Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
75741/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon tän nyt tännekin. Tajusin vasta tossa toisessa ketjussa, että se Tommyn ja K n "hey Käärijä, do you wanna party with me?" oli ns. muokattu kopio hey barbie biisin alusta. Melko nerokas juttu ja hyvin siirretty nykyaikaan.

Luitko tän ketjun otsikkoa?

Siis oikeasti? Antakaa sitten pitää se toinen ketju, jos täällä herpataan jo tästä.

Vierailija
75742/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bn haastis varmaan kuvattu samassa paikassa ja samaan aikaan ku Tavastia-klubin keikkamainos tiktok. Taustalla saman tyylinen seinätekstikoriste🕵🏻

Ehkä Helsingin reissulta ei tullut kauheita traumoja. Terkut Rautalammi-jankkaajalle. :)

Kohtuullisen posilta joo näyttää Helsinki-fiilikset tuon klipin perusteella. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75743/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vilpittömästi toivon, että ei oo täältä kukaan, joka jatkuvasti poistelee tota toista ketjua. Kai tänne vauva.fi palstalle mahtuu kaikenlaista?

Oon edelleen myös B ja K shipper.

Samoin. No, ilmoitelkaa, jos joku vielä uskaltautuu ketjun pystyttämämään. Harmittaa, kun siellä oli hyvät keskustelut jo käynnissä.

Itse en kyllä kauheasti näe järkeä keskustella K ja Tommy yhteistyöstä kahdessa ketjussa. Jos tuo olis ollut pelkkä shippiketju niin sitten olisi sopinut paremmin. K kuuluu kaikkine tekemisineen tähän ketjuun.

Mutta minä haluan jankata ja analysoida tuota mv:tä, K/T lavakemiaa/esiintymistä.. ja se kaikki hukkuu tänne, ja muut valittavat

Joo mielellään eri ketjuun, harmi että se poistetaan. Olihan B&K kanssa myös kauhea taistelu, että saatiin vihdoin tämä yksi pysyvä ketju.

Vierailija
75744/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vilpittömästi toivon, että ei oo täältä kukaan, joka jatkuvasti poistelee tota toista ketjua. Kai tänne vauva.fi palstalle mahtuu kaikenlaista?

Samoin. No, ilmoitelkaa, jos joku vielä uskaltautuu ketjun pystyttämämään. Harmittaa, kun siellä oli hyvät keskustelut jo käynnissä.

Itse en kyllä kauheasti näe järkeä keskustella K ja Tommy yhteistyöstä kahdessa ketjussa. Jos tuo olis ollut pelkkä shippiketju niin sitten olisi sopinut paremmin. K kuuluu kaikkine tekemisineen tähän ketjuun.

Mutta minä haluan jankata ja analysoida tuota mv:tä, K/T lavakemiaa/esiintymistä.. ja se kaikki hukkuu tänne, ja muut valittavat

Onhan täällä fiilistelty vaikka kuinka muitakin JO poikia. Kyllä siinä yksi Tommykin menee. Ei kai sitä nyt tarvitse jokaiselle yhteistyökuviolla alkaa omia ketjuja väsäämään?

Vierailija
75745/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon tän nyt tännekin. Tajusin vasta tossa toisessa ketjussa, että se Tommyn ja K n "hey Käärijä, do you wanna party with me?" oli ns. muokattu kopio hey barbie biisin alusta. Melko nerokas juttu ja hyvin siirretty nykyaikaan.

Luitko tän ketjun otsikkoa?

Siis oikeasti? Antakaa sitten pitää se toinen ketju, jos täällä herpataan jo tästä.

Teitä nyt trollataan huolella ja yritetään saattaa omienne kimppuun. Tää on hyvin klassista trollausta että yritetään saada porukka jakautumaan kahtia. 

Vierailija
75746/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bn haastis varmaan kuvattu samassa paikassa ja samaan aikaan ku Tavastia-klubin keikkamainos tiktok. Taustalla saman tyylinen seinätekstikoriste🕵🏻

Ehkä Helsingin reissulta ei tullut kauheita traumoja. Terkut Rautalammi-jankkaajalle. :)

Ehkä B oli helpottunu, ku tarvi viettää vaan few days kn kans. Ilman rautalammia ois yks päivä lisää.

Tai sit käyt analysoimassa mikroilmeet vielä uusiksi ja tuut eri lopputulokseen. 😄

Vierailija
75747/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistelijalle ei sitten riittäny se kommenttien poistelu vaan nyt se poistaa jo ketjutkin. Täällä shipataan K ja B, mutta aika monessa paikassa K ja B on historiaa ja K shipataan ihan muiden kanssa. Antakaa sen ketjun nyt olla jos ette tänne halua K ja T juttuja.

Vierailija
75748/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö ketjut plussalla paremmin, vai haluaako porukka puhua siellä?

Vierailija
75749/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Helsinki maininta haastattelusta, alla käännös

https://twitter.com/cheriscoups/status/1693974462301945994?t=oDZ_WtLZGv…

Alla käännös? Ei näy mulla...twitteritön. Eli edelleen: Mitä hän sanoo????????🤯

Vierailija
75750/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ja Bojan, anteeksi, Batman ja Robin -AU, anyone? 

Leila tai joku, kirjoittakaa tämä jos innostaa :D Siihen 60-luvun sarjan malliin, siinä kaikki oli vähän hömelöä.

Vierailija
75751/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Tommy-jankkausta plussalle, kiitos.

Vierailija
75752/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Do you still keep in touch with Käärijä?

-Yes I do, I don't know when this interview will be out, but I just came back from Helsinki 2 days ago, we spent a few days together there...

Vierailija
75753/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos kokeilette Jokerit ja Käärijä musafiilistelyketjua? Se on nyt pysynyt jo jonkin aikaa.

Vierailija
75754/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se käännös

-Do you still keep in touch with Käärijä? -Yes I do, I don't know when this interview will be out, but I just came back from Helsinki 2 days ago, we spent a few days together there...

Vierailija
75755/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oma ketju siellä... jos vauvalla ei ketjut pysy.

tai tallennamme kaikki viestit ja jatkamme niiden uudelleenlähetystä kunnes trolli kyllästyy. Kuinka sen voi poistaa noin nopeasti? Pitääkö aloittajan poistaa, vai ilmoittaako joku trolli sen jotenkin?

Vierailija
75756/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun poistelu Kärden poikuutta Boitsulle suojelevien toimesta listalle 🤣

Vierailija
75757/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se käännös

-Do you still keep in touch with Käärijä? -Yes I do, I don't know when this interview will be out, but I just came back from Helsinki 2 days ago, we spent a few days together there...

Entä se loppu? Siitä FFstä?

Vierailija
75758/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Tommy jutut voisitte kyllä jo pitää muualla. Enkä ole muuten edes trolli.

Vierailija
75759/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkää, että Blle ja Klle tulee välirikko shippauksen takia

Vierailija
75760/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin sitä oli tarkoitus siinä harhaisessa bojanisti-nistien ketjussa alkaa puimaan, vaan tehdä omansa. 🙄

Ketju on lukittu.