Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
K:n keijuilu jatkuu 😂
https://www.tumblr.com/wednesdayday/726021752668487680/a-fairy-or-a-tro…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkis! Millainen koira sulla on? Jos tuntuu epämukavalta, niin ei tarvitse vastata. 💚
Belgianpaimenkoira, malinois. Parasta elämässä.
Eeeiii mä en keestääää sulla on PARAS koirakin maailmassa vielä! Ooksä äijä todellinen? En edes oon mikään sun fani, mut tää oli nyt taas. . . niin romanttista!
Vierailija kirjoitti:
Ei tälläinen somehiljaisuus, jota jokerit nyt harjoittaa, ole oikein omiaan ylläpitämään kiinnostusta. Toivottavasti ensi vuoden keikkataukonsa aikana ovat kuitenkin aktiivisia mediassa ja somessa.
Minä en ihmettelisi, että vaikka bändi nyt ei hiljattaiseen sotkuun selvästi hajonnutkaan, on tulossa albumi ja uusia keikkojakin on julkaistu viime päivinäkin, että olisivat todenneet, että koko homma ei ole sen arvoista. Jos esim. Bojan ei voi hyvin somessa, tai somesotkujen koskettaessa häntä vaikkei hän somessa olisikaan, niin silloin hän ei voi siellä olla, vaikka se tarkoittaisikin vaikkapa sitä, että bändi ei voi tehdä maailmanvalloitusta. (Ja tässä ei ole kyse välttämättä vain Bojanista, toki tapahtumat vaikuttivat heihin muihinkin.)
Eli siis tarkoitan etten yllättyisi tilanteesta, ettei varsinaisia Euroopan-kiertueita enää tämän jälkeen tulisi, vaan bändi keskittyisi musiikkiin eikä promoon. Ja toki voin olla ihan väärässä, en sano että tämä on tilanne, vaan että tämä on minusta yksi potentiaalinen seuraus tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkis! Millainen koira sulla on? Jos tuntuu epämukavalta, niin ei tarvitse vastata. 💚
Suomennettuna siis ydinpommi. 😂😂 Kaikelka rakkaudella, hienoja koiria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häärijä tai siis ihminen hahmon takana vaikuttaa siltä, ettei harkitsematta veisi koiraansa tuollaiseen tilanteeseen.
Nyt tuli sitten tehtyä mahdollisesta harkinnasta huolimatta arviointivirhe. Eläimet eivät ole leikkikaluja.
Joo eiköhän eläimet joudu sietämään jatkuvasti paljon paskempiakin olosuhteita, kuin et jonkun lemmikkikoira viedään tuttujen ihmisten kanssa pariksi minuutiksi lavalle.
Joo, miten monta näistäkin valittajista on kuitenkin ihan ok siitä että koiria otetaan pauhaavaan ja pomppivaan moottoriveneeseen mukaan 20minuutiksi kun lähdetään jonnekin mökkireissulla.
Vierailija kirjoitti:
👅
https://www.instagram.com/p/CwFqZWYNKxt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Noillahan ON oikeasti kieli Kärden hikisellä vatsalla. Jossain toisella keikalla oli, että oli ilmaa välissä ja pelkkä näköilluusio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeeiii mä en keestääää sulla on PARAS koirakin maailmassa vielä! Ooksä äijä todellinen? En edes oon mikään sun fani, mut tää oli nyt taas. . . niin romanttista!
Mä en oo ikinä ennen kuullut, että on romanttista omistaa malinois! Onneksi pääsin kuulemaan tän.
- Kukkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Get a room already!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tälläinen somehiljaisuus, jota jokerit nyt harjoittaa, ole oikein omiaan ylläpitämään kiinnostusta. Toivottavasti ensi vuoden keikkataukonsa aikana ovat kuitenkin aktiivisia mediassa ja somessa.
Ulkomusiikillisista syistä (viihdekaipuiset) seuraajat voivatkin poistua. Olette pelkkiä ottajia.
No näinhän siinä väistämättä ennen pitkää käy, että poistuttua tulee. 😀 Musiikilliset ansiot yksistään kun ei täytä mun tarpeita kyseisen orkesterin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä lievästi fanitan. Koirista en tosin tiedä mitään.
Aidon kanssa ei kannata vääntää. Suurin osa täällä on nähnyt millainen Ruusurouva on ja miten Aito on käyttäytynyt.
Ruusurouva tuntuu olevan järjen ihminen, jota ei täältä kiusaamalla ajeta pois.
Minä pidän hänestä ja huumoristaan ja siitä että esittää tunteensa eikä koskaan loukkaa ketään.
Eiköhän tämä yhden palstalaisen kiusaaminen ja nokittelu voisi olla tässä. Ja kaikkien muidenkin. Minä olen jo melkein 60 ja en ole tämmöiseen kiusaamiseen ennen törmännyt.
Palsta rauha kaikille. Mutta kiusaamiseen puutun. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👅
https://www.instagram.com/p/CwFqZWYNKxt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Noillahan ON oikeasti kieli Kärden hikisellä vatsalla. Jossain toisella keikalla oli, että oli ilmaa välissä ja pelkkä näköilluusio
No niin olis mullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häärijä tai siis ihminen hahmon takana vaikuttaa siltä, ettei harkitsematta veisi koiraansa tuollaiseen tilanteeseen.
