Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä tyttökullille Rovaniemeltä
https://vm.tiktok.com/ZGJp9hag3/Onpa se päissään.
Ihanasti päissään ja sotkusena, rakastan!
Kumpi on ympäripäissään ihanampi K vai B 🤔🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simerockista... K sanoo että ensi kuussa uutta musaa 👀👀👀👀👀👀 en malta odottaa! Rakastan K:n musan soundia, ja ehkä näemme uutta tuotantoa livenäkim esim. EU-kiertueella 🥹
https://vm.tiktok.com/ZGJpxJXpj/Uutta musaa kuullaan jo lauantaina yhden biisin verran.
Totta! Mutta en tiedä tuleeko se heti spotifyihin, ja julkaistaanko musavideo samalla jne. Tuossa videossa hän sanoo, että ensi kuussa tulee "uutta musaa"... viittaakohan tuohon stadionilla esitettävään biisiin, että se virallisesti julkaistaan ensikuussa, vai olisiko tulossa useampi biisi..? :) Haluan musiikkivideon! Nyt Warner voisi antaa vähän enemmän budjettia K:lle toteuttaa mahtavia videoita... Hän on niin kuvauksellinen, että mulle riittäisi vain tuijottaa K:ta koko videon ajan :D
Luulen että juuri hyvälaatuisiin musavideoihin ym. kivaan kamaan ollaan Kärtsän tiimistä budjetoitu CCC:stä tullutta rahaa! Muistan hämärästi yhden pian viisujen jälkeen haastattelun K:n kanssa jossa kysyivät mihin aikoo striimauksesta tulevat rahat käyttää, ja hän tais sanoa että osa menee heti vältämättöniin keikkailutarpeisiin (taisi managerin palkkaamisen ym. mainita esimerkkinä) mutta että on iloinen siitä, että ne rahat antavat myös mahdollisuuden hänen tiimilleen toteuttaa projekteja joita ei ennen pystytty rahapuutteesta tekemään.
Luulisi siis että ainakin yksi noista projekteista johon aikovat rahat käyttää on ammattimaiset musavideot! :D
Totta! Toki ccc tuo rahaa, mutta ei ne kaikki mene K:n taskuun :D ihana, että haluaa panostaa taiteeseensa ja sijoittaa rahaa takaisin työhönsä. En malta odottaa uusia musavideoita! Onkohan jokin jo kuvattu, vai olisiko siitä vuotanut jotain fanikuvia, havaintoja jne.. ? Ellei kokonaan sisätiloissa studiossa kuvata :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
178cm ei ole oikeasti lyhyt Euroopassa! Tylsä haastattelukysymys 😒
Jep... miesten egot on niin väsyttäviä. B näytti loppua kohden vähän kiusaantuneelta, pitääkö siitä pituudesta hänelle jankuttaa? Ja on oikeassa, 178 cm on aika keskipituinen, ei pitkä, ei lyhyt.
Itse olen saanut huomattavasti kuittia lyhyydestäni naisilta, mutta en koskaan miehiltä. Tuohon miesten egoihin viitaten.
- alle 170cm mies
Totta, itsekin olen nähnyt paljon "haastatteluvideoita" -tiktokissa, missä naisilta kysytään seurustelusta liittyen miehen pituuteen. Aika paljon tulee kommenttia, ettei edes vilkaisisi "lyhyttä" miestä... Mutta tuolla egolla tarkoitin lähinnä sitä äänensävyä, jolla nuo miehet käsittelivät pituus asiaa.. Jotenkin he vaikuttivat niin helpottuneilta ja ylpeiltä omasta pituudestaan, ja alentuvasti kysyivät mitä short king tarkoittaa B:lle jne. Miesten pituus on kauneusihanne, joka vaikuttaa sekä miesten että naisten näkemykseen miehistä..
T:sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko kuvata kännykällä kun henkilö on ilmiselvästi humalassa? Ketä tämöinen video palvelee? Ei ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne yhdessä.
Kyllä. Voimme esittää todistusaineistona mm. erään kolmen promillen CCC:n
Ei helvetti taasko täällä jankutetaan poikien pituudesta. 🤯 No onneksi illemmalla luvassa kunnon Aktia ja Jokereilta uus UK pätkä, niin ehkä saadaan jotain uutta keskusteltavaa. 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
178cm ei ole oikeasti lyhyt Euroopassa! Tylsä haastattelukysymys 😒
Jep... miesten egot on niin väsyttäviä. B näytti loppua kohden vähän kiusaantuneelta, pitääkö siitä pituudesta hänelle jankuttaa? Ja on oikeassa, 178 cm on aika keskipituinen, ei pitkä, ei lyhyt.
