Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Voihan K olla käynyt pikavisiitillä Bojania tapaamassa salaisesti kesän aikana🤔
No tämä! Mä uskon että on käynyt siellä kesän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere ja osa Kuumaan porukkaa.
Tuo toinen on kyllä itte Sime jonka bileissä pojat eilen esiinty. (Kuvassa siis Sime, Kärde ja Jonttu)
Tiedän, siksi sanoin osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks alapeukutitte kun kysyin mitä Bojan kosti kostopaidalla 💔😔 eikä kukaan vastannu!
Bojanilla on jo niin paljon kostettavaa.😂
Näen silmissäni K B:lle lähettämät halinallebulbasaur-kuvat eli ensin vähän tunnustellaan :D
Tekeekö nyt joku niitä villasukkia Jokereille? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesän hitti ananas lonkero maistuu ihan limulta.
Pink grapefruit on ihan toimiva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun noita lentoja jäi tutkimaan, olisiko Jokerit lähdössä Suomesta aikaisin la-aamuna syyskuussa? Muut ei ole suoria lentoja. Sunnuntainakaan ei ole suoraa lentoa. Yhtyehän voisi tosin jäädä viikonlopuksi Suomeen.
Mun puolesta voivat vaikka muuttaa tänne pysyvästi. 😇
Gregor voisi salaa yhä olla yhteydessä kiinteistönvälittäjiin ja hommata sen talviasuttavan mökin Jokereille.
Jokerit, Gregor ja Kärtsä ovat aina tervetulleita meidän mökille. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku muistutus että ylihuomenna tulee uusi JO Backstage jakso. Ajalta Tavan jälkeen.
Tietoa mihin aikaan? Oliko viimeks 23 Suomen aikaa? Pahus jos on :D
Viimeksi tuli klo 22 Suomen aikaa. Toivottavasti nytkin, ei oo kyllä siitä mitään tietoa.
Tuosta tulemisesta en tiedä, mutta Kris tulee hyvin pian aamuviiden jälkeen. 📞6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo toinen on kyllä itte Sime jonka bileissä pojat eilen esiinty. (Kuvassa siis Sime, Kärde ja Jonttu)
Tiedän, siksi sanoin osa.
No mä oisin ehkä sanonut yksi Kuumaasta tai jopa että Jonttu väärinkäsitysten välttämiseksi. Mutta joo whatever.
Sime muuten on aikamoinen hahmo tuolla Rollossa. Jos ei ol tuttu niin googlettakaa vaikka Simerock.
Joku suuttui, kun kirjoitin, että mulla olisi sopiva mökki tiedossa Joksuille.😂
Vierailija kirjoitti:
Miks alapeukutitte kun kysyin mitä Bojan kosti kostopaidalla 💔😔 eikä kukaan vastannu!
Eiks siinä arveltu olevan kyse kostosta niille, jotka hokivat, että B ei ole esiintymiskunnossa, keikka varmaan perutaan jne. ? Vai olenko nyt hakoteillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muistan oikein, niin oli eka(?) keikka G-hässäkän jälkeen. Tai hässäkän ollessa päällä? 🤔
Joo, se oli tämä syy. Ei siis liittynyt ihmissuhteisiin, vaan ilkeisiin twitter-häiriköihin.
B: Morning Babe.
J: Huomenta B.
B: Sleep well.
J: Always with you.
B: Yes.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/crowclublibrary/status/1690761245060743168?t=IrqwDd…
Rannekorupajat raataa.
Tuitui 💚 ja v***u 🤣 Nyt on sanasto hallussa 😅
Älkää lainatko noita asiattomia viestejä missä haukutaan palstalaisia vaan ilmiantakaa suoraan!
Oho, onpa täällä illalla joku painanut delete näppäintä.
Vartti sitten lähtenyt suora lento Helsingistä Ljublajanaan. Saahan sitä tyttö haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Joku suuttui, kun kirjoitin, että mulla olisi sopiva mökki tiedossa Joksuille.😂
Joksujen tulevassa mökissä ei saa olla turvakameroita. Muistakaa se. T: mökki ekspertti
Vierailija kirjoitti:
Vartti sitten lähtenyt suora lento Helsingistä Ljublajanaan. Saahan sitä tyttö haaveilla.
Ja jos keskiviikkoaamuna lähtee ehtii perjantai-aamun lennolta hyvin Espoon keikalle ;)
Mitäpä jos vain poistaisimme tällaiiset kommentit vastaamatta niihin?
Puhuihan se Bojanista joskus keikoilla vaikka ei kysyttykään. Helpompaa tietysti, jos joku kysyy.