Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
62461/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos täällä ketään objektiseksuaalia? Titanicin ovi olisi vielä vapaana.

Ovi vai karmi? Vai meneekö molemmat kerralla?

Sinne karmin päälle mahtuu vaan sellainen pieni ja simpsakka morsio

Vierailija
62462/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä jo täällä? B puhuu ahdistuksestaan opiskeluajoilta. Toivottavasti pääsee sen yli nytkin, kun ilmeisesti tuolloinkin pääsi.

Just katsoin! Nauratti se kohta kun haastattelija mainitsi että hänen edellinen tatuointinsa oli sattunut paljon, ja bojan ihan säikähtää ja melkein nousee siitä tuoliltaan, vaikka heti perään toteaa että tämähän ei siis satu ollenkaan (kun se tulee reiteen eikä suoraan luun päälle).

Jäi sellainen vaikutelma siitä ekasta opiskeluvuodesta että on tosiaan elänyt aika turvattua elämää sitä ennen. Sitten tuli väärä pääainevalinta, opintojen keskeyttäminen ja siihen syssyyn vielä musahommia vähän liian leväperäisen tuottajan kanssa, eikä sillä itsellään sitten pysyneet enää palikat käsissä, kun ei ollutkaan enää tuttua ja turvallista kaavaa jonka mukaan toimia. Luulin aiemman täällä olleen keskustelun perusteella että kyse olisi ollut enemmän sellaisesta opiskelijaelämän hullutuksiin heittäytymisestä ja siitä seuranneesta tauon tarpeesta, mutta nyt ajattelen että kyse olikin aika erilaisesta tilanteesta. Isoja oman elämän ratkaisuja, varmaan ihan ekoja omia aikuisia päätöksiä, opiskelun ja uran suhteen. Varmasti on ollut paljon epävarmuutta ja oman toimintakyvyn kanssa kipuilua, koska vanhemmatkaan eivät varmaan enää ihan entiseen malliin ole olleet ohjaamassa arkea, eikä se selvästikään itse ole mikään järjestelmällisyyden perikuva. Luultavasti aika tyypillinen tilanne nuoren ihmisen ahdistukselle, mutta onhan tuossa aika hurjaksi sen vointi silloin mennyt! Hienosti se kyllä kuvasi sitä ahdistustaan ja siihen liittyviä oireita, mutta olisipa haastattelija antanut sen jatkaa! Nyt haastattelija alkoi puhua omista kokemuksistaan sen sijaan että olisi ohjannut keskustelua siihen miten b pääsi siitä ahdistuksesta eroon.

Toivon todella että tämä viime keikan kohtaus oli lähinnä kropan irtisanomisilmoitus ison stressin äärellä eikä mieli ole keikahtamassa yhtä syviin vesiin kuin tuolloin aiemmin. Ja jotenkin on tullut olo, että bojan pysyy hyvin toiminnassa jos läheiset ihmiset hallitsee ympärillä olevan kaaoksen eikä hänen tarvitse tehdä sitä yksin. Onneksi heitä on. Monessa videossa varsinkin nace tuntuu tarkkailevan tai kommentoivan bojanin oloa, ihan sieltä viisuista alkaen. En siis tarkoita että b on joku hento kukkanen joka hajoaa yksin, vaan että jotenkin tässä vaan hahmottuu paremmin kaikki se miksi sooloura ei ollutkaan oma juttu tai miksi gn lähtö heilautti nimenomaan bojanin vähän raiteiltaan jne.

Oon myös huomannut että Nace tuntuu aina katsovan vähän bojanin perään. Liverpoolista jäi mieleen se kun nace kertoi bojanin olevan ekaa kertaa rentoutunut (en tosin tiedä oliko siinä takana joku suomen delegaation kanssa vietetty tuokio...) ja nytkin siinä serkun housut -keskustelussa Nace elehti jotenkin hyvin isoveljellisesti bojania kohtaan, kun selvästi huomasi että läppä ei lennä ihan normaaliin tapaan. Siksi tuntui tosi ihanalta kun sen keikan jälkeen b lähti nimenomaan nacen kanssa kotiin sieltä ennen muita. Varmasti ne kaikki pitävät huolta toisistaan ja kannattelevat jos tarvetta on, mutta en tiedä onko se sitten niitten ikäero, yleinen nallekarhumaisuus vai mikä mahtaakaan vaikuttaa, kun tuntuu siltä että just Nacen seurassa bojanin on erityisen turvallista hajoilla.

Samaa mieltä.Minusta myös Martinissa on jotain samaa kuin Nacessa, koska molemmista välittyy sellainen lämminhenkinen fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62463/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla listallahan on Dannyjä ja Paavojakin neki joutaa jollekin.

Vierailija
62464/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Jokeripokereiden Slovenian-turvamies/autokuski on mennyt? Jos ei, niin varaan!

Vierailija
62465/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua niin harmittaa sulhonvarauskisasta myöhästyminen. Eikö siitä Janista riittäisi useammalle. En ole simpsakoin saati nuorin morsian mutta osaan ihan mukavia temppuja. Ja osaisin syvästi arvostaa ja vaalia yksityishenkilöä kulttuurienvälisen vuorovaikutuksen rakkaudellisena siltana (kauppatorilta suomenlinnaan ulottuu silta).

Ei sua sattuisi kiinnostamaan kukaan K n monista miehistä? Johannes? Olavi? Benjamin? Robin? Mikael Gabriel?

Apua. Voiko Miklun siis ottaa myös?

- Kukkis

Pitääkö sulle laittaa siveysvyökin ja piilottaa avain? T: sun tuleva aviomies

Kiinnostava ajatus, onko sekin pinkki?

