Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ihana kapteenimme Nace
https://twitter.com/JokerOutPics/status/1688237630784229376
ja perämies Jure
Saanko vaihtaa vielä Naceen? Vai onko hänellä ottajia jo liikaa?😂
Vierailija kirjoitti:
Ihana Kärde. Miten siihen voi rakastua aina vaan enemmän.
Sanopa muuta!
T. Bojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kapteenimme Nace
https://twitter.com/JokerOutPics/status/1688237630784229376
ja perämies Jure
Saanko vaihtaa vielä Naceen? Vai onko hänellä ottajia jo liikaa?😂
Nace on varattu aikoja sitten, meidän Slovenian shippikapteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Bojan vastaa, kiitos.
JOKER OUT - Live @ Belgrade Beer Fest 2023
Belgrade Beer Fest
12,7 t. tilaajaa
Jotenkin ihana Bojan, Nace, Jan, Jure, Kris
Voi teitä hääsuunnittelijoita 🤣 Ja kiitos jälleen päivitetystä The Listasta, olette tehneet kulttuuriteon 👍
Itse oon kuluttanut tän päivän väkertämällä jälleen uutta piirustusta K:sta. Pääosin sain valmiiksi, huomenna sitten viimeistelen, jos töiden ja helteen jäljiltä jaksan Mutta oikeesti, tää on mun toinen piirustus Kärtsästä yhden viikon aikana! Ja tätä ennen olin viimeksi piirtänyt ylipäänsä mitään yli puoli vuotta sitten 😳 Oon mennyt ihan sekaisin...
Mistä puheen ollen... Juttelin äitini kanssa puhelimessa tänään tulevasta reissustani vanhemmilleni ja äitini suunnitteli järkkäävänsä sen kunniaksi oikein sukulounaan, jonne hän aikoo kutsua Jere-serkkuni. Kun tuon nimen kuulin, ajattelin kyllä ihan jotakuta toista Jereä 😅
Pahoittelen monologista, öitä!
- Jossu
Vierailija kirjoitti:
Menee ohi, ja tilalle tulee uusi hra XXX.
Nuoret likat hormonihuuruissaan rakastuvat vaikka naapurin aidantolppaan, mutta aina yhtä tulisesti ja lopullisesti, tosin yleensä vain muutamaksi viikoksi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä hääsuunnittelijoita 🤣 Ja kiitos jälleen päivitetystä The Listasta, olette tehneet kulttuuriteon 👍
Itse oon kuluttanut tän päivän väkertämällä jälleen uutta piirustusta K:sta. Pääosin sain valmiiksi, huomenna sitten viimeistelen, jos töiden ja helteen jäljiltä jaksan Mutta oikeesti, tää on mun toinen piirustus Kärtsästä yhden viikon aikana! Ja tätä ennen olin viimeksi piirtänyt ylipäänsä mitään yli puoli vuotta sitten 😳 Oon mennyt ihan sekaisin...
Mistä puheen ollen... Juttelin äitini kanssa puhelimessa tänään tulevasta reissustani vanhemmilleni ja äitini suunnitteli järkkäävänsä sen kunniaksi oikein sukulounaan, jonne hän aikoo kutsua Jere-serkkuni. Kun tuon nimen kuulin, ajattelin kyllä ihan jotakuta toista Jereä 😅
Pahoittelen monologista, öitä!
- Jossu
Ihana kun tulit tervehtimään. Akaisemmin jo kaipailin, onneksi et ollut kadonnut.
Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ohi, ja tilalle tulee uusi hra XXX.
Nuoret likat hormonihuuruissaan rakastuvat vaikka naapurin aidantolppaan, mutta aina yhtä tulisesti ja lopullisesti, tosin yleensä vain muutamaksi viikoksi kerrallaan.
Mikäs keski-ikäinen setämies siellä trollailee vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Itkupotkuraivarit ei auta, vaikka kuinka spämmäät.
Mieti kuinka vaikeaa hänen elämänsä on. Nyt on kyse yhdestä hupiketjusta, mutta hän ei kestä senkään olemassaoloa. Pakko yrittää pilata muiden ilo, mutta hän ei ymmärrä sitä, ettei tule koskaan onnistumaan siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ne joita meno täällä inhottaa, tulkaa kaksplussalle! Siellä on edelleen asiallinen ja hyvä ketju aiheesta 👍
Trololololooooo, Trollimukset hei, 2+ kutsuu!
Vierailija kirjoitti:
Saiskos tähän väliin taas vähän miestä seinälle
Kuka laitetaan tällä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Saiskos tähän väliin taas vähän miestä seinälle
Yksityishenkilö voisi myös heittää ylimääräiset laivasta pihalle seuraavassa satamassa.
Sinne ne pienet pakarat nousee
https://www.tumblr.com/korvessa/724367844857495552/alrightyy?source=sha…
Haluaakohan tuo Aito Tunne oman ketjun laudalle ? Siellähän on kaikista hörhöistä ketjuja. Vois käydä tekemässä.
Ja yksi tunnusti varanneensa 3, toinen 2.