Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
6581/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen seurannut myös Käärijän instaa siitä saakka kun CCC julkaistiin. Hänen oma huumorinsa on selkeästi tuollaista vähän negatiivisen ja kärttyisen kautta tulevaa, on ollut koko ajan. Muistan kun täälläkin valitettiin kun Liverpoolissa tuli paljon valittavaa sisältöä. Mutta englanniksi hän on ihan erilainen, iloinen ja vitsikäs. Ja Bojanin kanssa jossain ihan omalla tasolla, niistä oikein huokui positiivisuutta, hauskuutta ja iloa. Siksi ehkä tuntuu pahalta kun hän on palannut takaisin ns. omaksi itsekseen. Kyllä tuota hauskuutta olisi pidempäänkin katsellut kun siitä tuli itsekin niin hyvälle tuulelle.

Osa porukasta jäi jumittamaan sitä Käärijän ja Bojanin hauskanpitoa ja musta tuntuu, että arkeen paluu viisukuplan jälkeen on ollut näille ihmisille kovempi pala kuin itse Bojanille ja Käärijälle. Molemmat heistä jatkavat omaa elämäänsä ja projektejaan, jotkut fanit taas eivät haluaisi nähdä heitä erillään. Olihan heidän hauskanpitoaan kiva katsella ja katselisin edelleen, jos tulisi materiaalia lisää, mutta tuskin sitä tulee (ei ainahan hetkeen) koska molemmilla on kuitenkin oma elämänsä ja uransa. Tämän vuoden viisut olivat ainutlaatuiset meille suomalaisille, tällaista hypettä ja yhtenäisyyttä tuskin tullaan näkemään vuosiin.

Vierailija
6582/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itävallan Selenalla Käärijä päällä stoorissa. Awww.. Kaikki rakastaa Käärijää.

Harmi että tuo paita on niin ruma 😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6583/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CCC voi raketoida kunnolla jos joku globaali tapahtuma tai ikoni ottaa sen soittoon.

Esim. Jossain mestareiden liigassa tms.

Taitaa olla kuitenkin niin, että momentum meni jo. Markkinoinnin suhteen olisi pitänyt olla hereillä heti Euroviisujen jälkeen.

Tuskin edes seuraatte Käärijään niin tarkasti, että tiedätte mistään mitään. Esim. Alan Walker jakoi eilen IG tarinoissa Cha Chan Chan Alan Walker Remixin.

Mua huvittaa nämä päällepäsmärit, jotka olettaa asioita. Jos olisit lukenut tätä ketjua, niin tietäisit, että Alan Walkerin Cha Cha Cha remixistä keskusteltiin jo eilen täällä. Ole huoleti, kyllä me seurataan tiiviisti mm. Käärijän instaa.

Vierailija
6584/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selenahan olikin aivan ihastunut Käärijään ja sen huomasi.

Vierailija
6585/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiktok-kommentin pointti taisi mennä mammoilta ohi. Biisit leviävät Tiktokissa, kun käyttäjät käyttävät niitä videoidensa taustamusiikkina. Biisit eivät leviä Tiktokissa siksi, että artisti postailee sinne lomakuviaan tms.

Se on juurikin näin.

Vierailija
6586/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoomerangissa on paljon Noan Unicorn biisiä, äkkiä cha cha chaa:ta kehiin sinnekin.

Vierailija
6587/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitte samalla logiikalla ei pitäisi olla mikään väittelynaihe se että Bojan oli ihastunut Käärijään

Vierailija
6588/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh Velmu-Krisillä Käärijä paita päällä Bojanin ja muiden seurassa :D Tässä näköjään pitää hullun managerin lisäksi antaa propseja Krisille kun pitää kesäleiri romanssia niin hyvin esillä

Hyvä veto Krissiltä. Ihanaa kun pojat tuovat esille Käärijää.

Vierailija
6589/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitte samalla logiikalla ei pitäisi olla mikään väittelynaihe se että Bojan oli ihastunut Käärijään

Niin mutku Selena on nainen ja Bojan mies.

Vierailija
6590/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä merkillistä, ettei Kärtsäri vieläkään postaa oikein mitään. Ikävä on!

Vierailija
6591/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä merkillistä, ettei Kärtsäri vieläkään postaa oikein mitään. Ikävä on!

Ja sitten kun postaa niin valitetaan että väärin postattu, ei me tämmöistä haluta. Ei ole kyllä mitenkään kadehdittavaa olla someajan artisti.

Vierailija
6592/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh Velmu-Krisillä Käärijä paita päällä Bojanin ja muiden seurassa :D Tässä näköjään pitää hullun managerin lisäksi antaa propseja Krisille kun pitää kesäleiri romanssia niin hyvin esillä

Onko ne kaikki saaneet paidan, vai kierrättääkö ne yhtä. Se näkyy aina vain yhden päällä kerrallaan. Mullekin alkaa pikku hiljaa selvitä Krisin ominaispiirteet, tähän asti kaikki huomio on ollut vaan yhdessä tyypissä.