Pituutta kompensoi sitä paitsi hyvin harteikkuus, jota Bojaniltakin löytyy. Silloin aina antaa jotenkin kookkaaman vaikutelman. Olen itse lyhyt 160 cm, mutta mulla on tyypillinen harteikas ja hoikka amazoninaisruumiinrakenne, joten en todellakaan tunne itseäni miksikään pikku Myyksi enkä kyllä näytäkään siltä.
Häätöjä! Jos kurkit täällä Vinkkaa K:lle että alkaa seurata Nacea:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko kuvata kännykällä kun henkilö on ilmiselvästi humalassa? Ketä tämöinen video palvelee? Ei ketään.
Sitä fania, joka tän videon on saanut. Sekä meitä, kun saamme katsella noita silmiä ja meikkejä. Toki olen myös sitä mieltä, että tää on tilanne, jossa olisi ehkä voinut antaa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJp9hag3/Mikä tää oli!?
Fanivideo. Tälläsiä on K tehnyt aika monta, missä pyynnöstä lähettää terkkuja joillekin.
Oliks tää siis jonkun muun kanavalla kuin K:n omalla?
Kyllä, löytyy Instasta tämän kullin omalta sivulta alkuperäinen. Käärijä on siihen tägättynä, sillä tavalla löytyy.
Hitto että olen huono etsimään sieltä mitään. K viimeaikaisia merkittyjä katselin mutta mikään niistä ei näyttänyt sopivalta.
Repeän muuten jokakerta tuohon "itse kulli paikalla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simerockista... K sanoo että ensi kuussa uutta musaa 👀👀👀👀👀👀 en malta odottaa! Rakastan K:n musan soundia, ja ehkä näemme uutta tuotantoa livenäkim esim. EU-kiertueella 🥹
https://vm.tiktok.com/ZGJpxJXpj/Uutta musaa kuullaan jo lauantaina yhden biisin verran.
Totta! Mutta en tiedä tuleeko se heti spotifyihin, ja julkaistaanko musavideo samalla jne. Tuossa videossa hän sanoo, että ensi kuussa tulee "uutta musaa"... viittaakohan tuohon stadionilla esitettävään biisiin, että se virallisesti julkaistaan ensikuussa, vai olisiko tulossa useampi biisi..? :) Haluan musiikkivideon! Nyt Warner voisi antaa vähän enemmän budjettia K:lle toteuttaa mahtavia videoita... Hän on niin kuvauksellinen, että mulle riittäisi vain tuijottaa K:ta koko videon ajan :D
Luulen että juuri hyvälaatuisiin musavideoihin ym. kivaan kamaan ollaan Kärtsän tiimistä budjetoitu CCC:stä tullutta rahaa! Muistan hämärästi yhden pian viisujen jälkeen haastattelun K:n kanssa jossa kysyivät mihin aikoo striimauksesta tulevat rahat käyttää, ja hän tais sanoa että osa menee heti vältämättöniin keikkailutarpeisiin (taisi managerin palkkaamisen ym. mainita esimerkkinä) mutta että on iloinen siitä, että ne rahat antavat myös mahdollisuuden hänen tiimilleen toteuttaa projekteja joita ei ennen pystytty rahapuutteesta tekemään.
Luulisi siis että ainakin yksi noista projekteista johon aikovat rahat käyttää on ammattimaiset musavideot! :D
Totta! Toki ccc tuo rahaa, mutta ei ne kaikki mene K:n taskuun :D ihana, että haluaa panostaa taiteeseensa ja sijoittaa rahaa takaisin työhönsä. En malta odottaa uusia musavideoita! Onkohan jokin jo kuvattu, vai olisiko siitä vuotanut jotain fanikuvia, havaintoja jne.. ? Ellei kokonaan sisätiloissa studiossa kuvata :D
Oisko se parijooga vai mikä se nyt oli niin liittynyt musavideoon? Tai voi olla että se oli vaan trollaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne yhdessä.
Niin totta! Bojanista muistuu kyllä mieleen paljon enemmän kännivideoita kuin K stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas tän ketjun koko idea on kyllä juurikin happyhappyjoyjoyfunfun. Ei FIILISTELYketjuun tarvitse tulla kritisoimaan yhtään ketään, ei K:ta, ei B:tä, ei lähipiiriä eikä myöskään toisia palstailijoita.
Itse näen, että täällä olisi tarkoitus fiilistellä positiivisessä hengessä näitä kahta ihanaa tyyppiä, ja toki siinä sivussa voi fiilistellä välillä vähän muitakin ja heitettä vitsejä ja hauskoja läppiä, mutta kaikenlainen nega voitaisi täällä unohtaa.
