Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä jo täällä? B puhuu ahdistuksestaan opiskeluajoilta. Toivottavasti pääsee sen yli nytkin, kun ilmeisesti tuolloinkin pääsi.
Just katsoin! Nauratti se kohta kun haastattelija mainitsi että hänen edellinen tatuointinsa oli sattunut paljon, ja bojan ihan säikähtää ja melkein nousee siitä tuoliltaan, vaikka heti perään toteaa että tämähän ei siis satu ollenkaan (kun se tulee reiteen eikä suoraan luun päälle).
Jäi sellainen vaikutelma siitä ekasta opiskeluvuodesta että on tosiaan elänyt aika turvattua elämää sitä ennen. Sitten tuli väärä pääainevalinta, opintojen keskeyttäminen ja siihen syssyyn vielä musahommia vähän liian leväperäisen tuottajan kanssa, eikä sillä itsellään sitten pysyneet enää palikat käsissä, kun ei ollutkaan enää tuttua ja turvallista kaavaa jonka mukaan toimia. Luulin aiemman täällä olleen keskustelun perusteella että kyse olisi ollut enemmän sellaisesta opiskelijaelämän hullutuksiin heittäytymisestä ja siitä seuranneesta tauon tarpeesta, mutta nyt ajattelen että kyse olikin aika erilaisesta tilanteesta. Isoja oman elämän ratkaisuja, varmaan ihan ekoja omia aikuisia päätöksiä, opiskelun ja uran suhteen. Varmasti on ollut paljon epävarmuutta ja oman toimintakyvyn kanssa kipuilua, koska vanhemmatkaan eivät varmaan enää ihan entiseen malliin ole olleet ohjaamassa arkea, eikä se selvästikään itse ole mikään järjestelmällisyyden perikuva. Luultavasti aika tyypillinen tilanne nuoren ihmisen ahdistukselle, mutta onhan tuossa aika hurjaksi sen vointi silloin mennyt! Hienosti se kyllä kuvasi sitä ahdistustaan ja siihen liittyviä oireita, mutta olisipa haastattelija antanut sen jatkaa! Nyt haastattelija alkoi puhua omista kokemuksistaan sen sijaan että olisi ohjannut keskustelua siihen miten b pääsi siitä ahdistuksesta eroon.
Toivon todella että tämä viime keikan kohtaus oli lähinnä kropan irtisanomisilmoitus ison stressin äärellä eikä mieli ole keikahtamassa yhtä syviin vesiin kuin tuolloin aiemmin. Ja jotenkin on tullut olo, että bojan pysyy hyvin toiminnassa jos läheiset ihmiset hallitsee ympärillä olevan kaaoksen eikä hänen tarvitse tehdä sitä yksin. Onneksi heitä on. Monessa videossa varsinkin nace tuntuu tarkkailevan tai kommentoivan bojanin oloa, ihan sieltä viisuista alkaen. En siis tarkoita että b on joku hento kukkanen joka hajoaa yksin, vaan että jotenkin tässä vaan hahmottuu paremmin kaikki se miksi sooloura ei ollutkaan oma juttu tai miksi gn lähtö heilautti nimenomaan bojanin vähän raiteiltaan jne.
Oon myös huomannut että Nace tuntuu aina katsovan vähän bojanin perään. Liverpoolista jäi mieleen se kun nace kertoi bojanin olevan ekaa kertaa rentoutunut (en tosin tiedä oliko siinä takana joku suomen delegaation kanssa vietetty tuokio...) ja nytkin siinä serkun housut -keskustelussa Nace elehti jotenkin hyvin isoveljellisesti bojania kohtaan, kun selvästi huomasi että läppä ei lennä ihan normaaliin tapaan. Siksi tuntui tosi ihanalta kun sen keikan jälkeen b lähti nimenomaan nacen kanssa kotiin sieltä ennen muita. Varmasti ne kaikki pitävät huolta toisistaan ja kannattelevat jos tarvetta on, mutta en tiedä onko se sitten niitten ikäero, yleinen nallekarhumaisuus vai mikä mahtaakaan vaikuttaa, kun tuntuu siltä että just Nacen seurassa bojanin on erityisen turvallista hajoilla.
Mä olen pistänyt merkille, että se on usein Nace, joka saa jutuillaan porukan rentoutumaan ja jos tosiaan Bojan ei jaksa puhua, niin Nace saattaa nykyään ottaa sen roolin. Ennen sen puolen hoiti lähinnä Kris ja siis hoitaa myös monesti edelleen. Nace on ollut vasta vajaan vuoden ajan bändissä, mutta hän on selvästi hioutunut hyvin osaksi bändiä ja alkanut tulemaan ulos kuorestaan. Se joku ns. isän/isoveljen huolehtiva rooli näkyy kokoajan selvemmin. Bändin kaikki jäsenet vaikuttavat ihanilta persoonilta ja minusta he yhdessä luovat täydellisen kokoonpanon. Jure on ollut jotenkin piilossa, mutta nyt olen yhä enemmän kiinnittänyt huomiota hänen valoisaan persoonaan. Odotan heidän Suomeen tuloa kovasti. (Joku muuten poisti eilen viestini, kun kirjoitin tästä samasta aiheesta.)
