Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:ta ei kyllä ole näkynyt pariin päivään. Onkohan bunkkeroituneena kotiin :D
Mulle tulee mieleen että oiskohan joku suuttunut jostain ja on pitäny laittaa luukut kiinni. En kyllä tiedä pitääkö se yleensä kovin pitkiä taukoja somessa, mutta joku syy siihen varmasti on.
Ymmärrän, että peräti J kaipaa joskus omaa aikaa ja tauko somesta tekee hyvää, mutta jotenkin tämä on vaan hyvin epäilyttävää, kun mistään ei kuulu mitään. Eikö peräti Malediiveilla pistänyt lähes joka päivä jotain? Kukaan kavereistakaan laita mitään viatonta edes. Ja nimeltä mainitsematon on reissussa yksin? Haluan uskoa, että on Sloveniassa, mutta oisko päässyt lähtemään niin, ettei kukaan bongaa?
Kohta jyrähtää jotain. Sano minun sanoneeni. Olisiko K halunnut omaa aikaa, koska haluaa nyt miettiä mitä haluaa parisuhteeltaan? Ennen kuin Bojan saapuu Suomeen?
Onhan Jukan kitara vielä vapaana, onhan? Siis se, joka oli tiukassa puristuksessa B:n ja K:n välissä Tavastian loppuhalauksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä ao3, jossa JO crewsta tarinaa? Nimiä?
Romanttisen siirappisia vai sellaisia, missä ollaan tositoimissa?
Molempia 😊 Eri mielentiloihin .... Tälle illalle kaipaus kyllä vähän siirappia ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Bojania, mutta hyvänen aika miten hottis myös Kris on 🔥🥵😍
https://www.instagram.com/p/CS7L6pejiim/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
No on!!! Ja sit vielä ne kaks yhdessä, voihan 🔥🔥🔥🔥
Kris on ihana. Ja hän myös sellane paketti, et muutaman vuoden päästä vasta hottis onkin. Jotenkin vielä vähän kuin villivarsa, vaikka fiksu ja asiallinen kaveri onkin.
Jep. Esim tässä nuorempana ei ole vielä niin moniulotteinen komean kiinnostava kuin nyt, mutta mä mietin, että seuraavat 10 vuotta hän varmaankin vain paranee. . . Ahhh!
kohdasta 0:50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/noviivalr/status/1689239553842769920?s=20
uusi B kuva
Ihana 💕
Jep. Kaunein. Mies. Ikinä. 😍🔥💕
Musta tämä kuva ei tee oikeutta muuten komealle/kauniille miehelle. Tavallinen tallukka tässä. No, ohimennen räpsäisty.
Jos tämä on tavallinen tallukka sulle, niin missä ihmeessä asut? Muutan samoille suunnille.
Heh. Se näyttää tossa ihan samalta kuin kenen tahansa nuori isä 70-luvun kuvissa. Hiukset ja leveälahjehousut ja kaikki. Myöntäkää.
Pakko sanoa että näyttää kyllä ihan amikselta (silloin joskus ennen muinnoin en tiedä miltä nykyään näyttävät). Kelpaa silti ja itse tykkään.
Tästä kirjoitin jokin aika sitten, että Bojanin lumo on jännä, kun se toisaalta on kuin kuka tahansa amiskundi ja toisaalta ei. Tavallisen taivaallinen. On se vähän mysteeri.
Miten muuten Boitsun hihatonta Cha Cha Cha -paitaa ei käsittääkseni kukaan varannut, siinä on pyhäinjäänne jos jokin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔥🔥🔥
https://www.instagram.com/reel/CuxT-5_LGSw/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==Mikäs biisi soi tässä taustalla?
Omamljeno telo
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten Boitsun hihatonta Cha Cha Cha -paitaa ei käsittääkseni kukaan varannut, siinä on pyhäinjäänne jos jokin. :)
Varasiko muuten kukaan vielä sitä K:n kadonnutta hansikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen että oiskohan joku suuttunut jostain ja on pitäny laittaa luukut kiinni. En kyllä tiedä pitääkö se yleensä kovin pitkiä taukoja somessa, mutta joku syy siihen varmasti on.
