Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muuten ketään, joka menee stadikan keikalle?
Täällä yksi. Raporttia tulossa.
Täällä toinen ,yritän varmaan katsoa jälkimmäistäkin esiintyjää ainakin jonkin aikaa ,joten raportti viiveellä
Jee, aloin värittää Sitä Mun Piirustusta ja taisin alkaa tykätä siitä 🥹 Joo ja tiedän, että oon mainostanut ennakolta tuota ärsyttävän kauan ja paljon, mutta seuraavan kerran kun mainitsin sen, oon sitten julkaissut sen Tumpussa
Tämä kunniaksi ja ihan muuten vaan, tarjoillaanpas vähän samppanjaa 🍾: https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425
Huomista Aktia ja raportteja odotellen...
- Jossu
Vierailija kirjoitti:
Puppy babyna 💙👶https://bumnovice.si/07/01/2023/prepoznata-decka-na-fotografiji-danes-g…
Tuli Rekoa ikävä joka oli tykännyt suojattinsa lapsuudenkuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitään negaa ei saa kirjoittaa? Itsekin olen fani, mutta oon antanut täällä myös kritiikkiä kaiken positiivisen pöhnän lisäksi. Ja sit heti hirveät pultit joku vetää, kun taas joku kehtaa esittää jotain vähän negatiivisista. Tylsäksi menee, jos saa vain olla positiivinen ja hattarapilvessä leijailija. Fanitukseen voi kuulua kaikenlaisia fiiliksiä ja tunteita. Erikseen sitten nuo nimen pakotukset ja ulkonäködissaukset.
Nega on ok, mut siin vaihees, kun haukutaan lähipiiriä, jotka ei oo julkisuudessa ja tehdään olettamuksia, ni ei ole ok.
Olenko sanonut niin? Ei tietenkään ole ok. Täällä vaan tuntuu, että asiallisetkin kritiikit saa heti "vihaatko K:ta, ei se näköjään mitään osaa tehdä oikein" Esimerkiksi ite oon antanut kritiikkiä sitä, että K puhuu jopa vähän ärsyttävyyteen asti köyhäilystään ja raha-asioistaan, etenkin kun tuo köyhäily ei ainakaan enää taida pitää paikkansa, mut jatkaa sitä silti. Tämä ei silti tarkoita, ettenkö pidä hänen musiikistaan, esiintymisestä ja monista muista luonteenpiirteistään. ja tietysti hän köyhäilystään niistä puhua. Mut ei kannata ihmetellä, jos se herättää ihmisissä reaktioita ja ihmetystä. Ja tästä huolimatta K on musta hieno ja upea artisti monin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt kaikille jos avasin Pandoran lippaan,mutta kyllä täällä on ollut arvostelua veljestä,veljen vaimosta ja törkeimmin tyttöystävästä. Se on sama piilotellaanko jota kuta, mutta siltikään se ei oikeuta haukkumaan ulkonäköä ja ammattitaitoa ja jopa vanhemmuutta täällä.
Minä tiedän miltä se tuntuu ja se ei tunnu hyvälle.
Kiitos ja anteeksi.
💚🌹🌹En ymmärrä keskustelua gf:n piilottelusta. Oletteko nähneet Pete Parkkosen tai Robinin tyttöystävän julkisuudessa tai lehtikuvissa? Ette ole, ja kummallakin sellainen kuitenkin on.
Itse asiassa tiedän Robinin tyttöystävän nimeltä ja kasvoilta. On myös ollut Seiskassa, tosin siihen ei ole voinut itse vaikuttaa. Robin on myös kertonut vuonna 2021 avoimesti, että seurustelee, mutta ei kertonut puolison nimeä. On pitkäaikainen suhde. Pete julkaisi käsikuvan jonkun naisen kanssa ja on kertonut seurustevansa myös. Kumpikaan ei ole tosin tuonut julkisuuteen suhdettaan.
