Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teidän mielestä noi hiukset ole jotenkin tosi korkealla suhteessa olkapäihin? Eli voiko olla manbun siellä pään päällä?
Sehän on sitten Jan.
*hytkyti*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teidän mielestä noi hiukset ole jotenkin tosi korkealla suhteessa olkapäihin? Eli voiko olla manbun siellä pään päällä?
Manbun tai laineille taittavat.
Samu Haber?
Nope, tatuointi puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on K:n tarinassa the studio.. on Suomessa D:
Mä olen edelleen uskossa, että Sloveniassa on oltu jo.
se teoria on minun silmissäni lytätty.. ehkä menee syyskuun puolelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten Bojankin.
En nyt tiedä hänestäkään.. JO vaikuttaa tekevän aika kovaa tahtia musaa... ja K oli yksin Flow festareillakin yms.
Nyt hidastusta tuosta Aktia studio klipistä ketä muita siellä oli 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ja Kärde paikalla "työasussaan" vihreässä bolerossa. 😍👀 Avot, ei muuta kuin kisastudio pystyyn ja 🍿
Mitkähän housut K:lla on? Eve ei vissiin ehtinyt korjaamaan nahkapökiä vielä.
Kamala kun Bojan alkaa laulamaan oopperaa tulee heti mieleen Marita Taavitsaisen vibrato 🤣
https://www.instagram.com/reel/Cv985f0NVm1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Kärde paikalla "työasussaan" vihreässä bolerossa. 😍👀 Avot, ei muuta kuin kisastudio pystyyn ja 🍿
Jep! Ja katsokaa uudestaan vielä, K:lla on meikit ja kaikki naamassa :) niin nättinä! Silmät näyttää rajattuina niin upeilta
Vierailija kirjoitti:
Mitkähän housut K:lla on? Eve ei vissiin ehtinyt korjaamaan nahkapökiä vielä.
Piikkihousuista on muutama variaatio, shortsit ja glitterihousut myös mahdollisia. Varmaan ei näy housut videolla, niin ehkä ei ole niin väliä :D
Käärijän mielessä vilahti kyllä selkeästi myös jotain kun hän sano ton Aktia sanan.
Noniin menin kuitenkin ja ilmoittauduin webinaariin. Siellä oli kysymyspoksi Kärtsälle, niin laitoin siihen et ööeevit tu kuka se äijä on et vauva.filla kauhee sirkus taas menossa.
Entäs jos tuo mysteerimies kuvassa on vaan joku random K:n kaveri eikä edes se kuka oikeesti tulee fiittaamaan biisissä. Ois tahalleen vaan laitettu kuvaa varten ettei kukaan varmasti onnistuis selvittään kuka tulee olemaan fiittaajana :D
Vierailija kirjoitti:
Käärijän mielessä vilahti kyllä selkeästi myös jotain kun hän sano ton Aktia sanan.
Varmasti vilahti ainakin yks akti Liverpoolissa.
Ja toinen Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tulossa kommentoimaan ihan samaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Noniin menin kuitenkin ja ilmoittauduin webinaariin. Siellä oli kysymyspoksi Kärtsälle, niin laitoin siihen et ööeevit tu kuka se äijä on et vauva.filla kauhee sirkus taas menossa.
Nauroin tälle ääneen. :D
En tiennyt että voivatko kysymykset K:lle koskea muuta kuin rahaa tai taloutta, vai onko lopussa oikein fani q&a.. mutta mielenkiintoista kyllä osallistua ja kuunnella :D tai voin vain tuijotella niitä silmiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mysteerimies kyllä näyttää Bojanilta sanotte mitä sanotte. Tukka menee selvästi taaksepäin, on pidempi ja suora. Nöpötys löytyy, mun mielestä kädetkin vastaa ja kroppa. Ja pituus. ainoo mikä arveluttaa on nännien väri!
Tatuointi puuttuu. Se näkyisi, ei ole tarpeeksi pitkät shortsit.
Eikö se olisi just tuossa jalassa mikä peittyy lähes polviin asti shortseilla ja sitten alkaakin tuo musta laatikko?
Onko musta laatikko jo tutkittu? :D :D
Sehän on sitten Jan.