Mä muuten viisujen aikana vielä kirjoitin, että Jokerit ovat tosi tylsä ja persoonaton bändi. Nauroin heidän vaatteilleen.🙈 Sitten aloin yhtäkkiä lämpenemään ensin Bojanille ja sen jälkeen Janille. Nykyään tykkään koko bändistä ja niinkuin kirjoitit, he tosiaan ovat täydellinen kokoonpano. Kaikki omia persoonia ja he täydentävät toisiaan. Heidän musiikille lämpenin myös pikkuhiljaa. Padam tosin iski heti ja sen jälkeen sitten muut kappaleet. Myönnän, että ilman Käärijää olisin tuskin löytänyt heitä. Asun muuten Turussa ja vieläkään en ole painanut osta lippu Logomoon nappia.🙈
No nyt, kun olet pikkuhiljaa lämmennyt, niin meinaatko painaa nappia ja ostaa lipun Logomoon?Minulle tuo lämpeneminen tapahtui kyllä paljon nopeammin(versus sinun).Siis siinä vaiheessa, kun näin Bojanin istumassa Kääryleen vieressä bussissa Liverpoolissa, olin myyty..
Vierailija kirjoitti:
V itt u mitä paskaa ootte jauhanu täällä koko päivän🤯
Tsot tsot, tollasella kiekenkäytöllä jää hääkutsu saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa mukaan vaan😘
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä nyt on vaarassa näkyä enemmän ku tarkoitettu (K:n vika stoori).
Jos joku on menossa lähiaikoina keikalle niin viekää nyt ihmeessä sille fanilahjaksi vyö noihin nahkapöksyihin 😱
Ketjua tekohengitetään pahemman kerran
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä kiittää, että teitte huomisesta töihinpaluusta helppoa. Ei tuu viekkareita tänne todellakaan. Perjantaista lähtien ollu yhtä ja samaa höpöhöpöjuttua pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tän päiväset viestit pitäis poistaa koska mikään niistä ei liity ketjun otsikkoon, MODE HERÄTYS!!!?
Haist pee.
Oijjoi. Tulin äkkiä muka kauppaan mennessä vilkaisemaan palstaa. (Oikeesti siis tulin tarkistamaan kaupan tarjouslehtisen mutta tämä palsta sattui olemaan selaimessa auki) Nyt en kyllä kykene poistumaan autosta kun oon tässä viimeisen 10 min nauranut lähes pissat housussa näille jutuille. 😂
Huhhuh. Eipäs vähään aikaan ole juttu täällä näin lentänyt. 😅 Kiitos asianomaisille, nyt on ollu hyvää kontsaa. 😎👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on menossa lähiaikoina keikalle niin viekää nyt ihmeessä sille fanilahjaksi vyö noihin nahkapöksyihin 😱
Henkselit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua niin harmittaa sulhonvarauskisasta myöhästyminen. Eikö siitä Janista riittäisi useammalle. En ole simpsakoin saati nuorin morsian mutta osaan ihan mukavia temppuja. Ja osaisin syvästi arvostaa ja vaalia yksityishenkilöä kulttuurienvälisen vuorovaikutuksen rakkaudellisena siltana (kauppatorilta suomenlinnaan ulottuu silta).
Ei sua sattuisi kiinnostamaan kukaan K n monista miehistä? Johannes? Olavi? Benjamin? Robin? Mikael Gabriel?
Minäkin myöhästyin :((( saanko Johanneksen? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä. Minä manifestoin että ne putoaa ja K on kommandona nahkapökien alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua niin harmittaa sulhonvarauskisasta myöhästyminen. Eikö siitä Janista riittäisi useammalle. En ole simpsakoin saati nuorin morsian mutta osaan ihan mukavia temppuja. Ja osaisin syvästi arvostaa ja vaalia yksityishenkilöä kulttuurienvälisen vuorovaikutuksen rakkaudellisena siltana (kauppatorilta suomenlinnaan ulottuu silta).
Ei sua sattuisi kiinnostamaan kukaan K n monista miehistä? Johannes? Olavi? Benjamin? Robin? Mikael Gabriel?
Minäkin myöhästyin :((( saanko Johanneksen? :)
Noooooouuuu!
-Johannes -jankkaaja 💙
Vierailija kirjoitti:
Varasitko itsellesi enemmän kuin yhden sulhasen (sp-neutraali ilmaus tässä)?
Ylänuoli: kyllä, olen ahne!
Alanuoli: en, otin vain 0-1 kpl
Eli 22 palstalaista on menossa naimisiin näillä näkymin.
No nyt on hot hot ja rock rock, Multimäkifestin kuumia kuvia!
https://www.tumblr.com/wednesdayday/724924203909922816/slutty-jacket-su…
Vierailija kirjoitti:
Ketjua tekohengitetään pahemman kerran
Ei nyt jouda tekohengittämään muuta kuin yksityishenkilöä.
Nahkikset ei kyl voi mitenkään pudota Kärsän päältä. Ne lähtee vaan kuorimalla. Toivottavasti ei lähde omakin nahka samalla.
Oho, mäkin tulin vasta, ja olen siis missannut jotkut häät? Jäljellä ei vissiin ole hirveesti sulhas-/morsioehdokkaita, mutta onko se B:n serkku vapaana, jolta se lainasi ne pikku sortsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä. Minä manifestoin että ne putoaa ja K on kommandona nahkapökien alla.
No olisikin mutta siellä on ne karmeat harmaat kalsarit alla 😁 niitä en haluaisi nähdä enää ikinä. Stringit (neonvihreät) sitten vyön sijasta lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Oho, mäkin tulin vasta, ja olen siis missannut jotkut häät? Jäljellä ei vissiin ole hirveesti sulhas-/morsioehdokkaita, mutta onko se B:n serkku vapaana, jolta se lainasi ne pikku sortsit?
B:n serkku on vapaana, ja Janin kissa ja Juren mummo. Muut kaikki menny.
Kaikki tän päiväset viestit pitäis poistaa koska mikään niistä ei liity ketjun otsikkoon, MODE HERÄTYS!!!?