Juuri näin.. Jos tietää näitä julkkiksiä yhtään, tai on stalkkerifani (kuten usea täällä on K:lle), niin ei varmaan montaa minuuttia mene kun löytää tyttikset. Ei vain ole täällä olijoita kiinnostanut selvittää. Miten K:n tilanne nyt on erilainen tuohon? Hän on ollut supertunnettu muutaman kuukauden. Hän haluaa varmaan ensin vakiinnuttaa fanikuntansa, ennen kuin pääsee tuolle tasolle kuin vanhemmat konkarit.
Ja mähän en ole siis edes mikään Robin-fani ollut koskaan, mutta satuin lukemaan jotain keskustelua yllätys täältä ja näkemään nimen ja kuvan. Tosin itsekin vähän kritisoin sitä, että hänkin piilotetteli pitkäaikaista suhdettaan aika pitkään. Olisi varmasti helpompaa kaikille, että kertoo kumppanin löytyvän. Siihen en osaa vastata, onko ollut jotain kiusallisia vilahduksia somessa tai vastaavaa, mut heidän suhde vaikuttaa olleen tosiaan aika pitkäaikainen ja vakaa.
Mut ihan oikeasti on TO-DELL-LA noloa, jos joku fani toivoo oikeasti saavansa tuollaisen tähden ja ei erota edes omaa haaveiluaan realismista. Sen pitäisi olla faneille ihan sama, seurusteleeko joku ns. salaa.
Samaa mieltä olen... K sanoi siinä haastiksessa (jossa kertoi että haluaa pitää suhdestatuksen omana tietonaan) aikalailla samaa: artistin musiikin pitäisi olla keskiössä, eikä häntä itseään ole ikinä kiinnostanut artistin suhdestatus (mutta ymmärtää että muita kiinnostaa)
Joo, mutta on samaan aikaan sanonut, että haluaa olla saatavilla, että ihmiset voi ajatella "joku päivä mä teen tosta mun miehen", flirttailee keikoillaan ja heittää kaikkea kosinta- ja hotellihuoneläppää ja et kukaan ei häntä huoli ja jos nyt mahdollisesti jonkun naisen saa edes mukaansa. Että kyllä K tiedostaa erittäin hyvin tämän vetovoiman. Turha jeesustella muuta.
Se kuuluu hänen lavashowhunsa... Mutta ero on siinä, ettei ole creepy ja viestittele faneille ja kutsu heitä oikeasti mihinkään sänkyyn. Raja on vedetty lavan ja yleisön väliin. Lavalla K, ja se mitä J tekee yksityiselämässään ei liity siihen mitenkään.
Tietty kuuluu, mutta harrastaa tuota myös somessa, tosin lähinnä julkkiksille. Mut K on kyllä sen avoimesti sanonut, että haluaa olla saatavilla ja et ihmiset voi ajatella, että "tuosta teen mun miehen" J:n ja K:n ero tuntuu olevan kans välillä vähän hämärä, kun ihmiset ei aina tunnu erottavan, ollaanko tässä nyt kumpi. Ja se ulottuu myös tähän Bojan-spekulointiin, että mikä oli mahdollista Käärijä-roolia ja mikä sitten J:tä yms.
No ei mikään ihme, jos ihmiset ei erota. Olisi kyllä vähän outoa, jos K pelehtii Bojanin kanssa käärijänä, mutta ei jerenä. Kun on kuitenkin ihmissuhteista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt kaikille jos avasin Pandoran lippaan,mutta kyllä täällä on ollut arvostelua veljestä,veljen vaimosta ja törkeimmin tyttöystävästä. Se on sama piilotellaanko jota kuta, mutta siltikään se ei oikeuta haukkumaan ulkonäköä ja ammattitaitoa ja jopa vanhemmuutta täällä.
Minä tiedän miltä se tuntuu ja se ei tunnu hyvälle.
Kiitos ja anteeksi.
💚🌹🌹En ymmärrä keskustelua gf:n piilottelusta. Oletteko nähneet Pete Parkkosen tai Robinin tyttöystävän julkisuudessa tai lehtikuvissa? Ette ole, ja kummallakin sellainen kuitenkin on.
