Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
6621/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen seurannut myös Käärijän instaa siitä saakka kun CCC julkaistiin. Hänen oma huumorinsa on selkeästi tuollaista vähän negatiivisen ja kärttyisen kautta tulevaa, on ollut koko ajan. Muistan kun täälläkin valitettiin kun Liverpoolissa tuli paljon valittavaa sisältöä. Mutta englanniksi hän on ihan erilainen, iloinen ja vitsikäs. Ja Bojanin kanssa jossain ihan omalla tasolla, niistä oikein huokui positiivisuutta, hauskuutta ja iloa. Siksi ehkä tuntuu pahalta kun hän on palannut takaisin ns. omaksi itsekseen. Kyllä tuota hauskuutta olisi pidempäänkin katsellut kun siitä tuli itsekin niin hyvälle tuulelle.

Mäkin oon seurannu siitä asti ja muutos minkä oon huomannu nyt viisujen jälkeen on sisäänpäinkääntyminen. Ennen lomaansa

Käärijä höpötteli omaan tyyliinsä meille katsojille. Nyt loman jälkeen vain frankille, parturille jne., ei meille faneille. Se on selkeä muutos, mistä lie sitten johtuu.

Hän on ehkä jo kurkkuaan myöten täynnä fanikommentteja ja tällaisia Käärijä & Bojan-keskusteluja sun muita stalkkereita.

Aika nopeasti tympääntyi tähteyteen, jos alle kuukaudessa on kurkkuaan myöten täynnä.

Käärijänkö pitäisi tuottaa sisältöä teidän tyhjään elämään 😂

Käärijällä alkaa tänään yli 40 keikan putki ja täällä valitetaan, ettei hänellä ole aikaa edes faneille höpötellä. Menkää keikoille!

Jos oikeasti haluaa isoksi tähdeksi, ihan vaan Suomenkin mittakaavassa, niin valitettavasti se some on nykyään yksi osa työtä, aivan kuten haastattelut ja osallitumiset tiettyihin kissanristiäisiin.. Jos mieluummin on julkaisematta mitään ja haluaa käydä keikoilla, niin sitten on ymmärrettävä että ne keikat ovat jatkossa niitä pikkupaikkakuntien räkälöitä tai pikkufestareita.

Varmasti CCC vetää porukkaa koko kesän keikoille, mutta jos haluaa ensi vuonnakin olla Ruisrockissa ja muissa, on saatava lisää hittibiisejä ja pitää nyt tulleet fanit mukana.

Somen ylläpito ei tarkoita sitä, että pitää siellä jakaa koko elämä. Voi ottaa mallia tämän hetken suurimmista tähdistä. Jaetaan pieniä arkisia juttuja tai sattumuksia, näytetään vähän mitä lavan takana tapahtuu jne. Tässä voisi ottaa mallia ystävästään Bojanista tai heidän bändinsä tilistä. Joka päivä jotain kivaa sen perus keikkojen mainostamisen lisäksi.

Vierailija
6622/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen seurannut myös Käärijän instaa siitä saakka kun CCC julkaistiin. Hänen oma huumorinsa on selkeästi tuollaista vähän negatiivisen ja kärttyisen kautta tulevaa, on ollut koko ajan. Muistan kun täälläkin valitettiin kun Liverpoolissa tuli paljon valittavaa sisältöä. Mutta englanniksi hän on ihan erilainen, iloinen ja vitsikäs. Ja Bojanin kanssa jossain ihan omalla tasolla, niistä oikein huokui positiivisuutta, hauskuutta ja iloa. Siksi ehkä tuntuu pahalta kun hän on palannut takaisin ns. omaksi itsekseen. Kyllä tuota hauskuutta olisi pidempäänkin katsellut kun siitä tuli itsekin niin hyvälle tuulelle.

Mäkin oon seurannu siitä asti ja muutos minkä oon huomannu nyt viisujen jälkeen on sisäänpäinkääntyminen. Ennen lomaansa

Käärijä höpötteli omaan tyyliinsä meille katsojille. Nyt loman jälkeen vain frankille, parturille jne., ei meille faneille. Se on selkeä muutos, mistä lie sitten johtuu.

Hän on ehkä jo kurkkuaan myöten täynnä fanikommentteja ja tällaisia Käärijä & Bojan-keskusteluja sun muita stalkkereita.

Aika nopeasti tympääntyi tähteyteen, jos alle kuukaudessa on kurkkuaan myöten täynnä.

Käärijällä alkaa tänään yli 40 keikan putki ja täällä valitetaan, ettei hänellä ole aikaa edes faneille höpötellä. Menkää keikoille!

rehellisesti sanoen mä saan enemmän kiksejä Käärijän somehöpöttelystä kuin räppäämisestä. Anteeksi, olen kaikin puolin pska fani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6623/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuon jokereiden biisin nimi on carpe diem kun eivät edes laula noita sanoja koko kappaleessa?

Vierailija
6624/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin tarkoittanut, että sisältöä ansaitsisivat nimenomaan ulkomaiset uudet seuraajat, joille ei edes ole keikkoja tarjolla! Kauanko he jaksavat odotella ja seurata.

