Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri olin tulossa sanomaan, että menkää nyt äkkiä katsomaan Jessen uusin kuva.
Ajattelin, että ihana hääkuva ja sitten luin kommentteja jossa muutkin näköjään miettineet samaa xD.
Mitäs jos nuo kaksi ovatkin salaisesti pari. Ettekö muka ole koskaan ajatelleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos ne Katrin häät eilen, josko oisivat sinne suunnanneet keikan jälkeen puvut pykälässä? On kyllä niin upea kuva molemmista 😍
Sinnehän ne meni.
Mutta nehän oli Virossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos ne Katrin häät eilen, josko oisivat sinne suunnanneet keikan jälkeen puvut pykälässä? On kyllä niin upea kuva molemmista 😍
Hei, täähän on muuten todennäköisin vaihtoehto.
Totta.. jos olisivat menneet juhlimaa muuten, ei varmaan olisi olleet puvut kummallakin päällä.. ihana miten K priorisoi ystäviään noin <3 varmaan tajuton fiilis uran suurimman keikan jälkeen, mutta sieltä vielä häihin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että ihana hääkuva ja sitten luin kommentteja jossa muutkin näköjään miettineet samaa xD.
Mitäs jos nuo kaksi ovatkin salaisesti pari. Ettekö muka ole koskaan ajatelleet?
Jesse taisi postata storyn tyttöystävänsä kanssa pari päivää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnehän ne meni.
Mutta nehän oli Virossa?
Eikö se yks helikopterifirma lennätä sinne tyyliin puolessa tunnissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnehän ne meni.
Mutta nehän oli Virossa?
Eikö Viroon pääse aika nopeasti Helsingistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnehän ne meni.
Mutta nehän oli Virossa?
Eikö Viroon pääse aika nopeasti Helsingistä?
Laivalla kestää pari tuntia + matka siitä hääpaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnehän ne meni.
Mutta nehän oli Virossa?
Tommy päässyt kätevästi samalla kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnehän ne meni.
Mutta nehän oli Virossa?
Okei, googlasin, ei ainakaan se mitä aattelin enää lennä mutta ei se tietty tarkota että ei muut lentäis.
Kuvista puheenollen (vaikka Joker Outista ei ilmeisesti saisi puhua tällä suomalaisella palstalla): Vita Orehekin keikkakuvissa on yleensä Bojan hyvin edustettuna, tällä kertaa ei. Joo tiedän, Bojan-spekulointi myös kielletty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnehän ne meni.
Mutta nehän oli Virossa?
Okei, googlasin, ei ainakaan se mitä aattelin enää lennä mutta ei se tietty tarkota että ei muut lentäis.
Jollainhan se K lensi sinne Viron keikalle ja Ahvenanmaallekin. Eli sillä samalla varmaan on lennätetty Tommy tänne ja takaisin ja samalla kyydillä K seurueineen häihin.
Vierailija kirjoitti:
Kuvista puheenollen (vaikka Joker Outista ei ilmeisesti saisi puhua tällä suomalaisella palstalla): Vita Orehekin keikkakuvissa on yleensä Bojan hyvin edustettuna, tällä kertaa ei. Joo tiedän, Bojan-spekulointi myös kielletty!
Mä en suostu tähän! Bojania ei laiteta listalle! Ei varmana! Ei!
Eilen stadikan keikan jälkeen kuuntelin, kun pari keski-ikäistä selosti toisille samanlaisille Häärijästä tietäväisenä ... Toiset sanoi ensin, et kun ne on niin samannäköisiä, et 'ihan' samannäköisiä Käärijän kanssa. Toiset sitten 'valaisivat' et ne ovat kaksoset. Ja sitten tietäväisenä jatkoivat et näitten isovelikin on mukana, et toimii kuvaajana.
Joo o. Uskookahan joku muukin tämmöstä? Teki mieli kommentoida jotain, mutta en jaksanut vaivautua. Mut hyvä luoja.
Vierailija kirjoitti:
Joo olen myös huomannut, että Bojanista on ollut nyt vähemmän kuvia kuin muista pojista, varmaan kunnioittavat hänen sometaukoaan tai sovittu, ettei halua nyt esiintyä kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin noissa pidemmissä videopätkissä eiliseltä B. ja itseasiassa koko bändi oli hyvin kliininen, vaikkakin ammattitaitoinen. Karisma ja ilo puuttuivat.
Vierailija kirjoitti:
Eilen stadikan keikan jälkeen kuuntelin, kun pari keski-ikäistä selosti toisille samanlaisille Häärijästä tietäväisenä ... Toiset sanoi ensin, et kun ne on niin samannäköisiä, et 'ihan' samannäköisiä Käärijän kanssa. Toiset sitten 'valaisivat' et ne ovat kaksoset. Ja sitten tietäväisenä jatkoivat et näitten isovelikin on mukana, et toimii kuvaajana.
Joo o. Uskookahan joku muukin tämmöstä? Teki mieli kommentoida jotain, mutta en jaksanut vaivautua. Mut hyvä luoja.
Pari keski-ikäistä selosti toisille samanlaisille. :D Niin, tällaisia me keski-ikäiset ollaan, samasta puusta veistettyjä kaikki. 👯
Kärtsä poistui IG-storyn mukaan eiliseltä keikalta tyylikkäänä puvussa. Ei varmaankaan jatkoille Tommyn kanssa vaan minne?
Katrin ja Akin häihinkö?
jokereiden valokuvaaja oli taas tykännyt k:n kuvasta
K: How are you my love?
B: Alright...I miss you.
K: I miss you too. I'll be there soon.
B: Can't wait.
K: I will make you feel so good...
B: Yes.
Hei, täähän on muuten todennäköisin vaihtoehto.