itsellekin Logomoon.

Vierailija
75793/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä shippaan K&B edelleen itsekin ja mm. luen ficcejä heistä. Mutta onhan se heidän shippaus vähentynyt esim. Tavastian ajoista ihan selvästi ja se on odotettavissakin, koska viisuhuuma laimenee ja K&B yhteismatskua ei ole ollut juuri ollenkaan kesäkuun jälkeen. Pidän laimentumista ihan hyvänäkin niin ei JO:n ja K:n instapostaukset oo aina vaan täynnä kommentteja toisistaan.

Vierailija
75794/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

spancirfest, Jon illan keikkapaikka. Miks kaikki paikat niin sloikuissa kuin nyt tuolla näyttää niin 🌸ihanalta?😂

Joku mainitsee 6h junamatkan Joksuja katsomaan...niin tulee melkein sit itsellekin Logomoon.

Kroatia on upea maa, ollapa tuolla illan keikalla. Slovenia näyttää myös ihanalta, jospa ens kesänä pääsisi vihdoin käymään.🤞

Vierailija
75795/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listan pitäjä täällä. En muistanu eilen sanoa, että en laita toisia palstalaisia listalle ihan kunnioituksesta. Esim. Ruusurouvan liian positiiviset kommentit ei siksi ole listalla. Jos joku itse haluaa listalle niin sitte lisään.

Ruusurouva kutsutko tequilalle? 💛

Kukkis missä olet? 💛 Ikävä on.

T. Kipeä Listan pitäjä

Vierailija
75796/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis ig sivut. Myös instansvigationilla. Kyttään, jos sattus vaik livee niille illalla!

Vierailija
75797/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös!! Ja silti tykkään jauhaa myös Tommysta ja K sta, mutta ymmärrän, että kaikille ei tämmönen monishippisyys sovi. Siksi parempi, että pysyy toi toinen ketju.

Mullekin K on ensimmäinen monishippisyys fandom, tähän asti olen ollut tiukasti uskollinen aina vaan fanituksen kohteelle ja hänelle shipatulle tyypille (jos sellaista on ollut). K:n kohdalla olen innoissani ihan kaikista tyypeistä, joiden kanssa jotain säpinää on vaikka en K:ta ja Tommya varsinaisesti shippaakaan. :) 

Vierailija
75798/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan Tommy oikeasti olla tolla K n euroviisuristeilyllä? Se menee kuitenkin Viroon ja hän vissiin on vielä Suomessa.

Vierailija
75799/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan Tommy oikeasti olla tolla K n euroviisuristeilyllä? Se menee kuitenkin Viroon ja hän vissiin on vielä Suomessa.

Voit mennä sinne toiseen ketjuun, kiitos. Vai joko poistui?

Vierailija
75800/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkaihmiset!!! nyt täytyy organisoitua. Voidaanko esim sopia että ei mitään hirveitä perusseiskaveikkoja vain sukkien tähden, vaan jotkut oikeasti käyttökelpoiset eli kenkäänmahtuvat & nätit sukat pojille? Plussaa jos suomalaisesta villasta. Niillähän oli ne esc-esiintymisasutkin paikallisilla käsityötekniikoilla koristellut, ni luulen että voisivat oikeastikin arvostaa elettä.

Ketju on lukittu.