Itse asiassa tiedän Robinin tyttöystävän nimeltä ja kasvoilta. On myös ollut Seiskassa, tosin siihen ei ole voinut itse vaikuttaa. Robin on myös kertonut vuonna 2021 avoimesti, että seurustelee, mutta ei kertonut puolison nimeä. On pitkäaikainen suhde. Pete julkaisi käsikuvan jonkun naisen kanssa ja on kertonut seurustevansa myös. Kumpikaan ei ole tosin tuonut julkisuuteen suhdettaan.
Juuri näin.. Jos tietää näitä julkkiksiä yhtään, tai on stalkkerifani (kuten usea täällä on K:lle), niin ei varmaan montaa minuuttia mene kun löytää tyttikset. Ei vain ole täällä olijoita kiinnostanut selvittää. Miten K:n tilanne nyt on erilainen tuohon? Hän on ollut supertunnettu muutaman kuukauden. Hän haluaa varmaan ensin vakiinnuttaa fanikuntansa, ennen kuin pääsee tuolle tasolle kuin vanhemmat konkarit.
Ja mähän en ole siis edes mikään Robin-fani ollut koskaan, mutta satuin lukemaan jotain keskustelua yllätys täältä ja näkemään nimen ja kuvan. Tosin itsekin vähän kritisoin sitä, että hänkin piilotetteli pitkäaikaista suhdettaan aika pitkään. Olisi varmasti helpompaa kaikille, että kertoo kumppanin löytyvän. Siihen en osaa vastata, onko ollut jotain kiusallisia vilahduksia somessa tai vastaavaa, mut heidän suhde vaikuttaa olleen tosiaan aika pitkäaikainen ja vakaa.
Mut ihan oikeasti on TO-DELL-LA noloa, jos joku fani toivoo oikeasti saavansa tuollaisen tähden ja ei erota edes omaa haaveiluaan realismista. Sen pitäisi olla faneille ihan sama, seurusteleeko joku ns. salaa.
Samaa mieltä olen... K sanoi siinä haastiksessa (jossa kertoi että haluaa pitää suhdestatuksen omana tietonaan) aikalailla samaa: artistin musiikin pitäisi olla keskiössä, eikä häntä itseään ole ikinä kiinnostanut artistin suhdestatus (mutta ymmärtää että muita kiinnostaa)
Joo, mutta on samaan aikaan sanonut, että haluaa olla saatavilla, että ihmiset voi ajatella "joku päivä mä teen tosta mun miehen", flirttailee keikoillaan ja heittää kaikkea kosinta- ja hotellihuoneläppää ja et kukaan ei häntä huoli ja jos nyt mahdollisesti jonkun naisen saa edes mukaansa. Että kyllä K tiedostaa erittäin hyvin tämän vetovoiman. Turha jeesustella muuta.
Se kuuluu hänen lavashowhunsa... Mutta ero on siinä, ettei ole creepy ja viestittele faneille ja kutsu heitä oikeasti mihinkään sänkyyn. Raja on vedetty lavan ja yleisön väliin. Lavalla K, ja se mitä J tekee yksityiselämässään ei liity siihen mitenkään.
Tietty kuuluu, mutta harrastaa tuota myös somessa, tosin lähinnä julkkiksille. Mut K on kyllä sen avoimesti sanonut, että haluaa olla saatavilla ja et ihmiset voi ajatella, että "tuosta teen mun miehen" J:n ja K:n ero tuntuu olevan kans välillä vähän hämärä, kun ihmiset ei aina tunnu erottavan, ollaanko tässä nyt kumpi. Ja se ulottuu myös tähän Bojan-spekulointiin, että mikä oli mahdollista Käärijä-roolia ja mikä sitten J:tä yms.
