Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
73201/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan jonkun Tommy Cashin aiempaan katalogiin istuvan musavideon ja kertsin rauhallisessa osuudessa mielellään toistensa hipelöintiä hempeissä tunnelmissa. Sellaisissa missä ns. muu crazy party maailma on pysähtynyt ja nämä katsovat toisiaan hipelöiden toistensa hiuksia, kasvoja ja vartaloita.

Tämä on oma fantasia ja visio.

Vierailija
73202/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Jokerout_4_ever eiliseltä storya, mm lyhyt pätkä Padamia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73203/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi jotenkin hyvä fiilis tosta K:n selvästä ujoilusta. :D Vaikea selittää, mutta ehkä purjeisiin tuli pieni lisätuuli.

Joo tuo ujoilu oli niin paljon seksikkäämpää kuin täysi tohina. Katoin eilen tuon ICIP:n varmaan sata kertaa Youtubesta ja jotenkin epäilen, että Bojan katsoo myös :D

Vierailija
73204/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan jonkun Tommy Cashin aiempaan katalogiin istuvan musavideon ja kertsin rauhallisessa osuudessa mielellään toistensa hipelöintiä hempeissä tunnelmissa. Sellaisissa missä ns. muu crazy party maailma on pysähtynyt ja nämä katsovat toisiaan hipelöiden toistensa hiuksia, kasvoja ja vartaloita.

Hell no! Toi on kuvaus Käärijän ja Joker Outin videosta. Mä en ole valmis luovuttamaan Käärijää pois Bojanilta jollekin toiselle miehelle. Lisäksi ilman Bojania en silti shippais Käärijää ja Tommya koska niissä on liikaa samankaltaisuutta. Erilaisuus synnyttää kiehtovampaa jännitettä.

Vierailija
73205/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi jotenkin hyvä fiilis tosta K:n selvästä ujoilusta. :D Vaikea selittää, mutta ehkä purjeisiin tuli pieni lisätuuli.

Joo tuo ujoilu oli niin paljon seksikkäämpää kuin täysi tohina. Katoin eilen tuon ICIP:n varmaan sata kertaa Youtubesta ja jotenkin epäilen, että Bojan katsoo myös :D

K pitää silmiä joko kiinni tai katsetta visusti alaviistossa niissä osioissa missä laulavat Tommyn kanssa lähekkäin. Ja Tommy taas tuijottaa tiiviisti K:ta ja näyttää ihan siltä, että olisi valmis läheisempäänkin tuttavuuteen, jos K:lta yhtään tulisi signaalia siihen suuntaan. 

Vierailija
73206/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uus biisi on ilmeisesti tarkoituksella Cha Cha chaa 2.0. Jokin bailubiisisikermä

Vierailija
73207/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin uudestaan eilisen esityksen. Onhan se kyllä ihan kuuma, heidän tyylinsä ja vibansa menevät mielenkiintoisella tavalla yhteen. Biisissä tykkään lähinnä lopusta, mutta ehkä se kuulostaa mielenkiintoisemmalta paremmin miksattuna, että kuuleekin kaiken.

Vierailija
73208/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hell no! Toi on kuvaus Käärijän ja Joker Outin videosta. Mä en ole valmis luovuttamaan Käärijää pois Bojanilta jollekin toiselle miehelle. Lisäksi ilman Bojania en silti shippais Käärijää ja Tommya koska niissä on liikaa samankaltaisuutta. Erilaisuus synnyttää kiehtovampaa jännitettä.

Mä haluan itseasiassa kanssa ton kuvaillun musiikkivideon. En ymmärrä ylipäätään tätä tarvetta vertailla jatkuvasti tai eilistä gallupia siitä, että Tommy, vai Bojan.

Vierailija
73209/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivi Huuska vois ohjata. On mm. Parkkosen kohta sataa videon ohjannut, niin näkemystä löytyisi kyllä. 😄

Vierailija
73210/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta, oon kyllä niin onnellinen että olin tuolla stadikalla näkemässä K:n ekaa kertaa livenä. Hän vaikutti itsekin niin onnelliselta Ehdottomasti haluan nähdä uudestaankin!

Ja se masu 😘

Ja Tommy 🥵🥵

Ja Sonny, tuleva puolisoni 💍🥳

Miinuksena Sonnyn anoppi jolle Urheilujätkä omistettiin. Mut kait sen pystyy jotenkin harhauttaan 🤭🤣🤣

Piti heti sunnuntai-aamun kunniaksi ostaa myös katseluoikeus tuohon konserttitaltiointiin niin voi vielä pari viikkoa fiilistellä 🤩

Mikä keski-ikäidtyvän miehen lonkeromahassa on ihanaa. Aivan kohta alkaa kasvaa löysät

miestissit

Huomenta, no saat sinäkin huomiota pus <3

P.S Kärdellä on ihanat titsit <3

Kohta alkaa löysä rantapallo roikkua pingispallojen päällä

Vierailija
73211/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen melkein parasta oli Tommyn ja Käärijän yhteisesitys! Oikein virkistävää kuulla Käärijältä uutta musiikkia ja TC on tarpeeksi "seko" Käärijän keikkaan. Näistä kahdesta on ihan turha lähteä kehittelemään mitään sen kummempia fictioita.

