Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo Dean on?
Kuvasi Joker Outia Dublinissa ja UK-kiertueella mut ei ole heidän vakio-crew'ta. Ehkä saattaisi tosiaan tulla Pohjoismaiden kiertueelle kuvaamaan.
Näin minäkin veikkaisin.. Liittyy JO:hon, mutta ei niin merkittävä ilmoitus, että siitä pitäisi JO:n omalla tilillä kertoa. Liittyy Deanin työhön, joten järkevää että hän siitä infoaisi. Miettikää vlogit Suomesta!? En ole katsonut mitään aiempia vlogeja JO:lta.. Suomesta voisin katsoa
Ja nämä vlogit on mitä?
video+blog= vlog
Ahdistaa kun tuntuu että oon täällä ihan vauvapäästä kun nää on ihan itsestäänselvyyksiä mulle, mikähän palstan keski-ikä on
Veikkaisin et 30-35
40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out-huppari bongattu Särkänniemessä 🔥
Keikkabussi siis matkaa Turku-Tampere-Jalasjärvi reittiä 😂
Miksi se sieltä menisi? Ei ole ainakaan suorin reitti Turusta Jalasjärvelle. Kymmeniä kertoja olen ajanut.
Miten Särkänniemessä bongattu Joker Out -huppari liittyy porukan ajoreittiin?
No, jos perheyrityksellä on lapsia mukana ja piipahtavat laitteissa matkalla. Tampereeltahan ei aja Jalasjärvelle enää kuin reilun tunnin ja keikka oli vasta klo 23.
Täh? Ootko vähän keksinyt taas asioita omasta päästäsi? Miksi Crew liikkuisi siellä Jokereiden hupparissa???
Vierailija kirjoitti:
Aito täällä taas purkaa tunteitaan täyspäisesti kuten kuka tahansa normaali työssäkäyvä, korkeakoulutettu, superälykäs vegaani tekisi.
Enhän ollut minä, mulla oli muuta tekemistä
t. Aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo Dean on?
Kuvasi Joker Outia Dublinissa ja UK-kiertueella mut ei ole heidän vakio-crew'ta. Ehkä saattaisi tosiaan tulla Pohjoismaiden kiertueelle kuvaamaan.
Näin minäkin veikkaisin.. Liittyy JO:hon, mutta ei niin merkittävä ilmoitus, että siitä pitäisi JO:n omalla tilillä kertoa. Liittyy Deanin työhön, joten järkevää että hän siitä infoaisi. Miettikää vlogit Suomesta!? En ole katsonut mitään aiempia vlogeja JO:lta.. Suomesta voisin katsoa
Ja nämä vlogit on mitä?
video+blog= vlog
Juren storyn mukaan Lontoon keikalta tulossa jotain.
Rakastan sitä, kun B puhuu brittiaksentilla 😍
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten huomanneet, että Luluxan printtejä voi ostaa Red Bubblessa? Sitä uusinta B&K maalausta ei näköjään vielä ole valikoimassa, mut muita aikaisempia kyllä.
https://www.redbubble.com/people/luluxa/explore?asc=u&page=1&sortOrder=…
Mitähän mun mies tykkäisi jos meidän makkarissa roikkuisi ruusut seinällä ensi viikosta eteenpäin...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out-huppari bongattu Särkänniemessä 🔥
Keikkabussi siis matkaa Turku-Tampere-Jalasjärvi reittiä 😂
Miksi se sieltä menisi? Ei ole ainakaan suorin reitti Turusta Jalasjärvelle. Kymmeniä kertoja olen ajanut.
Miten Särkänniemessä bongattu Joker Out -huppari liittyy porukan ajoreittiin?
Mää ajattelin, et ton sanoja heitti vitsin, et se on ollu K, jolla on se huppari!😉 six bussi on ajanu Treella!
Eihän siellä bussi ollut ajanut, vaan nähty JO-huppari Särkänniemessä. Et usko, että Suomessa ois yhtään niiden faneja???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kelläkään tietoo voittiko K Särkänniemen Ilo Awardseissa Valopilkku palkinnon? Ehdolla oli Antti Tuisku, Mandimai ja Käärijä. Piti ennen kasia jo kertoa paikan päällä. Suosiosta voisi päätellä että K voittaisi.
Vuoden valopilkku? Vuoden pervo se on. Jakaa palkinnon teidän kanssanne.
