Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se olisi vähän siistinyt tuota risupartaa jos olisi mennyt Sloveniaan. Suomessa se on ollut Uuno Turhapurona. Eikös se jo Kaivohuoneella sanonut että nyt tekevät uutta musiikkia.
Ei B:tä kiinnosta sen risuparrat, kuhan K hilaa itsensä sinne B ja JO on siihen tyytyväisiä. Siellä se B nyt tärisee onnellisena kynä sauhuten.
Mä en kestä sitä partaa. Mikä siinä on niin vaikeaa ajaa se pois tai edes siistiä. Ei ole siis ollut Sloveniassa, tuossa lookissa.
Vierailija kirjoitti:
Lento laskeutui ilmeisesti jo 12:35.
Finavian sivujen mukaan 12:37. Hyvin on kerennyt kotiin ja suihkuun ja Aktian videoo tekemään.
Kävin katsomassa Kaivohuoneen spiikkejä. V itusti uutta kovaa musiikkia on tehty tosiaan K n mukaan. Ei vaan esittänyt niitä vielä, kun CCC on niin pinnalla.
Mullakin aina ääni menee käheäksi, joudun käyttämään arskoja sisällä ja poltan rintakehäni, kun menen tekemään uutta musiikkia studiolle. Niin ja jätän mun musiikintekotiimin keskenään treffeille. Varsinkin silloin, kun olen kertonut pitäväni lepoviikon enkä ainakaan aio tehdä uutta musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisiko B tehdä fritsun k:lle
Ei voisi
No todellakin voisi. En tiedä, miten niihin slaavilaisessa kulttuurissa suhtaudutaan, mutta kuka sellaista muistaa silloin kun tilanne on päällä.
Ja K nyt ainakin voisi, jo ihan vain osoittaakseen olevansa paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattokaapa Kärtsän rintakehää tossa vikassa stoorissa missä puhuu äänensä käheydestä. Sehän on palanut??? :D Paistoko Sloveniassa are tällä viikolla? :D
Näkyykö muita jälkiä?
Fritsujako tarkoitat?
Mitä tahansa mitä voidaan tarkastella suurennuslasien kanssa.
Mä olen ihan varma, että tuo yksi Kärtsän paidassa kiinni olevasta karvasta on Bojanin hius.
Nostan kyllä hattua ja kumarran, jos K on yksin käynyt Sloveniassa.
Money well spent :) Verrattuna tonnin Palace-ateriaan 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kärtsä olis kotimaassa ollu studiossa niin kai se olis voinu jonku kuvan sieltä jakaa kun nyt kuitenkin kertoo musaa tehneensä. Nyt mäkin alan uskoa et ulkomailla on käyty.
Mäkin... ja siis jankkasin tosi paljon, että ei ole lähtenyt mihinkään.
Outo kyllä se Jokereiden ILMOITUS, että due to creative reasons, hiljennämme somemme.........
Niinpä. Miksi pitää ihan erityisesti tehdä tällainen ilmoitus? Ellei nimen omaan halua piilotella jotakin, tai jotakuta...
Jos on totta että K on mennyt Sloveniaan niin miettikää miten B on tärissyt saapuvien puolella odottaen et K tulee, en kestä
Niin, ihanasti täpinöissä ja sitten, kun toisensa näkivät niin ne leveät onnelliset hymyt on levinnyt kasvoille 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattokaapa Kärtsän rintakehää tossa vikassa stoorissa missä puhuu äänensä käheydestä. Sehän on palanut??? :D Paistoko Sloveniassa are tällä viikolla? :D
Näkyykö muita jälkiä?
Fritsujako tarkoitat?
Mitä tahansa mitä voidaan tarkastella suurennuslasien kanssa.
Mä olen ihan varma, että tuo yksi Kärtsän paidassa kiinni olevasta karvasta on Bojanin hius.
Nostan kyllä hattua ja kumarran, jos K on yksin käynyt Sloveniassa.
Money well spent :) Verrattuna tonnin Palace-ateriaan 😋
Annethaan sen Miken ruokailla rauhassa.
Anteeksi, mutta mistä suihinotosta puhutte täällä?
Onko joku ankeuttaja muuttanut muotoaan risupartajankkaajaksi, partahan kaikkein eniten todistaa ettei ole voinut käydä ulkomailla. :D
Vierailija kirjoitti:
Käärijän tällä viikolla suihin ottamistaan slovenialaisista ruokaklassikoista.
Vierailija kirjoitti:
Häh??? Onko joku tuleva puoliso ottanut varaslähdön häihin?
Vierailija kirjoitti:
Mullakin aina ääni menee käheäksi, joudun käyttämään arskoja sisällä ja poltan rintakehäni, kun menen tekemään uutta musiikkia studiolle. Niin ja jätän mun musiikintekotiimin keskenään treffeille. Varsinkin silloin, kun olen kertonut pitäväni lepoviikon enkä ainakaan aio tehdä uutta musiikkia.
Kuinkas monta kertaa ootkaan käynyt tekemässä musiikkia studiolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olin minä. T: Titanicin ovi. P.s. Törmäsin vahingossa inkontinenssivaippaan, kyse ei ollut muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas monta kertaa ootkaan käynyt tekemässä musiikkia studiolla?
Yritätkö kertoa, että tämä on ihan yleinen skenaario silloin kun joku mene studiolle tekemään musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olen studiojankkaaja, mutta voiko muka olla, että Klla oli omiin studiosessioihin varattu vaan muutama päivä uuden musiikin tekemistä varten? Jos Klla ja JOlla on tulossa yhteisbiisi, niin on voinut olla ihan järkevää Kn lähteä studiolle Sloveniaan ja samalla nähdä poikia, kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Kyllä se studiotyö on tiivistä ja kallista ja varausajat tiukilla. Ei niitä viikoksi varata. Siinä ei enää harjoitella vaan purkitetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olin minä. T: Titanicin ovi. P.s. Törmäsin vahingossa inkontinenssivaippaan, kyse ei ollut muusta.
🙈😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olen studiojankkaaja, mutta voiko muka olla, että Klla oli omiin studiosessioihin varattu vaan muutama päivä uuden musiikin tekemistä varten? Jos Klla ja JOlla on tulossa yhteisbiisi, niin on voinut olla ihan järkevää Kn lähteä studiolle Sloveniaan ja samalla nähdä poikia, kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Kyllä se studiotyö on tiivistä ja kallista ja varausajat tiukilla. Ei niitä viikoksi varata. Siinä ei enää harjoitella vaan purkitetaan
Mitenkä tuo viimeinen lause alkoi kuulostaa jo ihan joltain muulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyl original Titanicin ovi, mutta lisensoin itseni, koska se Aktian setä neuvoo niin :)
Eikä K ollut esiliinana.