Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tämän syksyn jälkeen Bojan pyytää shippaamisen lopettamista.
Täytyy shipata nyt kahta innokkaammin kun on vielä sallittua. :)
Vierailija kirjoitti:
Ai saatana että näin äsken kuuman gayvideon. Kuvittelin, että siinä oli K ja B pitkän eron jälkeen.
Miehet painivat matolla puhisten ja suudellen pelkät pulleat speedot jalassa. Huhhhh
Poikien pulleat speedot listalle sassiin.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän viimeisin stoori. Ei hitto MV:stä on tulossa eeppinen 🤩
K on muutenki aivan saletisti korjaamassa potin Emmoissa, mut lisätääs sit vielä Vuoden musiikkivideo pystien joukkoon :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan vilpittömästi toivon, että ei oo täältä kukaan, joka jatkuvasti poistelee tota toista ketjua. Kai tänne vauva.fi palstalle mahtuu kaikenlaista?
Oon edelleen myös B ja K shipper.
Samoin. No, ilmoitelkaa, jos joku vielä uskaltautuu ketjun pystyttämämään. Harmittaa, kun siellä oli hyvät keskustelut jo käynnissä.
Käärijä ja Bojan, anteeksi, Batman ja Robin -AU, anyone?
Vierailija kirjoitti:
Bn haastis varmaan kuvattu samassa paikassa ja samaan aikaan ku Tavastia-klubin keikkamainos tiktok. Taustalla saman tyylinen seinätekstikoriste🕵🏻
Ja sama teksti. 15.6 ehkä?
Tuon tän nyt tännekin. Tajusin vasta tossa toisessa ketjussa, että se Tommyn ja K n "hey Käärijä, do you wanna party with me?" oli ns. muokattu kopio hey barbie biisin alusta. Melko nerokas juttu ja hyvin siirretty nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vilpittömästi toivon, että ei oo täältä kukaan, joka jatkuvasti poistelee tota toista ketjua. Kai tänne vauva.fi palstalle mahtuu kaikenlaista?
Oon edelleen myös B ja K shipper.
Siis mitä ihmettä, haluaako joku, että nämä keskustellaan täällä sitten? Eikös idea ollut just, että pidetään tämä ketju edes jotenkin aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon edelleen myös B ja K shipper.Samoin. No, ilmoitelkaa, jos joku vielä uskaltautuu ketjun pystyttämämään. Harmittaa, kun siellä oli hyvät keskustelut jo käynnissä.
Niinpä.. voiko sitä pystyttää muualle, jos joku täällä terrorisoi?
Vierailija kirjoitti:
Tuon tän nyt tännekin. Tajusin vasta tossa toisessa ketjussa, että se Tommyn ja K n "hey Käärijä, do you wanna party with me?" oli ns. muokattu kopio hey barbie biisin alusta. Melko nerokas juttu ja hyvin siirretty nykyaikaan.
Luitko tän ketjun otsikkoa?
Ihana, ihana Kärtsä! Rakastan sen Tiktokeja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon edelleen myös B ja K shipper.Samoin. No, ilmoitelkaa, jos joku vielä uskaltautuu ketjun pystyttämämään. Harmittaa, kun siellä oli hyvät keskustelut jo käynnissä.
Itse en kyllä kauheasti näe järkeä keskustella K ja Tommy yhteistyöstä kahdessa ketjussa. Jos tuo olis ollut pelkkä shippiketju niin sitten olisi sopinut paremmin. K kuuluu kaikkine tekemisineen tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bn haastis varmaan kuvattu samassa paikassa ja samaan aikaan ku Tavastia-klubin keikkamainos tiktok. Taustalla saman tyylinen seinätekstikoriste🕵🏻
Ehkä Helsingin reissulta ei tullut kauheita traumoja. Terkut Rautalammi-jankkaajalle. :)
Ja keskisormijankkaajalle myös terkut😅😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Helsingin reissulta ei tullut kauheita traumoja. Terkut Rautalammi-jankkaajalle. :)
Ehkä B oli helpottunu, ku tarvi viettää vaan few days kn kans. Ilman rautalammia ois yks päivä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä kauheasti näe järkeä keskustella K ja Tommy yhteistyöstä kahdessa ketjussa. Jos tuo olis ollut pelkkä shippiketju niin sitten olisi sopinut paremmin. K kuuluu kaikkine tekemisineen tähän ketjuun.
No siis, oli myös shippaamiselle. Yleiselle fiilistelylle Siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä haluan jankata ja analysoida tuota mv:tä, K/T lavakemiaa/esiintymistä.. ja se kaikki hukkuu tänne, ja muut valittavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän uusi TikTok video. 🥵 Kiitos että ruokit meitä. 🥵
Onko tämä uusin taas joku stoori-tiktok? Ei ole tiliä ja mulla viimeinen video on Käärijä syöttää häärijää.
Nyt se näkyi instanavigationin kautta siellä stooreissa mutta ei kyllä tiktokista löytynyt.