Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
65501/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nuo suvituuliksen stoorit on ihania, lämpimiä ja hyvällä maulla tehtyjä. Noista lapsista huokuu tasapainoisuus. Ihana tuo ensimmäinen läksykirja. 💛

Hyöh, storya katsomatta, alkaa lähennellä Sampitarta?

Menee OT, mutta tuon superfanin pitäisi kyllä tehdä fanitili erikseen ja jättää lapsijutut siitä pois. Ei hyvä että lasten kasvot ja asiat esillä tuolla nykyisellä tilillä noin paljon.

Tää Sampitar on kyllä muuten ihana ja mainio tyyppi. Odotan innolla uusia keikkavideoita!

Vierailija
65502/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo K:n tän päivän storyt olla voitu tehdä jo etukäteen, mutta päätti nyt vasta julkaista. Kun se toinen Aktian mainos tuli jo aikaisemmin. En siis uskaltaisi ilakoida, että on tällä viikolla ollut tekemässä musiikkia, koska on selvästi ollut studiolla pitkin kesää, kun uusia biisejä on jo valmiina.

Siis eihän meillä ole vielä mitään "oikeaa" todistusaineistoa minnekään päin, mutta aika iso kasa sattumia ja omituisesti ajoituksellisesti järkeenkäypiä postauksia Kärtsältä. Ollaanhan me ennenkin kaikenlaisista epämääräisistä murusista tultu johonkin tiettyyn lopputulokseen, joka on sitten ajan myötä osoittautunut oikeaksi.

Vihikoirat ovat irti ja Sherlockit palstalla päätyvät oikeisiin oivalluksiin.

Uskon K:n olleen Suomessa, mutta jotain salamyhkäistä tähän kuvioon liittyy. Ehkä musaa on tehty etänä JO:n kanssa, tai ilmassa on muita yhteistyökuvioita, joita ei haluta paljastaa.

Ja turha selittää, että pelkällä vichyvedellä oltais menty, musantekemisen lisäksi on ollut nollausta ihan perinteisin menetelmin.

K:n kannattaisi nyt kiskoa mynthoneita ja hunajaa, että ääni kantaa keikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65503/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän pitäisi asentaa itseensä kamera, jotta me tiedetään, mitä hän tekee 24/7.

Vierailija
65504/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minun shippi anthem. Toisaalta kaipaava, surullinen, mutta toinen tunnustaa rakkautensa kyllä suoraan.

Tausta tarina tekee tästä kappaleesta tosi voimakkaan. Lil Peep oli räppäri joka kuoli nuorena. Tässä on käytetty hänen musiikkiaan postuumisti. ILoveMakonnen joka laulaa tässä oli hänen ystävänsä ja huhuttiin että he olivat myös pari romanttisesti. ILoveMakonnen on avoimesti gay.

Vierailija
65505/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nauratti vähän ihan ku K olisi tilivelvollinen meille, vaikka olisikin ollut juhlimassa. Sen kuin on, aikuinen mies saa käydä pitämässä hauskaa vaikka Sloveniassa jos haluaa. ;D

Ehkä se pelkäs, että alkaa valitus siitä miten se postaa krapulassa näitä maksettuja yhteistyösisältöjä ja piti vähän paikkailla.

Vierailija
65506/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän pitäisi asentaa itseensä kamera, jotta me tiedetään, mitä hän tekee 24/7.

Tai sellainen hälytin, mikä ilmaisee, jos hän ylittää Slovenian maaperän.

Vierailija
65507/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kröhöm "asentaa itseensä"... Minneköhän tarkalleen 😆 se likainen mieli teki taas tepposet....

Vierailija
65508/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kröhöm "asentaa itseensä"... Minneköhän tarkalleen 😆 se likainen mieli teki taas tepposet....

Joku voisi piirtää tästä kuvan.😏

Vierailija
65509/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vielä kuulleet Lord of The Lost:n Cha Cha Cha:n?

Vierailija
65510/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo aurinkolasit on päässä sisällä selkeesti siksi että ilmeet ei paljasta. Joo selkee juttu, Sloveniassa käyty.

Ps. huolestuneille tiedoksi, saa kai sitä haaveilla vaikka totuus olisikin ihan toinen

Vierailija
65511/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, kun en nähnyt tästä mainintaa... Miten täällä ollaan ihan varmoja, että käärijä ei ollut siellä Italiassa, jos se jollain reissulla olis ollu?

