Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
74481/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan uupunut viisuista, tulee sellainen overstimulation olo noista UMK-mainoksista. Eiih. Ymmärrän että K:n jalanjäljissä kilpailu on suurempi kuin koskaan, mutta en usko että mun elinikänäni tulee vastaavaa ilmiötä enää ikinä ja se saa minut jotenkin haikeaksi ja tulee fiilis että haluan pitää kaksin käsin kiinni bolerosta... ja nyt jotkut jo mehustelee sen hautaamisella. Eiih! Tämä viisuvuosi ja shippi siihen päälle on kyllä aivan kerran elämässä -kamaa. En tiedä miten pää taipuu seuraamaan ensi vuoden viisuja tai UMK:ta.

Joka maa lähettää ensi vuonna viisuihin räp -biisin, joten Suomen ei sitä virhettä kannata tehdä. Meidän osalta se on jo nähty.

Muuten, milloinka shippaukselle saadaan mt-luokitus? On sen verran arjesta vieraannuttavaa ja pöljää etten voi uskoa täyskasvuisten touhuksi.

Vierailija
74482/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli eilen illalla ihan hirveä irrationaalinen "ikävä" Bojania. Hyppää yli, jos irl-kaipailu triggeröi sinua, en halua sataa turhaa alapeukkuasi. 

Koitin etsiä tilejä, jotka jakavat JO matskua ja vastaan tuli yksi hänen nimellään, kuitenkin yksityinen. Luulin hetken, että se on hänen 🤦🏼‍

Mutta sitten löysin yhden oman videokaappaukseni ajalta, jolloin tili oli olemassa ja sen loppuun oli tallennettavan videon loputtua jäänyt kuva Bojanin instan etusivusta. Näin, mikä se kirjoitusasu sillä tilillä oli. 

Ja muutenkin tajusin, että tietenkin joku on tehnyt look alike tilin.

Tuntui ihan hölmöltä ikävöidä jotakuta, jonka ei kaipaa edes olevan kiinnostunut minusta. Ja varsinkin nyt, kun on mahdollista, että viettävät yhdessä K:n kanssa aikaa, kun tulevat Suomeen. 

Sen pituinen se.

Ymmärrän täysin. Mulla on niin hel vetillinen ikävä Bojania / jotain mitä hän edustaa että on ihan hirveä sydänsuru. Ja huoli. En olisi ikinä uskonut että kaukorakastun itseäni melkein puolet nuorempaan slovenialaiseen herkkään ja älykkääseen rokkariin mutta näin nyt pääsi käymään. Voitte alapeukuttaa niin paljon kuin haluatte, eipä tämä olotila varmaan huonommaksi voi mennä. Tai ehkä voikin. Jotain läimimistä ehkä kaipaan että tulen järkiini. Henk koht elämässä menee sen verran heikosti että jotain tällä tietty paikkaa, mutta tämä tunne on silti totta.

Keksi jotain itsellesi mielekästä tekemistä. Suuntaa katse kuvittelemisen ja ajattelun sijasta johonkin hommaan, josta voit illalla todeta että sinä olet sen tehnyt. Että pysyt järjissäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74483/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän polttavia aiheita-lista

- JO villasukkien koko

- T pakarat

- Mitä / kuka haudattiin

- Nouseeko haudasta

- Slaidaus

- T ja K shippaugallupin tulokset

- Manifestointi B ja K shake it!

- Israelin due to schedules- keikkapäivitys, totta vai tarua

Ja sata muuta aihetta :)

Tää on hassua, mutta mä mietin eilen päivällä jo ennen palstalle tuloa, että kysyiskö Krisiltä bändiläisten kengännumeroita. Mutta sitten mietin, että se ois niin randomia, kun en halua sanoa syytä (ellei kysy) 

Niin joku muu oli myös ainakin ajatellut kysymistä! Hups, hassua.

Niin, mietin tuota kysymistä Krisiltä, että olisko se niin "etiketin" vastaista. Sen voi perustella hänelle lyhyesti, että lahjoja varten tms.? Mitä mieltä olette?

Miksi puhuminen ja kommunikointi olisi etiketin vastaista? Minkä etiketin? Millaisia asioita varten he ovat SOSIAALISESSA mediassa?

No tuo oli itseltäni vähän kärjistetty sanamuoto.. Tarkoitin sitä, että kehtaisko häiritä ja pommittaa kysymyksillä heitä vapaalla ollessaan tai musahommia tehdessä. Mutta olet oikeassa eli omassa päässäni oli tämä etikettiasia :)

Vierailija
74484/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etäännyttää itsensä näiltä palstoilta ja somesta jos tahtoo mennä ihailu ja kaipaus liian syväksi. Se on ihastumista haavekuvaan.

