Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että jospa pystisitte omissa ohjeissanne, että tänne saa kuka tahansa postata mitä tahansa ja jos se ärsyttää, niin OHITA.
Mä lähen peseen pyykkiä ja syömään aamupalaa.
Have fun! Kuulostaa tosi kivalta!
No ei oo mun suosikkipuuhaa (paitsi syöminen) mutta kun ei ole näillä tuloilla varaa palkata edes taloudenhoitajaa niin minkäs teet kun pitää itte kaikki tehä. 🤷🏻 (Oikeesti makaan vieläkin sängyssä koska olen niin saamaton p*ska mutta ajatushan se on tärkein. Ja kyllä mä tästä kohta nousen. Siis ihan just. Joo.)
Olenko mä ainoa, joka lukee ficeistä vaan OLENNAISET asiat😅. Siis luen joo tarinan, mutta en kiinnitä huomiota yksityiskohtiin, ellei siinä ole "romantic" toimintaa ym. Mulle on sama onko auto höyryllä käyvä tai mikä lämmitys on. Vain K ja B kiinnostaa
😂👀
Vierailija kirjoitti:
Krapista myös kuvia 😂
https://www.tumblr.com/yesyes-crazyparty/726035415566532608/spiuli-on-i…
https://www.tumblr.com/yesyes-crazyparty/726035714078375936/spiuli-stor…
Miten Häärijä saakaan tehtyä itsestään täysin epäseksuaalisen hahmon? Kerran tavannut hänet luonnossa siviilit päällä ja Häärijän hahmon takana piileskelee aikamoinen vilkkusilmä.
Tässä ketjussa fiilistellään Kärijää ja Bojania, ei fiilistellä sopimusteknisiä keikkatallennejuttuja.
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krapista myös kuvia 😂
https://www.tumblr.com/yesyes-crazyparty/726035415566532608/spiuli-on-i…
https://www.tumblr.com/yesyes-crazyparty/726035714078375936/spiuli-stor…
Miten Häärijä saakaan tehtyä itsestään täysin epäseksuaalisen hahmon? Kerran tavannut hänet luonnossa siviilit päällä ja Häärijän hahmon takana piileskelee aikamoinen vilkkusilmä.
Hyvin sanottu! Ne kuvat jotka olen nähnyt H siviiihenkilönä on kyllä södet. Ja näyttelee roolia hyvin! Lahjakas ja tervepäinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa fiilistellään Kärijää ja Bojania, ei fiilistellä sopimusteknisiä keikkatallennejuttuja.
Sori siitä.
No kyllä liittyy käärijään. Miten sitten joidenkin avioitumiset ovien yms kanssa liittyy ketjuun?
B: Are you...alone?
K: Yes...are you?
B: Yes. Where are you?
K: Bed in our tour bus.
B: Clothes?
K: Pants.
B: Put your hand in your pants.
K: There are people in here.
B: Be a good boy and do it.
K: Yes sir.
Eilisen gallupin tulos:
Montako ystävyyden, bromancen tai romancen shippaaja paikalla tänään nuoli ylös?
Montako uskonsa menettänyttä paikalla tänään nuoli alas?
ylös 85
alas 8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä ainoa, joka lukee ficeistä vaan OLENNAISET asiat😅. Siis luen joo tarinan, mutta en kiinnitä huomiota yksityiskohtiin, ellei siinä ole "romantic" toimintaa ym. Mulle on sama onko auto höyryllä käyvä tai mikä lämmitys on. Vain K ja B kiinnostaa
😂👀Minä kyllä huomaan joitakin asioita esimerkiksi tosiaan, että Sylvi on aika vanhanaikainen nimi ja Aesa ei kyllä ole suomalainen nimi, ja tuon auton avaimenkin tajusin, että ei taida olla ihan uusin malli, koska itselläni on viisi vuotta vanha avaimella käynnistettävä ja olen käsityksessä, että niitä ei taideta enää juurikaan valmistaa (mutta ilmeisesti olen väärässä ainakin yhden kommentin perusteella). Joskus myös ihmettelin, kun hotellihuoneen ovea avattiin avaimella, kun en ole ollut aikoihin sellaisessa hotellissa, jossa olisi jokin muu avausmenetelmä kuin kortti, mutta pari viikkoa sitten sain nenilleni kun Italiassa satuin sellaiseen paikkaan missä käytettiin avainta.