Jep, mulle on ainakin täysin hämärä. Pidän kaikkea, mitä hän tekee Jeren tekemisinä. Mitä ne ovatkin. Jere kun on Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitään negaa ei saa kirjoittaa? Itsekin olen fani, mutta oon antanut täällä myös kritiikkiä kaiken positiivisen pöhnän lisäksi. Ja sit heti hirveät pultit joku vetää, kun taas joku kehtaa esittää jotain vähän negatiivisista. Tylsäksi menee, jos saa vain olla positiivinen ja hattarapilvessä leijailija. Fanitukseen voi kuulua kaikenlaisia fiiliksiä ja tunteita. Erikseen sitten nuo nimen pakotukset ja ulkonäködissaukset.
Nega on ok, mut siin vaihees, kun haukutaan lähipiiriä, jotka ei oo julkisuudessa ja tehdään olettamuksia, ni ei ole ok.
Olenko sanonut niin? Ei tietenkään ole ok. Täällä vaan tuntuu, että asiallisetkin kritiikit saa heti "vihaatko K:ta, ei se näköjään mitään osaa tehdä oikein" Esimerkiksi ite oon antanut kritiikkiä sitä, että K puhuu jopa vähän ärsyttävyyteen asti köyhäilystään ja raha-asioistaan, etenkin kun tuo köyhäily ei ainakaan enää taida pitää paikkansa, mut jatkaa sitä silti. Tämä ei silti tarkoita, ettenkö pidä hänen musiikistaan, esiintymisestä ja monista muista luonteenpiirteistään. ja tietysti hän köyhäilystään niistä puhua. Mut ei kannata ihmetellä, jos se herättää ihmisissä reaktioita ja ihmetystä. Ja tästä huolimatta K on musta hieno ja upea artisti monin tavoin.
En tiedä missä olet ollut, mutta K:ta tylytetään täällä kymmeniä sivuja joka viikko. Ja ei nämä viestit edes aina poistu. Sitten toinen porukka saa tarpeekseen ja pyytää noita trolleja pois. Oletko yrittänyt kritisoida B:tä täällä mitenkään? Ne viestit lähtevät alta aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
No ei mikään ihme, jos ihmiset ei erota. Olisi kyllä vähän outoa, jos K pelehtii Bojanin kanssa käärijänä, mutta ei jerenä. Kun on kuitenkin ihmissuhteista kyse.
Tämä.
Roundhouse sold out ,jee,nythän ne on kaikki loppuunmyytyjä ,hyvä Kärtsä
Vierailija kirjoitti:
Hyvä lähteä kiertueelle :) siitä tulee HULLU viikko :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppy babyna 💙👶https://bumnovice.si/07/01/2023/prepoznata-decka-na-fotografiji-danes-g…
Tuli Rekoa ikävä joka oli tykännyt suojattinsa lapsuudenkuvasta.
Haluan Rekon takaisin! Kaikki jokerit, jotka on instassa, seuraa Rekoa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki viestini näköjään taas poistuivat. Tuo on myös yksi asia mitä ihmettelen. En varmasti sanonut mitään asiatonta kenestäkään, mutta se näköjään on mitä on.
💚🌹🌹Joku ei tykkää Tarja Turusesta.🤪
Ei toi kirjoittaja tuo itselleni ainakaan yhtään Tarjaa mieleen.
No meille tuo.
T: Käärijä ja Bojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa mietin että meneekö tuo köyhäilyläppä vielä ensi vuonnakin läpi kun tämän vuoden verotiedot on julkaistu? Että K on edelleen peeaa vaikka J ei ole.
Itse kritisoin aiemmin sitä denssi ja lelu yhdistelmää ja sen lainmukaisuutta mutta ilmeisesti se on ok kun se pätkä on vieläkin tiktokissa.
