Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
66661/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka tämän on kirjoittanut, mutta kiitos sulle tuhannesti, tämä on helmi 😂

Repesin, taas.[/quote]

Olepa hyvä. Minähän se olin Kebabsoturi 🤣[/quote]

Ahhhh... mun eeppinen sankarini ja tuleva siippani! Pökerryn ihailusta ja kiitän kaunokirjallisesta huippuhetkestä🙏😘😍.

t. Sut varannut

Vierailija
66662/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo Dean on?

Kuvasi Joker Outia Dublinissa ja UK-kiertueella mut ei ole heidän vakio-crew'ta. Ehkä saattaisi tosiaan tulla Pohjoismaiden kiertueelle kuvaamaan.

Näin minäkin veikkaisin.. Liittyy JO:hon, mutta ei niin merkittävä ilmoitus, että siitä pitäisi JO:n omalla tilillä kertoa. Liittyy Deanin työhön, joten järkevää että hän siitä infoaisi. Miettikää vlogit Suomesta!? En ole katsonut mitään aiempia vlogeja JO:lta.. Suomesta voisin katsoa

Ja nämä vlogit on mitä?

video+blog= vlog

Ahdistaa kun tuntuu että oon täällä ihan vauvapäästä kun nää on ihan itsestäänselvyyksiä mulle, mikähän palstan keski-ikä on

Veikkaisin et 30-35

40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66663/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joker Out-huppari bongattu Särkänniemessä 🔥

Keikkabussi siis matkaa Turku-Tampere-Jalasjärvi reittiä 😂

Miksi se sieltä menisi? Ei ole ainakaan suorin reitti Turusta Jalasjärvelle. Kymmeniä kertoja olen ajanut.

Miten Särkänniemessä bongattu Joker Out -huppari liittyy porukan ajoreittiin?

No, jos perheyrityksellä on lapsia mukana ja piipahtavat laitteissa matkalla. Tampereeltahan ei aja Jalasjärvelle enää kuin reilun tunnin ja keikka oli vasta klo 23.

Täh? Ootko vähän keksinyt taas asioita omasta päästäsi? Miksi Crew liikkuisi siellä Jokereiden hupparissa???

Vierailija
66664/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito täällä taas purkaa tunteitaan täyspäisesti kuten kuka tahansa normaali työssäkäyvä, korkeakoulutettu, superälykäs vegaani tekisi.

Enhän ollut minä, mulla oli muuta tekemistä

t. Aito

Vierailija
66665/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo Dean on?

Kuvasi Joker Outia Dublinissa ja UK-kiertueella mut ei ole heidän vakio-crew'ta. Ehkä saattaisi tosiaan tulla Pohjoismaiden kiertueelle kuvaamaan.

Näin minäkin veikkaisin.. Liittyy JO:hon, mutta ei niin merkittävä ilmoitus, että siitä pitäisi JO:n omalla tilillä kertoa. Liittyy Deanin työhön, joten järkevää että hän siitä infoaisi. Miettikää vlogit Suomesta!? En ole katsonut mitään aiempia vlogeja JO:lta.. Suomesta voisin katsoa

Ja nämä vlogit on mitä?

video+blog= vlog

Juren storyn mukaan Lontoon keikalta tulossa jotain.

Rakastan sitä, kun B puhuu brittiaksentilla 😍

Vierailija
66666/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muuten huomanneet, että Luluxan printtejä voi ostaa Red Bubblessa? Sitä uusinta B&K maalausta ei näköjään vielä ole valikoimassa, mut muita aikaisempia kyllä.

https://www.redbubble.com/people/luluxa/explore?asc=u&page=1&sortOrder=…

Mitähän mun mies tykkäisi jos meidän makkarissa roikkuisi ruusut seinällä ensi viikosta eteenpäin...?

Vierailija
66667/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joker Out-huppari bongattu Särkänniemessä 🔥

Keikkabussi siis matkaa Turku-Tampere-Jalasjärvi reittiä 😂

Miksi se sieltä menisi? Ei ole ainakaan suorin reitti Turusta Jalasjärvelle. Kymmeniä kertoja olen ajanut.

Miten Särkänniemessä bongattu Joker Out -huppari liittyy porukan ajoreittiin?

Mää ajattelin, et ton sanoja heitti vitsin, et se on ollu K, jolla on se huppari!😉 six bussi on ajanu Treella!

Eihän siellä bussi ollut ajanut, vaan nähty JO-huppari Särkänniemessä. Et usko, että Suomessa ois yhtään niiden faneja???

