Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olen studiojankkaaja, mutta voiko muka olla, että Klla oli omiin studiosessioihin varattu vaan muutama päivä uuden musiikin tekemistä varten? Jos Klla ja JOlla on tulossa yhteisbiisi, niin on voinut olla ihan järkevää Kn lähteä studiolle Sloveniaan ja samalla nähdä poikia, kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Kyllä se studiotyö on tiivistä ja kallista ja varausajat tiukilla. Ei niitä viikoksi varata. Siinä ei enää harjoitella vaan purkitetaan
Totta yleisest. Toki väitän, että JO ja K saa studion kalenterin aukeamaan helpommin kun perus slovenialaiset muusikot. Kyseessä kuitenkin hiukan eri kaliiberin artisteja, ja Slovenia pieni maa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta mistä suihinotosta puhutte täällä?
Häh??? Onko joku tuleva puoliso ottanut varaslähdön häihin?
Ei, ei, ei mitään esiaviollista herramunvereni!
Mun puoliso on henkisesti ja kirjaimellisesti kylmä ja palsamoitu ja haudattu Kremlin muurin sisään että voi olla vähän jäykkänä kun pistetään häävalssissa jalalla koreasti (Stalin).
L💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän tällä viikolla suihin ottamistaan slovenialaisista ruokaklassikoista.
2 kk kärvistellyttä nakkia runsaalla kuorrutuksella (sori 🤣)
ja pari hyvin kypsynyttä persikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se olisi vähän siistinyt tuota risupartaa jos olisi mennyt Sloveniaan. Suomessa se on ollut Uuno Turhapurona. Eikös se jo Kaivohuoneella sanonut että nyt tekevät uutta musiikkia.
Ei B:tä kiinnosta sen risuparrat, kuhan K hilaa itsensä sinne B ja JO on siihen tyytyväisiä. Siellä se B nyt tärisee onnellisena kynä sauhuten.
Onhan B tässä twinnaillut kesän aikana, kun on antanut omankin naamakarvoituksen antaa kasvaa. Hyvin mätsäävät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olen studiojankkaaja, mutta voiko muka olla, että Klla oli omiin studiosessioihin varattu vaan muutama päivä uuden musiikin tekemistä varten? Jos Klla ja JOlla on tulossa yhteisbiisi, niin on voinut olla ihan järkevää Kn lähteä studiolle Sloveniaan ja samalla nähdä poikia, kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Kyllä se studiotyö on tiivistä ja kallista ja varausajat tiukilla. Ei niitä viikoksi varata. Siinä ei enää harjoitella vaan purkitetaan
Mitenkä tuo viimeinen lause alkoi kuulostaa jo ihan joltain muulta?
Koska likainen mieli on ikuinen ilo 😅 ja taitaa olla suurin osa Suomen likamielisistä mammoista pesiytynyt tänne nykyään.
T. Likamieli ja ylpeä siitä
Ootte te sekasin, ja siks just niin hauskoja! 😄 Eihän se missään Sloikuissa oo ollut, mutta hitokseen paljon hauskempaa itsellekin mielikuvitella asian olleen juuri niin. Are you-bängeriä odotellessa. 🤘😜🤘
Vierailija kirjoitti:
Mullakin aina ääni menee käheäksi, joudun käyttämään arskoja sisällä ja poltan rintakehäni, kun menen tekemään uutta musiikkia studiolle. Niin ja jätän mun musiikintekotiimin keskenään treffeille. Varsinkin silloin, kun olen kertonut pitäväni lepoviikon enkä ainakaan aio tehdä uutta musiikkia.
Päivässä on 24h. On ollut vapaalla 5x tuon ajan. Olisiko voinut pötköttää kaksi päivää, käynyt stydiosessioilla studiossa kolmena päivänä, ja käynyt ennen/jälkeen studiota ottamassa aurinkoa vaikka parvekkeella tai missä ikinä?
K. is perfectly capable of traveling alone. He doesn't need the babysitter. Especially if, at the place of arrival, a group of cheerful, fun friends with the same passion for music and a tender flirting boy are waiting for him.
Vierailija kirjoitti:
Ootte te sekasin, ja siks just niin hauskoja! 😄 Eihän se missään Sloikuissa oo ollut, mutta hitokseen paljon hauskempaa itsellekin mielikuvitella asian olleen juuri niin. Are you-bängeriä odotellessa. 🤘😜🤘
Moi Jere, laita pepantteenia siihen rintakehälle muuten alkaa kesii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisiko B tehdä fritsun k:lle
Ei voisi
Kaikilla ei ole tarvetta merkitä reviiriään. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin aina ääni menee käheäksi, joudun käyttämään arskoja sisällä ja poltan rintakehäni, kun menen tekemään uutta musiikkia studiolle. Niin ja jätän mun musiikintekotiimin keskenään treffeille. Varsinkin silloin, kun olen kertonut pitäväni lepoviikon enkä ainakaan aio tehdä uutta musiikkia.
Totaali repeäminen tälle! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh??? Onko joku tuleva puoliso ottanut varaslähdön häihin?
Ei, ei, ei mitään esiaviollista herramunvereni!
Mun puoliso on henkisesti ja kirjaimellisesti kylmä ja palsamoitu ja haudattu Kremlin muurin sisään että voi olla vähän jäykkänä kun pistetään häävalssissa jalalla koreasti (Stalin).
L💖
🤣🤣🤣
Inkontinenssivaippa, I need you!
Miten nuo jankkaajajankkaajat sais hemmettiin täältä.
Vierailija kirjoitti:
Kun Are you julkaistaan, ankeuttaja silti yrittää väittää, ettei K käynyt Sloveniassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se olisi vähän siistinyt tuota risupartaa jos olisi mennyt Sloveniaan. Suomessa se on ollut Uuno Turhapurona. Eikös se jo Kaivohuoneella sanonut että nyt tekevät uutta musiikkia.
Ei B:tä kiinnosta sen risuparrat, kuhan K hilaa itsensä sinne B ja JO on siihen tyytyväisiä. Siellä se B nyt tärisee onnellisena kynä sauhuten.
Onhan B tässä twinnaillut kesän aikana, kun on antanut omankin naamakarvoituksen antaa kasvaa. Hyvin mätsäävät!
Nämä onkin sellaiset playoff-parrat. Lähtee vasta kun näkevät toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Jere, laita pepantteenia siihen rintakehälle muuten alkaa kesii
Tämä on kyllä hyvin jeremäinen kommentti. Busted!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän tällä viikolla suihin ottamistaan slovenialaisista ruokaklassikoista.
ja pari hyvin kypsynyttä persikkaa.
Munakoisoa persikka-kermatwistillä
Made in Italy kirjoitti:
K. is perfectly capable of traveling alone. He doesn't need the babysitter. Especially if, at the place of arrival, a group of cheerful, fun friends with the same passion for music and a tender flirting boy are waiting for him.
Di dove sei?
Are You -biisi listalle. :D
(Tässä lista tietenkin TOP-40 lista kaikissa Euroopan maissa. Myös.)