Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon on kuulkaas tapahtunut kummankin tahon elämässä ja uralla sitten noiden touko-kesäkuun lausuntojen, että niihin ei ole uskominen. Ihan ymmärrettävää.
Joo ei noita kannata enää hirveesti miettiä, siinä oli molemmilla varsinainen pyöritys vasta alkamassa ja viisuhuuman innostukset päällä. En voisi enää kuvitella K:n antamassa Hesarille sitä erikoista i love you -haastattelua.
Helposti voisin kuvitella Jn antamassa vastaavan uudelleen.
En mä kyllä tässä kohtaa enää..
Jotenkin musta tuntuu, että jos olisivat todella tärkeitä toisilleen, niin olisivat nähneet jo useammin. Helsinki - Ljubljana on kuitenkin helppo ja nopea lentomatka. Hesarin haastattelun aikoihin kyllä uskoin, että kyse voisi olla jostain elämää suuremmasta, uskoi ehkä myös K .
Eikä uskonut. Mikä on estänyt menemästä?
Markkinointiahan se oli. Ja hetken hurmiota, joka unohtui arjessa.
Kärtsyn ei kyllä hirveästi tarvinnut markkinoida.
Vierailija kirjoitti:
Miksi monet sanovat, että B ja K olisivat markkinointia tai pr
Yes. Aktian markkinointia.
T. K&B
Kn Lontoon keikalle saa lisättyä enää 4 lippua. Oisko ne viimeiset?
Bojanin kostopaita mietityttää. Multa on ehtinyt paidan syntytarina unohtua. Mitä se sillä sillä kertaa kosti? Kääryleen pokedexiinkö se liittyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku muistutus että ylihuomenna tulee uusi JO Backstage jakso. Ajalta Tavan jälkeen.
Tietoa mihin aikaan? Oliko viimeks 23 Suomen aikaa? Pahus jos on :D
Viimeksi tuli klo 22 Suomen aikaa. Toivottavasti nytkin, ei oo kyllä siitä mitään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cv5GSacu28Z/?igshid=NjIwNzIyMDk2Mg==
Mitä mitä mitä?! Ilmeisen vanha koska ei nacea eikä jurea mutta JAN SOITTAA HAITARIA!!!
Taivas miten kuuma tuo Jan tuossa on! En oo aiemmin hanuristeille lämmennyt mutta nyt ihan sulan!
Samaa katoin. Muut näyttää olennaisesti pari vuotta pennummilta, mutta Jan vaan hotimmalta.
Mä jotenkin aina ajattelen, että Jan on 35-vuotias ja sitten hätkähdän, kun muistan, että hän onkin paljon nuorempi. Todella miehekäs ikäänsä nähden.
Ihana Kris love you mom
https://instagram.com/stories/krisgusti/3168640900535686179?utm_source=…
B: Babe, you have to be quiet, the neighbors.
K: But I can't if you do that.
B: You want me to stop?
K: No!
B: Then be a good boy and be quiet.
K: Mmmmm...
Vierailija kirjoitti:
Totta! Pari päivää sitten oli se "last few" sekä istuma- että seisomapaikoissa. Nyt näyttää olevan todella lähellä loppuunmyytyä! Mielestäni kaikki muutkin paikat ovat loppuunmyytyjä, hyvä K!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cv5GSacu28Z/?igshid=NjIwNzIyMDk2Mg==
Mitä mitä mitä?! Ilmeisen vanha koska ei nacea eikä jurea mutta JAN SOITTAA HAITARIA!!!
Taivas miten kuuma tuo Jan tuossa on! En oo aiemmin hanuristeille lämmennyt mutta nyt ihan sulan!
Samaa katoin. Muut näyttää olennaisesti pari vuotta pennummilta, mutta Jan vaan hotimmalta.
Mä jotenkin aina ajattelen, että Jan on 35-vuotias ja sitten hätkähdän, kun muistan, että hän onkin paljon nuorempi. Todella miehekäs ikäänsä nähden.
Ehkä mä sillä oikeutan kuolaukseni heitä kohtaan, kun ajattelen, että Nace ja Jan ovat jo kypsiä 35-vuotiaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
K: No!B: Then be a good boy and be quiet.
