Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
73861/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanat lukee netissä Genius sivulla, ei oo tollaset, ei puhuta mitään naisten tisseistä, arvelinkin, Tommyn hahmohan on homo

Kaikki netissä olevat lyriikat ovat tällä hetkellä jonkun arvuutteluja kuullun perusteella. Mutta vaikea uskoa, että olisi jotain tissiläppää Tommylta.

Vierailija
73862/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanat lukee netissä Genius sivulla, ei oo tollaset, ei puhuta mitään naisten tisseistä, arvelinkin, Tommyn hahmohan on homo

Ei sielläkään oo Tommyn lyriikoita kokonaan vaan kysymysmerkillä osa eli kukaan ei toistaiseksi tiedä mitä se laulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73863/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aarnin stooreissa myös söpö yhteiskuva hänestä, K sta ja Tommysta.

Miks mä en löydä tämmöistä? 🥺

Vika stoori!

Viimeinen stoori mikä mulle näkyy on se, missä sanoo tehneensä myös Tommyn lookin. 🤔

Kokeile päivittää niin näet loputkin.

Vierailija
73864/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aarnin stooreissa myös söpö yhteiskuva hänestä, K sta ja Tommysta.

Miks mä en löydä tämmöistä? 🥺

Vika stoori!

Viimeinen stoori mikä mulle näkyy on se, missä sanoo tehneensä myös Tommyn lookin. 🤔

Kokeile päivittää niin näet loputkin.

No kappas, sehän tepsi. Kiitos. 😀

Vierailija
73865/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti kesärauhan aikaan tämä ICIP on ollut jo ainakin ajatustasolla teossa, jos K vinkkasi Viron keikalla, että on yllätys tulossa heille.. Olisiko K:n tiimistä joku ollut yhteydessä Tommyyn, vai onko sieltä suunnasta tullut mielenkiintoa yhteistyötä kohtaan viisujen jälkeen?

Jos siinä kohtaa on jo ollu vahvoilla, että tulee olemaan seuraava sinkku niin luulenpa biisin olleen tekeillä jo hyvän aikaa ennen sitä. Edelleen mietin, että joku raakaversio tai vastaava voi olla peruja CCC:n synnyn ajoilta, koska sama porukka on ollut säveltämässä sitä ja niissä on samoja vaikutteita. Ehkä sanat ja Tommy on tulleet mukaan vasta myöhemmin.

Vierailija
73866/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä feat Tommy Cash hakuun niin löytyy tuo genius, siellä myös kappaleen tekijät ym. tietoa

Vierailija
73867/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti kesärauhan aikaan tämä ICIP on ollut jo ainakin ajatustasolla teossa, jos K vinkkasi Viron keikalla, että on yllätys tulossa heille.. Olisiko K:n tiimistä joku ollut yhteydessä Tommyyn, vai onko sieltä suunnasta tullut mielenkiintoa yhteistyötä kohtaan viisujen jälkeen?

Jos siinä kohtaa on jo ollu vahvoilla, että tulee olemaan seuraava sinkku niin luulenpa biisin olleen tekeillä jo hyvän aikaa ennen sitä. Edelleen mietin, että joku raakaversio tai vastaava voi olla peruja CCC:n synnyn ajoilta, koska sama porukka on ollut säveltämässä sitä ja niissä on samoja vaikutteita. Ehkä sanat ja Tommy on tulleet mukaan vasta myöhemmin.

Niinpä... joku osa biisistä on voinut olla tekeillä jo keväällä.. mielestäni Kiro sanoi siinä wiwiblogs haastattelussa, että ova työstäneet jotain muutakin K:n crewn kanssa... 

Vierailija
73868/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lady Slo! Jos Käärijä tulee keikalle Sloveniaan, niin menisitkö sinne?

Of course!!

Is it because you ship käärijä&bojan, because you don't seem to be a fan of him?

No, se on totta, että olen enemmän JO-fani ja sen tyyppinen musiikki. Pidän kuitenkin elävästä musiikista ja live-esityksistä, varsinkin pienemmissä paikoissa.

En innostunut JO:sta ennen kuin näin leikkeitä heidän live-esityksistään.

Vasta sitten ajattelin, että vau, ne ovat todella hyviä ja aloin kiinnostua enemmän, striimata heidän musiikkiaan jne.

Jopa B:n kanssa tiesin, että hän oli laulaja, mutta sikäli kuin muistan, uskon, että näin hänet ensin isäntänä/näyttelijänä, enkä edes pitänyt hänestä!!

Käyn konserteissa niin paljon kuin pystyn. Olen käynyt uteliaisuudesta sellaisten artistien konserteissa, joiden musiikkia ei ole soittolistallani tai ehkä vain muutama kappale on. Se on minulle vain hauskaa tekemistä.

K:n kanssa kyllä, K&B on osa sitä, mutta minua kiehtoo myös tämä "K"-niminen ilmiö ja haluaisin kokea hänen energiansa lavalla. Olisin myös erittäin utelias näkemään, kuinka hän olisi vuorovaikutuksessa slovenialaisen/ulkomaalaisen yleisön kanssa (enkä tarkoita hänen kielitaitoaan).

(Via Google translate to please the Forum's Foreigner's welcoming committee)

Vierailija
73869/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
73870/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CwK4GjvoY2R/

Jessen uusi kuva K:n kanssa <3

Vierailija
73871/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olin tulossa sanomaan, että menkää nyt äkkiä katsomaan Jessen uusin kuva.

Vierailija
73872/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestääää... K eilen!!

https://www.tumblr.com/eurobison/726178771186712576?source=share

Meinasin alkaa nimeään niin ja niin mones gif, mutta nuo kaikki vie multa tajun! 🔥

Vierailija
73873/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumblurissa sanotaan että se näyttää heidän hääkuvaltaan :D 

Vierailija
73874/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että ihana hääkuva ja sitten luin kommentteja jossa muutkin näköjään miettineet samaa xD.

Vierailija
73875/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesseltä... omg

https://www.tumblr.com/wednesdayday/726183095717560320/whaaaaaaat-from-…

Todellakin OMG! 💚💚💚💚

Vierailija
73876/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä uuden biisin lyriikat suunnilleen muutamaa epäselvää lainia lukuunottamatta.

https://twitter.com/koppitules/status/1693242491061817824?t=T7OwL8xWb50…

Onkohan Tommy kirjottanu noi sanat omaan osuuteensa? xD

Yleensä fiittaavat räppärit kirjoittaa omat osuutensa. Fiittaavien laulajien osuudet kirjoittaa yleensä pääartistina toimiva räppäri.

Vierailija
73877/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CwK4GjvoY2R/

Jessen uusi kuva K:n kanssa <3

Molemmat näyttävät ihan h e lvetin hyviltä!

Vierailija
73878/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos ne Katrin häät eilen, josko oisivat sinne suunnanneet keikan jälkeen puvut pykälässä? On kyllä niin upea kuva molemmista 😍

Vierailija
73879/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos ne Katrin häät eilen, josko oisivat sinne suunnanneet keikan jälkeen puvut pykälässä? On kyllä niin upea kuva molemmista 😍

Sinnehän ne meni.

Vierailija
73880/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sitten menossa vielä Katrin häiden jatkoille?

Ketju on lukittu.