Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiskos tähän väliin taas vähän miestä seinälle
Kuka laitetaan tällä kertaa?
Kukkis
Mitään en ole tehnyt. Mutta ihan sama periaatteessa, senkus laitatte.
- Kukkis
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Lortsu vaan tahtoo tulla esiintymään sinne meidän hääjuhlaan. Mun mielestä se voitais kyllä ottaa kun onhan se oikeasti hyvä laulaja. 🤔 Ihan varma en oo onko sen ihan korrektia antaa esittää Tattoota mutta meidän pitää kysyä Klta siitä. Kyllä mä uskon että sitä ei haittaa kun onhan se sanonu jo käsitelleensä asian. 🤔 Mutta tarkistetaan nyt vielä kuitenkin.
Loreen vetäisi mielellään cha cha chaan.
Otetaas samppanjaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkupotkuraivarit ei auta, vaikka kuinka spämmäät.
Mieti kuinka vaikeaa hänen elämänsä on. Nyt on kyse yhdestä hupiketjusta, mutta hän ei kestä senkään olemassaoloa. Pakko yrittää pilata muiden ilo, mutta hän ei ymmärrä sitä, ettei tule koskaan onnistumaan siinä.
Mun yksi teini aikojen kaveri sairastui psyykkisesti ja hän alkoi massapostaamaan kaikille tuttavilleen samoja kuvia ja niiden yhteydessä oli epäselviä kirjoituksia (kirjaimia perän jälkeen vailla merkitystä). Olen oikeasti huolissani, koska täällä selvästi kirjoittelee sellainen henkilö, joka on avun tarpeessa. Toivottavasti tämä apu saavuttaa hänet ajoissa.
Tää on kyllä jo oikeasti huolestuttavaa etenkin jos kyseessä on se tyyppi ketä epäilen, riehunut myös toisaalla ja kertonut siellä (anonyyminä) jankkauksen yhteydessä mt-ongelmistaan ja että on lääkitys.
Kirjoitustapa, tyyli jne. sekä muut asiat, joita hän on täällä itsestään kertonut viittaavat tähän mainitsemaasi henkilöön. Kyseinen henkilö oli puutarhuri, joka sekosi pyllistys kuvasta. Hän tarvitsee aina uuden pakkomielteen ja tällä kertaa se on B&K.
Juuri näin. Hänet kyllä tunnistaa ja on ainakin yksi massapoistelijoista tässä ketjussa. Välillä ei kirjoita mitään mutta poistelee ja päivystää täällä päivät pitkät. Ja tiedän tämän siksi koska massapoistelu alkoi juuri tuon flippaamisen aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Lortsu vaan tahtoo tulla esiintymään sinne meidän hääjuhlaan. Mun mielestä se voitais kyllä ottaa kun onhan se oikeasti hyvä laulaja. 🤔 Ihan varma en oo onko sen ihan korrektia antaa esittää Tattoota mutta meidän pitää kysyä Klta siitä. Kyllä mä uskon että sitä ei haittaa kun onhan se sanonu jo käsitelleensä asian. 🤔 Mutta tarkistetaan nyt vielä kuitenkin.
Kaivarin DJ:n puheiden perusteella arvioisin, että Loreen on vielä persona non grata. Mutta onhan siellä niin monta solistia, että varmasti joku ehtii laulaa lurauttamaan kesken humun.
Onhan Loreenin videoitten jakaminen aika hullua, mutta ei loputtomat shippausjututkaan ole sen järkevämpiä. Jos niistä huomauttaa, kirjoittajat innostuvat tehtailemaan niitä kahta kauheammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti kuinka vaikeaa hänen elämänsä on. Nyt on kyse yhdestä hupiketjusta, mutta hän ei kestä senkään olemassaoloa. Pakko yrittää pilata muiden ilo, mutta hän ei ymmärrä sitä, ettei tule koskaan onnistumaan siinä.
Mun yksi teini aikojen kaveri sairastui psyykkisesti ja hän alkoi massapostaamaan kaikille tuttavilleen samoja kuvia ja niiden yhteydessä oli epäselviä kirjoituksia (kirjaimia perän jälkeen vailla merkitystä). Olen oikeasti huolissani, koska täällä selvästi kirjoittelee sellainen henkilö, joka on avun tarpeessa. Toivottavasti tämä apu saavuttaa hänet ajoissa.
No se avuntarvitsija ei ole välttämättä tuo Loreen-fani...
Eihän hän mikään Loreen fani ole, vaan pettyi Käärijään sen pyllistys kuvan jälkeen. Itseasiassa ihan se ja sama, ketä hän fanittaa vai fanittaako ketään, avun tarpeessa on silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpas hieno kuva Kärtsästä 😍
https://www.instagram.com/p/CvnNxdqoikE/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Noi norot.... (enkä tarkoita nyt viruksia, vaikka niistä aiemmin oli puhetta)
Voisin pyydystää ton rintalihasten välistä tippuvan hikinoron kielelläni 👅
Pitäiskö laittaa linkki pyllistyskuvaan, jos se sit joku kolahtais paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Enpä muistanutkaan että Bojanilla on tässä klassikkopätkässä yllään kaksi suosikkipaitaani päällekkäin. 👌
Vierailija kirjoitti:
Onhan Loreenin videoitten jakaminen aika hullua, mutta ei loputtomat shippausjututkaan ole sen järkevämpiä. Jos niistä huomauttaa, kirjoittajat innostuvat tehtailemaan niitä kahta kauheammin.
Mutta tämähän on shippausketju, joten en oikein ymmärrä kommenttiasi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on shippausketju. Poistelija on se joka saa aikaan uudelleen postauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivarin DJ:n puheiden perusteella arvioisin, että Loreen on vielä persona non grata. Mutta onhan siellä niin monta solistia, että varmasti joku ehtii laulaa lurauttamaan kesken humun.
Ai niin, niinhän se tais ollakin.
Okei, sori Lortsu, ei me voida sua ottaa tällä kertaa. Katotaan vähän myöhemmin ku vielä vähän tasaantuu nää hommat. Kyl sä pärjäät.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pyllistyskuva ja miksi siitä sekosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se avuntarvitsija ei ole välttämättä tuo Loreen-fani...
Eihän hän mikään Loreen fani ole, vaan pettyi Käärijään sen pyllistys kuvan jälkeen. Itseasiassa ihan se ja sama, ketä hän fanittaa vai fanittaako ketään, avun tarpeessa on silti.
Eikö shippaajat ole myös avun tarpeessa? Mielikuvitusparittamista päivät pitkät jossain nettipalstoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on shippausketju. Poistelija on se joka saa aikaan uudelleen postauksen.
Ai jaa! Vai on tämä oikein shippausketju!
Olen hätäkeskus päivystäjä. Onko joku hengenvaarassa ja millaista apua tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä musta tuntuu että vois olla tarpeen kohta ainakin.
Olen yhteydessä hätäkeskukseen. Ota apu vastaan.