Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
75701/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vi ttu, miksi tämä jatkuu vieläkin.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/42ebcb7a-9da2-44d9-a3e9-52dfb2…

Voi LUOJA... pitääkö nyt joku asiantuntijakin tuohon vetää? Menkää kysymään Häärijältä, että onko koiralla nyt traumat ja jatkakaa eteenpäin... En voi käsitttäää! K varmaan kuittailee tuosta lavalla myöhemmin :D

Laitoin palautetta suoraan tolle toimittajalle. Laittakaa muutkin.

Mitä kirjoitit?

Kirjoitin, että oli faktat pielessä jutussa. Ja luettelin faktat. Kuten, että Käärijä ei tuonut lavalle koiraa. Häärijä toi. Ja että somekansa päinvastoin tykkäsi, kun on jo lähes 100.000 tykkäystä kuvalla, eli alkuperäisen jutun otsikkokin oli virheellinen. jne jne

Tiedän, ettei yksi sähköposti vaikuta varmaan mitään, mutta jos tarpeeksi moni jaksaisi aina laittaa palautetta (oon ennenkin laittanut jotain), niin saattaisi se lopulta johonkin vaikuttaa.

Mulla tää klikkijournalismi sitä paitsi on johtanut siihen, että oon vähentänyt ihan kaikkien verkkouutisten seuraamista, eli lopulta tuloksena onkin vähemmän klikkauksia heille...

Hyvä. Klikkijournalismi on ollut pitkään todella asiatonta. 

Vierailija
75702/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tuosta Bojanin haastattelusta, jossa siis sanoi että on vasta tullut Helsingistä (?). Niin eikö se siinä lopussa puhu jotain Franz Ferdinandista? Ja eikö se keikka ole tänään? Oliko se pirulainen sittenki täällä sillon ku ne oli kaikki hiljaisuuden tilassa? 😳

Jumalavita tää olis kova suoritus. Olympiakultaan verrattava. En vielä usko, mutta myönnän että mahdollisuuksien rajoissa olisi. Ja jos näin olisi, että täältä olisi haettu raskaina aikoina vähän ihokosketusta ja elämäniloa, niin voi pojat!

Jospa B tekee cameon K&T musiikkivideossa? 😛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75703/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tuosta Bojanin haastattelusta, jossa siis sanoi että on vasta tullut Helsingistä (?). Niin eikö se siinä lopussa puhu jotain Franz Ferdinandista? Ja eikö se keikka ole tänään? Oliko se pirulainen sittenki täällä sillon ku ne oli kaikki hiljaisuuden tilassa? 😳

Jumalavita tää olis kova suoritus. Olympiakultaan verrattava. En vielä usko, mutta myönnän että mahdollisuuksien rajoissa olisi. Ja jos näin olisi, että täältä olisi haettu raskaina aikoina vähän ihokosketusta ja elämäniloa, niin voi pojat!

Jospa B tekee cameon K&T musiikkivideossa? 😛

Jos Käärijä hautaa videolla boleronsa, kuten jotkut ovat spekuloineet, hautaako Bojan pinkit pöksyt :<<

Vierailija
75704/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bn haastis varmaan kuvattu samassa paikassa ja samaan aikaan ku Tavastia-klubin keikkamainos tiktok. Taustalla saman tyylinen seinätekstikoriste🕵🏻

Vierailija
75705/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatana että näin äsken kuuman gayvideon. Kuvittelin, että siinä oli K ja B pitkän eron jälkeen.

Miehet painivat matolla puhisten ja suudellen pelkät pulleat speedot jalassa. Huhhhh

Vierailija
75706/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saatana että näin äsken kuuman gayvideon. Kuvittelin, että siinä oli K ja B pitkän eron jälkeen.

Miehet painivat matolla puhisten ja suudellen pelkät pulleat speedot jalassa. Huhhhh

En oo tiennytkään, että speedo/dry humping videotkin voi olla näin kuumia !!!! Löysin uuden genren! 🔥🔥

Vierailija
75707/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bn haastis varmaan kuvattu samassa paikassa ja samaan aikaan ku Tavastia-klubin keikkamainos tiktok. Taustalla saman tyylinen seinätekstikoriste🕵🏻

Ja hiusten/viiksien pituus mätsää?

Vierailija
75708/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kesäkuussa?

Vierailija
75709/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batman - tiktok 😅,taitavat kuvata yhä edelleen videoita ,outfitistä päätellen...

Vierailija
75710/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän viimeisin stoori. Ei hitto MV:stä on tulossa eeppinen 🤩

Vierailija
75711/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän uusi TikTok video. 🥵 Kiitos että ruokit meitä. 🥵

Vierailija
75712/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän uusi TikTok video. 🥵 Kiitos että ruokit meitä. 🥵

Onko tämä uusin taas joku stoori-tiktok? Ei ole tiliä ja mulla viimeinen video on Käärijä syöttää häärijää.

Vierailija
75713/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hiusten/viiksien pituus mätsää?

Ja molemmilla videoilla on musta t-paita.

Vierailija
75714/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miten K voi olla noin kuuma pelleilessään mopolla, mutta kyllä se vaan on.

Vierailija
75715/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vilpittömästi toivon, että ei oo täältä kukaan, joka jatkuvasti poistelee tota toista ketjua. Kai tänne vauva.fi palstalle mahtuu kaikenlaista?

Oon edelleen myös B ja K shipper.

Vierailija
75716/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tämän syksyn jälkeen Bojan pyytää shippaamisen lopettamista.

Vierailija
75717/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vilpittömästi toivon, että ei oo täältä kukaan, joka jatkuvasti poistelee tota toista ketjua. Kai tänne vauva.fi palstalle mahtuu kaikenlaista?

No mitäpä arvelet? Ihan taatusti on täältä se poistelija.

Vierailija
75718/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Helsinki maininta haastattelusta, alla käännös

https://twitter.com/cheriscoups/status/1693974462301945994?t=oDZ_WtLZGv…

Vierailija
75719/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaan Käärijän anti-faneja, jotka poistavat nyt kaiken muun, kun eivät saa tätä ketjua poistettua.

Vierailija
75720/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musavideo on varmaan saatu purkkiin, koska K ja Karim ovat alkaneet seurata toisiaan instassa. 

Ketju on lukittu.