Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh, miksi muka siitä Ona-tytöstä on keskustelu poistettu. Se oli tapahtunut todellinen videolle kuvattu laulu ja sen jälkeiset tapahtumat. Poistattaja taisi itse tulla mustasukkaiseksi kun tyttö oli kaunis.
Yksi väitti että olen muka sen poistanut. Ei mitään tietoa onko se oikeasti poistettu eikä kiinnostusta varmistaa asiaa.
On poistettu kokonaan. Pahoittelen, ei ollut tarkoitus syyttää juuri *sinua*, mut mahdotonta tietää, kuka meistä anonyymeistä palstailijoista oli asialla, kun viestejä poistuu näin valtavasti. Varmaan monikin poistelee makunsa mukaan.
Saa K:n työntekijät tietenkin Jessen postauksista tykätä?
Kärtsä oli eilen ihana oma itsensä, käyttäytyi tosi asiallisesti ja kunnioittavasti, jos haluaa ajatella et Kaijan jäähyväiskeikka jne. En ymmärrä miks arvostellaan sen esiintymistä. Koko stadikka oli mukana sen esiintymisessä. Huippu show oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko B lle vielä neuloa jotain Logomolle, sukkia, kaulaliinaa. Tarkoitan, onkohan hän mahdollisesti kypsynyt kaikkiin lahjoihin. Elääkö villasukka-ajatus vielä?
En usko, että on kypsynyt lahjoihin, vaan kypsynyt niiden korujen sun muun shaissen heittelyyn lavalle. Ihan kun koiralle heitettäis, että nouki sieltä.. Eli lahjoja vaan kehiin!
Ainakin siinä tämänpäiväisessä linkatussa heittäjä kyllä mielestäni ihan huusi useampaan otteeseen Bojania ja vaikutti että B antoi luvan heittää. Valo tosin vähän häikäisi B takaa.
Heittely ei kyllä minusta ole hyvä systeemi. Voisiko vaikka olla joku laatikko tai joku sen tapainen, mihin voisi jättää lahjat.
Galluppi:
Montako meitä on paikalla? Peukku ylös = täällä ollaan, peukku alas = myös aito päivystämässä
Vierailija kirjoitti:
K oli kyllä aikamoisessa tilanteessa seuraavan biisin suhteen. Kaikilla on suuria odotuksia, ja ei tietenkään halua uuden biisin floppaavan. Jos olisi julkaissut jotain perus-K materiaalia, kuten Yhtä vailla tai rock rock -tyyppistä, raskaampaa, ei se olisi menestynyt radiossa. Nyt lähti enemmän party anthem -linjalle heti ccc:n päälle, mikä saa ihmiset sanomaan juuri mitä tuo inhottava toimittaja oli kirjoittanut.. Tuo uusi biisi voisi soida radiossa, klubilla jne. mikä oli varmaan ihan hyvä tähän väliin. Fanit tietenkin odottavat myös raskaampaa materiaalia, ja sitä varmaan tulee levylle. Eli kaikin puolin oli hankala tilanne, mutta olen tyytyväinen että Tommy on saatu mukaan, ja musavideosta tulee varmasti mielenkiintoinen!
Hyvä analyysi, ja ihan samat ajatukset minulla. K:n musiikista laajemmin fanittavana manifestoin kunnon huutavaa aggro-räppiä täydellä tykityksellä heti ja nyt, mutta tiedostan samalla että se olisi uuden, laajan viisu-fanikunnan mukaan saamiseksi huono veto. Joku perus klubi- ja radiobiisi pitää yllä mielenkiintoa viisufaneissa sen parisen kuukautta että uusi albumi saadan mainostuskuntoon, ja sitten voi alkaa julkaisemaan eri tyyppisiä singleitä siltä, myös niitä vähemmän mainstream kipaleita. Näin luulen, vaihtelevaa musiikkia kun ovat luvanneet, ja odotan kärsivällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudessa K stoorissa näkyy Tommy.