Vierailija
6625/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasia alkaa löytää Kärtsärin vasta nyt... kohta räjähtää 🔥👍😍

Mistä tiedät että Aasia alkaa löytää nyt?

Vierailija
6626/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuon jokereiden biisin nimi on carpe diem kun eivät edes laula noita sanoja koko kappaleessa?

Yhessä haastattelussa kertoivat, että nimi tuli lopulta vasta musiikkivideosta, jossa ovat Carpe diem -hotellissa. Kokivat että nimi on sopiva, koska se tunnistetaan ja osataan sanoa joka puolella, toisin kuin sloveenin kieliset sanat. Ja se joka tapauksessa kuvastaa biisin sanomaa.

Vierailija
6627/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä kun kpop fanit sen löytää niin se on menoa🔥🔥🔥

Sitten ei ole myrkkymurattikaan enää turvassa.

Kotiseuduillaan kyllä turvaa ja tilaa köynnöstää

Vierailija
6628/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että Aasia alkaa löytää nyt?

siitä, kun täällä on paljon punakeltaisia hymiöitä

Vierailija
6629/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerit kyselee twitterissä vaikka minkä maiden faneilta sopivia keikkapaikkoja, mutta Suomea ei ole mainittu ollenkaan :(

Vierailija
6630/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rehellisesti sanoen mä saan enemmän kiksejä Käärijän somehöpöttelystä kuin räppäämisestä. Anteeksi, olen kaikin puolin pska fani.

Minä kun luulin, että se musiikki on se pääasia...taisikin olla väärä pää.

Vierailija
6631/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerit kyselee twitterissä vaikka minkä maiden faneilta sopivia keikkapaikkoja, mutta Suomea ei ole mainittu ollenkaan :(

voi olla suomessa on kai keikkapaikat sen verran täynnä koko kesän ettei niille löydy tilaa esintyy suomessa :/

Vierailija
6632/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele se englanninkielinen versio.

Vierailija
6633/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.6.2023

Spotify United Kingdom Viral 50 listalla Cha Cha Cha on sijalla 2.

Vierailija
6634/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia Käärijä ei postannut somessaan mitään upeista listasijoituksistaan?

Vierailija
6635/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin ääni ei oikein kuulu..

Ei kuulu, ei. Eiks kellään ole CSI-tasoisia vehkeitä, joilla sanat saisi kuuluviin ja selville?

Toisekseen, oletteko varmoja, että K sanoo gentleman eikä esim salesman...?

CSI-tasoisia vehkeitä?!? Alkaako mopo karata käsistä?

Vierailija
6636/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin ääni ei oikein kuulu..

Ei kuulu, ei. Eiks kellään ole CSI-tasoisia vehkeitä, joilla sanat saisi kuuluviin ja selville?

Toisekseen, oletteko varmoja, että K sanoo gentleman eikä esim salesman...?

CSI-tasoisia vehkeitä?!? Alkaako mopo karata käsistä?

Voiskohan olla niin sanottua huumoria.

Vierailija
6637/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Joker Outista teidän silmäänne viehättävin Bojanin jälkeen?

Itse sanoisin, että Kris.

Mulla Bojan on vasta kolmantena Nacen ja Krisin jälkeen. En tajua miksi Nacesta puhutaan niin vähän <3

Vierailija
6638/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nace on pelottava, mutta Kris on oikeasti hyvännäköinen ja sanavalmis tyyppi. Jäänyt vain meidän B-huuman varjoihin. Hollannissa opiskelleena on ollut mukava kuulla Krisin puhetta. Hän näyttääkin tyypilliseltä pitkältä hollantilaiselta.

Vierailija
6639/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CCC voi raketoida kunnolla jos joku globaali tapahtuma tai ikoni ottaa sen soittoon.

Esim. Jossain mestareiden liigassa tms.

Taitaa olla kuitenkin niin, että momentum meni jo. Markkinoinnin suhteen olisi pitänyt olla hereillä heti Euroviisujen jälkeen.

Tuskin edes seuraatte Käärijään niin tarkasti, että tiedätte mistään mitään. Esim. Alan Walker jakoi eilen IG tarinoissa Cha Chan Chan Alan Walker Remixin.

Mua huvittaa nämä päällepäsmärit, jotka olettaa asioita. Jos olisit lukenut tätä ketjua, niin tietäisit, että Alan Walkerin Cha Cha Cha remixistä keskusteltiin jo eilen täällä. Ole huoleti, kyllä me seurataan tiiviisti mm. Käärijän instaa.

Joo teidän eilinen keskustelu oli sitä, että kukas tuo alan walker onkaan, onkos tuolla remixillä mitään merkitystä jne...

Vaikka sä et tiedä Alan Walkeria, niin mä kyllä tiedän. Tykkään hänen musiikistaan ja olen ollut hänen keikallaan.

Vierailija
6640/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2.6.2023

Spotify United Kingdom Viral 50 listalla Cha Cha Cha on sijalla 2.

Niin mutta on viral. Ei siinä mitään, hienoa sekin on.

Ketju on lukittu.