Hauskaa, miten juuri tämä lähes kielitaidottamana pidetty Käärijä tekeekin jatkuvasti yhteistyötä ulkomaalaisten artistien kanssa!

Vierailija
73212/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K pitää silmiä joko kiinni tai katsetta visusti alaviistossa niissä osioissa missä laulavat Tommyn kanssa lähekkäin. Ja Tommy taas tuijottaa tiiviisti K:ta ja näyttää ihan siltä, että olisi valmis läheisempäänkin tuttavuuteen, jos K:lta yhtään tulisi signaalia siihen suuntaan. 

Tsihii! Kärde nyt vähän kanttia tai se laittaa sua seinälle

Vierailija
73213/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen melkein parasta oli Tommyn ja Käärijän yhteisesitys! Oikein virkistävää kuulla Käärijältä uutta musiikkia ja TC on tarpeeksi "seko" Käärijän keikkaan. Näistä kahdesta on ihan turha lähteä kehittelemään mitään sen kummempia fictioita.

Hauskaa, miten juuri tämä lähes kielitaidottamana pidetty Käärijä tekeekin jatkuvasti yhteistyötä ulkomaalaisten artistien kanssa!

Mutta jos ihmiset kehittelee, niin siinähän tekevät niin.

Vierailija
73214/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta, oon kyllä niin onnellinen että olin tuolla stadikalla näkemässä K:n ekaa kertaa livenä. Hän vaikutti itsekin niin onnelliselta Ehdottomasti haluan nähdä uudestaankin!

Ja se masu 😘

Ja Tommy 🥵🥵

Miinuksena Sonnyn anoppi jolle Urheilujätkä omistettiin. Mut kait sen pystyy jotenkin harhauttaan 🤭🤣🤣

Piti heti sunnuntai-aamun kunniaksi ostaa myös katseluoikeus tuohon konserttitaltiointiin niin voi vielä pari viikkoa fiilistellä 🤩

Mikä keski-ikäidtyvän miehen lonkeromahassa on ihanaa. Aivan kohta alkaa kasvaa löysät

miestissit

Yhyy, sä oot niin ilkee. Kylläpä pilaat meidän fiiliksen. 😢 Muutankin heti mielipiteeni.

🙄

Vierailija
73215/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se masu 😘

Ja Tommy 🥵🥵

miestissit

Syksyllä, kun K:lla on vähän rauhallisempi aikataulu, niin hän toivottavasti pystyy panostamaan enemmän omaan hyvinvointiinsa. Masussa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta kyllä ihminen tarvitsee säännöllistä liikuntaa, unta ja terveellistä ruokaa jaksaakseen ja voidakseen hyvin. Mutta tällä keikkatahdilla siihen ei kukaan kyllä pysty.

Vierailija
73216/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI kannattaisi lähteä pilaamaan tätäkään yhteistyökuviota omilla häröilyillä.

Vierailija
73217/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se masu 😘

Ja Tommy 🥵🥵

miestissit

Syksyllä, kun K:lla on vähän rauhallisempi aikataulu, niin hän toivottavasti pystyy panostamaan enemmän omaan hyvinvointiinsa. Masussa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta kyllä ihminen tarvitsee säännöllistä liikuntaa, unta ja terveellistä ruokaa jaksaakseen ja voidakseen hyvin. Mutta tällä keikkatahdilla siihen ei kukaan kyllä pysty.

Yhteisnumerossa Käärijä selkeästi vähän hengästyi, mutta Tommi Cash ei yhtään. Tosin Tommylla on tanssijatausta.

Vierailija
73218/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta päivää!

Näköjään me tällä palstalla jaetaan samoja aivosoluja, koska olin itsekin aikeissa tulla tänne jakamaan K:n pepun sheikkaus-gifejä aamua kaunistamaan 😂 No, kertaus on opintojen äiti tai jotain:

https://www.tumblr.com/follivora/726117966011318272?source=share

- Jossu

2020-luvun Shakira. Hips don't lie...

Vierailija
73219/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI kannattaisi lähteä pilaamaan tätäkään yhteistyökuviota omilla häröilyillä.

Tommyn ja K:n kohdalla en usko että tätä riskiä on olemassa. Kumpaakaan ei vaikuta kiinnostavan pätkän vertaa mitä kukaan ajattelee heistä.

Vierailija
73220/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se masu 😘

Ja Tommy 🥵🥵

miestissit

Yhteisnumerossa Käärijä selkeästi vähän hengästyi, mutta Tommi Cash ei yhtään. Tosin Tommylla on tanssijatausta.

Tässä täytyy muistaa, että se myös näytti unohtavan ylipäätään vetää henkeä. Tais olla aika jännä paikka kuitenkin.

Ketju on lukittu.