- Kukkis

Kyllä sen täytyy olla joku tylsän harmaa, ettei Käärijä ja Miklu vahingossa innostu siitä.

Vierailija
62466/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Lista on kyllä. En sano muuta.

😂🤭

Vierailija
62467/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa joku kirjoittaa, et vois kuolla onnellisena jos Kalevauva tekis tästä ketjusta biisin. Samaa mieltä. Miksei meillä vielä näytöt riitä? Nyt täytyy skarpata naudat!

Tästä ketjusta saa montakin biisiä tehtyä. Esim. Häät av:n tapaan, The list ja Jans Private Person. Toki myös Ainalle ja Kukkikselle omat biisit.

Hääyö Suomenlinnassa olisi taatusti hitti.

Olkaa sit varovaisia siellä Suomenlinnassa, jos se Lado vaanii siellä ja pilaa häitä...😂

Kai joku ottaa Ladon? Sehän on ihan hauskan näköinen ja huumorintajuinen mies.

Minä haluan Ladon! Koukataan laivalla Suomenlinnaan ja otetaan L kyytiin :D

Avautuukohan hääyönä Ladon ovet?

Kiltti Kukkapaita ainakin näyttää avautuvan joka toiselle

Ja mun luokse hän on tulossa vaan nukkumaan.😭 Miten epäreilua, joudunko siis olemaan neitsyt koko loppuelämäni?

Eli ootko sää se, jolla oli jo ruusulakanat oksennuksessa? 🤭

Vierailija
62468/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hei, onko kukaan varannut pappia ja kuka se on?

Mä yritin varata meille pappia parikin kertaa päivällä. No tiedät varmaan, mitä kävi niille viesteille.🤣 Kari Kanala vai mitäs näitä nyt oli?

No ei kai me mihinkään Kari Kanalaan tyydytä jos esim. Harry Styles ja Benedict Cumberbatch ovat vihkineet ystäviään! Otetaanko molemmat kun on niin monta paria? Todennäköisesti he päätyvät seremonian tuoksinnassa itsekin naimisiin palstalaisten kanssa 😀

Vierailija
62469/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frank lienee yhä vapaa myös.

Frankista tuli mieleen, onko joku lukenut Frank ficcejä ao3:sta?

Ficit joissa Frank seikkailee muuten ovat olleet ihan hyviä, mutta esim. se yksi missä se on pääroolissa vain toistaa itseään joka luvussa.

Vierailija
62470/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvitsen oikeasti näiden juttujen takia inkontinenssivaippaa, onko se vielä vapaana?

Toivottavasti on ja useampi, tarvitsen kans.

Vierailija
62471/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen turvamieheksi häihin.

T. Riippu tisseillä tyrmäävä estronauta

Vierailija
62472/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ollaanko täällä jo menossa yökyliin toisten palstalaisten luokse?

Mäkin haluan.

Vierailija
62473/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tarvitsen oikeasti näiden juttujen takia inkontinenssivaippaa, onko se vielä vapaana?

Tämä oli mulle jo liikaa.🤣 Oma lista näistä puoliso ehdokkaista kiitos!

Vierailija
62474/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Antit Kurhinen ja Kurvinen tulee yhtenä yksikkönä, niin minulle kiitos heidät.

Vierailija
62475/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hei, onko kukaan varannut pappia ja kuka se on?

Mä yritin varata meille pappia parikin kertaa päivällä. No tiedät varmaan, mitä kävi niille viesteille.🤣 Kari Kanala vai mitäs näitä nyt oli?

No ei kai me mihinkään Kari Kanalaan tyydytä jos esim. Harry Styles ja Benedict Cumberbatch ovat vihkineet ystäviään! Otetaanko molemmat kun on niin monta paria? Todennäköisesti he päätyvät seremonian tuoksinnassa itsekin naimisiin palstalaisten kanssa 😀

AV Benedict!

Vierailija
62476/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä nyt on vaarassa näkyä enemmän ku tarkoitettu (K:n vika stoori).

Vierailija
62477/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua niin harmittaa sulhonvarauskisasta myöhästyminen. Eikö siitä Janista riittäisi useammalle. En ole simpsakoin saati nuorin morsian mutta osaan ihan mukavia temppuja. Ja osaisin syvästi arvostaa ja vaalia yksityishenkilöä kulttuurienvälisen vuorovaikutuksen rakkaudellisena siltana (kauppatorilta suomenlinnaan ulottuu silta).

Ei sua sattuisi kiinnostamaan kukaan K n monista miehistä? Johannes? Olavi? Benjamin? Robin? Mikael Gabriel?

Apua. Voiko Miklun siis ottaa myös?

- Kukkis

Pitääkö sulle laittaa siveysvyökin ja piilottaa avain? T: sun tuleva aviomies

Kiinnostava ajatus, onko sekin pinkki?

- Kukkis

Kyllä sen täytyy olla joku tylsän harmaa, ettei Käärijä ja Miklu vahingossa innostu siitä.

Siis samaan aikaan vai.

- Kukkis

Vierailija
62478/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi nyt vaivaamaan, ketkä kaksi aviomiestä se yksi ahne oli varannut.

Mä olen saattanut varata kolmekin, mutta olin eilen niin kännissä, etten enää muista.🤷

Eilenkö tämä on jo alkanut? Olen varmaan skippaillut sitten niitä viestejä ihan urakalla kun vasta tänään iltapäivällä pääsin mukaan tähän hullutukseen.

Vierailija
62479/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarviin inkotenssivapaata. Töistä.

Vierailija
62480/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ollaanko täällä jo menossa yökyliin toisten palstalaisten luokse?

Mäkin haluan.

Pääsääntöisesti suomenlinnaan mutta kunnon kimpassa sentään

Ketju on lukittu.