Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tuosta Bojanin haastattelusta, jossa siis sanoi että on vasta tullut Helsingistä (?). Niin eikö se siinä lopussa puhu jotain Franz Ferdinandista? Ja eikö se keikka ole tänään? Oliko se pirulainen sittenki täällä sillon ku ne oli kaikki hiljaisuuden tilassa? 😳
Jumalavita tää olis kova suoritus. Olympiakultaan verrattava. En vielä usko, mutta myönnän että mahdollisuuksien rajoissa olisi. Ja jos näin olisi, että täältä olisi haettu raskaina aikoina vähän ihokosketusta ja elämäniloa, niin voi pojat!
Jospa B tekee cameon K&T musiikkivideossa? 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tuosta Bojanin haastattelusta, jossa siis sanoi että on vasta tullut Helsingistä (?). Niin eikö se siinä lopussa puhu jotain Franz Ferdinandista? Ja eikö se keikka ole tänään? Oliko se pirulainen sittenki täällä sillon ku ne oli kaikki hiljaisuuden tilassa? 😳
Jumalavita tää olis kova suoritus. Olympiakultaan verrattava. En vielä usko, mutta myönnän että mahdollisuuksien rajoissa olisi. Ja jos näin olisi, että täältä olisi haettu raskaina aikoina vähän ihokosketusta ja elämäniloa, niin voi pojat!
Jospa B tekee cameon K&T musiikkivideossa? 😛
Jos Käärijä hautaa videolla boleronsa, kuten jotkut ovat spekuloineet, hautaako Bojan pinkit pöksyt :<<
Bn haastis varmaan kuvattu samassa paikassa ja samaan aikaan ku Tavastia-klubin keikkamainos tiktok. Taustalla saman tyylinen seinätekstikoriste🕵🏻
Ai saatana että näin äsken kuuman gayvideon. Kuvittelin, että siinä oli K ja B pitkän eron jälkeen.
Miehet painivat matolla puhisten ja suudellen pelkät pulleat speedot jalassa. Huhhhh
Vierailija kirjoitti:
Ai saatana että näin äsken kuuman gayvideon. Kuvittelin, että siinä oli K ja B pitkän eron jälkeen.
Miehet painivat matolla puhisten ja suudellen pelkät pulleat speedot jalassa. Huhhhh
En oo tiennytkään, että speedo/dry humping videotkin voi olla näin kuumia !!!! Löysin uuden genren! 🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Bn haastis varmaan kuvattu samassa paikassa ja samaan aikaan ku Tavastia-klubin keikkamainos tiktok. Taustalla saman tyylinen seinätekstikoriste🕵🏻
Ja hiusten/viiksien pituus mätsää?
Vierailija kirjoitti:
Eli kesäkuussa?
Batman - tiktok 😅,taitavat kuvata yhä edelleen videoita ,outfitistä päätellen...
Kärtsän viimeisin stoori. Ei hitto MV:stä on tulossa eeppinen 🤩
Käärijän uusi TikTok video. 🥵 Kiitos että ruokit meitä. 🥵
Vierailija kirjoitti:
Käärijän uusi TikTok video. 🥵 Kiitos että ruokit meitä. 🥵
Onko tämä uusin taas joku stoori-tiktok? Ei ole tiliä ja mulla viimeinen video on Käärijä syöttää häärijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hiusten/viiksien pituus mätsää?
Ja molemmilla videoilla on musta t-paita.
Mä en tiedä miten K voi olla noin kuuma pelleilessään mopolla, mutta kyllä se vaan on.
Ihan vilpittömästi toivon, että ei oo täältä kukaan, joka jatkuvasti poistelee tota toista ketjua. Kai tänne vauva.fi palstalle mahtuu kaikenlaista?
Oon edelleen myös B ja K shipper.
Veikkaan, että tämän syksyn jälkeen Bojan pyytää shippaamisen lopettamista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vilpittömästi toivon, että ei oo täältä kukaan, joka jatkuvasti poistelee tota toista ketjua. Kai tänne vauva.fi palstalle mahtuu kaikenlaista?
No mitäpä arvelet? Ihan taatusti on täältä se poistelija.
Tässä Helsinki maininta haastattelusta, alla käännös
https://twitter.com/cheriscoups/status/1693974462301945994?t=oDZ_WtLZGv…
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan Käärijän anti-faneja, jotka poistavat nyt kaiken muun, kun eivät saa tätä ketjua poistettua.
Musavideo on varmaan saatu purkkiin, koska K ja Karim ovat alkaneet seurata toisiaan instassa.
Hyvä. Klikkijournalismi on ollut pitkään todella asiatonta.