Jaaha nonnii, eli mulla näkyy varmaan tunnin päästä :(
Näkyy jo instattomille myös.
Ei mulla näy.
Vierailija kirjoitti:
Baby 💖
Baby girl
Nyt on taas hauska stoori sieltä kuvauksesta Kärtsällä😅,ai että mä tykkään ,kun se heittää vettä kiukaalle ,tällä kertaa Tommyn kanssa 😂
Musiikkivideossa ainakin on jokin klubi-kohtaus kun valot välkkyi.. Mieleni menee jo paikkoihin.. K ja T... klubilla... I have a feeling we'll make a baby
Vierailija kirjoitti:
Stadionin bäkkärillä Tommy ravisti ylävartaloaan, pyöräytti päätään nopeasti puolelta toiselle, otti Käärijää olkapäistä kiinni ja katsoi kylmillä ja julmilla, kiimaisilla silmillään suoraan Käärijää. Jere katsoi maahan, mutta Tommy käänsi päänsä alaspäin ja vinoon niin että tavoitti Jeren katseen. "Look at me Käärijä" Tommy murisi. Jere katsoi Tommya silmiin kauhunsekaisin ilmein. Tommy työnsi Jeren rajusti seinää vasten ja nuoli limaisella kielellään pitkän vedon navasta huulille. Huulille päästyään hän suuteli Kääärijää niin rajusti ja intohimoisesti että Jere maistoi veren suussaan.. paniikki alkoi yltymään.
Jostain kuului laukkaavan hevosen ääni, sitten pamaus ja Stadionin torni mureni voiman vaikutuksesta. Sateenkaari laskeutui Stadionille ja sitä pitkin ratsasti valkoisella yksisarvisellaan Prinssi Bojan kiiltävässä haarniskassaan ja ruskeat hiukset auringon kultaa säteillen. Hänellä oli suuri kultainen kilpi jossa vaakunana oli joker outin logo ja kädessänsä hohtava Miekka ja denssipaketti.
"My love! " Bojan huusi. "Tommy are you ready yo fight? " Tommy kääntyi katsomaan ja päästi irti Käärijästä. Hän perääntyi nähdessään Bojanin miekan. Bojan tarttui Boleroon ja nosti Jeren satulaan. Hän sovitti lasisen nikelenkkarin Jeren jalkaan ja se sopi kuin valettu. "One true love kiss will help you" Bojan sanoi ja suuteli Jereä hellästi. "Now its crazy and party" Jere sanoi ja he ratsastivat sateenkaarta pitkin aurinkoon.
Ja niin Bojan sai Jeren ja puoli valtakuntaa aina Ouluun saakka ja he elivät onnellisena elämänsä loppuun saakka.
Leila💖
Jeesus ei siis herännyt kuolleista Bojanin takia, vaan Bojan on itse Jeesus.
Vierailija kirjoitti:
Kuunneltiin Kojon Nuku pommiin biisiä
🤣 Tää oli kyllä illan comeback. 🥁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko B lle vielä neuloa jotain Logomolle, sukkia, kaulaliinaa. Tarkoitan, onkohan hän mahdollisesti kypsynyt kaikkiin lahjoihin. Elääkö villasukka-ajatus vielä?
Mielestäni villasukat ovat kylmän pohjolan rakkauden osoitus!💞💙
Jos mä osaisin neuloa, neuloisin jokaiselle omat nimikkosukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh, miksi muka siitä Ona-tytöstä on keskustelu poistettu. Se oli tapahtunut todellinen videolle kuvattu laulu ja sen jälkeiset tapahtumat. Poistattaja taisi itse tulla mustasukkaiseksi kun tyttö oli kaunis.
Yksi väitti että olen muka sen poistanut. Ei mitään tietoa onko se oikeasti poistettu eikä kiinnostusta varmistaa asiaa.
On poistettu kokonaan. Pahoittelen, ei ollut tarkoitus syyttää juuri *sinua*, mut mahdotonta tietää, kuka meistä anonyymeistä palstailijoista oli asialla, kun viestejä poistuu näin valtavasti. Varmaan monikin poistelee makunsa mukaan.