Vierailija
66668/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kelläkään tietoo voittiko K Särkänniemen Ilo Awardseissa Valopilkku palkinnon? Ehdolla oli Antti Tuisku, Mandimai ja Käärijä. Piti ennen kasia jo kertoa paikan päällä. Suosiosta voisi päätellä että K voittaisi.

Vuoden valopilkku? Vuoden pervo se on. Jakaa palkinnon teidän kanssanne.

Vielä parempaa! Oi pervoile kanssani Kärde vaikka maailman loppuun asti 🥵

Vierailija
66669/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muuten huomanneet, että Luluxan printtejä voi ostaa Red Bubblessa? Sitä uusinta B&K maalausta ei näköjään vielä ole valikoimassa, mut muita aikaisempia kyllä.

https://www.redbubble.com/people/luluxa/explore?asc=u&page=1&sortOrder=…

Ääh, mä kerkesin jo innostua, että tuolta ois voinu ostaa kuvan digitaalisena ja sen ois painanut itsetehtyyn huppariin.

🤮

Vierailija
66670/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuka tämän on kirjoittanut, mutta kiitos sulle tuhannesti, tämä on helmi 😂

Repesin, taas.

Olepa hyvä. Minähän se olin Kebabsoturi 🤣

Ahhhh... mun eeppinen sankarini ja tuleva siippani! Pökerryn ihailusta ja kiitän kaunokirjallisesta huippuhetkestä🙏😘😍.

t. Sut varannut

Punastelen täällä 🥰

T. Kebabsoturi

Vierailija
66671/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo Dean on?

Ja nämä vlogit on mitä?

video+blog= vlog

Ahdistaa kun tuntuu että oon täällä ihan vauvapäästä kun nää on ihan itsestäänselvyyksiä mulle, mikähän palstan keski-ikä on

Veikkaisin et 30-35

Oon palstan viisikymppisiä ja tiedän mikä on vlog. : ).  

Eikös Marc Pirc ole JO:n videokuvaaja ja teki ne aiemmat dokarit? Ehkä hän ei pääse jostain syystä Pohjoismaiden kiertueelle ja Dean hoitaa homman. Ensi viikolla sitten tiedetään, mut onhan tämä jännää.

Ja jos tulen Tavastialla kuvatuksi bändin videolle, niin so what? Ihan ihmisiksi aion käyttäytyä siellä, niin varmaan kaikki muutkin, vai mitä? : ). Ja heh, eikös täällä aiemmin sovittu ettei niitä pikkuhousuja (minkään kokoisia) tai rintsikoita heitetä lavalle, ruusuja vaikka mielummin... ; ) 

Vierailija
66672/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/mylowlen_/status/1689418998675329024?s=46&t=291i2Sg…

Oon nyt katsonut tän vähän liian monta kertaa 😳🥵

Vierailija
66673/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo Dean on?

Ja nämä vlogit on mitä?

video+blog= vlog

Veikkaisin et 30-35

Eikös Marc Pirc ole JO:n videokuvaaja ja teki ne aiemmat dokarit? Ehkä hän ei pääse jostain syystä Pohjoismaiden kiertueelle ja Dean hoitaa homman. Ensi viikolla sitten tiedetään, mut onhan tämä jännää.

Ja jos tulen Tavastialla kuvatuksi bändin videolle, niin so what? Ihan ihmisiksi aion käyttäytyä siellä, niin varmaan kaikki muutkin, vai mitä? : ). Ja heh, eikös täällä aiemmin sovittu ettei niitä pikkuhousuja (minkään kokoisia) tai rintsikoita heitetä lavalle, ruusuja vaikka mielummin... ; ) 

Osa ei halua ehkä tulla ikuistetuksi yhdistettynä kyseiseen bändiin. Tai näkyä habituksensa takia videolla.

Vierailija
66674/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo Dean on?

Ja nämä vlogit on mitä?

video+blog= vlog

Veikkaisin et 30-35

Ja villasukkia! Ehkä myös pipoja!

Vierailija
66675/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/Cv0IrXHOYWV/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== huh huh sentään Käärijää.....😱🔥🔥Nyt meni yöunet!

Vierailija
66676/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaah tää on ihana ...

Vierailija
66677/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas pikku Boitsua. Nuo hiukset

https://twitter.com/sannexjokerout/status/1689535440540315649?s=20

Vierailija
66678/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K tänään, taustalla ihana Jesse! 💚

https://vm.tiktok.com/ZGJpRqEbb/

Musta oikeasti tulee Jesse-jankkaaja tätä menoa 😭

Vierailija
66679/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedetään Kärtsä, mutta laitahan puhelin jo kiinni, keikka alkaa tunnin päästä.

Vierailija
66680/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.