Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Täällä yks jonottaja ja täytyy sanoa että biisi kuulosti _mielettömältä_!!! En viitsi kertoa enempää vielä, mutta miesartisti on fiittaamassa.
Ei kai se Tommy tuolla ois? Vai vetääkö joku vakkaritaustoista T osuudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yks jonottaja ja täytyy sanoa että biisi kuulosti _mielettömältä_!!! En viitsi kertoa enempää vielä, mutta miesartisti on fiittaamassa.
Mitä????? Onko se se 15.9 biisi? Oliko miesaristi mukana?
Missään ei ole kerrottu, mikä biisi sillon 15.9 tulee, joten tähän en osaa vastata. En osaa sanoa oliko miesartisti livenä, tai tuliko nauhalta, koska ainoastaan kuulin, en nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikalla jonottajat olijat ovat jo kuulleet uuden biisin. On kuulema todella hyvä.
Voiko joku varmistaa?? Oliko yksin K:n biisi??
Aika moni twitterissä oleva fani on paikalla. Eivät paljasta laulusta mitään.
Twitterin kommenttien mielestäkin biisi on tosi kova, mutta siellä ei ole muuta speksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikalla jonottajat olijat ovat jo kuulleet uuden biisin. On kuulema todella hyvä.
Lojaaleja faneja... Mutta itselläni alkoi sydän pamppailemaan! En malta odottaa! Onneksi ostin tuon liven :D
Joku oli sanonut uudessa biisissä on samoja ccc elementtejä
Ehkä he alkavat pian mainostamaan tätä uutta kappaletta, jos se feattaaja paljastuu.. Haluan musiikkivideon!! En malta odottaa että kuulen ko. kappaleen!
Olin sitä mieltä, että en maksa tuosta Ruutu+-paskasta koska olen tosi köyhä, mutta olen kyllä nyt kovaa vauhtia muuttamassa mieltäni. :P
Vierailija kirjoitti:
Joku oli sanonut uudessa biisissä on samoja ccc elementtejä
Ehkä rakenne on samantyyppinen, että on melodisempi osuus myös..? Sellainen rakenne voisi toimia kun on toinenkin mukana... Nyt vasta innostuin!
Siis mun mielestä CCC elementtejä tavallaan, mutta uskaltaisin sanoa, että on sitäkin kovempi.
K:lla on kyllä uniikki tyyli ja paljon eri soundeja.. pidän sekä cc-tyyppisestä, että raskaammista kuten rock rock, menestynyt yksilö, yhtä vailla jne. Ja mic mac on sympaattinen ja tarttuva... Vaikea edes kuvitella mitä kaikkea K:lta vielä tulee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienen pieni taskuvaras Kaija Koon kojulla <3
https://www.tumblr.com/jokaarija/726086252210880512?source=share
No mutta, olikos siinä myös Tukholman turvamies?
Se on se B palkkaama yksityisetsivä! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa jopa vähän enemmän paljastettu, kun täällä 😅. Biisin nimeä myöten. Sieltä voi käydä lukemassa, mutta tähän en viitti laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mun mielestä CCC elementtejä tavallaan, mutta uskaltaisin sanoa, että on sitäkin kovempi.
Minä sekoan! Ja siellä livenä on potenssiin kymmenen varmasti tunnelmat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienen pieni taskuvaras Kaija Koon kojulla <3
https://www.tumblr.com/jokaarija/726086252210880512?source=share
No mutta, olikos siinä myös Tukholman turvamies?
On kuka on, niin hyvännäköinen on 😂
https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1692892939448451406
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sekoan! Ja siellä livenä on potenssiin kymmenen varmasti tunnelmat!
Täytyy tunnustaa, että olo on sellanen, kun ois joku elämää suurempi ilta käsillä. Vaikka K ei ole edes pääesiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK:hon hakenut Mari Pudaksen mukaan joku ison levy-yhtiön tunnettu artisti, jonka ura junnaa paikoillaan. Kukakohan mahtaa olla kyseessä?
Robin?
Abreu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa jopa vähän enemmän paljastettu, kun täällä 😅. Biisin nimeä myöten. Sieltä voi käydä lukemassa, mutta tähän en viitti laittaa.
Miksi sitä pitää pimittää? Illalla selviää kuitenkin kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK:hon hakenut Mari Pudaksen mukaan joku ison levy-yhtiön tunnettu artisti, jonka ura junnaa paikoillaan. Kukakohan mahtaa olla kyseessä?
Robin?
Abreu
Voisin kuvitella.. Abreu on hyvin tunnettu, mutta ei ole mitään kuultu häneltä muutamaan vuoteen.. Hyvä UMK-biisi voisi puhaltaa tuulta purjeisiin. Olisi myös kiva saada naisartisti viisuihin nyt parin vuoden tauon jälkeen.
Kerro kaikki! Oli siis kova biisi? Toivotaan että tulee menestystä <3 ccc:n jälkeen on varmaan vaikea julkaista uutta kamaa