Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kuka uskaltaa kysyä Bojanista?!!
Rentoa keskustelua K:n ja tuon naisen välillä.. miellyttävää kuunnella :) chatti on moderoitu
Kysykää nyt siitä Bojanista! Voima olkoon kanssanne.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tuolla ei B ole päällimmäisenä mielessä katsojilla :D
Vissiin paljon porukkaa linjoilla kun pätkii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tuolla ei B ole päällimmäisenä mielessä katsojilla :D
Siellä on ainakin tusina e-nautoja niin taatusti on monella. :D
Vierailija kirjoitti:
Kysykää nyt siitä Bojanista! Voima olkoon kanssanne.
Mitäs ne kysymykset täällä eilen illalla oikein olivatkaan? Osahan oli todella hauskoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt alko tulla jo kysymyksiä chattiiin mm. voitko tulla Lappeenrantaan keikalle ja miten säästää rahaa kun kaikki rahat menee Käärijä fani juttuihin 😅
Ootko säästänyt mun puhallettavan Jeren 🙄 hmm kukahan tää olis.
Ei oo todellista.
Muutama minuutti meni, että kommentti ilmestyi. Varmaan ne päästetään yksitellen läpi...
Vierailija kirjoitti:
Rentoa keskustelua K:n ja tuon naisen välillä.. miellyttävää kuunnella :) chatti on moderoitu
Than you Jesus for that. 🙈
Taitaa kaikki estronaudat olla webinaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt alko tulla jo kysymyksiä chattiiin mm. voitko tulla Lappeenrantaan keikalle ja miten säästää rahaa kun kaikki rahat menee Käärijä fani juttuihin 😅
Ei oo todellista.
Joo mä olin tähän asti sitä mieltä että se pitäis jättää tältä palstalta rauhaan mutta oikeesti kysyi tuon? Meikän sympatiat loppu kyllä nyt, ei kiinnosta vaikka söisitte sen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaivautunut Käärijä puhumassa Spotifysta ja kuuntelukerroista. Jere haluaa olla tässä webinaarissa enemmän Käärijä kuin Jere.
Kaunis meikki, vihreät pöksyt. Olis voinut tulla ihan tavallisesti pukeutuneena musta.
Muutama vittusana toisi K:lle kredibiliteettiä. Nyt ei oo Jete eikä Käärijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista.
Joo mä olin tähän asti sitä mieltä että se pitäis jättää tältä palstalta rauhaan mutta oikeesti kysyi tuon? Meikän sympatiat loppu kyllä nyt, ei kiinnosta vaikka söisitte sen täällä.
No tuo kysyjä voi olla kyllä kuka tahansa
K puhunut Mikestä lähes enemmän kuin itsestään. Tosi ihanat välit vaikuttaa olevan.
Kysykää mitä lahjaa se suosittelee annettavaksi JO:lle niiden Suomen keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista.
No tuo kysyjä voi olla kyllä kuka tahansa
Esim tahallista nettiveetuilua kys fanille
Kysykää nyt joku se "jos tulee se onlyfans-tili niin näkyykö siellä Aktia"
Vierailija kirjoitti:
Kysykää mitä lahjaa se suosittelee annettavaksi JO:lle niiden Suomen keikalla.
Tai peräti Bojanille ;)