Eivät nuo siis minua häiritse, kunhan vain havaitsen ne ja hymähtelen itsekseni ja mietin, että maailmaan mahtuu paljon erilaisia paikkoja. Ja minusta on superupeaa, että ulkomaalaiset viitsivät googletella suomalaisia nimiä ja laittaa niitä ficceihinsä eli toivon tosiaan, että kukaan ei mene kommentoimaan negatiivisesti näitä. Toki rakentavasti voi kertoa, ettei välttämättä ole ihan tyypillisin suomalainen nimi, jos vaikuttaa siltä, että kirjoittaja haluaa nimenomaan kommentteja asiasta, mutta älkää pliis arvostelko, kun on hienoa, että meistä suomalaisista ollaan kiinnostuneita. Jos häiritsee, älä lue mutta älä oleta, että häiritsee kaikkia.
Ai niin, pakko vielä lisätä, että yhdessä ficissä Jere oli unohtanut tosiaan maksaa kaasulaskun ja se häiritsi valtavasti. Siinä oli jotain niin epäsuomalaista, että ensimmäisen kerran mietin, että pitäisikö asiaa kommentoida. Mutta sitten tulin järkiini, koska ei ollut millään tavalla oleellinen osa ficciä muuten. Tulkaa siis tekin liikaa pohtivat järkiinne ja muistakaa mikä sen ficin tarkoitus oikein on.
Joku sanoi Kaksplussalla K:n sanoneen eilen Tapiolassa, että 15.9. tulee uutta musaa, eikä puhunut tästä päivästä mitään.
Voisko olla, että ei sit esitä uutta musaa, jos tallenteen kanssa oli väärinkäsitystä?
Tosin oliko se siitä (mahdollisesta väärinkäsityksestä) tietoinen eilen tuolla lavalla?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
Tärkeä video näin heti aamuun...pienet piukat pakarat Tapiolassa 😂
https://www.tumblr.com/mrgintsu/726023388678799360/very-important-video…
Täydellinen aamun aloitus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se K ole muuta, kuin livenä tänään. Tämä on nyt sanottu aspassa ja toisaalla leviää screenshot, jossa myös crewn jäsen kertoo näin. Eiköhän jatketa. Harmittava tilanne, mutta ei artistin syy.
Niin, crewn jäsen, mutta kun nyt pitäis saada vahvistus neloselta. Crew voi luulla noin.
Hei nyt. Ei se K ole tallenteessa, vaikka laittaisit viisikymmentä viestiä asiasta.
Nelosen sivujen mukaan on ja K itse poisti väitteen, että Käärijän keikka ei tallennu.
No, nelonen kusettaa. Niiden omasta aspasta jo sanoivat, että näkee vain tänään liveajassa.
En usko, että kusettaa. Siitähän tulis heti juttua. Miksi K poisti storynsa? Koska oli käsittänyt jotain väärin.
Siitä on jo tullut juttua. Nelosen aspassa sanottiin, että K näkyy vain livenä. Siis heidän omassa asiakaspalvelussa.
Miksi eivät laita tästä mistaa valkoisella instaan?
"Harhaanjohtava markkinointi on markkinointia, jossa markkinoinnin kohteena olevalle annetaan totuudenvastaisia ja harhaanjohtavia tietoa markkinoitavasta tavarasta tai palvelusta. Tiedot voivat olla täysin totuudenvastaisia tai selkeän puutteellisia."
Joo, on olemassa harhaanjohtavaa markkinointia. Sen olemassaolo ei todista mitään siitä, onko K siinä 14 päivää katsottavissa olevassa (mitä Nelonen kutsuu) livessä vaiko ei.
Livehän tapahtuu vain kerran.
Joo, mutta eikös tuon ohjelmamuodon nimi ole Nelosella live? Myyvät Liveä.
Heidän Live on katsottavissa 14 päivää.
En nyt tajua, mikä tässä on noin epäselvää.
Epäilin heti eilen, että kyllä sen tuon 14 päivää näkee. Epäilen edelleen, kun K kerran POISTI storynsa. Se voi olla, että K on nyt vihainen, on ymmärtänyt asian sopiessaan ehkä eri tavalla. En tiedä.
Hän ei puhunut eilen niin kuin joku, joka on täysin perillä asiasta. Eikä tämä ole moite, tosi harmi jos neuvottelut ovat olleet asian väärinkäsitykseen jättävät. Ja on voinut vielä riitauttaakin asian."Käärijän keikka ei tallennu, siihen en antanut suostumusta". Kyllä vaikutti olevan täysin perillä asiasta. On myös kuulijan kannalta täysin yksiselitteinen viesti, kunhan ymmärtää eron liven ja tallenteen välillä.
Jos hänen instastorynsa on saanut kommentteina samanlaista vänkäystä ja jankkaamista kuin täällä, en yhtään ihmette, että on poistanut storynsa.
Hei älä petä itseäsi syyttämällä, että joku muka ois jankannut storyyn niin paljon, että K ei ois enää kestänyt, vaan sen ois ollut pakko poistaa story! Miten sellaisilla yksipuolusesti storyyn lähetettävillä viesteillä edes jankataan, kuvailisitko?
