Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mysteerimies kyllä näyttää Bojanilta sanotte mitä sanotte. Tukka menee selvästi taaksepäin, on pidempi ja suora. Nöpötys löytyy, mun mielestä kädetkin vastaa ja kroppa. Ja pituus. ainoo mikä arveluttaa on nännien väri!
Tatuointi puuttuu. Se näkyisi, ei ole tarpeeksi pitkät shortsit.
Eikö se olisi just tuossa jalassa mikä peittyy lähes polviin asti shortseilla ja sitten alkaakin tuo musta laatikko?
Onko musta laatikko jo tutkittu? :D :D
Musta laatikko listalle.
Vierailija kirjoitti:
Varaan Mysteerimiehen!
Sulla voi tulla tosi kivaa tai tosi ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Varaan Mysteerimiehen!
Se on Bojan. Eli Kärtsälle varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaan Mysteerimiehen!
Sulla voi tulla tosi kivaa tai tosi ikävää.
Pääasia, että tulee.
milloin tonne webinaariin kuuluu kirjautua?
T. Tyhmä
Ööö mitä toi webinaari meinaa et lähettävät jälkikäteen tallenteen kaikille osallistuneille? Mistä sinne liveen pääsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teidän mielestä noi hiukset ole jotenkin tosi korkealla suhteessa olkapäihin? Eli voiko olla manbun siellä pään päällä?
Sehän on sitten Jan.
*hytkyti*
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
T. Tyhmä
Toinen ryhmä kysyy et ja mistä.
Kaikki palstan rikospaikkatutkijat ja analysoijat teille on töitä. Mies ja laatikko esiin ja sassiin.
Miks mulla meni ruutu johonkin tallenteeseen marraskuulta 2022, kun klikkasin sitä s-postin osallistu-linkkiä? Menikö muillakin?
Liveen pääsee tasan kuudelta jos on ilmoittautunut. Linkki ihan sähköpostin lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Miks mulla meni ruutu johonkin tallenteeseen marraskuulta 2022, kun klikkasin sitä s-postin osallistu-linkkiä? Menikö muillakin?
Kello ei ole kuusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tyhmä
Toinen ryhmä kysyy et ja mistä.
Sähköpostiin on tullut linkki
Aktia Sloveniassa näyttää alkaneen lupaavasti xD.
Okei löysin linkin spostista ja sisällä ollaan!
Mysteerimies storyn teksti on englanniksi, et olisiko joku joka tunnetaan myös muualla kuin Suomessa?
Onko joku päässyt jo kirjautumaan webinaariin? Mulla tulee vaan joku vanha YouTube tallenne kun koitan liittyä tapahtumaan.
Apua mua jännittäs jos olisin Käärijä.
Täällä onkin jo tehty kokovartaloanalyysi sekä hänen vaatteidensa kuitukartoitus oikean henkilön löytämiseksi :D