Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kärtsä tällaista kuvaa olis tilauksessa!
https://twitter.com/arendellepeach/status/1687029869102669826
Kumman muraalin luulette K:n valitsevan, sen kruunupään korttien kanssa vai sen missä on violettia ja kultaa taustalla? Veikkaan itse korttivaihtoehtoa, koska K:n uhkapelitausta ja Mikke halusi sen voittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkupotkuraivarit ei auta, vaikka kuinka spämmäät.
Mieti kuinka vaikeaa hänen elämänsä on. Nyt on kyse yhdestä hupiketjusta, mutta hän ei kestä senkään olemassaoloa. Pakko yrittää pilata muiden ilo, mutta hän ei ymmärrä sitä, ettei tule koskaan onnistumaan siinä.
Mun yksi teini aikojen kaveri sairastui psyykkisesti ja hän alkoi massapostaamaan kaikille tuttavilleen samoja kuvia ja niiden yhteydessä oli epäselviä kirjoituksia (kirjaimia perän jälkeen vailla merkitystä). Olen oikeasti huolissani, koska täällä selvästi kirjoittelee sellainen henkilö, joka on avun tarpeessa. Toivottavasti tämä apu saavuttaa hänet ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Kärde. Miten siihen voi rakastua aina vaan enemmän.
Menee ohi, ja tilalle tulee uusi hra XXX.
Nuoret likat hormonihuuruissaan rakastuvat vaikka naapurin aidantolppaan, mutta aina yhtä tulisesti ja lopullisesti, tosin yleensä vain muutamaksi viikoksi kerrallaan.
Mikäs keski-ikäinen setämies siellä trollailee vauvapalstalla?
Hui hai, olen kahden tyttölapsen äiti.
Tänään viimeksi ihailin yhden nuorehkon naisen ig:n tilin hienoja Käärijä-kuvia. Kuvia selatessa paljastui, että ihastus Käärijään on melko tuoretta, ihastuksen kohteet ovat vaihtuneet nopeeseen tahtiin, sekä suomalaisia että ulkomaalaisia miesartisteja on kuvattu ja fanitettu, jokaista vähän aikaa ja sitten vaihdettu toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kumman muraalin luulette K:n valitsevan, sen kruunupään korttien kanssa vai sen missä on violettia ja kultaa taustalla? Veikkaan itse korttivaihtoehtoa, koska K:n uhkapelitausta ja Mikke halusi sen voittavan.
Kyllä sen ton Kruunullisen valitsee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti kuinka vaikeaa hänen elämänsä on. Nyt on kyse yhdestä hupiketjusta, mutta hän ei kestä senkään olemassaoloa. Pakko yrittää pilata muiden ilo, mutta hän ei ymmärrä sitä, ettei tule koskaan onnistumaan siinä.
Mun yksi teini aikojen kaveri sairastui psyykkisesti ja hän alkoi massapostaamaan kaikille tuttavilleen samoja kuvia ja niiden yhteydessä oli epäselviä kirjoituksia (kirjaimia perän jälkeen vailla merkitystä). Olen oikeasti huolissani, koska täällä selvästi kirjoittelee sellainen henkilö, joka on avun tarpeessa. Toivottavasti tämä apu saavuttaa hänet ajoissa.
Tää on kyllä jo oikeasti huolestuttavaa etenkin jos kyseessä on se tyyppi ketä epäilen, riehunut myös toisaalla ja kertonut siellä (anonyyminä) jankkauksen yhteydessä mt-ongelmistaan ja että on lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän terve ihminen tee tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiskos tähän väliin taas vähän miestä seinälle
Kuka laitetaan tällä kertaa?
Kukkis
Taidan oikeasti soittaa 112 ne sieltä jäljittää tuon ip osoitteen. Ei tuo ole enää normaalia. On vaaraksi itselleen ja muille.
Hätäkeskus kyllä sen löytää.
Vierailija kirjoitti:
Haluaakohan tuo Aito Tunne oman ketjun laudalle ? Siellähän on kaikista hörhöistä ketjuja. Vois käydä tekemässä.
Luin ensin, että tarjouduit tekemään sinne ketjun Aidosta Tunteesta, kun muistakin hörhöistä on.
Loreen-paukuttaja, H A E A P U A. P I A N.
Voi olla kyse aivoverenvuodosta tms.
Taas lonkerot lavalla. K on tosiaan mieltynyt tuohon sihijuomaan. Tais se teenjuonti loppua lyhyeen (Ruisrockon haastiksessa sanoi pyrkivänsä elåmään terveellisemmin ja mm juomaan teetä)
Onpas kiva, kun pitää ketjua yllä ja suosituimpana, peukut sulle jaksaa jaksaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se avuntarvitsija ei ole välttämättä tuo Loreen-fani...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä jo oikeasti huolestuttavaa etenkin jos kyseessä on se tyyppi ketä epäilen, riehunut myös toisaalla ja kertonut siellä (anonyyminä) jankkauksen yhteydessä mt-ongelmistaan ja että on lääkitys.
Lääkitys saisi olla vahvempi.
Vierailija kirjoitti:
27 72 272 72 272 72 27 272 272 7 öljföo eoi pwoeihr pweuh pöi wekk kdf g oui outgo oaugyoui gpiupi iar rih
Onko tää hätäsanoma? Avunpyyntö? Jos kyllä, räpäytä kaksi kertaa silmiä.
Mä luulen että Lortsu vaan tahtoo tulla esiintymään sinne meidän hääjuhlaan. Mun mielestä se voitais kyllä ottaa kun onhan se oikeasti hyvä laulaja. 🤔 Ihan varma en oo onko sen ihan korrektia antaa esittää Tattoota mutta meidän pitää kysyä Klta siitä. Kyllä mä uskon että sitä ei haittaa kun onhan se sanonu jo käsitelleensä asian. 🤔 Mutta tarkistetaan nyt vielä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitustapa, tyyli jne. sekä muut asiat, joita hän on täällä itsestään kertonut viittaavat tähän mainitsemaasi henkilöön. Kyseinen henkilö oli puutarhuri, joka sekosi pyllistys kuvasta. Hän tarvitsee aina uuden pakkomielteen ja tällä kertaa se on B&K.
Niin, elämässä tulee aika monta isompaa asiaa vielä vastaan kuin hupiketju, jota ei ole pakko lukea. Tulee asioita, jotka on pakko kestää, joita ei pääse pakoon. Eikä itkupotkuraivarit auta silloinkaan. Voi pientä.