Itse taas näen eron käytöksen tms kritisoimisen ja esim. ulkonäön haukkumisen välillä. Jälkimmäistä en tee koskaan ihan tietoisestiikkaan.
Onhan noilla jossain määrin eroa ja esim. ulkonäön haukkuminen onkin yksi kaikkein ikävimmistä jutuista. Mutta en siltikään tajua, miksi fiilistelyketjussa täytyisi kritisoida yhtään mitään.
Mä haluaisin ennemmin vain just sitä fiilistelyä tänne. Mieluiten erityisesti K ja B yhdessä näkökulmasta, mutta ei mua haittaa, jos joku haluaa fiilistellä niitä erikseenkin, ja aina välillä myös muita sivuhenkilöitä (tai vaikka yksityishenkilöitä :D).
Muukin huumori ketjun piristyksenä kelpaa hyvin, ja myös sitä usein yläpeukuttelen. Mutta minkäänlaista kritisointia en kyllä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti taasko täällä jankutetaan poikien pituudesta. 🤯 No onneksi illemmalla luvassa kunnon Aktia ja Jokereilta uus UK pätkä, niin ehkä saadaan jotain uutta keskusteltavaa. 🤩
Ei täällä jankuteta pituudesta. Täällä jankutetaan siitä, että muualla jankutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan K tyylinenhän tuo oli ja vielä hauska.
t. se joka on kritisoinutkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelee kyllä minua ja ilmeisesti muutamaa muutakin, jotka vähän alkoivat nieleskelemään. Kiitos kiitos kiitos sille joka tän kuvasi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJp9hag3/Mikä tää oli!?
Fanivideo. Tälläsiä on K tehnyt aika monta, missä pyynnöstä lähettää terkkuja joillekin.
Oliks tää siis jonkun muun kanavalla kuin K:n omalla?
Kyllä, löytyy Instasta tämän kullin omalta sivulta alkuperäinen. Käärijä on siihen tägättynä, sillä tavalla löytyy.
Hitto että olen huono etsimään sieltä mitään. K viimeaikaisia merkittyjä katselin mutta mikään niistä ei näyttänyt sopivalta.
Repeän muuten jokakerta tuohon "itse kulli paikalla".
Mene Käärijän sivulle, paina oikean reunan kuvaketta niin tulee esiin ne tägätyt. Tää on jo mennyt aika alas, mutta on se, josta esikatselussa näkyy vain musta ruutu.
Hädässä olevaa pitää auttaa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas tän ketjun koko idea on kyllä juurikin happyhappyjoyjoyfunfun. Ei FIILISTELYketjuun tarvitse tulla kritisoimaan yhtään ketään, ei K:ta, ei B:tä, ei lähipiiriä eikä myöskään toisia palstailijoita.
Itse näen, että täällä olisi tarkoitus fiilistellä positiivisessä hengessä näitä kahta ihanaa tyyppiä, ja toki siinä sivussa voi fiilistellä välillä vähän muitakin ja heitettä vitsejä ja hauskoja läppiä, mutta kaikenlainen nega voitaisi täällä unohtaa.
Itse taas näen eron käytöksen tms kritisoimisen ja esim. ulkonäön haukkumisen välillä. Jälkimmäistä en tee koskaan ihan tietoisestiikkaan.
Onhan noilla jossain määrin eroa ja esim. ulkonäön haukkuminen onkin yksi kaikkein ikävimmistä jutuista. Mutta en siltikään tajua, miksi fiilistelyketjussa täytyisi kritisoida yhtään mitään.
Mä haluaisin ennemmin vain just sitä fiilistelyä tänne. Mieluiten erityisesti K ja B yhdessä näkökulmasta, mutta ei mua haittaa, jos joku haluaa fiilistellä niitä erikseenkin, ja aina välillä myös muita sivuhenkilöitä (tai vaikka yksityishenkilöitä :D).
Muukin huumori ketjun piristyksenä kelpaa hyvin, ja myös sitä usein yläpeukuttelen. Mutta minkäänlaista kritisointia en kyllä kaipaa.
Mulle taas käy kritisointikin jos on aihetta kunhan asialliset viestit ei lähde. Fiilistelyähän tämä varmaan 90% on.
Itse skippailen viestejä jotka eivät kiinnosta. Esim. melkein koko Gregor-jutun skippasin, samoin omaan makuun liian lällyt viestit. Ei haittaa Ainat ja Aidon jutut eikä ne mun tunnelmaa pilaa.
https://www.instagram.com/reel/CvToMsqouGD/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Nace ja Jan ... lisäääää