Mulla alkoi soimaan Boitsun Demoni karjunta päässä 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon on kuulkaas tapahtunut kummankin tahon elämässä ja uralla sitten noiden touko-kesäkuun lausuntojen, että niihin ei ole uskominen. Ihan ymmärrettävää.
Joo ei noita kannata enää hirveesti miettiä, siinä oli molemmilla varsinainen pyöritys vasta alkamassa ja viisuhuuman innostukset päällä. En voisi enää kuvitella K:n antamassa Hesarille sitä erikoista i love you -haastattelua.
Jotenkin musta tuntuu, että jos olisivat todella tärkeitä toisilleen, niin olisivat nähneet jo useammin. Helsinki - Ljubljana on kuitenkin helppo ja nopea lentomatka. Hesarin haastattelun aikoihin kyllä uskoin, että kyse voisi olla jostain elämää suuremmasta, uskoi ehkä myös K .
Mä uskon että siinä vaiheessa kun viisut oli just ohi, on oltu niin sekaisin vielä koko kokemuksesta että K:kin puhui vähän mitä sattui. Fiilis varmaan kuin olisi ollut pilvessä ilman pilveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Pari päivää sitten oli se "last few" sekä istuma- että seisomapaikoissa. Nyt näyttää olevan todella lähellä loppuunmyytyä! Mielestäni kaikki muutkin paikat ovat loppuunmyytyjä, hyvä K!
Mahtavaa! Hyvä Kärtsäri! 🤩
Oiskohan se siinä nyt vai vieläköhän ne siirtää isompaan paikkaan? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että siinä vaiheessa kun viisut oli just ohi, on oltu niin sekaisin vielä koko kokemuksesta että K:kin puhui vähän mitä sattui. Fiilis varmaan kuin olisi ollut pilvessä ilman pilveä.
Kyllä se haastiksissa hoki Bojania vielä monta viikkoa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
K: No!B: Then be a good boy and be quiet.
Tämähän voisi olla myös Kukkiksen ja Viisugayn keskustelu.🤣 No joo, mutta todella suuri kiitos näiden kirjoittajille. Olette lahjakkaita.🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten voi olla niinkin että koska todennäköisesti B:n vierailun aikaan touhu menisi baarissa istumiseen ja viisutunteiluun ja JOS B on vielä toipumassa UK:n kiertueen jälkilöylyistä, ryyppääminen yms voisi tässä kohtaa taas horjuttaa rutiineja. Tietysti ei voi tietää vaikka se vetäisi nytkin lärvit vaikka joka ilta. No ei kai.
Siis mitä tarkoitat tolla alkuosalla tekstissäsi?
Joo oli vähän vaikeaselkoisesti kirjoitettu. Jos Kärtsy menee Sloveniaan niin todennäköisesti juhliminen olisi aika isossa osassa ja eihän sitä tiedä missä kunnossa B edes on vielä. Mulle on tullut hänestä kuva aika rutiineista elävästä ihmisestä mikä jännää on koska on esiintyvä taiteilija ja "ryypiskelyputki" voisi taas horjuttaa rutiineja.
No, Jere osaisi varmasti mennä sinne ihan vaan rauhassa olemaan läsnä. Ihan ilman v itullista bailaamista.
Katsopa menoa Kääryleen keikoilta lonkerotölkki kourassa. Entäs ääni käheänä "musaa tehnyt" K, joka oli kännystä nahkansakin polttanut "studiossa". Lärväämistähän se olisi eikä Jokereilla ole nyt siihen saumaa.
Ja Kärtsä joi koko viisuissa ennen finaalia ilmeisesti kerran ja sekin vain kun bilehile-Jokerit (tai ainakin Boitsu) suostuttelivat. :P Että juuh.
Joo mutta nyt maistuu lonkero ja Jokereille kyllä maistui UK:ssa vaikka mikä.
Mä en ole vieläkään päässyt tuosta selän kaaresta ja asennosta yli. Huh huh ku tuonne taakse pääsis ottamaan kiinni
https://www.instagram.com/p/CsVptAGOYtl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Onko Kärtsä missään ilmoittanut, että tekeekö hän biisejä myös englanniksi?
Joo muistan tämän. Tuskin nuo kaikki kuitenkaan on olleet mitään kultakaivoksia.