Tässä vähän K:ta lavalla...
https://www.tumblr.com/yesyes-crazyparty/724954484123500544/madmaria86-…
Vierailija kirjoitti:
Jee hyvä Kärtsä
OSA 1
TheLista,Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,hanipöö,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti yhä eksyneenä Suomenlinnassa,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,casual nöpötys,Callumin nenän römpötys,monen kuukauden esileikki,housuissa pullottava Neitsyt Marian suojeluksessa oleva,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä,Olavi Virta ,Hopeinen Kuu,Siltsu, parijooga,kielikylpy,häämatka,Ja ei kun miestä seinälle! Poika on tullut kotiin! Me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan,Lasse anna mennä,Anna Liisa,Callumin räkäsoundi,koukkunokan varsi,B ei käy kakalla eikä piere ei juo ei tupakoi eikä nai,sukka sandaalit,Sugar Daddy Anders kaappaa Kärden saarelle auta Boitsu,Linda kyykkää ja jousella p ersuksille,Antit Kurhinen ja Kurvinen, Markus Räikkönen,Infantiili,Marita Taavitsaisen vibrato,Bejba,p ersseestä piukat housut,Irmelin lepattavat lahkeet,polvipussit pitkällä nahkahousuissa joissa biojäte vaara, Kärden pieniä kiinteitä pakaroita,Peten nätit titsut,täyttymätön lipaisu ,virkattu munakukkaro,27.7. Liputuspäivä 50 senttiselle yksityishenkilölle joka näkyy selkeällä säällä Serbiaan asti Serbian ja Slovenian lipuin, BC Joonas hevon v itussa,kolmannen käden tieto ja taidekuva ei kerro mistään,lonkeroröllykkä,lutunen luppana,sivistyneet JO pojat hierovat munaa ja ei pääse Kärde samalle tasolle, Kärtsällä taskut massii pullollaan,Bojalyn hyppää kakusta ja antaa openminded daddylle itsensä ja kirsikat synttärilahjaksi,Alma tädin p**se,p ornotehdas,nukesta ilmat pihalle kynsien,
#skeggeveks,kostopitsihepenet, laatikoihin kompurointi ympäripäissään ja mammanpoikien pyykkäyspalvelu.,Käärijän spärdet,sonninmullikka,e-nauta,kusettaja Boitsu,Kiks,estrogeenin olematon kemiallinen kaava,Krisin aamuöinen viesti ja 24/7 palveleva hotline,twitterissä trendaavat mylvivät ja kuolaavat naudat,yksityishenkilö on kansainvälinen ilmiö ja maailman 8.ihme,rimpula riukupetteri,Jann,Paavo Pesusienen Pina Colada,Sohvaperse,Kärden perseelle haiseva sohva,
Heinäpaalit on Bojanin ääniä päässään kuulevien nautojen herkkua,Siittiöt anaalissa ja mehujäät kurkkuun asti,Kärden pikku pussukoissa vauvansiemeniä pullavat tikkataulunännit estävät imetyksen,Jokerien panokoppi lavan alla ,Studfarmilla kokoja vertaillaan ja kommandona lavalla yksityishenkilöt hervottomasti heiluvat,vakiopano jono,pikaiset run kut,perseenpesusieni ,Boitsun (s)eksoskeleton, hellä hoiva, omahoitaja,titanicin ovi,kivittäkää vain,denssi,only fans,alkoholi mainonta,pullottava etumus siunatussa tilassa,häränpallit ,Yksityishenkilö on minun presidenttiehdokkaani,munabolero, Lado mikä on motiivisi auta Matti,Trumpin pussy,seksuaalinen haaveilu JATKUU
OSA 2
