Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin on jo tiedetty täällä K ei ole menossa Israeliin! 😂
https://twitter.com/EurovisionNewZ/status/1693318830733320698
Jos schedule issues oikeasti on Joker Outin Suomen-kiertue niin Jere on kyllä hyvä ystävä.
Mun mielestä tämä on ollut selvää alusta saakka. Suomalainen lätkäjätkä pitää ystävälle annetut lupaukset aina.
Totta. Kadun ja häpeän että annoin epäilykselle yhtään sijaa.
Vierailija kirjoitti:
En oo kuullu susta
pitkään aikaan mitään
mut oon koittanu olla
et kaikki on ihan fine
vaikkei todellakaan oo
Viihteeltä karkaan kesken kaiken
ihan outoo
mut jotenkin vaan tuntuu
et oon ekaa kertaa yksin
näiden kaikkien tyyppien keskel
Himaan palaan pää ihan sumus
ja eteises alan kelaa tätä kaikkee
kyl silloin nousee täl jätkäl pala kurkkuun
ja tippa linssiin menee
Sit yhtäkkii puhelin piippaa viestii
oon ihan wtf
kun nään et se oot sä
kaikist maailman ihmisist
Sä oot et sorry babe
olis pitäny ottaa kontaktii
mut on ollu tällanen
paska vaihe mun elämäs
Kyl mä vähän arvasin
kun somest lähdit
etkä keikoil ollu enää oma itses
Mä kysyn sult et ootko nyt ihan fine
I guess so on sun vastaus
ja sit sä jatkat
are you?
Sydämii sulle tykitän
ja vastaan
yes yes honey boo
Täällä on jengillä kyllä sana hallussa. Upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommyssa on jotain outoa, ehkä vähän pelottavaakin jollain tavalla, jota en osaa selittää. Siis ns. omaan makuuni.
Mut myös jotenkin kiehtova tyyppi. En ois osannut ehkä ajatella et on K:a 2 vuotta vanhempi.
Mut tällä laivamatkalla oon oppiminen itsestäni niin paljon uusia asioita, ja omat ajatukset ottaneet uusia uria, et epäilemättä alan pitämään Tommysta oikein kovasti kohta. Ja shippaan varmaan sitä ja K:a ja alan seuraamaan sitä ig:ssa ja kuuntelemaan sen musiikkia.... Perus kuvio ollut keväästä asti tää.
Tommy tulee maailmasta, joka romahti ja jossa jokainen arvo koki inflaation. On myös nähnyt salapartyjen mielipuolisen menon niin Moskovassa kuin lännessäkin. Nuo kylmät silmät ovat nähneet PALJON.
Onko T siis v enäläinen taustaltaan?
Ei. Sekoitus kolmea maata, Viro vahvin geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommyssa on jotain outoa, ehkä vähän pelottavaakin jollain tavalla, jota en osaa selittää. Siis ns. omaan makuuni.
Mut myös jotenkin kiehtova tyyppi. En ois osannut ehkä ajatella et on K:a 2 vuotta vanhempi.
Mut tällä laivamatkalla oon oppiminen itsestäni niin paljon uusia asioita, ja omat ajatukset ottaneet uusia uria, et epäilemättä alan pitämään Tommysta oikein kovasti kohta. Ja shippaan varmaan sitä ja K:a ja alan seuraamaan sitä ig:ssa ja kuuntelemaan sen musiikkia.... Perus kuvio ollut keväästä asti tää.
Tommy tulee maailmasta, joka romahti ja jossa jokainen arvo koki inflaation. On myös nähnyt salapartyjen mielipuolisen menon niin Moskovassa kuin lännessäkin. Nuo kylmät silmät ovat nähneet PALJON.
Kato Wikipediasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato Wikipediasta.
Wikipedia ei ole aina luotettava lähde. Viro on vahvin geeneissä, toinen vanhemmista puoliksi venäläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato Wikipediasta.
Wikipedia ei ole aina luotettava lähde. Viro on vahvin geeneissä, toinen vanhemmista puoliksi venäläinen.
Voisin kuvitella sen kuitenkin vauvapalstaa luotettavammaksi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat salapoliisit olisi jo selvittänyt millä järvellä K on kuvaamassa.
No millä järvellä? Bodomilla? (Vitsi. Toivottavasti. 😅)
Hyvin vois olla. Onhan sillä aika kulttimaine myös tietyissä piireissä ulkomailla 😳
No mä todella toivon ettei ole se.