Vielä parempaa! Oi pervoile kanssani Kärde vaikka maailman loppuun asti 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten huomanneet, että Luluxan printtejä voi ostaa Red Bubblessa? Sitä uusinta B&K maalausta ei näköjään vielä ole valikoimassa, mut muita aikaisempia kyllä.
https://www.redbubble.com/people/luluxa/explore?asc=u&page=1&sortOrder=…
Ääh, mä kerkesin jo innostua, että tuolta ois voinu ostaa kuvan digitaalisena ja sen ois painanut itsetehtyyn huppariin.
🤮
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka tämän on kirjoittanut, mutta kiitos sulle tuhannesti, tämä on helmi 😂
Repesin, taas.
Olepa hyvä. Minähän se olin Kebabsoturi 🤣
Ahhhh... mun eeppinen sankarini ja tuleva siippani! Pökerryn ihailusta ja kiitän kaunokirjallisesta huippuhetkestä🙏😘😍.
t. Sut varannut
Punastelen täällä 🥰
T. Kebabsoturi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo Dean on?
Ja nämä vlogit on mitä?
video+blog= vlog
Ahdistaa kun tuntuu että oon täällä ihan vauvapäästä kun nää on ihan itsestäänselvyyksiä mulle, mikähän palstan keski-ikä on
Veikkaisin et 30-35
Oon palstan viisikymppisiä ja tiedän mikä on vlog. : ).
Eikös Marc Pirc ole JO:n videokuvaaja ja teki ne aiemmat dokarit? Ehkä hän ei pääse jostain syystä Pohjoismaiden kiertueelle ja Dean hoitaa homman. Ensi viikolla sitten tiedetään, mut onhan tämä jännää.
Ja jos tulen Tavastialla kuvatuksi bändin videolle, niin so what? Ihan ihmisiksi aion käyttäytyä siellä, niin varmaan kaikki muutkin, vai mitä? : ). Ja heh, eikös täällä aiemmin sovittu ettei niitä pikkuhousuja (minkään kokoisia) tai rintsikoita heitetä lavalle, ruusuja vaikka mielummin... ; )
https://twitter.com/mylowlen_/status/1689418998675329024?s=46&t=291i2Sg…
Oon nyt katsonut tän vähän liian monta kertaa 😳🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo Dean on?
Ja nämä vlogit on mitä?
video+blog= vlog
Veikkaisin et 30-35
Eikös Marc Pirc ole JO:n videokuvaaja ja teki ne aiemmat dokarit? Ehkä hän ei pääse jostain syystä Pohjoismaiden kiertueelle ja Dean hoitaa homman. Ensi viikolla sitten tiedetään, mut onhan tämä jännää.
Ja jos tulen Tavastialla kuvatuksi bändin videolle, niin so what? Ihan ihmisiksi aion käyttäytyä siellä, niin varmaan kaikki muutkin, vai mitä? : ). Ja heh, eikös täällä aiemmin sovittu ettei niitä pikkuhousuja (minkään kokoisia) tai rintsikoita heitetä lavalle, ruusuja vaikka mielummin... ; )
Osa ei halua ehkä tulla ikuistetuksi yhdistettynä kyseiseen bändiin. Tai näkyä habituksensa takia videolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo Dean on?
Ja nämä vlogit on mitä?
video+blog= vlog
Veikkaisin et 30-35
Ja villasukkia! Ehkä myös pipoja!
https://www.instagram.com/reel/Cv0IrXHOYWV/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== huh huh sentään Käärijää.....😱🔥🔥Nyt meni yöunet!
Vierailija kirjoitti:
Aaah tää on ihana ...
Voi hellanlettas pikku Boitsua. Nuo hiukset
https://twitter.com/sannexjokerout/status/1689535440540315649?s=20
K tänään, taustalla ihana Jesse! 💚
https://vm.tiktok.com/ZGJpRqEbb/
Musta oikeasti tulee Jesse-jankkaaja tätä menoa 😭
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään Kärtsä, mutta laitahan puhelin jo kiinni, keikka alkaa tunnin päästä.
En tiedä kuka tämän on kirjoittanut, mutta kiitos sulle tuhannesti, tämä on helmi 😂
Repesin, taas.[/quote]
Olepa hyvä. Minähän se olin Kebabsoturi 🤣[/quote]
Ahhhh... mun eeppinen sankarini ja tuleva siippani! Pökerryn ihailusta ja kiitän kaunokirjallisesta huippuhetkestä🙏😘😍.
t. Sut varannut