Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B : I saw pictures from your gig. Your pants were kinda low...
K : Well did you like that? Did it make you feel something....
B : Voi v***u Jere I can' t wait to rip them off of you....
K: Baby you know I don't wear underwear...
B : Just come here already! You drive me crazy.Miksi tuo B:n "voi v***u" on tuossa niin kuuma!
Pitäisi olla vähän tarkempi, jos yrittää päteä englanniksi, ettei kieli unohdu kesken satuilun ja muutu takaisin suomeksi.
Et vissiin tiennyt että Bojan osaa sanoa voi v***u ihan suomeksi.
Varmasti osaa! Mut ei se kyllä siinä haastattelussa sitä yrittänyt sanoa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuinka monta kertaa oon melkein vahinkojakanut tän ketjun faceen... Myös puhelin yrittää välillä automaatiolla täyttää ton nimimerkkilokeron mun OMALLA nimellä. Pahimpia painajaisia.
Lol. Ei tässä huvittaisi paljastua.
Vierailija kirjoitti:
Voi, K on ollut osa erään parantumattomasti sairaan pikkutytön suurta toivetta, jossa hän on päässyt tapaamaan K:n Porissa tänään. Kuva ja tarina löytyy K:n tägätyista kuvista.
Mä en löydä? Siis paidatonriehuja tägillä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuinka monta kertaa oon melkein vahinkojakanut tän ketjun faceen... Myös puhelin yrittää välillä automaatiolla täyttää ton nimimerkkilokeron mun OMALLA nimellä. Pahimpia painajaisia.
Helppo uskoa. Ei kukaan haluaisi paljastua av-palstan vakiokäyttäjäksi, puhumattakaan siitä, että paljastuisi tämän ketjun älyvapaitten kirjoitusten suoltajaksi. Tai ettei ole kesäviikonloppuna muuta tekemistä kuin netissä notkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, K on ollut osa erään parantumattomasti sairaan pikkutytön suurta toivetta, jossa hän on päässyt tapaamaan K:n Porissa tänään. Kuva ja tarina löytyy K:n tägätyista kuvista.
Mä en löydä? Siis paidatonriehuja tägillä?
Mee K:n instaan ja sieltä Merkityt kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo uskoa. Ei kukaan haluaisi paljastua av-palstan vakiokäyttäjäksi, puhumattakaan siitä, että paljastuisi tämän ketjun älyvapaitten kirjoitusten suoltajaksi. Tai ettei ole kesäviikonloppuna muuta tekemistä kuin netissä notkuminen.
Niinkuin ei sinullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin ollut hauskin päivä pitkään aikaan. Kiitos kaikki häähumun jakavat.
Jaan tämän tunteen. Kipeenä sängyssä maatessa ja tän palstan parissa on päivä sujunut hyvin.
-Kukkis
Saitko sä multa noron tämän ketjun välityksellä?😂
Mä olen kolmatta päivää jossain inhottavassa määrittelemättömässä vatsataudissa. Varmaan tarttuu viruksetkin jo täällä.
- Kukkis
Etkö säkin ollu Kaivohuoneella? Missäköhän kunnossa ollaan pikkujoulujen jälkeen?😂
Olin! Pikkujoulujen jälkeen maataan viikko putkeen.
- Kukkis
Kenen luona?😂
Titanicin oven päällä.
Pääseekö sillä suomenlinnaan?
Jaaha, joku pimahti liiasta häähumusta. Lortsua ei ikävä kyllä kutsuttu eikä kutsuta vaikka kuinka postaat Tattoota.
Vierailija kirjoitti:
Hemme tin amikset ja teidän "hauskanpito".🙄
Mua jotenkin säälittää tämä amis ja lähäri kortin vetäminen. Itse kunnioitan ja arvostan ihmisiä ammatista riippumatta, koska kaikkia meitä tarvitaan. Jollekin on selvästi liikaa se, että myös koulutetut ja ns. korkeassa asemassa olevat ihmiset saattavat tykätä älyvapaasta huumorista ja että myös heitäkin lapsettaa joskus. Bojan ja Käärijä ovat yhdistäneet ihmisiä sukupuolesta, iästä ja ammatista riippumatta. Meitä on täällä kaikenlaisia ja vaikka me kiistellään joskus, niin toisten ihmisten koulutuksen ja työn väheksyminen on kuitenkin ala-arvoista.
B :Videl sem slike z vašega nastopa. Tvoje hlače so bile nekako nizke ...
K: No, ti je bilo to všeč? Ste zaradi tega kaj začutili....
B : Voi v***u Jere Komaj čakam, da ti jih strgam....
K: Punčka, saj veš, da ne nosim spodnjega perila ...
B: Samo pridi že sem! Spravljaš me ob pamet
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, joku pimahti liiasta häähumusta. Lortsua ei ikävä kyllä kutsuttu eikä kutsuta vaikka kuinka postaat Tattoota.
Joo aika lapsellista touhua tommonen spämmääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin säälittää tämä amis ja lähäri kortin vetäminen. Itse kunnioitan ja arvostan ihmisiä ammatista riippumatta, koska kaikkia meitä tarvitaan. Jollekin on selvästi liikaa se, että myös koulutetut ja ns. korkeassa asemassa olevat ihmiset saattavat tykätä älyvapaasta huumorista ja että myös heitäkin lapsettaa joskus. Bojan ja Käärijä ovat yhdistäneet ihmisiä sukupuolesta, iästä ja ammatista riippumatta. Meitä on täällä kaikenlaisia ja vaikka me kiistellään joskus, niin toisten ihmisten koulutuksen ja työn väheksyminen on kuitenkin ala-arvoista.
💖💖💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B ja K todennäköisesti vielä ymmärtäisivätkin älyvapaata huumoria, kun ovat molemmat omien sanojensa mukaan lapsellisen sekoilun ystäviä.
Käärijä tosiaan esiintyi tänään lastenkonsertissa Kirjurissa.
Vierailija kirjoitti:
No, Bojan vastaa, kiitos.
JOKER OUT - Live @ Belgrade Beer Fest 2023
Belgrade Beer Fest
12,7 t. tilaajaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aika lapsellista touhua tommonen spämmääminen.
Jaha, trollien ja ankeuttajien iltavuoro on näköjään saapunut paikalle uudella taktiikalla.
Kukas meidän laivan järkkäri on että voi heivata nämä ulos seuraavassa satamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos🙏
B:Jag såg bilder från din spelning. Dina byxor var lite låga...
K: Ja, gillade du det? Fick det dig att känna något....
B : Voi v***u Jere jag kan inte vänta med att slita av dig dem....
K: Baby du vet att jag inte bär underkläder...
B: Kom hit redan! Du gör mig galen