Jodelin analyyseillä viihdyttyneenä nostan täälläkin pohdittavaksi, kun K:n Lontoon keikan yhteydessä luki spesialisti quests, et olisko Kämmyä luvassa? 👀
Tumblurilla on hauskaa tuon järven kanssa :D lukekaa tägit <3
https://www.tumblr.com/blatantlyhidden/726199257403719680?source=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vois olla. Onhan sillä aika kulttimaine myös tietyissä piireissä ulkomailla 😳
Saattais tulla kyllä pskaa niskaan, mutta toisaalta millonkas se olis Kärdeä tai Tommyä haitannut? All publicity is good publicity tjsp
Vierailija kirjoitti:
Jodelin analyyseillä viihdyttyneenä nostan täälläkin pohdittavaksi, kun K:n Lontoon keikan yhteydessä luki spesialisti quests, et olisko Kämmyä luvassa? 👀
Se itsellänikin välähti mielessä... Tommykin voisi ajatella että roundhouse ja UK on tarpeeksi iso kohde, jonne menisi lavalle saakka. Enää tuossa vaiheessa esim. B:n kanssa joku puhki kulutettu ccc ei välttämättä enää olisi niin special.. (vaikka tietenkin pidän K&B, mutta ccc tavastialla oli oma hetkensä jo historiassa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bodomilla ja alueella retkeilijöitä yöpymässä? Vaikkakin vähemmän, mutta muualla Euroopassa vielä lomakausi. Olisko privampi paikka.
LadySLO :) kirjoitti:
linkki uudelleen
Thank you for bringing the matter up, I actually have not just "gotten in" with that song. I have a few gaps, I mean, "big" songs I don't know yet, other is Novi Val. They are on my list...
It was perhaps wrong to say "throw those away from the setlist", but I fear it's going to be so short list anyway!! 😫
Hope not!
Vierailija kirjoitti:
Mikä v itun Kämmy? Tommy on varmaan Virossa ja voi olla Lontoossakin.
Ihanaa et baby Gustinia näkee enemmän, ja eilenkin keikalla hillui lavan reunalla. Söpön kuvan oli taas postannut Krisin kanssa. 🥰 Ihanat.
Onkohan Maks saanut kuulla aasialaisista piirteistään paljonkin, ei varmaan ihan perinteinen look Sloveniassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattais tulla kyllä pskaa niskaan, mutta toisaalta millonkas se olis Kärdeä tai Tommyä haitannut? All publicity is good publicity tjsp
Ihmisiä niitetään, joten se on It's crazy, It's party?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvista puheenollen (vaikka Joker Outista ei ilmeisesti saisi puhua tällä suomalaisella palstalla): Vita Orehekin keikkakuvissa on yleensä Bojan hyvin edustettuna, tällä kertaa ei. Joo tiedän, Bojan-spekulointi myös kielletty!
Muutenkin noissa pidemmissä videopätkissä eiliseltä B. ja itseasiassa koko bändi oli hyvin kliininen, vaikkakin ammattitaitoinen. Karisma ja ilo puuttuivat.
Samaa mieltä niiden muutaman perusteella jotka oon nyt nähny. Bojanin laulu kuulostaa aina hyvältä ja siis koko bändi, mutta ainakaan noista pätkistä ei saa kummempaa fiilistä irti.
Sama täällä. Ei mitään irrottelua eikä todellista innostusta näy. Mitähän tässä on takana. Onko se Bojanin mieliala, joka tietysti vaikuttaa sitten kaikkiin. Ihan kamalaa, jos nuo Twitter jutut on vieneet Bojanilta uskon.. johonkin, ihmisiin. Voisiko Gregor keissin vaikutus olla niin iso. Vai katsonko vaan liian kriittisin silmin. Eikös joku ollut menossa katsomaan jokereitten keikkaa lähiaikoina?
LadySLO on menossa ensi viikolla. Sitähän täällä aavisteltiin, että Jokerien sometukseen ja interaktioon fanien kanssa tulee muutoksia kohujen jälkeen. Toisaalta harmi, jos bändi muuttuu etäisemmäksi eikä enää koe samaa esiintymisen iloa.
Jos esiintymisestä menee ilo, mitä jää jäljelle. Voikohan olla, että B on niin loukkaantunut, loukkaantunut fanien käytöksestä, eikä siksi pysty esiintymään niinkuin ennen. Tämä mun arvaus on todennäköisesti ihan puuta heinää.🙄kunhan mietin.
Puuta heinää tai ei, niin olen miettinyt samaa.
Ja mä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä niitetään, joten se on It's crazy, It's party?
No ainakin ois median huomio taattu hetkeksi. 😂