Nyt tuli sitten tehtyä mahdollisesta harkinnasta huolimatta arviointivirhe. Eläimet eivät ole leikkikaluja.
Joo eiköhän eläimet joudu sietämään jatkuvasti paljon paskempiakin olosuhteita, kuin et jonkun lemmikkikoira viedään tuttujen ihmisten kanssa pariksi minuutiksi lavalle.
Joo, miten monta näistäkin valittajista on kuitenkin ihan ok siitä että koiria otetaan pauhaavaan ja pomppivaan moottoriveneeseen mukaan 20minuutiksi kun lähdetään jonnekin mökkireissulla.
Nyt on kysymys tästä koirasta ja tästä tapahtumasta. Muiden väärintekemiset eivät nyt tähän kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän koira otettiin soutuveneeseen. Sitten se istui niin lähellä soutajaa, että sai joka vedolla sen käsistä kuonoonsa. Miten se oikein selvis 😂
Vierailija kirjoitti:
Mistä somehiljaisuudesta puhut? Jokerit, bändin jäsenet, crew ja valokuvaajat ovat kyllä koko ajan laittaneet jotain postauksia. Vasta tuli vlogikin ulos. Uutta musiikkiakin tulossa. Jos meno ei miellytä, lakkaa seuraamasta.
Eiköhän iso osa ole täällä myös ulkomusiikillisista syistä. Minäkin.
Mä näin kerran unta tämän ketjun hahmoista. Kukkis kertoi siinä nimekseen Sebastian. Mä aloin vänkäämään vastaan, että et ole Sebastian vaan Carlos. Siinä sitten kiivaasti väiteltiin hänen nimestään. Mietin vaan, että miksi ihminen näkee näin tyhmiä unia ja vielä täysin merkityksettömistä asioista.🤷
Vierailija kirjoitti:
Kun yhteistyösopimuksen kuivat yksityiskohdat oli esitelty levy-yhtiön lakimiehen kalvoilta, Bojan kiitti, nousi ja meni soittamaan ravintolan aulaan pianoa.
Jere allekirjoitti pari sopimusta, mutta meni sitten aulaan nojailemaan ja kuuntelemaan Bojanin soittoa.
"Jere this song is for you!" Bojan huikkasi ja soitti Elviksen "ARE YOU lonesome tonight?" . Bojan lauloi surumielisen kappaleen sydäntäsärkevän kaniisti ja katsoi aina "are you" kohdissa tiukasti Jereä.. ARE YOU sorry we drifted apart?
"Can we play with four hand? Jere kysyi ja tuli ihan lähelle. Jere kurottautui koskettimille Bojanin olkapään yli.
"I wonder if you're lonesome tonight,
You know someone said that the world's a stage and each of us must play a part,
Fate had me playing in love with you as my sweetheart,
Act one was where we met,
I loved you at first glance"
Madridin prepartyista asti siinä oli jotain niinku meidän välillä. Niin Jere oli haastattelussa sanonut, Ja se jokin väreili ilmassa edelleen,vahvempana kuin koskaan.
Jere tapaili koskettimia, soitto ei oikein sujunut, kädet menivät ristikkäin, Jere tuli niin lähelle Bojania soittamaan, että lopulta posket lähes koskivat toisiaan.
Ilmassa väreili. Jokin.
Lopulta Jere asetti lämpimän kämmenensä Bojanin käden päälle. Kun posket lopulta koskettivat, myös huulien sivut hipaisivat yllättäen aavistuksen verran toisiaan. Bojan pysäytti soiton ja sulki silmänsä. Jere kuuli Bojanin sydämen lyönnit, tunsi sykkeen kädessänsä ja kiskaisi itsensä irti kovasta vetovoimasta kun kuuli Nacen sanovan "No that's so sad song, not that anymore! Play Chachacha".
"I just wanted to ask Jere ARE YOU lonesome tonight?" Bojan sanoi ja katsoi Jereä lämpimästi mutta haastavasti syvälle silmiin. Jere käänsi katseensa nopeasti lattiaan. "No, I hope not. I dont want to be alone, not anymore" Jere kuiskasi hiljaa vakavana ja silmät kosteina. Bojan nousi pianotuolilta ja halasi Jereä lujaa. "I missed you. I missed you so, so much... Jere"
Älä itke Jere, ei nyt, liikaa ihmisiä katsomassa.. Jere sanoi ääneti itselleen.
He halasivat pitkään silmät kiinni toisiaan puristaen.
Leila
Kiitos ja hyvää yötä.💖🥰
Ai niin. Mä oon muuten unohtanut kokonaan spekuloida, että miten Bojan voi! Eli että onko ikävät hetket selätetty ts. uskaltaako luottaa että pysyy lavalla kasassa? Sehän ois ihanaa, jos uskaltaa härkäpäisesti ainakin yrittää. Toivottavasti ikävä olo ois muisto vain, eikä tule takaisin. 🙏