Vierailija
6593/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin stoorissa jotain kukkia tossa etualalla.🌺

Vierailija
6594/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen seurannut myös Käärijän instaa siitä saakka kun CCC julkaistiin. Hänen oma huumorinsa on selkeästi tuollaista vähän negatiivisen ja kärttyisen kautta tulevaa, on ollut koko ajan. Muistan kun täälläkin valitettiin kun Liverpoolissa tuli paljon valittavaa sisältöä. Mutta englanniksi hän on ihan erilainen, iloinen ja vitsikäs. Ja Bojanin kanssa jossain ihan omalla tasolla, niistä oikein huokui positiivisuutta, hauskuutta ja iloa. Siksi ehkä tuntuu pahalta kun hän on palannut takaisin ns. omaksi itsekseen. Kyllä tuota hauskuutta olisi pidempäänkin katsellut kun siitä tuli itsekin niin hyvälle tuulelle.

Mäkin oon seurannu siitä asti ja muutos minkä oon huomannu nyt viisujen jälkeen on sisäänpäinkääntyminen. Ennen lomaansa

Käärijä höpötteli omaan tyyliinsä meille katsojille. Nyt loman jälkeen vain frankille, parturille jne., ei meille faneille. Se on selkeä muutos, mistä lie sitten johtuu.

Vierailija
6595/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CCC voi raketoida kunnolla jos joku globaali tapahtuma tai ikoni ottaa sen soittoon.

Esim. Jossain mestareiden liigassa tms.

Taitaa olla kuitenkin niin, että momentum meni jo. Markkinoinnin suhteen olisi pitänyt olla hereillä heti Euroviisujen jälkeen.

Tuskin edes seuraatte Käärijään niin tarkasti, että tiedätte mistään mitään. Esim. Alan Walker jakoi eilen IG tarinoissa Cha Chan Chan Alan Walker Remixin.

Mua huvittaa nämä päällepäsmärit, jotka olettaa asioita. Jos olisit lukenut tätä ketjua, niin tietäisit, että Alan Walkerin Cha Cha Cha remixistä keskusteltiin jo eilen täällä. Ole huoleti, kyllä me seurataan tiiviisti mm. Käärijän instaa.

Oletusketjuhan tämä nimenomaan on. Faktoja esittävät buuataan puis.

Vierailija
6596/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon seurannu siitä asti ja muutos minkä oon huomannu nyt viisujen jälkeen on sisäänpäinkääntyminen. Ennen lomaansa

Käärijä höpötteli omaan tyyliinsä meille katsojille. Nyt loman jälkeen vain frankille, parturille jne., ei meille faneille. Se on selkeä muutos, mistä lie sitten johtuu.

Semmonen se on. Rasittavaa olla aina höpöttelemässä mukavia jos ei sellainen oikeesti ole.

K mielenterveydelle parempi olla oma itsensä vaikka sitten vähän sisäänpäinkääntynyt kärttyisä ukko, kuin marionetti.

Vierailija
6597/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne kaikki saaneet paidan, vai kierrättääkö ne yhtä. Se näkyy aina vain yhden päällä kerrallaan. Mullekin alkaa pikku hiljaa selvitä Krisin ominaispiirteet, tähän asti kaikki huomio on ollut vaan yhdessä tyypissä.

Eiköhä Bojan, Kris ja Jan saanu kaikki omansa sauna illassa, kuten sai myös Itävallan molemmat leidit

Vierailija
6598/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cha cha cha eilen spotifyn maailman top50 listalla 7. ! Mitä täällä hoku höpötti eilen, että on tippunut sijoitus. Eka suomenkielinen biisi noin korkealla.

trollit vaan trollaillee menenään niitä ei kannata uskoo tai huomioda millään tavalla

Tottahan tuo on, että CCC on tippunut Spotify global top 200 ja Spotify Britti top 50 kuunnelluimpien listalta. Hieno saavutus oli päästä niille, mutta nopeasti tuli tippuminen. Spotify global viral -listalla CCC on nyt kuudes. Jokin aika sitten oli siellä ykkösenä, joten pikkuhiljaa alkaa tippumaan sielläkin.

Ei ole viral lista vaan kuunnelluimmat top50 missä on 7. nyt.

Hän -oli- 7. viisujen jälkeen maailman top50 listalla. Enää ei ole sillä listalla. On viraalilistan kuudes joka on eri asia. Pitkään oli ykkösenä maailman viraalilistalla ja pääsi jopa Usan viraalilistan kärkeen

Mietin oisko ruotsalaiset osannut markkinoida omaa artistiaan paremmin niin että olisi jäänyt pitemmäksi aikaa listalle. En tiedä.

Vierailija
6599/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kärtsäri vois pitää mielummin vaikka sometaukoo kun laittaa kärttysiä viestejä🥺

Vierailija
6600/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:sta saa kuvan että Jeren ei ole mikään jatkuvasti iloinen mukavia höpöttelevä ukkeli, sosiaalinen kyllä mutta kaipais paljon omaa tilaa ja tykkää olla yksinkin niin kuin jossain haastattelussa sanonut. Silloin huomio ja fanien vaatimukset ja odotukset käy tosi raskaiksi.

Ketju on lukittu.