Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
6641/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nace on pelottava, mutta Kris on oikeasti hyvännäköinen ja sanavalmis tyyppi. Jäänyt vain meidän B-huuman varjoihin. Hollannissa opiskelleena on ollut mukava kuulla Krisin puhetta. Hän näyttääkin tyypilliseltä pitkältä hollantilaiselta.

Pelottava? Luulin, että pikemminkin ei tuo itseään esille. Mikä tuosta Bojanista tekee noin ylivoimaisen suosiossa. Eloisuus? Hän on näköjään bändin puhemieskin haastatteluissa ja taitaa olla muutenkin aika hallitseva persoona. Eihän esim Kris ota haastatteluissa johtavaa asemaa, vaikka sanavalmis onkin. Ja onhan tuo Bojan söpö, eihän siitä mihinkään pääse. Eikös laulaja usein ole se suosituin.

Vierailija
6642/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Bojanista ja Janista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6643/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin ääni ei oikein kuulu..

Ei kuulu, ei. Eiks kellään ole CSI-tasoisia vehkeitä, joilla sanat saisi kuuluviin ja selville?

Toisekseen, oletteko varmoja, että K sanoo gentleman eikä esim salesman...?

CSI-tasoisia vehkeitä?!? Alkaako mopo karata käsistä?

No olisko FBI tai Supo sitten parempi?

Vierailija
6644/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi Nacen ihailija! Ei ole minusta pelottava, vaan just sellainen söpö, mutta vähän ujo kaveri, jollaisiin aina ihastu(i)n

Vierailija
6645/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia Käärijä ei postannut somessaan mitään upeista listasijoituksistaan?

Hän on siinä suhteessa vaatimaton, ei flexaa sijoituksillaan.

Vierailija
6646/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuon jokereiden biisin nimi on carpe diem kun eivät edes laula noita sanoja koko kappaleessa?

Yhessä haastattelussa kertoivat, että nimi tuli lopulta vasta musiikkivideosta, jossa ovat Carpe diem -hotellissa. Kokivat että nimi on sopiva, koska se tunnistetaan ja osataan sanoa joka puolella, toisin kuin sloveenin kieliset sanat. Ja se joka tapauksessa kuvastaa biisin sanomaa.

Kiitos kun vastasit noiden kymmenen alapeukuttajan sijaan😃

Vierailija
6647/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia Käärijä ei postannut somessaan mitään upeista listasijoituksistaan?

Hän on siinä suhteessa vaatimaton, ei flexaa sijoituksillaan.

Minusta hön on myös useammassa haastattelussa tuonut esiin, että vaikka noi listasijoitukset on hienoja niin ei ne sitten kuitenkaan ole niitä maailman tärkeimpiä asioita.

Vierailija
6648/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on ihan outo. Jatkuvasti pussaamassa tai nuolemassa miehiä. Yököttää ne sen ilma nuolemiset ja muut seksuaaliset jutut bändikavereitansa kohtaan.

Vierailija
6649/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CCC voi raketoida kunnolla jos joku globaali tapahtuma tai ikoni ottaa sen soittoon.

Esim. Jossain mestareiden liigassa tms.

Taitaa olla kuitenkin niin, että momentum meni jo. Markkinoinnin suhteen olisi pitänyt olla hereillä heti Euroviisujen jälkeen.

Tuskin edes seuraatte Käärijään niin tarkasti, että tiedätte mistään mitään. Esim. Alan Walker jakoi eilen IG tarinoissa Cha Chan Chan Alan Walker Remixin.

Mua huvittaa nämä päällepäsmärit, jotka olettaa asioita. Jos olisit lukenut tätä ketjua, niin tietäisit, että Alan Walkerin Cha Cha Cha remixistä keskusteltiin jo eilen täällä. Ole huoleti, kyllä me seurataan tiiviisti mm. Käärijän instaa.

Joo teidän eilinen keskustelu oli sitä, että kukas tuo alan walker onkaan, onkos tuolla remixillä mitään merkitystä jne...

Vaikka sä et tiedä Alan Walkeria, niin mä kyllä tiedän. Tykkään hänen musiikistaan ja olen ollut hänen keikallaan.

Sinänsä mahtavaa, että Walkerin remix on jotenkin kaavamainen ja väsynyt versio, alkuperäinen cha-cha-chaa on omaperäinen.

Mutta ihan hienoa, jos tätäkin kautta käärijä saa rahaa ja menestystä.

Vierailija
6650/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan ja Kris on mun makuun liian sellasia.. no, vähän naismaisia, (ei ole paras sana kuvaamaan heitä, en vaan keksi tähän parempaakaan) heti ajattelen että noi kaverit on taatusti vähintään bi. Missä ei siis sinällään ole mitään vikaa, ei vaan ole mun juttu. Siksi tykkäänkin enemmän noista vähän "perus miehistä" Janista ja Nacesta.

Vierailija
6651/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CCC voi raketoida kunnolla jos joku globaali tapahtuma tai ikoni ottaa sen soittoon.

Esim. Jossain mestareiden liigassa tms.

Taitaa olla kuitenkin niin, että momentum meni jo. Markkinoinnin suhteen olisi pitänyt olla hereillä heti Euroviisujen jälkeen.

Tuskin edes seuraatte Käärijään niin tarkasti, että tiedätte mistään mitään. Esim. Alan Walker jakoi eilen IG tarinoissa Cha Chan Chan Alan Walker Remixin.