Vierailija
74485/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CYg-lturtXe/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== aika mainio huumori muuten tuolla Tommylla :)

Vierailija
74486/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teistä, mutta mä en pääse millään yli tuosta Kris viideltä aamuyöllä läpästä, aina jaksaa repeilyttää 🤣🤣🤣

Vierailija
74487/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CYg-lturtXe/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== aika mainio huumori muuten tuolla Tommylla :)

Äh. Eikun tämä kuva sori. Kärsä muuten tykänny, vaikka 2019 julkaisu. Onkohan fanittanut sieltä asti, vaiko kaivellu vain feediä.

https://www.instagram.com/p/B2MdZO6gLL-/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
74488/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySlo, what do you think about our plan to knit woollen socks to JO? Are they of any use in Slovenia? What about knitted scarf?

I think both ideas are cute. I've seen the guys (in particular Jan and Jure) wear interesting socks. 

We do get cold winters, I personally wear thermo socks all winter at home and never leave a house without a scarf.

Janin sukkiin sparklative-raita! 💎Saanut paljon albumin nimiehdotuksiakin.

Vierailija
74489/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilucastin uutisista päivää: Urheilujätkä lupaili että tekevät taas tällä viikolla Kärtsärin kanssa välispiikkejä ens kaudelle. Ja arveli myös että syyskauden ekaan jaksoon saattaa tulla levyraati Kn uudesta biisistä. Saakohan taas 0/5 pisteet vai meneekö CCCn linjoilla 1/5. 🤔

Vierailija
74490/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etäännyttää itsensä näiltä palstoilta ja somesta jos tahtoo mennä ihailu ja kaipaus liian syväksi. Se on ihastumista haavekuvaan.

Mulle on ainakin vaan "polttoainetta" ties mihin. Niin kauan kuin artistit itse sitä tarjoilevat

Vierailija
74491/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teistä, mutta mä en pääse millään yli tuosta Kris viideltä aamuyöllä läpästä, aina jaksaa repeilyttää 🤣🤣🤣

En mäkään.

T. Kris aamuviideltä -hajoilija

Vierailija
74492/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilucastin uutisista päivää: Urheilujätkä lupaili että tekevät taas tällä viikolla Kärtsärin kanssa välispiikkejä ens kaudelle. Ja arveli myös että syyskauden ekaan jaksoon saattaa tulla levyraati Kn uudesta biisistä. Saakohan taas 0/5 pisteet vai meneekö CCCn linjoilla 1/5. 🤔

Niin ja se jäi sanomatta että sille saa ehdottaa noita välispiikkejä. Että sinne vaan piiloviestejä nerokkaimmat laittamaan. 😅

Vierailija
74493/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ccc on saanut 1/5?

Ne pätkät mitä itse olen nähnyt urheilucastin levyraadista niin aina on ollut se 0/5 ja luulin että jokainen biisi on saanut sen.

Vierailija
74494/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ainakin vaan "polttoainetta" ties mihin. Niin kauan kuin artistit itse sitä tarjoilevat

Juu tuossa oli vaan muutama vähän huolestuttava postitus jotka poistui jo.

Vierailija
74495/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postaus eikä mikään postitus..

Vierailija
74496/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ccc on saanut 1/5?

Ne pätkät mitä itse olen nähnyt urheilucastin levyraadista niin aina on ollut se 0/5 ja luulin että jokainen biisi on saanut sen.

Cha cha cha on niin hyvä että venyi Urheilucastin asteikolla mahdottomaan.

Vierailija
74497/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ccc on saanut 1/5?

Koska Urheilujätkä oli sitä mieltä että nyt Käärijä osui kerrankin.

Vierailija
74498/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain voi ymmärtää miksi kukaan olisi ottamatta Bojania, jos sellainen täydellisyys saatavilla olisi. En ymmärrä, en ikinä.

Minullakin oli pää räjähtää yhdessä vaiheessa, kun pähkäilin tätä tieteellistä ongelmaa.👑

Tuleeko tämä olemaan sellainen asia, jota K katuu koko lopun elämänsä? Tosin oliko Bojankaan hänelle sillä tavalla saatavissa? Vaikka Bojan ehkä oli ihastunut, en tiedä antoiko hän mitään rehellistä signaalia siitä K:lle vai brotherzonettiko itsensä varman päälle heti alkuun. Onkohan Bojanin ihastus vieläkään K:lle tullut perille. Bändikaverit ainakin tietävät.

Tosin olisi K:ltakin varmaan ollut aika kylmä päätös vaihtaa lennosta toiseen, varsinkin kun gf on niin kunnioitettavasti ollut tukena tämän huuman aikana.

Mä en nyt ymmärrä miksi katuisi? Hän tajuaa kyllä varmaan meitä paremmin Bojanin tunteet, että oliko siellä taustalla jotain vai eikö ollut. Ja on varmaan halutessaan täysin kykeneväinen make the move, jos siellä oli ja itse samaa halusi. Lisäksi eihän tuollaiset jutut mene ohi, jos niissä oikeasti on jotain syvempää. Siis ettei voi aikanaan jatkaa siitä mihin jäätiin, jos ovat elämää suurempi rakkaustarina toisilleen. Mitä vähän epäilen kuitenkin... Tietty, jos jompi kumpi ehtii ensin perheellistyä, asia mutkistuu. Mutta ei kai ne nyt ihan vielä.