Aikataulut ei mennyt yhteen. K oli vielä Suomessa kun M oli Italiassa ja nyt taas K on Suomessa ja M yhä Italiassa.

Ja johan se kertoi tehneensä musiikkia tämän viikon.

Vierailija
65512/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte te sekasin, ja siks just niin hauskoja! 😄 Eihän se missään Sloikuissa oo ollut, mutta hitokseen paljon hauskempaa itsellekin mielikuvitella asian olleen juuri niin. Are you-bängeriä odotellessa. 🤘😜🤘

Kun Are you julkaistaan, ankeuttaja silti yrittää väittää, ettei K käynyt Sloveniassa. 

Trust me, mielelläni olisin väärässä tässä. Are youn julkaisua en ihan yhtä isona mahdottomuutena pitäis kuin Sloikkujen matkaa ihan tyhjän takia, kun äänittää voi Suomessakin.

Eikös toi Jukkakin asu jossain muualla kun stadissa, niin tuskin se tuolla Kampissa huvikseen pörräis, jollei olis K:n kanssa warnerin studiolla.

Tämäkin hyvä pointti! Matka äänityksen takia Sloveniaan tosiaan vaikuttaa turhalta... Jos Jokerit ovat tällä viikolla kijtoittaneet biisejä, ei siinä kauheasti jäisi vapaa-aikaa viihdyttää vierasta.. minulle jäi sellainen käsitys, että K menisi JO:n keikalle yllätys vieraaksi kun matksutaa sinne..

Vierailija
65513/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te olette aivan kahjoja mielipuolia. Minä itse en tietenkään ole.

Samaa mieltä. Mistä nuo yleensä ovat saaneet päähänsä, että K olisi matkustellut Sloveniaan? K ja Bojan ovat kuitenkin VAIN ystäviä/kavereita ja K:lla on käsittääkseeni edelleen tyttöystävä, jonka kanssa on ollut jo vuoden päivät, niin tuskin sillä Bojanin kanssa ainakaan mitään salaista romanssia on.. Ja juu, voihan sitä mennä kaveriaan katsomaan Euroopan toselle puolelle, mutta kuitenkin, mistä nuo jutut yleensä ovat saaneet alkunsa? Mutta kai nuo kuvittelut ovat jonkinlaista viihdykettä/aikuisten satua tai jotain?

Vinkki sulle: älä ota kaikkea mitä täällä lukee tosissaan😄

Vierailija
65514/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te Italiajankkaajat: perustelkaa miten tuo musan teko menee yksiin sen kanssa että K olisi Italiassa ollut?

Vierailija
65515/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, kun en nähnyt tästä mainintaa... Miten täällä ollaan ihan varmoja, että käärijä ei ollut siellä Italiassa, jos se jollain reissulla olis ollu?

Aikataulut ei mennyt yhteen. K oli vielä Suomessa kun M oli Italiassa ja nyt taas K on Suomessa ja M yhä Italiassa.

Eikös tyttöystävän ystävä postannut storyn Italiasta tiistaina ja K:sta oli fanikuva, joka otettu maanantaina jossain vaiheessa päivän aikana. K ja tyttöystävä olisi voineet lentää Italiaan vaikka myöhäisellä iltalennolla maanantaina.

Näin sen kuvan! Eikö siinä ollut se lapsi ja K:lla valkoinen paita? Että ei ainakaan ma ollut ulkomailla. Uskon että olis Suomessa koko tauon

Vierailija
65516/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti ny teidän kanssa 🤣 Istun nyt junassa ja oli kyl aika vaikeaa pidätellä hervotonta käkätystä, kun luin viimeisimpiä sivuja ketjusta...

Reissun aikana olisi tarkoitus aloitella uutta piirustusta, jota oon suunnitellut mielessäni jo melko pitkään. Toivottavasti onnistuu, jaan sen toki silloin täällä tuttuun tapaan

- Jossu

Vierailija
65517/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Mistä nuo yleensä ovat saaneet päähänsä, että K olisi matkustellut Sloveniaan? K ja Bojan ovat kuitenkin VAIN ystäviä/kavereita ja K:lla on käsittääkseeni edelleen tyttöystävä, jonka kanssa on ollut jo vuoden päivät, niin tuskin sillä Bojanin kanssa ainakaan mitään salaista romanssia on.. Ja juu, voihan sitä mennä kaveriaan katsomaan Euroopan toselle puolelle, mutta kuitenkin, mistä nuo jutut yleensä ovat saaneet alkunsa? Mutta kai nuo kuvittelut ovat jonkinlaista viihdykettä/aikuisten satua tai jotain?