Ymmärrän, että peräti J kaipaa joskus omaa aikaa ja tauko somesta tekee hyvää, mutta jotenkin tämä on vaan hyvin epäilyttävää, kun mistään ei kuulu mitään. Eikö peräti Malediiveilla pistänyt lähes joka päivä jotain? Kukaan kavereistakaan laita mitään viatonta edes. Ja nimeltä mainitsematon on reissussa yksin? Haluan uskoa, että on Sloveniassa, mutta oisko päässyt lähtemään niin, ettei kukaan bongaa?
Silloin se oli vähän eri asia! Just noussut koko Euroopan tietoisuuteen! Hyvä jos ottaa vähän omaa aikaa. En usko, että on Sloveniassa.
Hyvät matkustajat, K on postannut KAKSI (2) päivää sitten someen. Koittakaa kestää hetki, eikös ihan kohta oo jo seuraava keikkakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä on ollut ainakin yksi keikkatauko, jolla ei juurikaan laittanut mitään somessa... Viimeiset kaikki instamateriaalit ovat olleet Vaasasta, viimeisin kuva päiviä Vaasan jälkeen... En tiedä mistään yksin matkasta..?
K voisi ehkä päästä salaa Slovenian päässä, mutta vaikea kuvitella, että Suomessa pääsisi salaa lentokoneeseen, niin ettei mitään huhuja lähtisi liikkeelle. JO on vissiin ollut studiolla, niin ehkä ei ole heillekään paras hetki ottaa vieraita vastaan...
Eiks Kääryltä kuitenkin maanantaina tullut someen jotain et öö en tässä nyt vielä hätätilanteeksi sanoisi. Mut ei oo taustanaurajaa mukana tekemässä hassutteluja. Sekin voi olla. Ehkä se on isillä ja äitillä hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät matkustajat, K on postannut KAKSI (2) päivää sitten someen. Koittakaa kestää hetki, eikös ihan kohta oo jo seuraava keikkakin.
Joo siis, järjellä ajateltuna se menee näin :D
Älkää pelästyttäkö minua. Ajattelin jo, että K on joutunut sairaalaan, koska on niin hiljaa. Kohta tulee kuva, missä hänellä on kanyyli kädessä. T: yli huolestunut persoona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko B:n sininen matkalaukku vielä varattu? Voisin ottaa sen.
Mulle Boitsun lepattavalahkeiset housut. Perseestä piukat.
Oi joi joi, sanois Käärylekin...Ja sen jälkeen no, no, no..
Vierailija kirjoitti:
Eiks Kääryltä kuitenkin maanantaina tullut someen jotain et öö en tässä nyt vielä hätätilanteeksi sanoisi. Mut ei oo taustanaurajaa mukana tekemässä hassutteluja. Sekin voi olla. Ehkä se on isillä ja äitillä hoidossa.
Sloveniassa on hyvää hoitoa saamassa ja antamassa.
Taivaalla oli äsken sateenkaari. Arvatkaas minne se osoitti, no Vantaalle.🌈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Bojania, mutta hyvänen aika miten hottis myös Kris on 🔥🥵😍
https://www.instagram.com/p/CS7L6pejiim/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
No on!!! Ja sit vielä ne kaks yhdessä, voihan 🔥🔥🔥🔥
Kris on ihana. Ja hän myös sellane paketti, et muutaman vuoden päästä vasta hottis onkin. Jotenkin vielä vähän kuin villivarsa, vaikka fiksu ja asiallinen kaveri onkin.
Jep. Esim tässä nuorempana ei ole vielä niin moniulotteinen komean kiinnostava kuin nyt, mutta mä mietin, että seuraavat 10 vuotta hän varmaankin vain paranee. . . Ahhh!
kohdasta 0:50
Tää on ihan hullu video. Martin vaikuttaa Bojanin isältä ja Jan joltain sedältä. Pitkänhuiskea baby face Kris on isoveli ja pienen näköinen Bojan 13-14? Vaikka oikeesti taitaa olla ikää enemmän.
"Kiitos kyllä nuolaistaan"