Mua huvittaa nämä päällepäsmärit, jotka olettaa asioita. Jos olisit lukenut tätä ketjua, niin tietäisit, että Alan Walkerin Cha Cha Cha remixistä keskusteltiin jo eilen täällä. Ole huoleti, kyllä me seurataan tiiviisti mm. Käärijän instaa.

Joo teidän eilinen keskustelu oli sitä, että kukas tuo alan walker onkaan, onkos tuolla remixillä mitään merkitystä jne...

Vaikka sä et tiedä Alan Walkeria, niin mä kyllä tiedän. Tykkään hänen musiikistaan ja olen ollut hänen keikallaan.

Sinänsä mahtavaa, että Walkerin remix on jotenkin kaavamainen ja väsynyt versio, alkuperäinen cha-cha-chaa on omaperäinen.

Mutta ihan hienoa, jos tätäkin kautta käärijä saa rahaa ja menestystä.

Alkuperäinen on aina alkuperäinen. Saksan edustajat kyllä tekivät ihan hyvän version, mutta se Käärijän karisma.

Vierailija
6652/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ihan outo. Jatkuvasti pussaamassa tai nuolemassa miehiä. Yököttää ne sen ilma nuolemiset ja muut seksuaaliset jutut bändikavereitansa kohtaan.

Mä tykkään niistä sitten sunkin edestä.🥵🥰

Vierailija
6653/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tullut useita koreankielisiä kommentteja ja nyt 16 milj. kertaa katsottu finaaliveto.

Vierailija
6654/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi Nacen ihailija! Ei ole minusta pelottava, vaan just sellainen söpö, mutta vähän ujo kaveri, jollaisiin aina ihastu(i)n

No on se Nacekin ihan komea Krisin ja Bojanin lisäksi. Bändissä on jokaiselle jotain xD Mä en tiedä miksi mulla ei se Jan tai se viides tyyppi jotenkin iske.

Vierailija
6655/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, mutta Käärijän radiohiljaisuus loman jälkeen on semisti huolestuttavaa. Yksi ainoa tilannepäivitys kampaajalta, muut lähinnä geneerisiä tiedotteita. Vaikuttaa siltä, että hän haluaa piiloutua faneiltaan tai ei ainakaan halua jakaa tuntojaan fanien kanssa.

Ymmärrän jos on kiire, mutta yksinkertaisimmillaan postaus voisi olla nopea selfie jostakin arjen tilanteesta ja mainos tulevasta keikasta. Tai Mikeltä joku aiemmin julkaisematon viisukuva ja teksti "thank you" päälle. Sellaisillakin postauksilla saisi kymmeniä tuhansia tykkäyksiä nopeasti kasaan.

Toivottavasti Käärijällä on kaikki hyvin tällä hetkellä. :(

Vierailija
6656/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, mikä tuossa ajatuksena on niin jotenkin iskevä, että Bojanilla ja Käärijällä olisikin ollut jotain isompaa meneillään vaikka vain sellainen pieni ihastus jossa salaa mielessään haaveilee ystävästään. x) Voi se olla vaan oma päänsisäinen biseksuaali joka puhuu joka on joskus ollut ihastunut heteroystäväänsä ilman vastakaikua.

Mutta siis oli heillä, mitä onkin ollut, vaikka vain ystävyyttä niin pelkästään tuommoinen läheisyyden näyttäminen miesten välillä luontevasti on hieno juttu ja sen normalisoiminen. Ylipäätään tunteista puhuminen miehenä. Ja tällaiset jutut.....

Vierailija
6657/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boitsun uudessa tarinassa before - after viittaus. Että elämä jatkuu, kenties 🤔

Vierailija
6658/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, mutta Käärijän radiohiljaisuus loman jälkeen on semisti huolestuttavaa. Yksi ainoa tilannepäivitys kampaajalta, muut lähinnä geneerisiä tiedotteita. Vaikuttaa siltä, että hän haluaa piiloutua faneiltaan tai ei ainakaan halua jakaa tuntojaan fanien kanssa.

Ymmärrän jos on kiire, mutta yksinkertaisimmillaan postaus voisi olla nopea selfie jostakin arjen tilanteesta ja mainos tulevasta keikasta. Tai Mikeltä joku aiemmin julkaisematon viisukuva ja teksti "thank you" päälle. Sellaisillakin postauksilla saisi kymmeniä tuhansia tykkäyksiä nopeasti kasaan.

Toivottavasti Käärijällä on kaikki hyvin tällä hetkellä. :(

Musta on surullista jos artisti ei saa olla sellainen kuin on. Jos artistilla ei huvita päivittää somea niin eikö se pitäisi vain olla ihan normaalia että aina ei huvita ja pitääkö siitä heti tehdä sitten jotain johtopäätöksiä. Toki uraa ajatellen siitä somen päivittelystä olisi hyötyä aina

Vierailija
6659/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsun uudessa tarinassa before - after viittaus. Että elämä jatkuu, kenties 🤔

Vaikka ei olisi viittaus yhtään mihinkään niin kiva että hän heittää tosta Käärijä jutusta huumoria ja suhtautuu tuolla tavalla kevyesti tähän huomioon jota ovat saanneet faneilta.

Vierailija
6660/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se before on toisen tyypin stoorista, B on sen suoraan kopsannut omaansa. Mikä juttu se nyt sitten on, ei selvinnyt mulle alkuperäisestäkään

Ketju on lukittu.