Toivoisin vaan että luettaisiin se mihin vastataan eikä keksittäisi siihen omiaan lisää.
Olen muuten se joka ei ole poistomayhemin jälkeen vaivautunut poistelemaan mitään. Saisi olla jo aika törkeää tekstiä jostakin näistä meidän päähenkilöistä että vaivautuisin. Sen verran on ottanut pattiin tämän palstan moderointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on kypsynyt lahjoihin, vaan kypsynyt niiden korujen sun muun shaissen heittelyyn lavalle. Ihan kun koiralle heitettäis, että nouki sieltä.. Eli lahjoja vaan kehiin!
Ainakin siinä tämänpäiväisessä linkatussa heittäjä kyllä mielestäni ihan huusi useampaan otteeseen Bojania ja vaikutti että B antoi luvan heittää. Valo tosin vähän häikäisi B takaa.
Antoi varmaan heittää jos kysyttiin, eikä siinä. Ideana korut ei vaan kovin hyviä, kun niitä tulee satoja ja tosiaan heitellään miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi Tiian kuvat on kyl kivempia ku Miken, kunpa Mikkekin ois osan kuvista ottanut lavan edestä eikä lavalta.
Huomaatteko muutkin jonkun oudon sinertävän vivahduksen noissa Tiian kuvissa? Ei oo aina niin kirkkaat värit kuin muilla kuvaajilla, ihan kuin muokatessa laittaisi niihin jonkin sinertävän yksityiskohdan
Iso osa valokuvaajista käyttää omia vakioväriasetuksia kuvissaan, jotka ovat itselleen mieluisia. Jotkut tähtäävät mahdollisimman realistiseen, toiset yrittävät tuoda esiin tietynlaista tunnelmaa. Voi olla harmahtavaa, seepiaa, läpimiä värejä korostavaa jne. Tiia selvästikin tykkää käyttää sinisyyttä, ja välillä violettia, korostavia asetuksia ainakin K:ta kuvatessaan. Taiteellinen päätös siis.
Ja voi johtua myös ihan Tiian käyttämästä kamerasta ja/tai linsseistä (merkkien ja jopa mallien välillä on isojakin eroja). Jotkut kamerat/linssit ja niiden Photoshop/lightroom profiilit korostavat enemmän värejä, siinä missä jotkut muut saattavat panostaa enemmän luonnollisempiin värimaailmoihin. Esim mulla on Sonyn ja Canonin järjestelmäkamerat, joista Sony suoraan kamerasta lightroomiin laitetut kuvat ovat hyvin luonnollisia, ja Canon taas on enemmän "insta-ystävällinen" suoraan purkista eli värit ehkä jopa luonnottoman kirkkaat. Nämä sitten tietysti muokataan oman mielen mukaan, ja saattaa näyttää hyvinkin erilaiselta riippuen ruudusta mistä niitä katsotaan. Ammattivalokuvaajilla lähes poikkeuksetta värikalibroidut ruudut, mutta mattimeikäläisen puhelimessa saattaa olla aivan eri sävyinen.
Mulla taas on Canonin järkkäri, ei mistään halvimmasta päästä, ja siinä tosi aidot värit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni villasukat ovat kylmän pohjolan rakkauden osoitus!💞💙
Jos mä osaisin neuloa, neuloisin jokaiselle omat nimikkosukat.
Jos mulla olis rahaa, teettäisin kaikille nimikkokuksat. JO logo poltettuna. Maksaa vaan varmaan 100e kappale :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittely ei kyllä minusta ole hyvä systeemi. Voisiko vaikka olla joku laatikko tai joku sen tapainen, mihin voisi jättää lahjat.
Vanha kunnon kolehtihaavi kiertämään. 😀 Kukas askartelis Suomen keikoille?
Kärtsä siirtynyt selvästi eteenpäin. On se sellane pieni flirtti perkele.
Baby 💖
https://vm.tiktok.com/ZGJskfutj/