Nauta-herne jauheliha - hyvää!
Hyvä tukeva koostumus, hyvänmakuista, suht edullinen. Suosittelen!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto jossa possua seassa - hyvää!
No tämä oli minun mielipiteeni.
Liha lihana ja kasvikset erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Palvarin hernekeitto, jossa lihaa 15% = hyvä
Nauta-herne jauheliha, jossa lihaa 70% = huono
Se on hyvä, että ruokavaliosi on enemmän kasviksiin päin. 👍
En ole maistanut, mutta jotenkin jo ajatuksena vähän arveluttaa. Luulen, että mieluummin itse syön jauhelihaa ja herneitä niin, että paistan jauhelihan ja lisään siihen sitten vaikka pakastettuja herneitä joukkoon jne.
Mä ostan aina Nautakanaa, halvempaa ku se normi nauta. Mä en ymmärrä mikä ihmisillä on niitä vastaan, mäkin syön muutenkin treenatessa jatkuvasti kanaa ja lihaa, ni miks ei söis niitä yhdessä :D Sitäpaitsi kana on leaniä proteiinia, eli siin paketissa on vähemmän rasvaakin mitä normaalissa olisi.
Ei ole enää ollut edes myynnissä omassa lähikaupassa. Ei vissiin ole mennyt tarpeeksi kaupaksi sitten. Olisi kyllä itselleni kelvannut, mutta en ala yhden jauhelihan takia eri kauppaan lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
En ole maistanut, mutta jotenkin jo ajatuksena vähän arveluttaa. Luulen, että mieluummin itse syön jauhelihaa ja herneitä niin, että paistan jauhelihan ja lisään siihen sitten vaikka pakastettuja herneitä joukkoon jne.
Niin minuakin ensin arvelutti, mutta kannatti antaa mahdollisuus. Noita on sitäpaitsi aina laarit täynnä punalappuisina.
Olen käyttänyt enkä huomannut mitään eroa naudanlihaan. Nauta-kanajauhelihan eron huomasi selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää ollut edes myynnissä omassa lähikaupassa. Ei vissiin ole mennyt tarpeeksi kaupaksi sitten. Olisi kyllä itselleni kelvannut, mutta en ala yhden jauhelihan takia eri kauppaan lähtemään.
S-marketeissa ollut melkein aina.
Paskaa kuten naudanliha yleensäkin.