Päättelyketju: K (ja JO:lla) on ollut some- ja keikkatauko... K julkaisi stoorit tänään Sloveniasta tulleen lentokoneen laskeutumisen jälkeen... 😂 Pretty much kaikki tiedonjyvät. Huhhuh! Minä en usko tuota ennen kuin jokin oikea kuva K:sta Sloveniassa julkaistaan. (Tai hän kertoo käyneensä). Edes yhteisbiisiä ei varmistaisi käyntiä koska nykyään nauhoitukset voidaan hoitaa etänä. Jos hän kävi, ei se ole minulle ongelma. Vierailu vaikuttaa vain äärimmäisen epätodennäköiseltä, kun kukaan ei K:ta ole lentokoneessa bongannut 🤷

Mistä sinä tiedät ettei kukaan ole häntä lentokoneessa bongannut?

Vierailija
65518/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättelyketju: K (ja JO:lla) on ollut some- ja keikkatauko... K julkaisi stoorit tänään Sloveniasta tulleen lentokoneen laskeutumisen jälkeen... 😂 Pretty much kaikki tiedonjyvät. Huhhuh! Minä en usko tuota ennen kuin jokin oikea kuva K:sta Sloveniassa julkaistaan. (Tai hän kertoo käyneensä). Edes yhteisbiisiä ei varmistaisi käyntiä koska nykyään nauhoitukset voidaan hoitaa etänä. Jos hän kävi, ei se ole minulle ongelma. Vierailu vaikuttaa vain äärimmäisen epätodennäköiseltä, kun kukaan ei K:ta ole lentokoneessa bongannut 🤷

Mistä sinä tiedät ettei kukaan ole häntä lentokoneessa bongannut?

Korjaus: ei ole todisteita, että jokus olisi hänet bongannut lentokoneessa. Eikös twitter olisi tulessa, jos joku hänet olisi bongannut? Ei kauaa mennyt, kun B bongattiin Suomessakin. Se edellinen fanikuvankin on maanatailta... Epätodennäköistä että olisi noin lyhyen matkan tehnyt..paitsi kotistudioon.

Vierailija
65519/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte te sekasin, ja siks just niin hauskoja! 😄 Eihän se missään Sloikuissa oo ollut, mutta hitokseen paljon hauskempaa itsellekin mielikuvitella asian olleen juuri niin. Are you-bängeriä odotellessa. 🤘😜🤘

Kun Are you julkaistaan, ankeuttaja silti yrittää väittää, ettei K käynyt Sloveniassa. 

Trust me, mielelläni olisin väärässä tässä. Are youn julkaisua en ihan yhtä isona mahdottomuutena pitäis kuin Sloikkujen matkaa ihan tyhjän takia, kun äänittää voi Suomessakin.

Eikös toi Jukkakin asu jossain muualla kun stadissa, niin tuskin se tuolla Kampissa huvikseen pörräis, jollei olis K:n kanssa warnerin studiolla.

Tämäkin hyvä pointti! Matka äänityksen takia Sloveniaan tosiaan vaikuttaa turhalta... Jos Jokerit ovat tällä viikolla kijtoittaneet biisejä, ei siinä kauheasti jäisi vapaa-aikaa viihdyttää vierasta.. minulle jäi sellainen käsitys, että K menisi JO:n keikalle yllätys vieraaksi kun matksutaa sinne..

Mutta miksi k palasi someen juuri silloin kun lentokone oli Sloveniasta palannut?

Vierailija
65520/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti ny teidän kanssa 🤣 Istun nyt junassa ja oli kyl aika vaikeaa pidätellä hervotonta käkätystä, kun luin viimeisimpiä sivuja ketjusta...

Reissun aikana olisi tarkoitus aloitella uutta piirustusta, jota oon suunnitellut mielessäni jo melko pitkään. Toivottavasti onnistuu, jaan sen toki silloin täällä tuttuun tapaan

- Jossu

Tiedätkö mitä Jossu? Sinusta tuli tämän laivan hovi-sarjakuvapiirtäjä. Työsopimus on voimassa tästä päivästä lähtien. Palkkaa en voi luvata, mutta kaikenlaisia muita erittäin mielenkiintoisia etuja kyllä. Toivottavasti syntyi diili? T: kapteeni Nace

Ketju on lukittu.