Meripelastuskeskus hälytystilassa ulapalta kuuluu mating call Bojaa-a-aaaaaa aaa-a-aaaaaa (n),Puhelinkoppi kostopaidassa,studion omistustaistelut, takapenkkitetristä pelataan ja yksityishenkilö toimii tunkkina, Siperiassa minimunan ja mysteeri anuksen metsästystä, Boitsu hinkkaa feat. Kärdeä vaikka viikon,puhelinaika 2h 48 min kuluu vulgaari Kärsän kanssa,naudat ja emakot Prismassa shippailee, May the kebab be with you Kebabsoturi,häitä Suomenlinnassa porukalla tanssitaan ja kaikkia naidaan myös ei-Bojania, Helan Heikki,Nacen tuleva vaimo listalle omasta pyynnöstään,kaksin käsin ulokkeista tarttuminen, liitoksistaan hajoava horny jail jonka kosteissa ja pimeissä selleissä vietämme kuherruskuukautemme, vanhojen kuvien kuolaaminen, Aktia Sloveniassa,serkun slipoveri päällä Jan hytkyttää Kärdeä,pilkun käyttö ja viilaus ,sika illasta ja K hiljaisuuden tilassa luostarilupauksen tehneenä,Utare Caren hoivakodissa hourivia tummuja hoivaavat pojat,päänsä Boitsun pehmeiden pussukoitten väliin painaa Kärde ja hyvältä tuoksuu,kokotti tissit, kummitteleva sormus, Esko Valtaoja ,hepokatti studiossa,pallukat vierekkäin instassa ja fyysisesti,voi tulla suihinotolle,seksiobjekti,vauvapalstan Kalevala sai alkunsa kun käärme söi pojat ja heteron sukulaismiehen,jatkuva pakottaminen, Alapeukut takapuoleen saunarekassa ja siellä ollaan sitten alasti, Bojan renkkaa sateenvarjoa päästäkseen yli alastomuudesta, pitsaa ja uutta musaa odotetaan kuin kuuta nousevaa ,Jallu romanttisella dinnerillä ilman esiliinaa ,studiolla ei enää harjoitella vaan pannaan 2 kk kärvistellyttä nakkia runsaalla kuorrutuksella, kuka söi jauhenlihan,pepantteenia tissiin ettei kesi,Are you biisi räjäyttää Tavastian, Kärde asentaa Go-Bro(s) kameran mielellään housujen etumukseen että palsta saa seurata 24/7, Karita Mattila ja Katariina Souri matkustavat Viking Jankkarellalla , jonka Karaokeisäntänä toimii Jankka Ankeinen ja Kapteenina Tauno Trollersson.,lonkkupöhoinen Kärde ja Boitsun vieraskieliset munat antavat huppareita toisilleen,Kookosrasvassa pyöriminen on koronan harvinainen jälkioire, Käärijän kuumalinja on varattu Bojanille ,Nahkahoususuikaleiden nuuskuttelu pienessä muna-asennossa,kaikki versiot muna-asennoista (pieni, suussa jne) ,sosiaalisten vihjeiden ymmärtäminen,Pamsun poistetut tissit lentävät kuin lehmät,sovintoseksi,aurinkolasit ,5 kuvaa poistettu instasta,
Israelin haudasta nousu, Bojanin päivähoito herran nuhteessa, JO terveyssiteet,aukenevatko Ladon ovet Tarja Turuselle, FOMO iskee ja Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuiko jotain?
Kasvaa vaan lista 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä olet ollut, mutta K:ta tylytetään täällä kymmeniä sivuja joka viikko. Ja ei nämä viestit edes aina poistu. Sitten toinen porukka saa tarpeekseen ja pyytää noita trolleja pois. Oletko yrittänyt kritisoida B:tä täällä mitenkään? Ne viestit lähtevät alta aikayksikön.
Okei, oon täällä ollut vain muutamia kertoja ja ärsyyntynyt vähän, kun haluaisi purkaa jotain negatiivisempiakin tuntemuksia positiivisen pöhinän jälkeen, niin heti tulee semmoinen "pakkopositiivisuus"-vibat. Mut joo, ymmärrän tämän, että jos se meno on ollut pidempään tuollaista kunnon tylytystä, niin varmasti alkaa ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan ei ole samalla tavalla ristiriitainen hahmo kuin K. Bojanin ei edes ole tarkoitus hämmentää toisin kuin K ja siksi varmaan itse en ole edes keksinyt mistä sitä pitäisi kritisoida mutta vapaasti muut saavat jos on jotain asiallista kritisoimista.
Nauroin tälle ääneen. :D