Näkyy se täälläkin onnistuvan, että yksi ja sama ihminen kirjoittaa kymmeniä viestejä samaa asiaa jankaten.
Ehkä Aito tykitti K:n, crewn ja Nelosen inboxit niin täyteen jankkausta, että K:lla meni hermo ja poisti storynsa? xD
Miksi pitää kiusata? Mä puhun IHAN VAIN ASIAA. Kun tuollainen halveksinta vain jatkuu, luuletko sen aikaansaavan ihailua ja kunnioitusta sinunlaisiasi valheiden kanssa eläjiä kohtaan? Häh?
Etkö pysty kunnioittamaan eri mieltä olevia? Antamaan tilaa? SYYTÄ ITSEÄSI ja omaa suhtautumistasi, kun tippuu sit p*skaa niskaan.Aww, ihanko Aito Tunne nyt syyttää muita kiusaamisesta?! *gasp* (Teen vahvan olettamuksen, että kyseessä on Aito, koska tyyli on 100% sama).
No kyllä, nimenomaan minua aina kiusataan täällä. Kuten lainaamasi kirjoittaja.
Olen aiemminkin esittänyt epäilyni ja esitän sen taas. Kyse on todennäköisesti neuroepätyypillisyydestä. Jankkaaminen, faktat ja tämänkaltainen kirjoittelu on kovin tyypillistä silloin. Henkilö ei itse pysty ymmärtämään, mikä tässä on ongelma.
Minusta se on ongelma, että olette ihan ok joko kuluttajien oikeuksien polkemisen kanssa ja yritätte vaientaa ihmisen, jolle se ei ole hyväksyttävä asia. Tai se, että olette ok sen kanssa, että jäätte väärään käsitykseen, mikäli tallenne sisältää K:n osuuden, ja yritätte hiljentää kirjoittajan, jolle sekin on ongelma.
Tajuan kyllä vänkääväni ja sen, että se on epäkohteliasta, mutta niin on sekin, että minulle vastataan ihan oikeasti todella infantiilisti. Tyyliin ei anneta mun mielipiteiden olla, vaan jokaisen pitää vuorollaan jankuttaa käsitystään, että oon väärässä. Vaikka tuskin edes olen.
Mua ei yhtään kiinnosta kuka on oikeassa tässä ja kuka ei. Mutta mua ärsyttää ihan suunnattomasti se, että sä kuvittelet tän asian kiinnostavan tässä ketjussa olevia ihmisiä niin suunnattomasti, että jatkat tykitystä vaikka KETÄÄN EI V*TTU KIINNOSTA. Ja koska väität olevasti huippuälykkö niin tällainen imbesilli toiminta viittaa vain siihen, että teet tämän tahallaan trollataksesi muita. Ja se vaatii samankaltaiset infantiiliset vastaukset. Joko meni laakiin? Ja joko voidaan pliis jatkaa muilla aiheilla.
Sivusta huutelen että huvittavaa että jollekin sanotaan jankksamisesta ja täällä on kuukausitolkulla jankattu samat asiat tuhanteen kertaan. 😀
Mun mielestä K:n ja Nelosen mahdollinen härdelli tai erimielisyys on ihan popparit esille -kamaa.
Saako t-paitamyynnistä paikan päällä paremman katteen vai miksi kaikki samat tuotteet ei ole netissä saatavilla keikkoihin verrattuna? Jatkossa K voisi laajentaa tuotevalikoimaa nettiinkin.
Vähän hyppii aiheesta, mutta mietin tuota Ruotsin uutista nostaa uhkatasoa. Jos tulisi tilanne, että lento-laivaliikenteeseen kohdistuisi terr*riuhkaa. Huomioon ottaen Euroopan tilanteen, niin kuinkahan herkästi ulkomaiset esiintyjät peruu tulonsa Ruotsiin. Itse en uskaltaisi lähteä, jos uutisoitais lisää varoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Saako t-paitamyynnistä paikan päällä paremman katteen vai miksi kaikki samat tuotteet ei ole netissä saatavilla keikkoihin verrattuna? Jatkossa K voisi laajentaa tuotevalikoimaa nettiinkin.
Eikö kaikki t-paidat ole nettikaupassa? Muki ja vihreä huppari puuttuvat.
Kyllä kannatti lukea aamun viestit läpi, sivukaupalla jankkaamista keikkatallenteesta ja auton käynnistämisestä avaimella. 🤯 No toivottavasti iltaa kohden paranee, kun luvassa Kärtsyn ja Jokereiden keikat ja K:lta uutta biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiia Öhmanilta esimakua 🔥
Onkohan menossa JO:n keikoille kuvaamaan?
Tuskin, koska Dean on.
Mä uskon kyllä, että illalla nähdään tallenteesta voitavan katsoa myös K:n keikkaa.