Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mitä on sparklitive suomeksi? Kimalteletiivinen?
En tiedä, mutta Janin sanomana se kuulosti niin seksikkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Nace: Did everything go well?
Jure: Yes, I picked up the package from the airport.It is now in Bojan's bed, under Formula 1 sheets.
Nace: Awesome! I'll take Bojan home now. He will love it.
Jure: Call me after.
Nace: Yes.
Olis kiva saada tälle jatkoa...
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes varma että mysteerimies on Tommy. Ainoa hämäävä seikka on Mysteerimiehen vaatteet. Näyttävät niin "tavallisilta" Tommyn lavapersoonaan nähden. Mutta ehkä tuo on juuri sen arkihenkilön ja artistin ero :D
Veikkaan, että se on ollut vain boksereissa (hänelle hyvin tyypillistä) ja sit noi shortsit on äkkiä revitty sille jostain, että tatskat peittyy.
twitterpentu kirjoitti:
älkää sit vaan spoilatko tota tommy cash ylläriä missään tän foorumin ulkopuolel..
Siitä on spekulaatiota fanitileillä instassa ja tumblurissa, mutta en sen enempää ajatellut mennä huutelemaan :D
twitterpentu kirjoitti:
älkää sit vaan spoilatko tota tommy cash ylläriä missään tän foorumin ulkopuolel..
Jodel ja discord pauhaa siitä jo, ei olla ainoita täällä.
Olen kyllästynyt Käärijään.
Naama on kulunut ja samat jutut.
Adjö
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt Käärijään.
Naama on kulunut ja samat jutut.
Adjö
Bye bye!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidan ihana perämies Jure 💙
https://twitter.com/jurenthusiast/status/1691787517312344400
Ihanat pisamat. 😍
Mä en ole ennen noteerannut, että Juressa on noin paljon puna pigmenttiä. Hiukset on monissa kuvissa hyvin vaaleat, mutta toisissa ne taas punertaa.
Onko niitä discordeja enemmän? Olen yhdellä suurella, mutta siellä ei kyllä tällaisia yleensä juoruilla
Mihin Käärijä oikeasti tarvii Jokereita? Miksi heiltä edes tulisi yhteistä materiaalia?
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä discordeja enemmän? Olen yhdellä suurella, mutta siellä ei kyllä tällaisia yleensä juoruilla
Onhan siellä varmaan 20 kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin Käärijä oikeasti tarvii Jokereita? Miksi heiltä edes tulisi yhteistä materiaalia?
Ei kaiken ole liityttävä tarvitsemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tarvii hän sieltä ainakin sen laulajan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että olisi se Reddit:in tiimoilta perustettu ja sitten Tumppulaisilla taitaa olla omansa?
Vierailija kirjoitti:
Miten tylsää siellä on jos edes mysteerimiestä ei pohdita? Spekulointia vartenhan toi kuva on.
Käärijään liittyviä Discordeja on useita, sen lisäksi kussakin useita keskustelualueita sisällä.
Keneltäköhän Jokerilta saisi helpoiten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvii hän sieltä ainakin sen laulajan.
Mihin?
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3170711411122041547?igshid=MTc…
Niinpä 😘, aiemminkin jo kehuin tämän madamen sivuja!😳
Ihanat pisamat. 😍