No olikohan niin kykeneväinen? Kuitenkin kielimuuri K:lla oli jonkinlainen. Ja seurustellut koko elämänsä vain naisten kanssa. Olivat lisäksi keväällä jatkuvasti univelassa ja kiireisiä. Ei siinä oikein välttämättä ollut tilaisuutta kertoa niistä omista tunteistaan edes itselleenkään. Varsinkin kun tämä uusi ujo-Käärijä on esiintynyt, on kyllä tullut mieleen, ettei hän ehkä olekaan niin ronski mitä päälle päin näyttäisi. Mutta ehkäpä nyt syyskuussa voi tapahtua tai olla tapahtumatta (mikä myös on tietysti ok) jotain. Kieltämättä hymyilyttää tuo Tel Avivin peruuntuminen teknisistä syistä. Ehkä K:lla on yhtä ikävä Bojania kuin tässä ketjussakin.

Varmasti K toivoisi, että B voi paremmin ja kaipailee ystäväänsä. Itsellä vieläkin ajatus siitä, kuinka valovoimainen K on ja vaikuttaa positiivisesti ympärillä oleviin ihmisiin. On sellainen tunne, että K seura tekisi oikeasti hyvää B. 

Mainitsemasi tunne on sun tunne. Et tiedä K ja B oikeista tunteista yhtikäs, joten miksi miettiä edes koko asiaa.

Vierailija
74499/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain voi ymmärtää miksi kukaan olisi ottamatta Bojania, jos sellainen täydellisyys saatavilla olisi. En ymmärrä, en ikinä.

Minullakin oli pää räjähtää yhdessä vaiheessa, kun pähkäilin tätä tieteellistä ongelmaa.👑

Tuleeko tämä olemaan sellainen asia, jota K katuu koko lopun elämänsä? Tosin oliko Bojankaan hänelle sillä tavalla saatavissa? Vaikka Bojan ehkä oli ihastunut, en tiedä antoiko hän mitään rehellistä signaalia siitä K:lle vai brotherzonettiko itsensä varman päälle heti alkuun. Onkohan Bojanin ihastus vieläkään K:lle tullut perille. Bändikaverit ainakin tietävät.

Tosin olisi K:ltakin varmaan ollut aika kylmä päätös vaihtaa lennosta toiseen, varsinkin kun gf on niin kunnioitettavasti ollut tukena tämän huuman aikana.

Mä en nyt ymmärrä miksi katuisi? Hän tajuaa kyllä varmaan meitä paremmin Bojanin tunteet, että oliko siellä taustalla jotain vai eikö ollut. Ja on varmaan halutessaan täysin kykeneväinen make the move, jos siellä oli ja itse samaa halusi. Lisäksi eihän tuollaiset jutut mene ohi, jos niissä oikeasti on jotain syvempää. Siis ettei voi aikanaan jatkaa siitä mihin jäätiin, jos ovat elämää suurempi rakkaustarina toisilleen. Mitä vähän epäilen kuitenkin... Tietty, jos jompi kumpi ehtii ensin perheellistyä, asia mutkistuu. Mutta ei kai ne nyt ihan vielä.

No olikohan niin kykeneväinen? Kuitenkin kielimuuri K:lla oli jonkinlainen. Ja seurustellut koko elämänsä vain naisten kanssa. Olivat lisäksi keväällä jatkuvasti univelassa ja kiireisiä. Ei siinä oikein välttämättä ollut tilaisuutta kertoa niistä omista tunteistaan edes itselleenkään. Varsinkin kun tämä uusi ujo-Käärijä on esiintynyt, on kyllä tullut mieleen, ettei hän ehkä olekaan niin ronski mitä päälle päin näyttäisi. Mutta ehkäpä nyt syyskuussa voi tapahtua tai olla tapahtumatta (mikä myös on tietysti ok) jotain. Kieltämättä hymyilyttää tuo Tel Avivin peruuntuminen teknisistä syistä. Ehkä K:lla on yhtä ikävä Bojania kuin tässä ketjussakin.

Varmasti K toivoisi, että B voi paremmin ja kaipailee ystäväänsä. Itsellä vieläkin ajatus siitä, kuinka valovoimainen K on ja vaikuttaa positiivisesti ympärillä oleviin ihmisiin. On sellainen tunne, että K seura tekisi oikeasti hyvää B. 

Mainitsemasi tunne on sun tunne. Et tiedä K ja B oikeista tunteista yhtikäs, joten miksi miettiä edes koko asiaa.

Mä tiedänki että B ja K tykkää oikeesti toisistaaan!

Lällälllää!

Vierailija
74500/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa jos mulle suunnatut vastaukset poistui. Laittaisitteko uudestaan please.

T. Se Bojania ikävöivä jolla ei mene vahvasti

Ketju on lukittu.